Heel vriendelijk, goede service en degelijke stoelen

Tuinstoelen gekocht die naar België getransporteerd diende te worden. Geen problemen, gratis levering en goed geïnformeerd door de telefoniste tijdens het bellen voor de stoelen.

Is zeer gemakkelijk om in elkaar te zetten!

Mooie duozit van super goede kwaliteit. Was heel gemakkelijk om in elkaar te zetten. Ook de super en snel service van Keessmit is formidabele.

Alles perfect uitgevoerd !

Zeer duidelijk bij bestelling ,levering en allesbinder afhandeling

Produit et service rapide et parfait

Très bonne qualité de la chaise de jardin Adirondack en teck. Facilité de montage. Envoi rapide.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlot geregeld, correct behandeld.

geweldige producten en service

Mijn bestelde loungekussens zijn prima afgewerkt , zeer snelle en goede levering , precies hoe het moet en wat ik verwachte .

correct behandeld prijs OK

vlot geregeld en vlug

Top leverancier!

Mooi en uniek assortiment. Snelle levering. Zeer vriendelijke klantenservice.

Alles prima verlopen, levering op tijd en mooi product

Zeer goede service. Levering ook prima.

Uitstekend!

Heel vlot geleverd. Producten perfect in orde. Niets op aan te merken. Zeker een aanrader

Superfijne en correcte service met een vlekkeloze levering.

Heel vlotte bestelling, gemakkelijke betaling en snelle levering. Zeker een aanrader.

Snelle en correcte levering, ook zeer vriendelijke leverancier en zeker een pluspunt dat je kan betalen bij levering ( zeker met grote bedragen )

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Hoge kwaliteit

Prachtige tuinset ontvangen! Perfect geleverd, zeer goed verpakt en van uitermate deftige kwaliteit. Ik kan niet wachten om mijn tuin verder aan te vullen met bijpassende meubelen!

prima service

netjes alles stevig verpakt, zonder schade geleverd

Goed materiaal, uitstekende transporteur.

Beste, ik ben zeer tevreden van de gekozen materialen. En proficiat met de hard werkende transporteur. Stipt op tijd, jonge man die nog werken wil vanaf de vroege uurtjes is in deze tijd uitzonderlijk.

Klasse

Perfecte levering en klantenservice

Vlugge levering, correcte prijs en kwaliteit

Tot op heden heel tevreden met ontvangen goederen.

ge-wel-dig!!!

fantastische telefonische hulp bij het uitzoeken van onze tafel en 6 stoelen, na bestelling sloeg bij mij de twijfel toe over de kleur, kreeg ik prompt de dag erna foto's van verschillende opstellingen in 3 verschillende kleuren. vriendelijke en behulpzame bezorger. Kortom ik weet waar ik mijn lounge set ga bestellen.

Uitstekend communicatie maar iets latere levering

De communicatie was uitstekend, de tuinset was perfect verpakt en goede handleiding ( ook email met youtube link voor onderhoud ) kortom alles was uitstekend. Alleen de beloofde binnen 5 dagen levering is helaas niet gelukt. Misschien door de paasdagen als ook levering in Belgie is de tuinset na 7 dagen perfect afgeleverd door behulpzame koeriers. Kortom voor herhaling vatbaar.

Prima service en goede kwaliteit

Doorheen alles is de zorgzaamheid voor goed materiaal, voor een goede levering te zien. Zeer tevreden over de kwaliteit van het product. Doch bij het monteren één probleempje tegengekomen. Onderaan het tafelblad zijn in de metalen kader tweemaal vier schroefgaten voorzien. Die kwamen niet volledig overeen met de gaten in de vierarmige koppen van de steunen die waarschijnlijk licht afwijken. Het gaat om een afwijking van 1 à 2 mm. Mijn het bijgeleverd klein zeskantsleuteltje van 3 mm was dit ondoenbaar. Met een steviger zeskantsleutel is het wel gelukt.

Net zoals we verwacht hadden. Prachtige stoelen, goede service.

Alles zoals verwacht.

Comfortabel online winkelen met een correcte service.

Onze keuze was snel gemaakt door de overzichtelijke website. Het bestellen verliep vlot en door de goede communicatie heeft de levering op het juiste moment plaatsgevonden. De stoelen zijn echt geweldig! In vergelijking met andere winkels is het aanbod groter en dit in diverse prijscategorieën.

Perfecte levering volgens afspraak

Gewoonweg top

Mooie kussens, snel geleverd

Bestellen ging vlot, levering reeds binnen 2 dagen. Mooie kussens van goede kwaliteit.