Parfait à tous points de vue!

Parfait à tous points de vue!

Duidelijke omschrijving en snelle levering zelfs rond de feestdagen

Duidelijke omschrijving en snelle levering zelfs rond de feestdagen

Clair, rapide

Le site internet facile à utiliser et très précis. Ma marchandise est arrivée rapidement et bien emballée. Excellente qualité d' EPDM je recommande +++

Snelle betrouwbare levering.

Ik heb al meerdere keren bestellingen geplaatst bij EPDM totaal en dat is tot op heden altijd goed verlopen.

Mooi doek voor in de vijver; veer beter vervormbaar als pvc. Is de meerprijs helemaal waard.

En lekker snel geleverd.

très bien

Matériel de très bonne qualité et délai de livraison ultra rapide

Fijn matriaal om mee te werken

EPDM is makkelijk en fijn materiaal om mee te werken door te verlijmen heb je geen schroeven die je ook nog eens een keer moet afplakken

Snel en goede communicatie.

Lichtkoepel en EPDM besteld en vlot geleverd. Een fout van mijn kant ook nog soepel opgelost. Top!

Dank!

Makkelijk bestellen, goede communicatie en prima levering. Dank! Graag tot een volgende.

Service parfait

Merci pour votre service. Bien le bonjour à Mevrouw Pascal.

Gewoon goed produkt van goed bedrijf

Goed geholpen. Prima produkt. Snelle levering. Concurrerende prijs.

koop hier uw EPDM

Fijne ervaring met de aanschaf van het epdm met alle toebehoren. Geen hulp nodig gehad of advies nodig gehad. Gebruiksvriendelijke website. Wel de klantenservice nodig gehad voor een nabestelling. Super vriendelijk en erg goed opgelost. Ook de transporteur verdient een pluim.

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Goed materiaal

Rapide

Service rapide!

Alleen maar lof

geweldige service, meedenken met klant. Komt afspraken na.

Uitstekend snelle service

Snelle service En goed verpakt Top gewoon Gr iwan

Snel en correct geleverd

Niet zo goede ervaring

Was blij met de epdm vijverzak ,maar helaas va korte duur na 6 maanden ondekte ik dat ik watrr verloor moest mijn koi,s tijdelijk overbrengen na leegpompen van mijn vijver ontdekte ik geen gaatjes maar denk dat er of een poreuze plek of een slecht gelaste naad is Het is ja..er had er goede verwachtingen van.heb uit nood gekozen voor een pvc oplossing i.v.m de tijd dat ik de koi,s terug .oest brengen in de vijver. Groet chr. Colijn

Geachte heer Colijn, Heel vervelend te horen dat u een lekkage in uw vijver hebt! Echter, de enige order die wij in ons systeem kunnen terugvinden betreft lijm en geen vijverfolie. Kan het zijn dat u deze elders heeft besteld? Met vriendelijke groet, EPDM Totaal

Prima. Correct.

Levering en materialen zijn prima.

Je word goed geïnformeerd

Plezierig

Makkelijk bestellen en snelle levering voor een goede prijs.

Goed geholpen bij samenstelling van benodigdheden en goede lenen.

Goede hulp bij samenstelling pakket. Goede levering. Omdat gemeld werd dat op een pallet geleverd werd, en twee losse dozen op verschillende tijden kwamen, heb ik na opmerkingen hierover, geld teruggekregen. Wel netjes.

Snelle levering en problemen snel en goed opgelost

goed materiaal

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.