Bestelling was goed echter voor mij onduidelijk waardoor ik nu een stempel heb die veel te klein is.

doordat alles biet heel duidelijk (voor mij) online aagegeven wordt heb ik een stempel besteld die uiteindelijk veel te klein blijkt te zijn. Neemt niet weg dat het bestellen en verder de gang van zaken helemaal keurig was, snelle levering en product verder wel goed!

Zeer snelle levering

Alles is prima geleverd de volgenda dag in huis.

snel geleverd

Good service

Very quick delivery and return.

Accuraat

goede accurate service en snelle levering. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

De stempel is nog niet binnen

Geen idee

zie boven

Een zeer klantvriendelijk bedrijf met uitstekende service.

Vorige week had ik bedrijfsstempel besteld. Na afronding van het bestelproces ontdekte ik, dat ik een foutieve tekst had opgegeven. Direct gebeld met Bedrijfsstempels.nl. De stempel werd onmiddellijk erbij gepakt en zonder kosten voorzien van een nieuw plaatje. De volgende dag had ik de correcte stempel in huis. Wat een perfecte service!!

Alles super, ik kom zeker terug naar jullie toe :)

het was snel en efficiënt, ik zal het aanbevelen aan vrienden

Snelle levering van een mooie bedrijfsstempel

Snelle levering, stempel geheel naar wens.

Quick & Easy

See above

super

super mooi en snel geleverd

Vlotte levering en prima stempels

Snelle service en goede kwaliteit

Mooie stempel die goed bedrukt en meteen de volgende dag ontvangen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Alles liep perfect

Top, alles op tijd geleverd, het product was goed ingepakt. Alsook was het product precies zoals ik verwacht had. Doe zo verder!

Zeer tevreden volgende in huis

prima en snelle service

Telefonisch contact gehad met snel antwoord en dito levering

Bedrijfsstempels heeft ons geholpen om een mooi model met ons logo te maken! Ook de verzending van de stempel verliep snel en goed.

Goed en snel betrouwbaar

Snel geleverd en ontwerpen eigen stempel met handige online tool

Vrij snel in enkele minuten met de online tool om een eigen stempel te ontwerpen. Levering was een dag later dan verwacht, maar kan mij voorstellen dat je vrij weinig aan kunt doen gezien de drukte van leveringen in deze corona-tijd.

Eenvoudig, en kwalitatief prima, beetje moeilijk te zien op de website wat de afmetingen van de stem

beetje moeilijk te zien op de website wat de afmetingen van de stempels zijn op de website. Verder helemaal Prima.

Zo snel bezorgd

Mijn firma stempel werd binnen een dag bezorgd, hele snelle service mag ik wel zeggen en ook nog netjes gedaan hoe ik het wou hebben echt een top service ben zeer tevreden.

mijn complimenten

Na elke aankoop ontvang je minstens drie emails waarin men vraagt om een beoordeling over de aankoop. Nou bij deze; de aankoop verliep zoals men mag verwachten. Je kiest een product, plaats het in je digitale winkelmandje en rekent af. Het bestelde item werd vervolgens geleverd (tot zover nog niets spectaculairs). Er was geen sprake van liefde of emotionele binding. De aankoop betrof een stempel... een eenvoudige stempel. Chapeau voor de geweldige prestatie om deze te leveren.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.