Laden reviews...
Laden reviews...
65 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zien we gemengde ervaringen. Veel klanten prijzen snelle levering, eenvoudig bestellen en vriendelijke service wanneer problemen opgelost werden. Er zijn echter meldingen van vertragingen, miscommunicatie of beschadigde producten. Uit de feedback blijkt dat betrouwbare levering, duidelijke updates en verzorgde verpakking belangrijke factoren zijn voor een positieve ervaring.
Volledig tevreden.
Beveelt aan
20 October 2025
Tjitske
Hasselt
2x in een week iets laten bezorgen. 1 pakket een dag te laat en een ander pakket helemaal niet!
Beveelt niet aan
20 October 2025
R. de vries
DRIEBERGEN-RIJSENBURG
Bedankt voor je review,
Wat vervelend om te vernemen dat het allemaal zo gelopen is. Ik zie dat er al contact is geweest met de klantenservice en er een oplossing is geboden,
Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik het uiteraard graag.
Ik heb op vrijdag een bestelling geplaatst bij Topgeschenken voor een fruitmand, levering zou op zaterdag al kunnen volgen. Nu 3 dagen later is nog steeds niks bezorgd en is de levering al naar dinsdag uitgesteld. Met een fruitmand lijkt het me niet geschikt om deze 4 dagen later te leveren...
Beveelt niet aan
20 October 2025
Jens
Valkenburg
Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Team Topgeschenken.nl
Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ik kon vrij eenvoudig een mooie fruitmand regelen en die keurig op de gewenste dag is bezorgd. Complimenten
Beveelt aan
19 October 2025
Robbert
Mijnsheerenland
Uitgebreid assortiment, vlot bezorgd. Complimenten!
Beveelt aan
16 October 2025
Bas
Enschede
Appels al met plekjes en kleine komkommer gebroken die kun je dus weggooien. Uiteinden verkleurd.
Beveelt niet aan
16 October 2025
Dick
Zeist
Beste Dick, bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de kwaliteit niet goed aangekomen is. Ik zou je willen vragen om ons te mailen met je ordernummer zodat we je bestelling erbij kunnen pakken en kijken wat we verder voor je kunnen doen en hoe we dit eventueel met je kunnen oplossen!
Met vriendelijke groet, Team Topgeschenken.nl
Twee repen besteld, deze kwamen gebroken aan. Dit was te verwachten vanwege het feit dat de repen los in een te grote en relatief slappe kartonnen verpakking zaten. Jammer
Beveelt niet aan
15 October 2025
Emmy
Zwanenburg
Bedankt voor je feedback.
Vervelend dat de chocolade niet heel aangekomen is.
Wij hebben je klacht in behandelen en zullen contact met je opnemen om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team Topgeschenken.
Mooi boeket, op tijd geleverd, Top !
Beveelt aan
14 October 2025
Annabella van Buuren
Nadaillac
De bestelling zou op 10 oktober 2025 geleverd worden en deze is nog steeds niet ontvangen Voor verjasrdag en beterschap
Beveelt niet aan
12 October 2025
C.kuiperij
AMSTERDAM
Beste Topgeschenken, Hierbij geef ik jullie geen ster omdat het nu al een paar keer mis loopt! Nu dus ook weer, een fruitmand besteld en de bezorger staat waar hij moet zijn en gaat vervolgens weer weg. Er word gezegd dat een briefje is achtergelaten maar dus niet! Heb nu al meerdere keren met jullie contact gehad en dan is het is oh maar dan sturen we wel een andere dag de fruitmand. We zijn er klaar mee.
Beveelt niet aan
6 October 2025
jolanda haft
Almere
Beste Jolanda,
Wat vervelend om te horen dat de bezorging van de fruitmand opnieuw is misgelopen en dat er geen briefje is achtergelaten zoals vermeld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp goed dat je er klaar mee bent. Mijn excuses dat dit zo vaak is misgegaan.
We nemen hierover per mail contact met je op om dit netjes af te handelen.
Met vriendelijke groeten,
Team Topgeschenken.nl
De rozen in de verpakking waren super vers en zien er prachtig uit. Praktisch via brievenbuspost.
Beveelt aan
6 October 2025
Aliene
Apeldoorn
het viel heel erg in de smaak het zag er goed verzorgd uit zeer tevreden
Beveelt aan
5 October 2025
ria
NOORDWIJKERHOUT
Had merci verstuurd naar iemand. En stond als keuze Thankyou enz. Dacht dat dit kaartje was dit is gewoon A4 ment de getypte tekst wat je opschrijft dan plaatje met thank you. Vond persoonlijk wel minder. Kaartje is veel persoonlijker. Veder tevreden optijd verstuurd.
Beveelt aan
1 October 2025
Renee Janssen
Nijmegen
Prima keuze, goed geïnformeerd en gedaan wat beloofd!
