Snelle reactie op vragen en prima producten

Snelle reactie op vragen en prima producten

Topservice!

Ik had eerst een klacht over de levering. Dit hebben jullie snel en correct opgelost. Topservice! Ik ben een tevreden klant.

Wil graag uw klacht serieus nemen. Totaal score 5 Ik begrijp dat u niet tevreden bent. Dat is zeker niet onze bedoeling. Heeft u voor mij een foto van de vuile artikelen. De etiketten en hangkaartjes laten we telkens in grote oplage maken. Het ene ligt er langer dan de andere. Echter beide artikelen zijn nog niet zo lang geleden bij ons binnen gekomen. Als het om de doos waarin het verzonden wordt gaat, daar proberen we zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal te hergebruiken. Ben heel benieuwd naar de foto’s.

Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Eenvoudige webshop, snel geregeld en goed verzorgd bezorgd!

Snelle correcte levering

snel en juist

directe levering van het juiste artikel. dat zie je tegenwoordig niet vaak.

Top service!

Bestellen ging gemakkelijk en snelle levering

Snelle levering, goede prijs!

Bedankt voor het super produkt

De sticker ophouders zijn van heel goede kwaliteit, worden snel geleverd en zijn prijs - kwaliteit de beste voor mij op de markt. Ook proper verpakt.

Goede service, snelle levering, netjes verpakt

Super !!!

Super snelle levering. In de namiddag besteld de dag nadien in de voormiddag al geleverd. TOP

snel

Snelle levering. Waardoor ik snel aan de slag kon.

geweldig

Ik ben zeer goed geholpen. Goede informatie over het product. Daarna geweldig geholpen met het plaatsen van de bestelling. En daarna ook een zeer snelle levering. Product was zeer goed ingepakt. Bedankt.

Perfect Service.

For our company, the 3 card system works perfect. We write all the information that we need on the cards, and attach them to all of our products.

Snel en vakkundig geleverd

Makkelijke site snel antwoord op mijn gestelde vraag. Review is lastig om in te vullen met al die verplichte velden

prima!

Wij zijn door de medewerker prima geholpen en hebben goed advies gekregen.

super snelle levering

correcte prijzen, peter (belgie)

geweldig

zeer snel verzonden ik ben er blij mee TOP.

snel geleverd

Wat we hadden besteld was de volgende dag al binnen. Top!

Snel en correct

Prima maar omslachtig

Prima bedrijf en goede producten. Ordersysteem omslachtig en leverdatum moet je raden. Dat kan beter, korter, duidelijker.

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product