Retro koelkast

Koelkast besteld tijdens black-friday. Mooie prijs. Ook contact verliep prettig en persoonlijk. Vandaag de koelkast geleverd. Wat een mooi retro design. Echt heel blij mee.

Top zaak

Top zaak — Prima. Altijd snelle bezorging. Hoeft niet lang te wachten. Komen afspraken na.

Goede monteur

Top bedrijf met goede service. Snelle reparatie de volgende dag door een hele goede monteur

Al jaren klant

Al meer dan 5 jaar een tevreden klant. Ook laatste levering van nieuwe wasmachine weer uitstekend verlopen.

Fijn bedrijf

Correcte mensen — Heel goed!

Perfect geholpen

Ben een tevreden klant. Perfect geholpen.

SUPER SERVICE

Zeer te spreken over de service, snelle levering alles volgens afspraak. Gekozen oven was niet meer leverbaar toen daarvoor een duurdere vervanging geleverd voor de prijs van het bestelde apparaat. SUPER SERVICE!

Echte witgoedspecialist

Goede ervaring met dit bedrijf, een echte witgoedspecialist! Na goede en eerlijke informatie een wasmachine uitgezocht. Na het weekend werd de machine gelijk geleverd, keurig naar boven gebracht, niets beschadigd, werking van de wasmachine werd in het kort uitgelegd en de oude wasmachine werd meegenomen. Heel tevreden dus.

Prima advies

Prima advies - goede en correcte monteurs - volgende aankoop ook weer hier, ik ga niet eens prijzen vergelijken, de service maakt het eventuele prijsverschil altijd goed.

Al meer dan 10 jaar klant

Al meer dan tien jaar ben ik klant bij ze. Ik kreeg in die jaren altijd deskundig, vriendelijk en efficiënt advies in de winkel over keus en kwaliteit. De afspraak voor montage kon altijd op korte termijn gemaakt worden en de installatie door de monteur was zeer kundig, op maat en verliep steeds in een prettige sfeer. Ik ben blij met zo'n betrouwbaar en kwalitatief goed bedrijf en diens medewerkers, die volgens mij echt hart voor de zaak hebben,

Nieuwe inbouwapparatuur

Vier apparaten van Bosch hier besteld. Ik had (verkeerd) aangegeven dat ik alles zou ophalen. Nadat de order was geplaatst werd ik keurig opgebeld of dat de bedoeling was. Neen het moest thuis bezorgd worden. Wat was ik blij dat ze hierover nog even contact met me opnamen. De gehele afhandeling en de levering is uitstekend gegaan. Alles is keurig volgens de gemaakte afspraken geleverd. Tevens ook nog een heel goed advies gekregen met betrekking tot de inbouw vaatwasser. Gelukkig bestaat service in Nederland nog. Dank jullie wel, Dion

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Groot assortiment voor scherpe prijzen.

Voor kennis moet je hier zijn

Erg tevreden. Geleverd volgens afspraak tot in de op de zolder, hetgeen voor de bezorgers niet makkelijk was. Zeer scherpe prijs met prima kwaliteit en levering! Blij met onze nieuwe Miele wasmachine. Nu hopen dat die net zolang meegaat als onze vorige

Voor kennis moet je hier zijn

Voor ons nieuwe huis een geweldig SMEG fornuis gekocht! Super service van het verkoopteam die met mij meedacht toen mijn fornuis dat ik in gedachten had niet op tijd leverbaar zou zijn. En het moet het iets duurdere alternatief dat ik kreeg voor dezelfde prijs komt ook volledig tot zijn recht in mijn keuken! Al met al een zeer goede ervaring, de beste prijs en ik zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van dit bedrijf!

Dik tevreden

Vorige week maandag is onze vaatwasser kapot gegaan, gelijk een nieuwe besteld. Deze stond op leverbaar, helaas was deze niet op voorraad. Na contact via de mail te horen gekregen dat deze woensdag binnen zou komen, wij zouden dan gebeld worden voor een leveringsafspraak. Woensdag zoals beloofd gebeld, en donderdag al in huis! Top! Snelle reactie via mail, volgens afspraak op afgesproken tijd geleverd. Het eerste weekend dat de Siemens vaatwasser in gebruik is bevalt ons die ook uitstekend. Al met al, dik tevreden!

Bosch koelkast besteld

Bosch koelkast besteld. Vlot geleverd en werkt als een trein! Helemaal tevreden dus.

Happy over levering

Alles is telefonisch gegaan, netjes behandeld en geadviseerd door medewerker en afspraken zijn allemaal keurig nagekomen. Levering was snel en ook tot in de alle details verzorgd. Kan dit bedrijf andere aanraden, ik had zeer goede ervaring. I am happy!

Flexibel bedrijf dat mee denkt

Vanaf het eerste contact per email tot de levering van de SMEG koelkast, kan ik zeggen dat het correct, zorgvuldig en snel verliep. De zaak levert haar producten tegen een goede prijs en toen wij de koelkast later geleverd moest worden, was dit ook geen probleem.

Net bedrijf

Onwijs net bedrijf. Goede bezorging - Aardige gasten en goed geïnstalleerd

Vaste klant

Al jaren lang klant en alles wordt snel volgens afspraak geleverd en ook als iets niet goed is dan wordt prima opgelost.

Wasmachine gekocht

Voor een goed en eerlijk advies ben je hier aan juiste adres. Netjes te woord gestaan over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk een Schulthess wasmachine besteld boven die van een Miele. Geen dag spijt, machine nu enkele weken in gebruik en zo blij met het gekregen advies had geen betere keuzen kunnen maken.

GEWELDING

DE BEZORGERS DAT WAREN NOG EENS VAKLUI EN NOG WAT DIT WAS NOG EENS SERVICIE DAARKUNNEN WIT GOED WINKELS NOG VAN LEREN HET WAS FANTACTICH

SMEG koelkast

Overzichtelijke website - goed geïnformeerd over levering - oude koelkast retour, nieuwe geplaatst in keuken - alle verpakkingsmateriaal afgevoerd. Al met al, TOP!

Goede zaak

We zijn bijzonder tevreden over de behandeling van onze order voor het leveren van een Beko wasmachine. Na ongestoord gebruik van onze voorgaande Beko wasmachine gedurende 8 jaar hebben we besloten deze te vervangen door hetzelfde merk en nagenoeg gelijke kenmerken. Snelheid van behandeling order is dik in orde. Uiterst correct in telefonisch contact en melding afleverdatum. Zeer nette, vriendelijke en deskundige aflevering zonder problemen. Ook de website met heldere uitleg en informatie is perfect. Al met al een bijzondere aanrader voor iedereen die witgoed nodig heeft. Bijzonder betrouwbaar en perfect, vandaar de maximale score. Voor ons een dikke 10 waard.

Vlotte levering

Wasmachine hier besteld. Deze was op voorraad, de volgende dag keurig geleverd en aangesloten. De manier hoe alles gegaan is stemt mij tevreden.

Stedekestraat 24

5041 DN Tilburg

0031 (0)13 53 53 107

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.