Beveelt aan
1 October 2025
Paul
Horst
Het cadeau was leuk, helaas heeft de jarige het nooit gezien.. In mijn optiek, als je het cadeau niet op tijd kan leveren zou er meer communicatie moeten zijn, en wellicht een (kleine) refund. Ik was zo zeker van de bestelling en het cadeau dat ik er pas achterkwam dat het niet geleverd was, 3 dagen later toen het wel geleverd werd en de jarige al weer vertrokken was naar huis/buitenland
Beveelt niet aan
30 September 2025
Stephanie
Hoofddorp
Beste Stephanie,
Dank je wel dat je je ervaring met ons deelt. Wat ontzettend jammer dat het cadeau niet op tijd is geleverd, waardoor de jarige het uiteindelijk niet heeft kunnen ontvangen. Zeker omdat je er vanuit ging dat alles goed zou gaan, snap ik heel goed dat dit een grote teleurstelling is geweest. Wij zullen per mail contact met je opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Team Topgeschenken.nl
Fruitmand was niet naar wens heel netjes een andere toegestuurd
Beveelt aan
29 September 2025
F.kouwenhoven
Enkhuizen
Op het adres is men aan het verbouwen en zijn niet in het huis aanwezis, maar wonen tijdens de verbouwing in een goed zichtbare caravan op het terrein bij het woonhuis. Misschien slim om even verder te kijken als een neus lang is. Hoorde van de bewoners dat het verder nooit misgaat met pakketbezorging. Dus komt mijn oordeel later
Beveelt niet aan
26 September 2025
Fred
Rotterdam
Zeer zeer slecht gewoon schaamteloos echt niet normaal de waarde is totaal 10 euro aan bloemen je betaalt 46 euro gewoon te erg om te geven
Beveelt niet aan
24 September 2025
Sebastiaan
Leiderdorp
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Team Topgeschenken
Snel bedacht en bestelt , had graag eindresultaat gezien , maar de groep was heel blij met de taart
Beveelt aan
20 September 2025
M.E.A.E
Escharen
De bezorger heeft de doos in de stromende regen bij de voordeur onder een deurmat met gaten gezet waardoor de deksel helemaal doorweekt was. De mand was verder in orde.
Beveelt aan
19 September 2025
Nicole
Nederhorst den Berg
Wat een leuke verrassing is deze ballonnenset. Het komt uit de doos ploppen en blijft lang mooi. Echt leuk om te geven.
Beveelt aan
13 September 2025
Annelies
Breda
Fruitmand besteld, deze bleek in transport kapot te zijn gegaan, uiteindelijk gezien via de track & Trace link. Er gebeurde op dat moment niks meer met het pakket en het was dag 3 nadat de levering had moeten plaats vinden. Ik heb zelf topgeschenken moeten benaderen om een nieuw pakket opgestuurd te krijgen. Zij zouden dit zowel zelf moeten signaleren, oplossen en naar de klant moeten communiceren
Beveelt niet aan
9 September 2025
EL
Geleen
Beste El, bedankt voor je review en je opmerking hierover. We zullen de opmerking noteren.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag!
Met vriendelijke groet, Team Topgeschenken.nl
Mooi op tijd bezorgd
Beveelt aan
7 September 2025
Rosita Boeding
Terneuzen
Ik bestelde een fruitmand “middel” die op de foto in de advertentie lekker gevuld leek. Incl verzendkosten en een (wit) kaartje met 2 regels tekst kwam dat neer op een bedrag van €32,40. Wat bij de ontvanger aankwam was een halfvolle schaal met fruit, walnoten en een micro flesje sap die deels ook nog overrijp waren. Ze doen niet eens moeite om eea een beetje mooi te presenteren, maar leveren een bak af waarvan het lijkt alsof er al een een voorgaande ontvanger een deel uitgevreten heeft. Wat een ********ij.
Beveelt niet aan
6 September 2025
Jan
Heerhugowaard
Bedankt voor je feedback.
Dit is uiteraard niet hoe wij ons fruit willen leveren. Excuses voor de staat waarin het fruit is bezorgd. Wij gaan hier direct contact over opnemen met de leverancier.
Ook nemen wij contact met jou op om je klacht netjes op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team Topfruit
Ik wilde via Topgeschenken een mooie boeket en een fles wijn bestellen voor dezelfde ontvanger. Deze optie krijg je ook als je het boeket besteld hebt, of je er nog wat bij wilt doen. Helaas door een systeemfout kon dit niet. Moest je eerst het ene bestellen en betalen en daarna het andere. Ben je 2x de verzendkosten á 6.95 kwijt plus het feit dat je apart niet kon bestellen wat ik graag wilde. Dus uiteindelijk alleen een boeket besteld en de wijn haal ik wel ergens anders. Klantenservice via app is vriendelijk en heeft zich wel hiervoor geëxcuseerd, maar je wilt het in 1x kunnen bestellen en dat is wat ze ook aangeven dat dat zou moeten kunnen, maar uiteindelijk kan dat dus niet. Dan moet je dat ook niet aanbieden is mijn mening.
Beveelt niet aan
2 September 2025
Hilly
Leeuwarden
Bedankt voor je feedback.
Wij hebben inderdaad even kort een storing gehad met het bestellen van een extra product bij een boeket. Dit is natuurlijk erg vervelend waarvoor mijn excuses.
Wanneer er een storing is lossen wij dit zo snel mogelijk op, om deze reden blijven de producten aangeboden staan op de website.
Wij nemen hierover contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Team Topgeschenken
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Geschenken, Cadeau
Webshops