Snel leverbaar

Geen ltrek en trees.

Prima geregeld alles, snel binnen

goede terug koppeling , dus te vrede

Goede, snelle levering zonder poespas

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

duidelijke website en snel geleverd.

Hele goede service!

Wij hadden de stempels die we besteld hadden niet ontvangen. Na een mailtje werd diezelfde dag nog actie ondernomen. De stempels werden nogmaals verstuurd en hebben we inmiddels ontvangen. Topservice!

Nice work :-)

There is a tiny little mistake gap but you can hardly see it. That is why you get 4 stars! Still, I'm very pleased with youre work^^

Snelle en efficient service

Dit was onze eerste bestelling en wij zijn zeer tevreden over de service. Super snel en efficient. We gaan zeker meer gebruik maken in de toekomst voor stempels voor onze andere entiteiten.

Vlot bestelproces - stipte levering

Stempels en reservekussentjes in de namiddag besteld en de volgende dag werd alles stipt en in perfecte staat geleverd. Uitstekende service.

Perfekt!

Alles Tip Top!

Prima!!

Goed advies en begeleiding, snelle levering

Gewoon goed

Netjes verzorgd

erg erg slecht

logo is niet zoals opgestuurd, gevraagd om zwart, was blauw. logo zat niet in het midden van de tekst. en wat is bij opmerking er bij gezet heb is niet naar gekeken of gereageerd. bestel hier nooit meer.

Goedemorgen Paul, Bedankt voor je review. Ik vind het erg vervelend dat het totaal niet naar tevredenheid is. Ik wil dit voor je oplossen. Kan je mij een foto sturen zodat het wat duidelijker wordt evenals je order nummer dan ga ik het voor je oplossen. Je mag dit sturen naar tom@stultiens-group.com Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Kleine stempel met logo en inkt - snel geleverd en precies wat ik zocht

Ik bestelde onlangs een kleine stempel met een eigen logo. Dit werd snel verwerkt en teruggekoppeld en binnen enkele dagen had ik alles in huis. De stempel is precies wat ik in gedachten had.

Good and serious contact

It was a good and serious contact with fast communication and fast delivery to Germany. Many thanks for your support

Zeer snelle levering van een prima stempel.

Goed en snel

Netjes en snel

Prima geregeld

Uitstekende service, vlot geregeld en mooi resultaat.

Fijne en mooie stempel

Mooie stempel

Mijn geplaatste order is naar behoren uitgevoerd.

maken waar wat ze beloven

Matig

Ik heb vorige week een stempel bij jullie besteld. Ik heb iets op papier geschreven als voorbeeld van wat het ongeveer moest worden met de vraag of jullie me konden bellen voor verdere uitleg. Een week voordat dit stempel is besteld, is er een complete set bij jullie gekocht, dit ging heel soepel met goed contact. Met het laatste stempel alles behalve dat. Ik heb het stempel ontvangen voordat er contact met mij is opgenomen, de tekst is van het papiertje gehaald en dat is gebruikt voor het stempel. Dit was zeker niet de bedoeling. Het is een cadeautje voor vaderdag en mijn vader kan het idee achter het stempel, waarderen, dat ik het geschreven heb vind hij leuk. Hij vind het geen probleem maar ik vind het erg jammer dat er niet gebeld is zoals gevraagd. Vind het ee hoog bedrag voor iets wat ik persoonlijk niet goed zou keuren. Het is mooi gemaakt, mijn vader is er blij mee, maar ik vind het geen stijl.

Goedemiddag Jacob, Wat vervelend om te lezen dat het niet naar behoren is verwerkt. Als je nog een nieuw plaatje wilt ontvangen kan je mij hierover emailen naar tom@stultiens-group.com Uiteraard willen we dit voor je herstellen. Met vriendelijke groet, Tom

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.