kwaliteit snel geleverd

Kwaliteit aan een correcte prijs en snel geleverd.

Snelle levering.

Snelle en goed afgewerkte levering.

Super tevreden avn levering. Perfect zoals afgesproken. Kwalitatief materiaal. Zou het zeker overdoen.

SUPER WINKEL

VLUGGE LEVERING MOOIE KWALITEIT

Perfecte aflevering van de bestelling

Kortom alles is perfect verlopen. Kan niet verbeterd worden.

Zéér tevreden

Eindelijk eens een parasol die aan onze verwachtingen voldoet. Stevig en strak van design! Makkelijk te openen met de katrollen, geen geknoei meer met hendels die er in de kortste tijd afbreken of vastlopen. Vlotte levering aan huis is zeker ook een pluspunt! Supertevreden!

Volledig in orde

Volledig in orde

Binnen heel korte termijn geleverd. Heel mooi en degelijk materiaal.

zeer goed

goede servies , top product , snelle levering

De Organisatie als geheel is in alles aspecten zeer professioneel!

Top ervaring

Alles perfect : product, prijs en levering

Toppie

Op de juiste dag en het juiste uur alles netjes afgeleverd Alles in perfecte conditie Een pluim voor de chauffeur, vriendelijk en behulpzaam Picobello

Toptafel en toplevering

Hele goede tafel, eenvoudig te monteren, vlotte levering.

Correcte levering

Alles verliep zoals beloofd Duidelijke communicative levering

VLOTTE correcte levering

Hartelijke dank voor de opvolging en correcte levering. Een mooi product, perfect naar onze verwachtingen;

Zeer vriendelijke klantenservice

Ondanks we wat langer moesten wachten op de levering van onze tuinstoelen door een foutje van het computersysteem werd ik zeer vriendelijk verder geholpen. Mailtjes worden ook zeer snel beantwoord! En gratis levering tot in België!

Betrouwbaar en klantvriendelijke service, teleonthaal

Zeer aangename kennismaking ! Bij Kees Smit wordt je geholpen en krijg je waar voor je geld. Voor herhaling vatbaar.

Hebben stoelkussens gekocht.Voldoen volledig binnen de verwachting.Vlotte levering.gewoon top

Vlugge levering en in orde

Lounge kussen besteld,goede kwaliteit en stevig kussen,prima!!

super

super

Correct, houdt zich aan de afspraak van levering, goeie kwaliteit!

super snelle levering

zeer tevreden over deze levering en de service

Top bedrijf met prima service

2 maal online gekocht en 2 maal zeer tevreden, ik kende de firma niet maar na enkele mails en telefoontjes omtrent de tuinmeubelen ben ik prima geholpen, zeker de laatste maal omdat er wel wat twijfels waren van mijn kant, de verkoper heeft zijn uiterste best gedaan,waarvoor dank...dus Top bedrijf, een aanrader...

Heel goede service en snelle bezorging

Alles is heel vlot verlopen!

Vlotte bestelling en vlotte levering

Zowel de bestelling, als de levering ging enorm vlot! Product voldeed aan alle voorwaarden. Top product!!