Redelijk

Ik heb een kerst thema pak besteld voor mij zoon jasje zit goed broek is te wijd helaas helaas kan je hem niet verstellen met elastiek of iets dergelijks Kwa lengte zit hij goed dit is best zonde om.hij enkel jasje goed past

Hi Francesca, Dank voor je beoordeling. Jammer dat we geen 10 scoren met het kostuum! Als ik het goed begrijp is de broek te wijd aan de bovenrand. Nu heeft u voor het luxe kinder kostuum gekozen (in de goedkopere zitten 2 stukken elastieke band), in deze zitten broekriem lusjes voor een riem. Is door het gebruik van een riem het probleem niet opgelost? Mochten we nog iets kunnen betekenen, dan horen wij het graag per mail naar de: Klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Easy peasy, makkelijke website, no problemo

Nog effe snel een kostuurm bestellen om er als presentator van het Limburgse Kampioenschap Zaate Hermeniekes piekfijn op te staan.. Nauwelijks twee dagen later in de spiegel kijken en zien dat het goed is. Dat dus..

Jurkje was opzich mooi alleen viel erg groot! Nu een kleinere maat besteld. Ook de bezorging van dhl was niet erg prettig maar daar kan themakleding natuurlijk niks aan doen! Ik zou hier wel vaker bestellen want de outfit is mooi en leuk.

Veel te grote maat

Als er een one-size wordt aangeboden, mogen de lengtematen er wel bij vermeld staan. Veel te grote maat voor one-size te zijn.

Hi Wim, Dank voor je beoordeling. Jammer dat de maat niet naar wens is. Het idee van het Superman shirt is wel dat deze oversized is zodat je een soort groot sterk opgeblazen bovenlichaam krijgt. Ik zal naar aanleiding van je bericht de maten in cm toevoegen aan het artikel. Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag per mail: klantenservice@themakleding.nu. Alvast bedankt!

Goede en snelle levering, leuke producten.

Erg tevreden over de snelle levering en blij met de leuke glitterende panty's. Heel fijn ook dat er achteraf kan worden betaald.

Snelle levering en precies zoals afgebeeld, blij mee

Super slechte kwaliteit

De vampierkraag die ik besteld had viel vrijwel meteen uit elkaar. Zonde van mijn geld! dikke lijmresten op de ene diamant en de ander viel er direct af! En dit terwijl het zeker niet goedkoop was.

Hi Lisa, Wat vervelend om te horen! Kun je een foto sturen van het product naar klantenservice@themakleding.nu? Dan kunnen we kijken hoe we het kunnen oplossen. Alvast bedankt!

Kostuum van kwaliteit en op tijd

Ik heb de Sugar Skull Catsuit met het bijpassende masker gekocht voor een Halloween feestje. Het werd op tijd geleverd en de kwaliteit was goed. De aangegeven maten van het pakje kloppen, het ziet er mooi uit en volgt de lichaamscontouren goed. Het is van redelijk stevige kwaliteit en zal zeker nog een aantal rondes meegaan. Het enige wat me opvalt, is dat het pakje niet erg lang is. Ik merkte dat het pakje verticaal een beetje onder druk stond als ik ging zitten en de pijpen waren niet zo lang als ik gehoopt was, maar wel acceptabel. Bij mijn 1.69m gaat het nog wel, maar ik kan me voorstellen dat iemand die nog een stuk langer is daar meer problemen mee zal hebben.

Snel geleverd en prima kwaliteit!

Levering was erg snel. En de prijs / kwaliteit verhouding is erg goed. Kortom een top webshop

alleen maar liefde

Mijn vriendin was er helemaal verliefd op en het was snel geleverd. het is voor ons wel jammer dat we er nep bloed op moesten doen en het nu niet meer herbruikbaar is maar het was het zeker waard.

Ik twijfelde even om op deze site te bestellen maar toch overstag gegaan en geen spijt gekregen. Top service hoe alles op tijd binnen is gekomen!

Besteld en de dag erna al in huis

Ik had een pakje besteld en er stond op da de levertijd tussen 4-8 werkdagen waren. Een paar uur later kreeg ik een mail met de info dat het pakje waarschijnlijk morgen al geleverd ging worden. En idd, een dag later had ik het!

Besteld en heel snel netjes geleverd ! Top !

Goede service!

De levering was snel en de outfit goede kwaliteit. Helaas was het rokje wat te groot, maar dat kan gebeuren. Helaas is dat vaak zo met carnaval of halloween outfits. Toch helemaal tevreden met de service van themakleding. :)

Allereerste keer iets besteld hier en na 2 dagen al geleverd. Vlot gevonden wat ik zocht en goed van kwaliteit

Goede en snelle levering!

De levering was zeer snel en je krijgt precies wat je verwacht

Themakleding goed DHL een ramp

Bestelling ging goed en was snel gedaan, prima website, echter heeft de bezorger van DHL mijn pakketje ergens anders bezorgd, en deze is kwijt geraakt. Na een tijdje gelukkig wel optijd en goed opgelost door themakleding. Echter door de Halloween drukte begrijpelijk wat langzamer dan normaal met een reactie geven op mails. Maar uiteindelijk ben ik blij dat het pakketje alsnog geleverd is, en optijd voor het feest dis goeie service!

Snelle service en goede informatievoorziening

Snelle service en goede informatie over wanneer het pakket geleverd zou worden.

Fijne ervaring

Ik heb het verpleegster heart breaker jurkje opnieuw besteld. Ik heb deze jaren geleden gehad maar hij paste niet meer en ik miste het. Ik heb mijn pakje op zondag besteld en kreeg op maandag meteen een berichtje wanneer heb ik mijn pakketje kon verwachten. Dinsdag kwam hij binnen en hij was precies zoals ik verwacht had! Ben helemaal verliefd!

Gaaf pakje en snelle levering!

Ik ben ontzettend blij met mijn aanschaf, wat een sexy pak! En de levering was vlekkeloos dus top!

Fantastisch!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Bestelling snel in huis, duidelijke track&trace.

snel in huis, duidelijke track&trace.

Snelle levering en het juiste resultaat

De bestelling was er de volgende dag, en precies de juiste maat

Fantastisch pakje op maat

Het pakje zag er precies uit zoals beloofd en de maat viel echt heel goed! Het is erg comfortabel en de kwaliteit is erg hoog!