snelle levering en mooie kwaliteit van produkt

snelle levering en mooie kwaliteit van produkt

zeer goede service en snelle levering. Levering zoals afgesproken

Positieve online-aankoopervaring

Gebruiksvriendelijke website, product duidelijk omschreven, vlotte communicatie, goede verpakking, snelle levering.

Snelle levering en mooi product

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u in de toekomst vragen heeft, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen

Scherpste prijs en perfecte service

Het aanbod van Kees Smit is scherper geprijsd dan andere ketens. Levering was zeer vlot op zeer korte termijn na bestelling.

Beste meneer, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over Kees Smit Tuinmeubelen! Dit vinden wij altijd leuk om te lezen. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop. Wanneer wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen

Kwaliteit voor een goede prijs!

Wij bestelden de Bellagio Cino barset 5-delig. Deze werd keurig volgens afspraak geleverd, was goed verpakt en is een zeer degelijke, stijlvolle en lichte tuinset. Wij zijn zeer tevreden!

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service zo kunt waarderen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en wanneer wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen

Perfecte vriendelijke ontvangst in Amersfoort

Magnifiek

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe! Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Snelle en correcte levering van een kwaliteitsvol product.

Had eerst telefonisch contact met de klantendienst. De medewerker heeft op heel vriendelijke wijze antwoord gegeven op de vragen rond mijn aankoop (een tafeltje). Ondanks de drukke periode werd mijn tafeltje keurig op tijd geleverd. Mooi zo!!

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Correcte en snelle levering.

Na bestelling werden de aluminium tuinstoelen en tafel zeer snel (binnen een paar dagen) geleverd op ons adres in België. Tuinset ziet er prachtig uit.

Beste heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Sehr schnelle und tadellose Lieferung

Preis-Leistung sehr gut, Beschreibung der Ware stimmt mit tatsächlicher Qualität überein, sehr schnelle Lieferung

Snelle levering van deze mooie tuinbank :)

Deze mooie tuinbank werd snel geleverd :)

Wij hebben reeds 3 verschillende producten besteld en zijn zeer tevreden. Zowel de prijs, de kwaliteit en de levering waren zeker in orde.

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Top Service

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe! Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Snelle reactie op vragen, snelle levering, erg tevreden :-)

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en fijn dat alles naar wens is verlopen! Wanneer wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen

Alles naar wens

Beter opletten dat het adres klopt

Voor herhaling vatbaar!

Vlotte verkoop, snelle levering, prima kwaliteit en moderne uitstraling van het product.

Top bedrijf! Een aanrader!

Een bedrijf die de goed ingepakte leveringen op tijd levert. De producten zijn mooi en van goede kwaliteit en zijn zoals ze afgebeeld staan op de website. Top bedrijf .Een echte aanrader!

Perfecte afspraak, perfect product!

De omschrijving van de loungeset was perfect zoals in werkelijkheid; de geplande levertermijn en leveringwerd 100% correct uitgevoerd.

Cadeau 50 jaar getrouwd. Cadeau tete a tete bankje

Als echtgenoot wil ik toch ook even laten weten hoe leuk het is om samen met mijn vrouw, met wie ik al 50 jaar gelukkig ben, te genieten op ons bankje tete a tete. Super cadeau.

Super mooie tuinkast !

Montage: In uw reclame stond 2 uur voor 2 man. Mijn vrouw en ik hebben daar 3,5h voor nodig gehad!!!

Heel goed en superstevig materiaal!!!

Goed en stevige tassen. De vorige die we ergens anders gekocht hadden waren dezelfde zomer al gescheurd

mooi product op tijd geleverd

Jammer dat de stoelen er niet onmiddellijk bij zijn.

Beste meneer Tilleman, Hartelijk dank voor de beoordeling! Zoals per e-mail besproken hebben wij uw gegevens op de bestellijst geplaatst. Mochten de barstoelen weer voorradig komen, nemen we contact met u op. Wij willen u adviseren de komende maanden onze website in de gaten te houden, wellicht dat er mooie alternatieven beschikbaar komen! Veel plezier gewenst met de prachtige bartafel. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen

Correct en vlug geleverd en degelijk

Gewoon heeeel tevreden

Zeer goede dienstverlening. Een aanrader

Correcte service.

correcte afhandeling van bestelling en levering

Producten beantwoorden aan mijn verwachting, zowel materiaal als kleur