zeer correct en zeer snel

idem bovenstaand

Super Fast

Delivery was super fast and the products are awesome. ty!

Gewoon snel en goed .

correct

Wij zijn al jaren klant bij Deco Sign & Code en nog nooit problemen ondervonden. Goed advies, snelle en juiste levering en vriendelijke medewerkers als we telefonisch contact hadden.

Altijd goed

Snelle levering alles altijd volgens afspraak.

Goede snelle service

Super snelle levering!

Bijzonder snel en correct.

Simpelweg pósitief!

Top firma, doe er regelmatig zaken mee. Snelle reactie tijd op mails etc

nooit misser gehad, serieuze firma. Beveel een ieder deze firma aan. Was er iets, snelle reactie......en oplossen.

Topbedrijf, snelle levering en verstand van zaken

Een technisch probleempje met de prijzentang werd telefonisch direct opgelost. Snelle levering van materialen tegen een goede pijs.

Goede be- en afhandeling. Minder goede levering.

Op zich prima, alleen de afhandeling na de klacht m.b.t. de slechte levering was beneden de maat.

Product niet ontvangen en klantenservice niet te bereiken

Product heb ik niet ontvangen, klantenservice meerdere malen geprobeerd te bellen. Ik blijf dan heel lang in de wacht en op een gegeven moment wordt de verbinding verbroken. Op email is ook niet gereageerd..

Snel en juist

Zoals besteld gekregen product prima in orde.

Altijd snel geleverd en keurig verpakt!

Complimenten voor de snelle verzending en de keurige verpakking.

Snelle levering, prima prijzen

Op de site is alles goed te vinden Grote keuze Prima prijzen Snelle levering Vriendelijk personeel

Goede voorraad, snelle levering

Goed geregeld, zelfs nadat ik een foutje had gemaakt was dit snel opgelost! Top!

Stipte levering, vlotte afhandeling

Ik schrok even toen ik bestelde, dat er zo weinig van de gewenste draaitafels voorradig waren. Ind acht: ik krijg die dingen nooit op tijd hier. Maar nee: zoals beloofd waren ze er alle drie binnen de week.

Al jaren klant en nooit problemen gehad.

Snel en goede service

netjes en snel geholpen toen is mijn pakket kwijt was. Bleek toch al geleverd en intern ergens neer gezet te zijn. Ook dinsdag besteld en netjes woensdag al in huis!

Slechte communicatie

Producten besteld, pakketje zoekgeraakt. Ok, kan het bedrijf niets aan doen. Pakketje is nogmaals verstuurd. Dit wel ontvangen. Ik miste echter een deel van de bestelling. Opnieuw gemaild. Ik kreeg de reactie terug dat het niet op voorraad was en later geleverd zou worden. Handig, als dat even gemeld zou zijn. Resterende deel zou vorige week binnenkomen. Gisteren maar weer gemaild waar het blijft. Tot op heden nog geen reactie. Het eerste pakketje was inmiddels ook nog bij mij aangekomen. Op mijn vraag hoe ik het terug kon sturen, werd me gevraagd waarom ik het aangepakt had. Mijn zoon had dit samen met een ander pakketje gewoon aangenomen. Ik vind de manier van communiceren niet heel hartelijk. Ik voel me niet erg welkom als klant.

Onze voorraad is zichtbaar op de site. U kiest er voor ook niet voorradige artikelen te bestellen. Dat kan, worden nageleverd indien weer van de fabriek binnen komen. In de eerste zending en de 2e zending zaten dezelfde artikelen en aantallen. Op uw verzoek werd de zending nogmaals gezonden met erbij overlegd te hebben met u dat u 1 van de 2 zendingen dan zou weigeren, komt dan automatisch met DHL weer bij ons terug.

Snelle levering en een goede prijs voor de producten

Mijn bestelling werd nog dezelfde dag verstuurd en de volgende dag al ontvangen. Super snel dus! En de prijs voor de producten was (is) ook heel scherp.

Een grote doos met een kleine inhoud.

twee kleine inktrolletjes zaten verpakt in een doos ter grootte van een A4-formaat. Dat had beslist met heel wat minder verpakking gekund. Daarnaast is de verhouding tussen de prijs van het product en die van de verzending nogal bizar. Ik betaalde meer verzendingskosten dan voor het product.

DHL is onze huisvervoerder. Alle zendingen gaan met DHL mee. De verpakkingen waar het verzendetiket op moet moet een minimale afmeting hebben voor intern transport en scansystemen bij DHL. Vandaar een "te grote"verpakking. Onze franco ordergrens is € 50.- excl. btw. DHL vraagt voor elk pakket vrachtkosten, die doen bezorgen niet voor nop.

Prima product, snel geleverd. Alleen de factuur is raar. Ik heb achteraf betalen gedaan. En daar stond een klein bedrag onderaan(toeslag voor kredietbeperking), wat erbij zou komen, als ik na die datum zou betalen. Maar de totaal factuur was al uitgerekend mét dat bedrag. Dus ik moest zelf uitrekenen, wat ik eigenlijk moest betalen. Want ik betaalde op tijd.

Prima levering.

Helaas waren de boardhaken bij mijn vaste leverancier op. Daar zijn ze iets goedkoper, maar deze haken zijn een keurig alternatief en bestellingen en levering verliep heel soepel.

super ervaring.

De volgende dag al geleverd, geweldig.