Goede snelle levering

Was top vandaag besteld morgen in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering beloven, dit niet waar maken

Bestelling arriveerde ipv de claim dat het de volgende dag geleverd zou worden, pas na 48 uur.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Arjan, Wat jammer dat je ontevreden bent over de levering. Wat betreft de levertijd is er denk ik sprake van een misverstand: De verwachtte levertijd was voor 16:00 besteld, morgen in huis. U heeft om 18:49 besteld waardoor er niet meer de volgende dag geleverd kon worden zoals u in uw beoordeling aangeeft. Ik begrijp uit de scan dat het adres de volgende dag gesloten was om 12:14. Gelukkig is het pakket op 6 juli alsnog geleverd (de eerst volgende mogelijkheid), ik hoop dat dit alsnog op tijd was. Wij hebben zelf gehandeld naar afspraak en ook DHL heeft zover ik kan zien op de scans gehouden aan de verwachtte levertijden. Hoor graag of je naar aanleiding van bovenstaande je beoordeling zou willen aanpassen en hoe het komt dat je de verwachting had dat het de volgende dag geleverd zou worden. Alvast bedankt! U kunt ons bereiken op: Klantenservice@themakleding.nu

Slecht

Met de Track en trace code mijn bestelling gevolgd. Deze zou gisteren geleverd worden maar de bezorger is helemaal niet geweest en op de website van DhL staat dat ze me gemist hebben terwijl ze absoluut niet geweest zijn. Ik heb juist bij jullie besteld omdat het meteen de volgende dag geleverd zou worden. Maar ik heb niks ontvangen, erg slechte service..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Hatice, Jammer dat de 1e afleverpoging niet was gelukt. Wat betreft de levertijd is er denk ik sprake van een misverstand: De verwachtte levertijd was voor 16:00 besteld, morgen in huis. U heeft om 23:47 besteld waardoor er niet meer de volgende dag geleverd kon worden zoals u in uw beoordeling aangeeft. Uiteraard had DHL wel uw pakket de 29e moeten afleveren. Ik begrijp uit de scan dat het adres gesloten was om 15:04 maar uit uw beoordeling dat u wel aanwezig was. Als u ons kunt vertellen hoe de situatie is bij uw huis dan zal ik dit terugkoppelen naar DHL zodat zij de chauffeur hierop kunnen aanspreken. Gelukkig is het pakket op 1 juli alsnog geleverd (de eerst volgende mogelijkheid), ik hoop dat dit alsnog op tijd was. Wij hebben zelf gehandeld naar afspraak. Hoor graag of je naar aanleiding van bovenstaande je beoordeling zou willen aanpassen en of wij nog een case moeten aanmaken bij DHL voor de 1e afleverpoging. Alvast bedankt! U kunt ons bereiken op: Klantenservice@themakleding.nu

Een echte aanrader

Je hebt hier een ruim assortiment en vandaag bestellen, levering morgen, is echte luxe!!! Ik kan het alleen maar aanraden! Hier bestel ik nog!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en hoge kwaliteit

Fijn die snelle levering! M’n opposuit is van hoge kwaliteit, echt top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, achteraf betalen mogelijk.

Duidelijke website met een groot aanbod. Snelle levering. Ik heb gebruik gemaakt van achteraf betalen en dat werkt echt super! Zo hoef je niet moeilijk te doen als het product niet aan je verwachtingen voldoet. Ik heb een mooi pak besteld voor mijn zoon en ben er erg blij mee !

Top kleding!

Hele goede kleding en ruime keuze!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service helemaal top! Klantvriendelijk.

Ben zeer tevreden over themakleding.nu. Sfeervol & Ar sortiment redelijk uitgebreid. Keuze uit genoeg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en prima product. Fijn ook dat de mogelijkheid werd geboden om achteraf te betalen, zeker voor een eerste bestelling erg fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ruim assortiment,snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering & prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Twee pakken voor mannen in maat L/XL besteld. Er was een groot verschil in de lichaamsbouw, maar het past beide heren prima.

Geen verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle verzending en levering fijn dat de maten er bij staan als je niet weet weke maat je hebt je het na kan meten en die kloppen ook

op de telefoon is de app een beetje te groot voor het scherm

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonische zn jullie goed te pakken

Ik vond het jammer dat ik niet op de zelfde dag mij product heb gekregen en dat kk het volgende dag heb ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Massief snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

-ik kon vinden wat ik moest hebben -de maat stond goed omschreven en klopte met de maat, die ik ontving. -de kleding zat heel goed en mooi verpakt. -alles was compleet -alles werd heel bijtijds geleverd. -ik heb hier een heel blij kind.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle bezorging. Kwaliteitsproduct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd, goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, leuke en aparte produkten

Nog niet op dit moment

Kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurige tijdige verzending. Netje correct verpakt. Goede ordervolging via mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goedkoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte dienstverlening; voldoet geheel aan mijn verwachtingen!

Niets te verbeteren voor mij. Houd dit excellente niveau vast!

Over Themakleding.nu

Filter op Taal