Perfect service!!!! en zeer snelle levering TOP!!

Snelle levering!

Goede service snelle correspondentie!

Goede service, maar te ruim advies. Deel 2

Aanvulling na telefonisch contact onderaan. Geachte EPDMTotaal, Uw reactie maakt mij woedend. Ik heb u telefonisch aan de lijn gehad om advies in te winnen en u adviseerde mij 25 cm aan alle randen. Als u wilt stuur ik u het telefoongesprek op. Misschien kunt u dan inzien dat uw verkeerde advies heeft geleid tot extra kosten voor mij. Zeer triest dat u in uw reactie het dan 'jammer' vindt dat ik niet goed gelezen heb. Dit is onaanvaardbaar. ------------------------------------ Mijn eerste reactie was: EPDM is prijzig. Iedere zijde 25cm overschot was zeer ruim, daardoor heb ik meer aangeschaft dan nodig, wat uiteindelijk ik de vuilnisbak belandt. Zonde geld. Advies iedere zijde 10 cm overlap was ook goed. Zou aanzienlijk schelen in prijs. Verder goede service, maar niet alle onderdelen zijn goedkoper bij deze winkel. Hornbach verkoopt het ook. Zou u ons aanbevelen? Ja 7/2/2019 Maarten , Rijswijk Reactie van het bedrijf Geachte Maarten, 25 cm aan iedere zijde is inderdaad ruim, maar ook in tegenstelling tot wat wij adviseren. Bij onze meetinstructies staat duidelijk het advies om 10 cm te hanteren. Jammer dat u dit niet gezien heeft. Team EPDM Totaal Aanvulling: EPDMTotaal heeft mij naar aanleiding van dit bericht gebeld en is tegemoed gekomen in de kosten na fout advies. Dit is heel netjes natuurlijk en hiermee is de zaak gedaan. Zelf heb ik het gesprek van 20 juni waarin ik advies vroeg nog eens geluisterd en er werd verkeerd advies gegeven. Ik ga er van uit dat dit niet nog eens zal gebeuren nu, daarom kan ik ze zeker weer aanbevelen. Oordeel van 1 naar 7.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Maarten, Wij vertrouwen erop dat we na ons telefonisch overleg e.e.a. correct hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Team EPDM Totaal

Goede service, maar te ruim advies. Deel 2

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede informatie over verloop bestelling. Meedenkend en vriendelijk.

Service uitstekend. Beschadigd product door transport, snel en vlot nieuw ontvangen zonder enig gedoe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, zeker aan te bevelen

Snelle en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, maar te ruim advies

Snelle en goed levering

Prima. Ik had een vraag en deze werd snel beantwoord

Alles prefect afgeleverd

Prima bedrijf het dak van epdm vandaag gelegd en het is mooi geworden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product beschadigd afgeleverd Daklijst van aluminium zijn krom Veder alles correct. M.v.g. Adema

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, kwalitatief goede spullen

Ik wil twee nieuwe dakgoten maken voor de schuur. Materialen uitgezocht, passen en meten.... Bestelling geplaatst, afrekenen en 3-5 werkdagen later had ik 4 pakketten binnen. Helemaal goed !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk website, nuttige informatie, snelle levering

Ik koop in principe het liefst bij plaatselijke ondernemers. Helaas was de informatie in een paar gevallen onvolledig of niet toereikend. Verder was de levertijd een probleem. Minimaal 14 dagen.... Epdmtotaal bezocht en alle info aanwezig, duidelijke video’s en duidelijke prijzen. Bestelling geplaatst en levering binnen 3 dagen. (Nou ja, 5 dagen, want 1 van de 2 pakketten was niet geleverd door UPS. Gelukkig was dit snel hersteld. (Maandag ipv vrijdag).

goed ,snel super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site, correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling en perfecte kwaliteit van de producten.

Niet het bederijf maar de vervoerder UPS zouden een mailtje sturen over aflevering datum en tijd nooit gehad en daar door was ik net niet thuis toen de vervoerder kwam. Buren waren wel thuis maar de bezorger nam daar geen tijd voor en bracht het pakketje naar een accespoint een plaats verder op dat 17 km ligt ter wel er hier in het dorp ook een UPS accespoint is. Erg jammer UPS.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd, goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles was goed ingepakt

Zijn nog enkele beschadigingen op de lange strips, ondanks goede verpakking. Misschien meer hard verpakkingsmateriaal gebruiken. Een vervoerder die een tijdspad kan geven voor aflevering en niet zo als nu voor einde van de dag. U gaf aan in uw email dat het de 24 mei werd afgeleverd, het werd pas bij mij bezorgd de 27 mei.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering. financieel goede afwikkeling wat betreft creditnota.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik heb korecte antworden gekregen. besteling was klein maar diet gekregen ik snel.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en eenvoudige afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website met goede producten. Materiaal werd na 2 dagen geleverd. Vergeleken met een fysieke winkel ongeveer 60% goedkoper qua edpm en bijbehorende lijm.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle afhandeling. Ondanks dat ik zelf een vergissing had gemaakt in de bestelling. Zeer goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

je kunt de producten goed vinden op de site, en de bestelling is keurig op tijd geleverd. Ik ben erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over EPDM totaal

Filter op Taal