Ruim aanbod - snelle levering

Bij Deco Sign & Code BV is een ruim aanbod textiel- en winkelwaren aan een scherpe prijs. Bovendien wordt er snel geleverd

Snelle en verzorgde verzending. Uitstekende service nadat ik zelf een verkeerd product had besteld!

Onaangename verrassing achteraf

De site is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen ging ook vlot. En de levering was perfect. Echter op de site staan zowel de blauwe als de rode stiftpot voor €36,- geprijsd. Maar dan kijk je op de factuur en daar moet ik €42,35 voor de blauwe pot betalen. Een andere tegenvaller waren de doppen vd jerrycans, deze sloten mega slecht waardoor de inkt er aan alle kanten langs liep en mijn handen, de vloer en werkblad onder de inkt zat.

Ik begrijp uit uw negatieve beoordeling dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Als we inkt opsturen dan doen we er altijd een plastic zak al omheen. De inktfles hoort afgedicht te zijn met een dop en eronder een seal. Kwamen de inktflessen al beschadigd bij u binnen? https://www.deco.nl/prijzen-en-coderen-1/plekolit-stiftpotten-en-inkt/ De rode en zwarte stiftpotten komen uit een ander inkoopkanaal dan de gele groene en blauwe, vandaar ook een andere prijs. Exact zoals op de site werd aangegeven. Laat me weten waar het fout gaat.

Heel goede service

Voorat wij de bestelling deden hebben wij telefonisch contact gehad waarbij wij goed geadviseerd werden. Keurig en zeer snelle levering.

prima zo

De levering van goederen gaan snel en correct. We zijn zeer tevreden

Prima webshop en snelle bezorging.

Prima leverancier

super snel

binnen 1 dag geleverd, dus dat was super snel gedaan,

Goed en duidelijk te vinden.

Goede communicatie voor wat betreft het moment van levering.

Snelle levering, goed product

perfect

Netjes en snel geleverd

geweldig

bestelling liep gewoon perfect en zeer snel vanuit Nederland naar Belgie, ook de traceerbaarheid van het pakket was duidelijk te volgen,

Helemaal geweldig

Zowel het product als het versturen en bezorgen was geweldig in alle opzichten

snelle levering, product goed

Vrijdag besteld, dinsdag in huis. Kwaliteit goed

snel gevonden en ontvangen

Ik kon mijn product snel vinden en na het bestellen was het de volgende dag in huis.

Snelle reactie op vragen en prima producten

Snelle reactie op vragen en prima producten

Topservice!

Ik had eerst een klacht over de levering. Dit hebben jullie snel en correct opgelost. Topservice! Ik ben een tevreden klant.

Wil graag uw klacht serieus nemen. Totaal score 5 Ik begrijp dat u niet tevreden bent. Dat is zeker niet onze bedoeling. Heeft u voor mij een foto van de vuile artikelen. De etiketten en hangkaartjes laten we telkens in grote oplage maken. Het ene ligt er langer dan de andere. Echter beide artikelen zijn nog niet zo lang geleden bij ons binnen gekomen. Als het om de doos waarin het verzonden wordt gaat, daar proberen we zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal te hergebruiken. Ben heel benieuwd naar de foto’s.

Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Eenvoudige webshop, snel geregeld en goed verzorgd bezorgd!

Snelle correcte levering

snel en juist

directe levering van het juiste artikel. dat zie je tegenwoordig niet vaak.

Top service!

Bestellen ging gemakkelijk en snelle levering

Snelle levering, goede prijs!