Snel geleverd en ontwerpen eigen stempel met handige online tool

Vrij snel in enkele minuten met de online tool om een eigen stempel te ontwerpen. Levering was een dag later dan verwacht, maar kan mij voorstellen dat je vrij weinig aan kunt doen gezien de drukte van leveringen in deze corona-tijd.

Eenvoudig, en kwalitatief prima, beetje moeilijk te zien op de website wat de afmetingen van de stem

beetje moeilijk te zien op de website wat de afmetingen van de stempels zijn op de website. Verder helemaal Prima.

Zo snel bezorgd

Mijn firma stempel werd binnen een dag bezorgd, hele snelle service mag ik wel zeggen en ook nog netjes gedaan hoe ik het wou hebben echt een top service ben zeer tevreden.

mijn complimenten

Na elke aankoop ontvang je minstens drie emails waarin men vraagt om een beoordeling over de aankoop. Nou bij deze; de aankoop verliep zoals men mag verwachten. Je kiest een product, plaats het in je digitale winkelmandje en rekent af. Het bestelde item werd vervolgens geleverd (tot zover nog niets spectaculairs). Er was geen sprake van liefde of emotionele binding. De aankoop betrof een stempel... een eenvoudige stempel. Chapeau voor de geweldige prestatie om deze te leveren.

SUPER!!!

goede communicatie, super snelle levering en Kwaliteit!

prima en snelle service

prima en snelle service

Webshop zoals een webshop behoord te zijn!

Alles verliep zonder problemen of enige vorm van hinder. Ontwerp online, keuze van de stempel, duidelijkheid van prijs en verwacht product, bestelling, versturen, ontvangen en het daadwerkelijke product, alles volledig naar tevredenheid doorlopen.

Snelle levering, handige online design programma

Binnen enkele minuten heb ik met de online design programma de stempel kunnen ontwerpen en daags erna had ik deze al in huis. Dus wat mij betreft zeker 5 sterren waard.

GING GOED

ALLEEN DUURDE HET 3 DAGEN VOOR 'M KREEG MAAR DAT GELOOF IK NIET AAN U

Prima dienstverlening, snelle bezorging, duidelijke website

Zie bovenstaande

Ben erg tevreden alleen stempels zijn erg duur

Van bestellen tot levering. In 1 woord : geweldig

Zie er goed uit!

Heb niets te klagen. Bestelling gedaan voor een bedrijfsstempel, netjes een reactie gekregen en de volgende dag was mijn bestelling binnen.

Prima stempel voor een goede prijs.

Een dag na het plaatsen van de order en nette naam-stempel ontvangen. De afdrukken die ik maak zijn goed leesbaar. De inkt vlekt niet.

Snelle levering van goede stempel.

Donderdagavond ontwerp aangeleverd en zaterdag afgeleverd, prima. Stempel precies volgens ontwerp gemaakt, ook de relatief kleine letters worden komen bij afdruk keurig duidelijk op papier.

Snel en netjes afgehandeld

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Keurig

Super snel afgehandeld. Top!

Super snel afgehandeld. Top!

Prima geregeld

Conform verwachting

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op zondag besteld, op donderdag zelf moeten afhalen. Niet echt wat door de firma wordt beloofd.... :-(

Pluspunten

zeer snelle levering!

Pluspunten

zeer goede telefonische bereikbaarheid behulpzaam personeel bij vragen snelle levering

geen !

Pluspunten

Vrijdag middag besteld en gelijk maandagochtend netjes geleverd.

Pluspunten

Top Service. Snel geleverd.

Pluspunten

snel en goei service, aardig en helpful persoonel.

niks

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.