Geleverde spullen naar verwachting. Op tijd Geleverd.

Goed, levering minder

Bestelling goed en snel. Goede producten. Echter met UPS was vervelend. Zeiden dat ze het twee keer aangeboden hadden was niet waar! En dan blijf je er voor thuis. Maar ze kwamen niet! Uiteindelijk twee dagen later.

Mooi product en staat strak op het dak

Eenvoudig aan te brengen

Reçu rapidement

Première commande reçue à domicile par contre deuxième commande livrée au point le plus proche alors que nous l attendons à la maison pour la deuxième commande déçue car nous sommes reste à attendre la livraison à part cela livre rapidement

conforme à la description du produit

rapidité de livraison

goede , en snelle levering

Het is mooi, stevig materiaal.

Nog gebeld voor een vraag een goed antwoord gekregen en per mail nog een uitgebreide uitleg. Na het project had ik nog wat over (liever teveel dan tekort) retourform ingevuld en opgestuurd zeer snel een bevestiging en geld binnen 3 dagen retour gestort

Très professionnel

Sérieux, professionnel!! Des conseils à te donner, commander sur leur site très simple, livraison super rapide (quand c'est sur stock bien sur) … A recommander sans aucune hésitations.

vriendelijke mensen, scherpe prijzen en snelle levering

vriendelijke mensen, scherpe prijzen en snelle levering

Levering goed en snel

Epdm en 1 pièce

Epdm en 1 pièce sde qualité. Impeccable !

Doen wat je belooft.

Order perfect verlopen, helpdesk top !

Prima kwaliteit vijverfolie

Prima kwaliteit vijverfolie en snel en goed verpakt geleverd.

Super service très bonne qualité de l epdm à voir avec le temps

Rapide et efficace

Jammer dat het fout ging

Na de bestelling te hebben geplaatst werd deze verzonden middels UPS. Dit liep een dag vertraging op helaas maar daar heeft EPDMTotaal goed bij geholpen. Uiteindelijk het dak vervangen en bij het willen lijmen van de EPDM bleek er een fout te zijn gemaakt bij het afsnijden. We kwamen 1,5meter te kort dus contact gezocht met EPDMTotaal. Die willen het wel oplossen maar dat kon niet dezelfde dag. Door het naderende noodweer werd ik gedwongen lokaal een nieuw stuk te halen wat me uiteindelijk €350 extra heeft gekost (buiten de extra dag vrij om alles in ontvangst te nemen). Helaas kwam EPDMTotaal mij hierin niet tegemoet. Er was eerst sprake van het mogen behouden van het foutief stuk. Dit had ik eventueel kunnen verkopen om de kosten iets te dekken. Maar helaas moest het toch retour. Doordat je het online besteld ben je zeer gebonden als het niet goed gaat. En als het dan niet goed gaat komen er behoorlijk wat extra kosten bij. Ondanks de inzet van EPDMTotaal is mijn advies toch bestel het lokaal. Geen gedoe met vertragingen of foutieve leveringen. Producten zijn overigens prima.

Allereerst onze excuses! Er is inderdaad een fout gemaakt in ons magazijn waardoor u een te klein membraan heeft ontvangen. Wij vinden dit ook heel erg vervelend. Wij hebben u aangeboden per omgaande een nieuw membraan te sturen, maar dit kon pas de volgende dag geleverd worden. In verband met de slechte weersomstandigheden heeft u zelf een membraan elders gekocht. Wij hebben u de aankoopkosten van de EPDM in onze shop volledig gecrediteerd en voor retournering zorggedragen. Nogmaals onze excuses; wij doen ons uiterste best snel en correct te leveren en gelukkig lukt dat ook nagenoeg altijd.

Prima voorlichting en super snelle levering !

Zie hierboven.

X

X

Topservice!

Snelle levering en goede service!

Toit plat à rénover

Livraison très rapide et bons conseils sur le site

Super produit

Bon service et facile à poser

Tout était parfait

Produit de qualité, livraison parfaite

Uitstekend, leveren altijd wat er wordt beloofd.

Heb al meerdere keren besteld en was altijd goed..

Matériel conforme, délai respecté, parfait pour moi.

Matériel conforme, délai respecté, parfait pour moi.

Levering volgens afspraak

Sne en netjes geleverd