Goede winkel

Goede zaak goeie service! Vriendelijk personeel goede uitleg super goede winkel.

Ons vertrouwde vaste withoedadres

Zeer goede kwaliteit en service. Wij komen Altijd bij jullie terug. Nooit teleurgesteld!

Top servive

Goeie prijs, prima verkoper, netjes geïnstalleerd. Top service tegen een mooie prijs!

Gewoon goed

Wasmachine besteld. Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon, voor ik bestelling plaatste. Ze hebben de wasmachine in deze coronatijd gewoon geplaatst op zolder. Top, dat doen veel andere niet meer. We kregen wel vooraf instructies bezorgers minimaal 2 meter de ruimte geven. Geen enkel probleem natuurlijk. De machine doet het uitstekend. Dank jullie wel.

Zoals altijd een goede en snelle service.

5 sterren van ons! Uitstekend geholpen door jullie. Bedankt, familie Joosten.

Witgoed helden

Ik moest snel een nieuwe koelkast hebben. Het komt nooit uit als zo'n ding kapot gaat. Maar na 1 telefoontje werd hij de volgende dag al geleverd. Ontzettend blij.

Vertrouwde zaak

Wij komen hier al jaren. Nog nooit teleurgesteld, niet in de producten als de geboden service.

Perfecte service

Perfecte service, vlotte levering en goed advies bij aankoop gehad. Aan te bevelen.

Uitstekende service en ervaring

Uitstekende service en ervaring gehad bij de levering van onze vriezer. Prima geholpen door Marc ondanks alle drukte die er was om een vriezer te kopen.

Wat een top service

Wat een top service gaven ze. Wat dachten ze goed mee na. Daardoor tot een mooie oplossing gekomen. Fijn dat er mensen zijn die zo goed meedenken met mensen met een vorm van autisme. Ga zo door! Nu super blij met onze aankoop die ook nog eens door lieve bezorgers is neergezet en duidelijke uitleg is gegeven.

Problemen worden netjes opgelost

Fijne communicatie en alles snel geregeld en problemen worden goed opgelost.

Top adres

Afgelopen zaterdag hier onze nieuwe koelkast gekocht en een fornuis. Alles keurig geleverd en geïnstalleerd. Uitermate tevreden hoe alles is gegaan.

Vriendelijk en duidelijk contact, goede bezorgdienst

Mooie koel-vries combinatie besteld voor een scherpe prijs ! Het contact met de medewerkers was vriendelijk, duidelijk, en ik kon zelf de leverdatum bepalen. Gratis bezorgd, en eventueel oude apparaat meenemen (ook gratis). Bezorgdienst was netjes, zorgvuldig en vriendelijk. Een aanrader voor de volgende aankoop !

SMEG fornuis

Goede eerste aankoopervaring. We wilde een nieuw SMEG fornuis en zijn na telefonisch contact hier uitstekend geïnformeerd. Een enthousiaste mail van een verkoper die het leuk vond het droomfornuis aan ons te verkopen. De levering is uitstekend verlopen, voor kleine meerprijs is het inductiefornuis voorzien van de juiste Perilex stekker. Onze elektricien had er dus weinig omkijken na bij het aansluiten. Wij kunnen met het hand op ons hart diet bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Koelkast hier gekocht

Snelle hulp, goed vakmanschap, vriendelijk en niet duur!

Heldere uitleg gekregen

Snelle service en duidelijke uitleg. Kom hier altijd graag en kan iedereen dit bedrijf aanraden.

deskundig geholpen

Prima service en deskundig geholpen!

Volgende keer bestel ik hier weer

Prima service. De Bosch wasmachine en wasdroger zijn gebracht op de dag waarop we het hadden afgesproken en alles is mooi op zijn plaats gezet en aangesloten. De oude machines zijn meegenomen ondanks dat dit een zwaar oude machines waren, echt top. De volgende bestel ik hier zeker weer.

Service met een HOOFDLETTERS

Service met een HOOFDLETTERS. Alles dik in orde en een persoonlijke, menselijke benadering.

Perfecte snelle levering en plaatsing ! Prima prijs, goedkoper dan de grote ketens. Ze zijn zeer vriendelijk en zeer snel in hun advies en reacties. Een aanrader dus!

Maximale waardering

Plezierige en vakbekwame technicus die ons uitstekend heeft geholpen, vandaar onze hoge beoordeling.

Fijn personeel en behulpzaam. 5 sterren wat ons betreft

Service

Service is het belangrijkste, daarom kopen wij hier.

Bosch wasmachine

Super in alles! Een bedrijf die in alle opzichten 5 sterren verdiend

Stedekestraat 24 5041 DN Tilburg

0031 (0)13 53 53 107

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.