Prachtige route

Prachtige route, weinig last van autoverkeer. Heerlijk gegeten

Het was helemaal top!

Wat een prachtig concept, fietsen door een mooie omgeving en tussendoor verwend worden in lokale restaurants met heerlijke hapjes. Gezellig koffie drinken met lekker gebak, voorgerecht keuze uit 3 en allemaal even lekker, pittige goedgevulde soep, een prima hoofdgerecht waar de keuze ook groot was en een toetje om je vingers bij af te likken. Het personeel was overal uiterst vriendelijk en wij voelden ons zeer welkom. De wegaanduiding kan hier of daar wel wat verbetering gebruiken. Maar wij hebben genoten van een mooie fietstocht.

Nvt

Mooie route en prima eten! We zoeken alleen nog iemand om de wind (8) uit te zetten ;)

Geweldig en mooie routes

Aanrader ook de km van de ene na de andere locatie was prima zelfs op een elektrische fiets.

Prachtige route met heerlijk eten!

Goede kwaliteit eten op een prachtige fietsroute!

Geweldig heerlijk gegeten mooie route.Top dag.

Was super mooie route heerlijk gegeten. En echt Hollands weer regen zonneschijn.

Prachtige route

We hebben een heerlijke dag gehad. Mooie route met pittige klimmetjes, maar was goed te doen en onderweg heerlijk gegeten

Super goed

Vriendelijke ontvangst in alle restaurants en lekker gegeten en gedronken

Mooie route met verrassende adresjes

We ontdekten een paar leuke eetadresjes

Zeer leuke dag gehad.

Was een zeer mooie fietstocht, lekker gegeten en waren overal zeer goed en vriendelijk ontvangen ook al waren we met een groep van 10. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellige dag gehad met vrienden

Wat is er leuker en gezonder dan een fietstocht met vrienden en dan hier en daar weer lekker opwarmen en een heerlijk hapje eten?

Prachtige tocht maar met twee teleurstellende stops voor hoofdgerecht en nagerecht

Een prachtige tocht rond Doorn. Bos , weilanden, fruitbomen, dijk naar Amerongen. Een mooie start in doorn met lekkere koffie en appeltaart. Een goede stop met voorgerecht en soep maar teleurstelling bij hoofdgerecht en nagerecht. Ook wisten de restaurants niet dat we kwamen / en dat we met 8 personen waren zodat er bij iedere stop tijd nodig was om ons te plaatsen waarmee we tot driekeer in zaaltje achteraf terecht kwamen We hadden dit bij aanmelden aan gegeven. Ook kwam de route van deze happen trappen laat op de app

Interessante regio, gastvrije mensen

Tweede helft route was mooi

Een prachtige fietstocht .

Het was leuk ,zo kwam je op plaatsen waar je anders niet komt ,en je kan dit ook heel leuk doen met fam dag ,of vrienden clubjes . En het aantal km kan je zelf uitzoeken,je weet om hoeveel km het gaat per tocht .

Mooie fietstocht met lekker eten!

Wij hadden een mooie fietsroute met “tussenafstanden”, die niet te lang maar ook. Ier te kort waren. En hoe leuk is het om van gerecht naar gerecht te fietsen!

leuke fietstochten en lekker eten.

Leuke en gezonde tijdsbesteding.

Heerlijke dag!

Leuke route.

Een hele mooie route. Door de duinen. Maar het mooiste waren de bloembollen die in bloei stonden. Wij hebben er van genoten van deze mooie route

Mooie route door een groene omgeving

We hebben deze dag met vrienden gefietst. We hebben genoten van alles onderweg, af en toe een foto gemaakt en even cultuur gesnoven. Mooie aangelegde fietspaden en lekker eten met fijne locaties! Ons weer was prachtig dit maakte het in totaal een geweldige dag.

Mooie afwisselende route. Leuke, gezellige restaurantjes Personeel bij alle restaurantjes zeer klantvriendelijk en een warm welkom.

Duidelijke routes.

Prachtige tocht met heerlijk eten.

Wat een leuk concept!

Zorgeloos fietsen door mooie omgeving en gevuld en vervuld thuis komen.

Gezellige actieve dag met lekker eten.

Mooie route door mooie dorpen en stadjes. Mooie fietspaden en gezellige uitspanningen. En bovenal fijn gezelschap

Mooie dag

Was een afwisselende route duinen, stadjes, bloembollenvelden. Alleen de knooppunten klopte vaak niet, moge wel eens nagegaan worden.

Ommelseweg 56 5721 WV Asten

088 633 2000