bezorging van bestelde producten met UPS is zeer slecht

UPS is zeer slecht in bezorgen, geen duidelijke communicatie en komt niet op afgesproken tijdstippen. 3 dagen thuisgebleven voor niks. en dan plotseling ligt het pakketje in de carport

Onze oprechte excuses voor het verloop van deze levering. Dit is uiteraard niet waar wij voor staan. Zoals telefonisch besproken, crediteren wij u de transportkosten en hopen wij u in de toekomst toch weer in onze shop te mogen verwelkomen.

Helaas ging het helemaal mis het met het bezorgen van mijn pakket. Meerdere keren met ups contact opgenomen, die zich vervolgens niet hielden aan de afgesproken afspraken. Echter heeft het klantenservice team van dakenshop heel erg haar best gedaan om toch nog het pakket geleverd te krijgen bij mij. Waar ik heel blij mee ben, plus uiteindelijk ook de verzendkosten terug gehad, omdat het allemaal zo lang duurde. Wat heel netjes was. Het pakket was uiteindelijk bij een ander accespoint dan opgegeven, mijn man is het gaan ophalen, de aanwezige meneer was in gesprek met iemand aan de telefoon en kon ons pakket zo gezegd niet vinden. Toen drong mijn man aan, van kan ik zelf niet even kijken en toen toch het pakket gevonden. Gelukkig maar! Over het product kan ik nog niet veel zeggen, vandaar een 9.

Top bedrijf.

Met spoed materiaal nodig materiaal direct geleverd. En goed verpakt.

Wat je besteld , krijg je.

snel, op maat ,gewoon goed. Ga zo door.

vlotte levering voor nette prijs

handige webshop en medewerker voor informatie goed bereikbaar.

Vlotte en snelle levering.

Goede kwaliteit.

Vlot verzonden

Prima webshop, vlot verzonden

Goed advies en snel geleverd.

Voor de 2e keer EPDM geplaatst, nu op mijn balkon, advies gevraagd bij Dakenshop prima advies en snel geleverd. Ligt er weer prima bij net als ons tuinhuisje. Johan van Rooden

Goed advies, behulpzaam en vlot

Prettige leverancier. Persoonlijk contact per telefoon. Heel goed bevallen. Mijn EPDM dak ligt er keurig op.

Snelle correcte levering

Duidelijke website met goede prijzen.

Levert kwaliteit maar transporteur UPS is een ramp

Diverse rollen EPDM en ALU dakrandprofielen gekocht waarvan we zeer tevreden zijn. De levering via UPS liep volledig in de mist toen we niet thuis waren. UPS steekt geen briefje in de bus dat ze voor gesloten deur stonden met als gevolg dat je dagen lang zit te wachten op de levering. Na meer dan een week later stuurde dakenshop een bericht dat de levering een week geleden had plaatsgevonden in een andere stad op 10km van onze woonplaats in een winkel van dierentoebehoren. Men vertelde ons dat we een email zouden gehad hebben dat de levering elders plaatsvond maar na onderzoek in spam en andere mappen bleek dat ook een leugen. Een transportbedrijf dat geen briefje in de bus steekt bij afwezigheid is klantonvriendelijk en nutteloos. Nooit laat ik UPS nog iets leveren of ze moeten hun excuses aanbieden en me laten weten dat ze ook briefjes in de bus gaan achterlaten. Ook hun website is een grote ramp en je kan niet eens een locatie definiëren waar de goederen geleverd moeten worden bij afwezigheid. Een webwinkel die enkel levert via UPS zal aan mij niets meer verkopen. We zijn wel tevreden van Bpost, DPD, PostNL die de klant correct informeren bij afweziheid en hebben een klantvriendelijke website.

Snel en goede kwaliteit

Goed aanbod, uitstekende service. Fijn bedrijf.

Diverse aankopen gedaan en altijd snel geleverd en keurig verzorgd!

Producten zeer snel geleverd.

Producten snel geleverd en alles ziet er goed uit.

Goed verpakt aangekomen.

Snelle levering, goede spullen

Snelle levering, kwaliteitspullen, kundige klantenservice

Goed, snel en zorgvuldig verwerkt en verzonden.

Direct vriendelijk geholpen, echt goed.

Prima op tijd geleverd

Goed materialen, ook voor de professional. Wel vreemd om geen kortingen te geven aan installatiebedrijven.

Prima service na vertraagde zending

Zending was vertraagd. Het probleem lag bij de transporteur, ik heb een keurig voicemailbericht ontvangen waardoor direct duidelijk werd wanneer ik mijn pakket zou ontvangen.

Goed met aantekeningen

Ze hebben de dak heel snel gerepareerd. Z e kwamen netjes op tijd en hebben het werk heel snel af. Helaas niet alle vuil werd zorgzaam / netjes opgeruimd en paar planten potjes kapot gegaan door het gooien. All met all de dak ziet er goed uit.

Goedendag Nikolett, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan er vanuit dat deze beoordeling geen betrekking heeft op de door ons geleverde tegeldragers. Wij zijn een webshop en hebben geen dakreparatie uitgevoerd. Team Dakenshop

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Goede producten en snelle levering

Werd snel en zonder schade geleverd

vlotte levering

Kwaliteit voor een betaalbare prijs. De levering gaat ook erg snel. Een echte aanrader voor de klusser.

Top service, perfect geholpen

De beste shop voor als je wat nodig hebt voor je vlakke dak. Snel geleverd!

Snel en goed geleverd.

Voor het eerst EPDM op mijn nieuwe tuinhuisje geplaatst. Voor de volgende keer zou ik spuitbussen nemen in plaats een blik. Vond het rollen best wel lastig. Maar licht er strak op. Zeer tevreden Johan

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak