Snel geleverd en alles conform omschrijving.

prima!

Prima verzorgd!

Pakket werd door bezorger bijna niet afgeleverd. Door nabellen en kordaat optreden van EPDM totaal kwam het toch netjes op tijd

hier heb je iets aan

de site is overzichtelijk veel info en gebruikerstips de prijzen zijn gunstig de levering is snel en altijd compleet dus waarom zou je verder zoeken

Waterdicht en geen lek

Reststuk EPDM voor plat (groen)dak gekocht. Ruim aan de vermelde maat, mooie stukken snijoverschot voor allerhande gebruik op het erf. Vlot geleverd, incl. de accessoires als lijm en waterafvoer.

goed product; zoek functies soms lastig

product wordt in ons bedrijf als goed ervaren, echter om te bestellen is het zoeken nog wel eens moeilijk.

Snelle levering volgens afspraak

Goede ervaring; material binnen 2 dagen in huis

Filmjes op de site geven goed weer hoe te weken

livraison hyper rapide et conforme à la commande!!!

Tout à fait satisfait

Alles naar tevredenheid verlopen

Communicatie ging snel en goed. Materiaal is top

Duidelijk site met goede informatie

Na eerdere positieve ervaring nu ook weer gekozen voor EPDM Totaal. Site is overzichtelijk. Bevat goed extra info mbt gebruik van EPDM. Prijs is goed en levering supersnel

Tot nu toe alleen nog maar besteld, en gaat alleen over de site.

Gebruik de site voorzichtig en ga tussen door niet even wat ander bekijken, daardoor kan je hele bestelling verdwijnen en moet je weer opnieuw beginnen.

Geachte klant, Dit is heel vervelend en zeker niet de bedoeling. Zoals telefonisch besproken, hebben wij getracht de situatie te reproduceren. Wij vermoeden dat het aan de cookie-instellingen ligt en hebben hierin aanpassingen doorgevoerd. Excuses voor het ongemak! Team EPDM Totaal

Goed geregeld en volgens afspraak

Heel betrouwbaar

Ik heb een rest stuk Epdm en lijm besteld. 2 dagen later keurig afgeleverd. Het stuk is zelfs een centimeter groter dan de specs. Mijn dak van m’n schuurtje kan er voorlopig weer tegen aan.

Het bestelde goed en op tijd geleverd

Het bestelde goed en op tijd geleverd

Geweldige service, perfecte kwaliteit

Mooi degelijk materiaal.

Heb een verdiept fietsenhok gebouwd met EPDM op het OSB dak waar ik sedum cassettes op ga zetten. Materiaal voelt en ziet er degelijk uit, met wat lijm op beide oppervlaktes zit het meteen muurvast, niet te grote vlakken inlijmen want corrigeren is lastig. Erg tevreden.

Perfecte service

Bestelling was beschadigd door vervoerder. EPDM totaal nam direct actie om een nieuw pakket toe te sturen waardoor de geplande werkzaamheden konden doorgaan.

Fijne site en goede service.

Een fijne site en uitleg. Kompleet. Goede service en overleg.

Was even zoeken naar gebruiksaanwijzing

Prima ervaringcorrectelevering en communicatie

Niks mis mee

Snelle levering en goed verpakt. Tot volgende keer!

zeer betrouwbaar en goed

snel en goed geleverd

Snel levering en goe de kwaliteit

Helemaal prima, ik bestel met regelmaat spullen echter ik kan niet na iedere bestelling een enquête

Geleverd zoals ik besteld had

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie. Volgende keer graag weer.