Super mooie dag gehad

Goed georganiseerde route

Heerlijk eten onderweg bij de verschillende restaurants en het fietsen is heerlijk in een zeer afwisselend landschap

In één woord geweldig!

mooie fietstocht over de dijk, geluk met mooi weer. Koffie en en gerechten waren prima.

'n hele mooie fietstocht, prachtige omgeving "Hart van Brabant" Heerlijke gerechten!!

Geweldige dag gehad

De route is prachtig. De restaurants zijn gezellig en het eten was goed. Een aanrader

Prachtige route langs de Maas

De eerste helft van de route is prachtig, de restaurantjes onderweg hebben mooie terrassen. Vanaf het hoofdgerecht een iets saaier stukje om te fietsen tot de Maasduinen, vanaf de Maasduinen weer een mooie route. Bij de Maasduinen is het de moeite waard om naar de uitkijktoren te wandelen.

Super concept

Het was voor ons de eerste keer. Wij kregen in alle bestemmingen een zeer goede ontvangst. Allen waren ze zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit 10/10

Geweldige dag gehad

Een hele mooie route, en werden overal heel vriendelijk ontvangen. De happen stops waren erg goed.

Super goede formule

Duidelijk routes super goed restaurants waar gastvrijheid en kwaliteit van eten hoog in vaandel staat

Prima ondanks dat we slecht weer hadden.

Mooie fietsroute en heel lekker gegeten. Ondanks dat we te laat waren voor dessert ( nadat er iemand lekke band had) werden we er met open armen ontvangen.

Heerlijke gerechten en mooie fietstocht.

Heel goed georganiseerd

Alles is perfect georganiseerd. Je hoeft nergens lang te wachten. Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten. Kortom: een geslaagde dag.

Prima route met lekkere streekproducten

Prachtige route

Prachtige route, weinig last van autoverkeer. Heerlijk gegeten

Het was helemaal top!

Wat een prachtig concept, fietsen door een mooie omgeving en tussendoor verwend worden in lokale restaurants met heerlijke hapjes. Gezellig koffie drinken met lekker gebak, voorgerecht keuze uit 3 en allemaal even lekker, pittige goedgevulde soep, een prima hoofdgerecht waar de keuze ook groot was en een toetje om je vingers bij af te likken. Het personeel was overal uiterst vriendelijk en wij voelden ons zeer welkom. De wegaanduiding kan hier of daar wel wat verbetering gebruiken. Maar wij hebben genoten van een mooie fietstocht.

Nvt

Mooie route en prima eten! We zoeken alleen nog iemand om de wind (8) uit te zetten ;)

Geweldig en mooie routes

Aanrader ook de km van de ene na de andere locatie was prima zelfs op een elektrische fiets.

Prachtige route met heerlijk eten!

Goede kwaliteit eten op een prachtige fietsroute!

Geweldig heerlijk gegeten mooie route.Top dag.

Was super mooie route heerlijk gegeten. En echt Hollands weer regen zonneschijn.

Prachtige route

We hebben een heerlijke dag gehad. Mooie route met pittige klimmetjes, maar was goed te doen en onderweg heerlijk gegeten

Super goed

Vriendelijke ontvangst in alle restaurants en lekker gegeten en gedronken

Mooie route met verrassende adresjes

We ontdekten een paar leuke eetadresjes

Zeer leuke dag gehad.

Was een zeer mooie fietstocht, lekker gegeten en waren overal zeer goed en vriendelijk ontvangen ook al waren we met een groep van 10. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellige dag gehad met vrienden

Wat is er leuker en gezonder dan een fietstocht met vrienden en dan hier en daar weer lekker opwarmen en een heerlijk hapje eten?

Ommelseweg 56

5721 WV Asten