Snel en goede service

netjes en snel geholpen toen is mijn pakket kwijt was. Bleek toch al geleverd en intern ergens neer gezet te zijn. Ook dinsdag besteld en netjes woensdag al in huis!

Slechte communicatie

Producten besteld, pakketje zoekgeraakt. Ok, kan het bedrijf niets aan doen. Pakketje is nogmaals verstuurd. Dit wel ontvangen. Ik miste echter een deel van de bestelling. Opnieuw gemaild. Ik kreeg de reactie terug dat het niet op voorraad was en later geleverd zou worden. Handig, als dat even gemeld zou zijn. Resterende deel zou vorige week binnenkomen. Gisteren maar weer gemaild waar het blijft. Tot op heden nog geen reactie. Het eerste pakketje was inmiddels ook nog bij mij aangekomen. Op mijn vraag hoe ik het terug kon sturen, werd me gevraagd waarom ik het aangepakt had. Mijn zoon had dit samen met een ander pakketje gewoon aangenomen. Ik vind de manier van communiceren niet heel hartelijk. Ik voel me niet erg welkom als klant.

Onze voorraad is zichtbaar op de site. U kiest er voor ook niet voorradige artikelen te bestellen. Dat kan, worden nageleverd indien weer van de fabriek binnen komen. In de eerste zending en de 2e zending zaten dezelfde artikelen en aantallen. Op uw verzoek werd de zending nogmaals gezonden met erbij overlegd te hebben met u dat u 1 van de 2 zendingen dan zou weigeren, komt dan automatisch met DHL weer bij ons terug.

Snelle levering en een goede prijs voor de producten

Mijn bestelling werd nog dezelfde dag verstuurd en de volgende dag al ontvangen. Super snel dus! En de prijs voor de producten was (is) ook heel scherp.

Een grote doos met een kleine inhoud.

twee kleine inktrolletjes zaten verpakt in een doos ter grootte van een A4-formaat. Dat had beslist met heel wat minder verpakking gekund. Daarnaast is de verhouding tussen de prijs van het product en die van de verzending nogal bizar. Ik betaalde meer verzendingskosten dan voor het product.

DHL is onze huisvervoerder. Alle zendingen gaan met DHL mee. De verpakkingen waar het verzendetiket op moet moet een minimale afmeting hebben voor intern transport en scansystemen bij DHL. Vandaar een "te grote"verpakking. Onze franco ordergrens is € 50.- excl. btw. DHL vraagt voor elk pakket vrachtkosten, die doen bezorgen niet voor nop.

Prima product, snel geleverd. Alleen de factuur is raar. Ik heb achteraf betalen gedaan. En daar stond een klein bedrag onderaan(toeslag voor kredietbeperking), wat erbij zou komen, als ik na die datum zou betalen. Maar de totaal factuur was al uitgerekend mét dat bedrag. Dus ik moest zelf uitrekenen, wat ik eigenlijk moest betalen. Want ik betaalde op tijd.

Prima levering.

Helaas waren de boardhaken bij mijn vaste leverancier op. Daar zijn ze iets goedkoper, maar deze haken zijn een keurig alternatief en bestellingen en levering verliep heel soepel.

super ervaring.

De volgende dag al geleverd, geweldig.

Snelle levering. Product besteld was te klein even gebeld en er werd netjes een grotere voor mij verstuurd en de kleine opgehaald . Ik hoefde niks te doen . Dat is pas service

heel snel

Altijd goed en snel.

Al meerdere bestelling geleverd gekregen en altijd goed en snel geleverd.

Snelle goeie levering

Deze mensen leveren mooi maatwerk af op korte basis van bestellen en ontvanganen

Prima en snelle levering

Snel alles in huis, zodat we weer verder kunnen. Bedankt.

supersnel en overzichtelijk

erg snel en overzichtelijk

Slecht

Ik had voor het eerst wat bij hun besteld en een dag later toch maar een mail gestuurd dat ik het graag wilde annuleren. Ik had duidelijk in de mail aangeven dat ik graag een terugkoppeling verwacht voor de verder afhandeling van de geannuleerde product maar helaas niks vernomen van hun geen terugkoppeling helemaal niks. Mijn ervaring bij deze verkoper is dus niet goed communiceren is blijkbaar heel moeilijk voor ze en een terugkoppeling van een mail ook.

U gebruikt verschillende email adressen. Wel degelijk gereageerd. Daarnaast ook in de chat gereageerd op uw email adres badredien1979@gmail.com De order stond al gereed voor afhaling en werd er weer tussen uit gevist.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

prima geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

alles oké, 100% in orde!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel accuraat goed

voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Tip: Zuignap even nat maken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed product, fatsoenlijk afgeleverd