Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Top levering!

zal wel goed zijn

Ik heb de folie nog in de schhur liggen. Moet nog in de kruipruimte komen Ooit.

top ervaring

snelle levering na de bestelling

Duidelijke webshop en snel geleverd!

Producten zijn gemakkelijk te selecteren en alle benodigdheden staan erbij vermeld. Levering is vlot, heb het al meerdere malen besteld.

superfantastisch bedrijf!

Ontzettend goede service! Dit zijn mensen die nog menselijk zijn en met je meedenken en als er iets niet goed gelukt is, ze meteen met de goede oplossing komen. Wij hadden de verkeerde producten besteld en de retourdatum om terug te mogen sturen was eigenlijk al verstreken, maar deze lieve vriendelijke man heeft gewoon een uitzondering gemaakt en mochten wij toch de zending retourneren en het was een vrij hoog bedrag. Mijn complimenten en respect voor dit bedrijf voor zoveel menselijkheid, ik wist niet dat dat nog bestond in deze toch al bizarre wereld!! Wat een vriendelijkheid! Als ik weer iets nodig heb, bestel ik gelijk weer bij dit bedrijf en zal ook tegen iedereen vertellen hoe goed wij behandeld zijn door deze mensen!!

Goede levering tegen de juiste prijs

ruime keus in kwaliteitsproducten

goede keus en navigatie op producten. goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering track en trace te omslachtig met een te ruime marge in levertijd

Een bedrijf met mensen die nog met je meedenken

Fijne mensen die meedenken en kennis van zaken hebben, daar heb je tenminste wat aan! Superbedrijf

Goede service en snelle levering

Goede materialen, snel geleverd. Bezorgkosten NOk

Suggestie is om bezorgkosten te differentiëren, bv naar gewicht. Ik had materiaal nodig voor een kleine EPDM reparatie en dan zijn de bezorgkosten niet in verhouding.

Goede kwaliteit dakdoorvoor

Snelle levering op afgesproken datum (via DHL) en prima kwaliteit aluminium kabel dakdoorvoer. De was eenvoudig te plaatsen en is waterdicht afgewerkt met bitumen manchet (elders gekocht).

Alles netjes afgehandeld

Produkten netjes geleverd binnen gestelde termijn

Perfecte service

Ik ben ontzettend fijn en prettig geholpen. De bestelling werd netjes aan de voordeur afgeleverd.

Levering volgens afspraak, Top.

Levering volgens afspraak, Top.

Snelle levering goede kwaliteit voor een mooie prijs

Levering was snel en correct. Helaas was de berichtgeving over bezorgtijd erg onduidelijk en niet te volgen via de opgegeven link. Bovendien een bezorgaanduiding van een hele dag is wel heel ruim en veel gevraagd.

Super snelle levering en goed product, aanrader.

Alles mooi op tijd

Goederen waren mooi op tijd perfect Alles wat goed. goede kwaliteit nog bedankt .xfg DERKSEN

Goede service en vriendelijk personeel

Doen wat ze beloven

Netjes geholpen.

Heb ontvangen wat ik wilde hebben. Afspraak netjes nagekomen.

Snelle en goede levering. Prima service en website!

Snelle en goede levering. Prima service en website!

Super snelle levering

Netjes geleverd en veel sneller dan verwacht het dak binnen.

Snelle en adequate levering maar dure verzending

Na eerst flink zoeken naar het juiste artikel (EPDM hemelwater dakdoorvoer Ø 40 mm met flap) vond ik dit in de webwinkel van Dakenshop.nl en ook nog tegen een betaalbare prijs (EUR 21,00). Waar ik echter van schrok was het additionele bedrag dat moet worden betaald voor de afhandeling en verzending (EUR 17,50), dat kan volgens mij veel goedkoper. Gelukkig is het product kwalitatief dik in orde en reeds geïnstalleerd kan ik mijn schuurdak weer vrijhouden van overtollig water.

vriendelijk en behulpzaam

Produkt voldoet aan verwachting

Het bestelproces kan wat beter: de levertijd was meerdere weken, omdat ik in de kerstvakantie bestelde. Aangezien het bedrijf aan particulieren levert, vind ik het niet vanzelfsprekend dat je dan veel langer op je artikel moet wachten. Dit was ook niet duidelijk op het moment van bestellen. Voor de rest wel goed artikel en goed, deskundig advies.

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak