Wij hebben Fietsen langs Mergelgrotten en Waterburcht in Kanne gefietst. Het was een prachtige route en het eten was erg goed. Maar bij het startpunt werd ons verteld dat we er om 16.30 uur moesten zijn voor het dessert. Dat was helemaal niet haalbaar. vooral als je onderweg ook nog dingen wilt bekijken. We hebben dit aan de organisatie gemeld en het bedrag wat het dessert kostte teruggestort gekregen. Prima service

Een fietstocht zonder zorgen.

Je stapt op de fiets en komt op prachtige plaatsen. Bovendien weet je waar je terecht kunt voor een hapje en drankje. Echt een aanrader voor een onbezorgde fietstocht. Complimenten voor de organisatie van happen en trappen.

Mooie sfeervolle tocht met lekkere gerechtjes. Een aanrader.

Leuke dag langs veel bijzondere locaties

Mooie rit en lekker eten.

Mooie rit in een mooi rustig landschap waar je soms 50 jaar terug in de tijd gaat.

een hele mooie dag

Een prachtige route en altijd weer een verrassing waar je gaat eten.

Zeer goed!

We waren helemaal enthousiast tot halverwege onze eindrit naar Bistro De Stadshoeve. Het fietspad afgesloten. Geen omleidingsroute. Toen maar met google maps door Zwolle gekrost. Dat was zeker geen pretje. Aangekomen bij de Bistro, waren we zeer teleurgesteld. Alles zag er slordig en onverzorgd uit. De wachttijd en dessert heb ik reeds benoemd. Na afloop ook met google maps weer naar Brasserie de Afslag gefietst. Knooppunt 5 was niet te vinden.

Mooie route en zeer lekker gegeten.

Mooie route via goed berijdbare wegen. Overal zeer lekker gegeten en overal heel vriendelijk ontvangen.

Het was fantastisch zeker een aanrader

Het was fantastisch zeker een aanrader

Een heerlijk ontspannen dag in een prachtig stukje Nederland

Mooie afwisselende fietsroutes door een oorspronkelijk stukje Nederland. Routebeschrijving en uitleg over de verschillende horecalocaties is heel duidelijk. Er was een voldoende keuze bij de verschillende gangen van het menu. Echt een dagje uit en een fantastisch cadeau om te krijgen en te geven.

Lekker afwisselend actief passief

Mede door het heerlijke weer lekker gefietst

Leuk en goed

Mooie route lekker gegeten Als je veel wind hebt is de route erg open

Mooie fietsroutes. Toffe locaties met heerlijke gerechten

Superleuke dag geweest. Een echte aanrader

Mooi route

Leuk dagje weg. Mooie fietsroute en heerlijk gegeten.

Een leuke fietsbeleving

Dit was eens een andere en leuke manier om een streek te verkennen. De fietsroute passeert aan verschillende hoogtepunten van die streek en dit gecombineerd met meerder tussenstoppen om iets te eten maakt het tot een aparte beleving en geeft he een vakantiegevoel in eigen land.

Weinig vecht gezien. En iets teveel stops / eten

Weinig vecht gezien. Wel veel kanaal. In Duitsland helemaal geen Vecht gezien. Wel een mooie molen maar daar fiets je niet langs. Vanaf Gramsbergen terug naar Hardenberg is een mooiere route mogelijk via Zwieseborg en dan met pontje over (april tm ongeveer september). En 5 eet adresjes is ook erg veel.

Een fietstocht met verrassingen

Lekker sportief eropuit en daarbij heerlijk gegeten!

We vonden de route niet spectaculair. De combinatie, Happen en trappen is heel leuk!!

een zeer leuke en ontspannende ervaring

een ontspannende dag met lekker eten , voor herhaling vatbaar

prachtige tocht. mooie locaties voor het happen. en ook zeer goed verzorgd.

We hebben met 11 personen deze tocht gedaan. En we hebben allemaal genoten. Troffen ook een prachtige zonnige dag.

Genoten

Ontzettend genoten, heerlijke gerechten, gastvrij, goede sfeer.

Jammer

Deze route is ons niet bevallen

Leuk concept

Leuke dag gehad, gerechten erg wisselend qua kwaliteit.

Was een mooie route en omgeving

Is een mooie route maar de beschrijving via knooppunten klopt in het begin niet . Bij knooppunt 50 is niet duidelijk en ook bij knooppunt 6. Hebben zelf de route aangepast. Verder een leuke dag gehad .

Schitterende route

Prachtig. Komt wel mede door de bloeiende Rododendrons.

Gewoon trappen en genieten

We hebben een mooie streek ontdekt …. Mooie groene omgeving en zeer leuke hoeves leren kennen. Een sterke aanrader! Gewoon reserveren en trappen!

Ommelseweg 56

5721 WV Asten