Snelle reactie op mijn vraag per mail en de bestelling werd direct verstuurd. Een kleine noot in het kader van duurzaamheid: het had in een minder grote, beter passende verpakking verstuurd mogen worden, bijv een bubbelenvelop ipv grote doos.

Lang gewacht toch opgelost

Eerst werd er gezegd dat het pakket bezorgd was en er was voor getekend later bleek het pakket ergens anders te zijn.Dit was de fout van DHL niet van Deco Signj

BUONA

BUONA RISPOSTA NELLE DOMANDE E VELOCITA' NELLA CONSEGNA

• Ci consiglieresti? Si

Perfect Service.

I can find no fault with this online service.

Top product en goede levering

Top product en goede levering

handige site, snelle levering

handige site, snelle levering

Duidelijke site, snelle afhandeling

Het is lastig om de juiste ridderspoor voor een Bano'k te vinden. Er is gewoon geen alternatief vind ik. Gelukkig hebben jullie wel de originele riddersporen. Snel gevonden op de b2b en gelukkig snel geleverd.

altijd supersnelle levering

Snel en correct

De bestelde producten worden altijd snel geleverd. Deze zijn stevig verpakt. Webshop is goed te hanteren. Laatst was er wat mis met bestelde producten, deze zijn volledig kosteloos door hen vervangen.

makkelijk en snel

Het is erg makkelijk om te bestellen bij deco.nl, en de levering is snel mt de juiste producten.

Hele tevreden klant :)

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service. Ben heel tevreden en zal zeker weer bestellen :).

Had wat vergeten, belde het door. Zat de volgende dag met een factuur bij de bestelling

snelle service, goede communicatie

product voldoet aan de verwachtingen

Goed produkt goede en snelle levering

Ging allemaal prima

Product was goed te vinden en de bestelling liep soepel

Oplossingsgericht afgeleverd

Volgens afspraak uitgewerkt,

Prima service en product

Snelle levering van de door mij gewenste producten!

Mijn 1e ervaring

De site was eenvoudig te bedienen en het gezochte artikel was (door mij) snel gevonden. Bestellingsprocedure simpel en duidelijk. Gevoerde prijsstelling concurrerend te noemen. En last but not least, de levering is snel en zéér goed verzorgd waardoor het bestelde product in goede staat en zonder transportschade in ontvangst genomen kan worden.

Niks ontvangen

Goedemorgen Tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen Graag vanuit uw kant controle waar mijn bestelling blijft Groeten J & S Transport Johan Bink

U maakt gebruik van mogelijkheid voor bestellen tijdens onze bedrijfssluiting in de kerstvakantie. Werd duidelijk op de site aangegeven. Eerste verzenddatum 2 januari werd uw bestelling met DHL aan u verzonden.

Top, mooi op tijd leveren van de juiste artikelen.

Snelle perfecte levering van de juiste artikelen.

Deco Sign heeft hety nodige gedaan om het leveringsprobleem op te lossen!

Artikels zijn zoals verwacht. Zeer goede service van de back-office, zij hebben het nodige gedaan om de artikels te laten leveren.

Snelle levering en goed product

Bestellen gaat gemakkelijk en de levertijd is prima!

Aanrader

Gedreven team streeft naar perfecte service.

Uw bestelling van donderdag 15/12 werd ook donderdag 15/12 aan DHL meegegeven. U maakt gebruik om ons als bedrijf een zware onvoldoende te geven via de reviews. Middels een 1. Het is nu maandag 19/12 en reactie op uw pakketje door DHL: Goedemorgen, er zijn stakingen geweest 16/12 in België. Helaas kan het zijn dat meerdere pakketten in het netwerk vertragingen oplopen en ook in de verwerking hiervan als alles weer gestart is. Advies is de zending even in de gaten te houden. Groetjes Hilde

top

geweldig

Bestellen en de volgende dag is het geleverd. Geweldige service.

Bestellen en de volgende dag is de bestelling afgeleverd. Zeer snelle service en overzichtelijke website.

Mangaanweg 15

8471 XJ Wolvega