Snelle verwerking van de producten die je bestelt

Simpel besteld, snel geleverd

overzichtelijke site en makkelijk te bedienen

ik zocht dakbedekking en op advies van een ervaren persoon, heb ik gekozen voor EPDM. goed bevallen en makkelijk te verwerke. Door de gebruiksaanwijzing op uw sit, de extra benodigdheden meebesteld. Kind kan de was doen.

Duidelijke website en snelle levering

Al binnen 2 dagen in huis ,prima service

Duidelijk.

Al verschillende keren epdm besteld + ook toebehoren. Duidelijke site. Snelle levering.

Hele goede service

Ze helpen je als je er niet volledig uitkomt.

Prima vlotte service

Alles prima

Alles naar tevredenheid

Snelle levering. Zending was niet geheel compleet, maar dit werd keurig en snel opgelost.

Super snel geleverd

Binnen 2 dagen alles geleverd

Snelle levering Correcte maat Goede prijs / kwaliteit Erg blij met de snelle service

perfect product en perfecte levering

Een bedrijf en producten die optimale service en kwaliteit leveren!!

Een webwinkel met aandacht voor de klant

Bij het zoeken op de website naar een oplossing voor mijn daklekkage heb ik een vraag gesteld over de toepassing en keuze van aangeboden artikelen. Ik kreeg zeer snel een telefonische reactie, waarbij een afweging van de mogelijkheden werd gemaakt. Het was een duidelijk en afgewogen advies waar ik echt iets aan had. Alle lof voor deze uitstekende webwinkel.

gewoon goed

snel en gemakkelijk

Gekregen wat ik besteld had. en op tijd!

Doen wat een webshop moeten doen. op tijd leveren wat of je besteld hebt.

Services hoog in het vaandel

Ik had een bestelling geplaatst en kwam tot de ontdekking dat ik iets vergeten was er bij te bestellen, een epdm dakdoorvoer. Gebeld hierover en er zou een code gestuurd worden om dit toch te kunnen koppelen. De code ontvangen en bij de bestelling ingevoerd en inderdaad de bezorgkosten werden in mindering gebracht. Bij het afrekenen opeens stonden de bezorgkosten er weer bij, toch maar betaald want ik had het nodig. Hierna werd er contact opgenomen en werden er excuses gemaakt voor dit misverstand en de extra bezorgkosten per omgaande gecrediteerd. De geleverde materialen waren zeer goed verpakt, trims heel goed ingepakt tegen beschadiging.

Klantvriendelijk

Goed benaderbaar. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering en geen probleem bij het terugsturen van ongebruikte materialen.

Uitstekende kwaliteit

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede kwaliteit, aanrader!

keurig geleverd

Snelle reactie

Alles Prima

Positief ervaring , snel levering , sterk doos ..... 100 % tevreiden

Heel hoge verzendkosten voor een klein pakketje

Producten zijn goed, verzendkosten buiten proportie voor een klein pakketje. Ik had een paar dingen extra nodig na een eerdere bestelling. Dat is enorm duur

Goedendag Fred, Helaas zijn wij door onze producten (in uw geval ADR goederen) gebonden aan strenge verzendeisen wat kostbaarder is en het feit dat niet iedere pakketdIenst deze vervoert. Wij blijven steeds kritisch kijken naar deze kosten en zoeken naar alternatieven. Team Dakenshop

Top producten en services

Dakleer is prima en ik heb de spullen snel kunnen ontvangen. Bedankt. Mvg Alain

snel geleverd

goed verpakt en snel geleverd

Goed en snel

Goede en snelle levering van het product!

Goede website

Heldere productomschrijvingen en eenvoudig bestelling samen te stellen.