heel tevreden.zeer mooie zetels.

hele mooie en compacte zetels.

Prijskwaliteit

Een mooi afgeleverd product, een vlotte samenwerking, een snelle service en prijskwaliteit. Bedankt voor de samenwerking!

Aangenaam verrast

Leuk om het in elkaar te zetten en het resultaat mag er zijn, duurzaam materiaal en mooie uitstraling. Super tevreden

Top kwaliteit en top service !

Na aankoop van onze loungeset, nog wat bijkomende meubeltjes / accesoires gekocht . Prima ervaring !

Super tevreden

Artikel voldoet aan de verwachting en komt overeen met de website. Goede opvolging van het pakketje. Snelle levering.

Beste mevrouw Guisson, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de bestelling aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier ervan. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Vlugge en correcte bediening.

Kan nog maar weinig vertellen over de tafel want het is nu winter en te koud om op ons terras te zitten.

Beste meneer, Dank voor uw beoordeling. Wanneer wij in de toekomst wat kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

zeer klantgericht en vriendelijk

Snelle respons op mijn vragen en correcte levering. Ik werd zelf opgebeld om een levermoment te kiezen. Prima service ! Mijn artikel was in België niet meer te verkrijgen maar wel via Keessmit aan dezelfde prijs.

Beste meneer, Vriendelijk dank voor deze review. Wat goed om te lezen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Wij wensen u veel plezier toe met de opbergbox. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Uitstekend!

Snelle levering. Perfecte communicatie. Mooi produkt.

Beste mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens verlopen is. Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Correct van bestelling tot montage

Bestellen ging vlot, de levering verliep zoals afgesproken en de montage van de stijlvolle stoel was eenvoudig

Beste meneer, Dank voor deze beoordeling. Goed om te lezen dat de levering verliep zoals afgesproken. Wij wensen u veel plezier toe met de nieuwe stoel. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Kwaliteit in elke zin

Schitterende service. Snelle levering. Betrouwvolle en zeer kwaliteitsvolle producten. Zeer tevreden!

Beste mevrouw, Vriendelijk dank voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe met de nieuwe meubelen. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Correct: via telefoon en chat

Bestelde tafel kon niet geleverd worden, mogelijkheid om te ruilen of geld terug werd aangeboden. Heb andere tafel besteld en wacht op de levering die na afspraak met besteldienst in orde komt.

Beste mevrouw, Dank voor deze beoordeling. Fijn om te lezen dat u een andere tafel heeft gevonden. Wij wensen u veel plezier toe van deze tafel. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

degelijke kwaliteit voor een schappelijke prijs en snelle/goede levering en service

Competitieve prijs voor een degelijk artikel. Snelle en correcte levering. Prima over heel de lijn !

Beste heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen. Alvast een fijne jaarwisseling en een gezond 2021! Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

aangenaam zitcomfort

prachtig materiaal, uitstekend verpakt en een snelle en correcte levering !

Beste heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over onze service. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw nieuwe tuinmeubelen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Top service!

Zeer vriendelijke klantendienst en steeds bereid om mee te werken!

Beste ... Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u onze service zo waardeert. Wij wensen u dan ook veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Mooi en snel

Mooie kwaliteit en snelle correcte levering

Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve review! Het is altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Wij hopen u dan ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Heel tevreden over de service en artikelen

Mooie en comfortabele tuinmeubelen. Goede service.

Beste mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de meubelen in de smaak vallen. Veel plezier ervan gewenst! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Betrouwbare firma.

Snelle en correcte levering, en goede producten.

Beste meneer, Vriendelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Veel plezier gewenst met de nieuwe kussens. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Goed product en geleverd binnen de juiste tijd

Topprodukt geleverd volgens de aangegeven tijd.

Beste meneer, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat fijn dat de opbergbox in de smaak valt. Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

snel en goed

zeer vriendelijke antwoorden op gestelde vraag

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Prima kwaliteit en perfecte afhandeling en levering

Prima kwaliteit en perfecte afhandeling en levering!zeer tevreden

Beste meneer Deruyver, Hartelijk dank voor deze review. Fijn dat alles goed verlopen is. Wanneer wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Zeer goede service en heel vriendelijk

Heel goede service, heel goed ingepakt, vriendelijke mensen

Beste mevrouw van Mierlo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat onze service gewaardeerd wordt! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

We kregen een zeer professionele uitleg waardoor wij niet lang twijfelden en een volledig barst hebben aangekocht.

Beste meneer Peer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze collega's jullie goed geholpen hebben. Wij wensen jullie dan ook veel zonneschijn toe. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Hele goede service en afhandeling van bestelling, TOP!!!

Snelle en correcte afhandeling en heel goed verpakt

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij zien u graag in de toekomst nogmaals terug. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Vlotte levering

Zeer tevreden met de lounge set

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Bij Kees Smit is de klant koning!

Alles werd tot in de puntjes verzorgd. De bestelling werd op een uiterst professionele manier geleverd. Je kon zelfs zelf het gewenste bezorgmoment kiezen. Echt service!

Beste mevrouw, Vriendelijk dank voor deze review. Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Wij wensen u veel zonneschijn toe. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen