Super service!

Goede spullen en super geholpen via de mail

Goede kwaliteit! Zit precies op maat en heelmaal compleet. Super snelle levering

Mooie tirolerjurk

De jurk past goed en ziet er netjes uit!

Netjes

Mooie oktober jurk gekocht heel netjes verpakt maar ik haalde hem uit de verpakking en zat een vlek in dat heb ik netjes gemeld en ik werdt meteen netjes geholpen Ik beveel deze winkel echt aan super

Snel en onzorgvuldig

Het pakket is open binnengekomen, het plastic was al open, zowel van het pak als van het zakje waar de jurk in zat. Daarnaast is de jurk totaal slordig in resultaat. Ene mouw heeft strak sliertjes los zitten andere mouw zijn de sliertjes erg los. Ook de lijnen lopen niet correct. Kortom heel erg slordige levering. Snel afgehandeld zonder zorg. Aangezien ik deze jurk bij een feestje aan heb waar meer kapot gaat dan heel blijft, zal het waarschijnlijk niet zo erg zijn. Maar ik ga niet zo snel meer iets kopen hier

Zeemeerminnenstaart, topje met 2 kettinkjes. Snelle levertijd, jurk zag er mooi en compleet uit, kwam goed overeen met de foto op de site. 2 naadjes van de staart lieten wel snel los. Die heb zelf met wat steekjes steviger gemaakt. Verder perfect! Ik beveel deze site u zeker aan.

Redders in nood

Ik zat met de handen in het haar omdat ik een bepaald pak van de Opposuits nodig had die ik nergens meer kon krijgen. Overal uitverkocht of niet maat, maar toen was daar ineens... Themakleding.nu You guys saved my ass. Duizend maal dank en ook bedankt voor de snelle levering, volgende keer ga ik als eerst naar jullie toe!!

Mooie vleugels gekocht en niet te duur. Wel langere levertijd

Super snelle service!!!

Een zeer goede ervaring, eerste keer besteld, zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit en snel geleverd

7 jurkjes besteld bij themakleding.nu. Ze werden snel geleverd en zien er perfect uit! Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

Super product, snelle levering

Mijn oranje pak (Koningsdag) paste perfect en werd de dag nadat ik hem besteld had geleverd!

De verpakking was verkreukeld alsof het al eerder was gebruikt. Ook zaten er wat draadjes los aan het pak. Verder rook het pak wel nieuw en was alles compleet, ook was de bestelling keurig op tijd binnen! Ik ben tevreden.

Snel en kwaliteit

Een snelle levering zorgde ervoor dat ik op tijd was voor het thema feest. Goede kwaliteit van het bestelde artikel

Zeer prettig!

Snelle levering, kwaliteit zoals je die mag verwachten en bijgeleverde spullen zoals in de omschrijving. Alleen de kleur was een stuk feller dan op de foto’s, voor mij persoonlijk geen probleem maar misschien voor anderen goed om te weten. Zeer goede ervaring gehad!

Super-de-luxe

Geweldig assortiment en super snel en attent

Snel bezorgd & goed in de maat! Ik ben klaar voor mijn feestje, helemaal top!!

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

De hoeden die ik besteld heb vielen erg tegen! Raar materiaal plastic voor een hoed!!! Had wat anders verwacht. De levering op tijd!

Dank voor je terugkoppeling en excuses voor de late reactie, blijkbaar even over uw beoordeling heen gelezen. De plastic roze glitter hoed is echt een feesthoed en geen fashion item. Kunt u uw reactie toelichten? Wat had u verwacht? En wat zouden wij nog kunnen betekenen om u tot een tevreden klant te kunnen maken? Wij horen het graag op klantenservice@themakleding.nu

Goede snelle levering

Was top vandaag besteld morgen in huis

Snelle levering beloven, dit niet waar maken

Bestelling arriveerde ipv de claim dat het de volgende dag geleverd zou worden, pas na 48 uur.

Beste Arjan, Wat jammer dat je ontevreden bent over de levering. Wat betreft de levertijd is er denk ik sprake van een misverstand: De verwachtte levertijd was voor 16:00 besteld, morgen in huis. U heeft om 18:49 besteld waardoor er niet meer de volgende dag geleverd kon worden zoals u in uw beoordeling aangeeft. Ik begrijp uit de scan dat het adres de volgende dag gesloten was om 12:14. Gelukkig is het pakket op 6 juli alsnog geleverd (de eerst volgende mogelijkheid), ik hoop dat dit alsnog op tijd was. Wij hebben zelf gehandeld naar afspraak en ook DHL heeft zover ik kan zien op de scans gehouden aan de verwachtte levertijden. Hoor graag of je naar aanleiding van bovenstaande je beoordeling zou willen aanpassen en hoe het komt dat je de verwachting had dat het de volgende dag geleverd zou worden. Alvast bedankt! U kunt ons bereiken op: Klantenservice@themakleding.nu

Slecht

Met de Track en trace code mijn bestelling gevolgd. Deze zou gisteren geleverd worden maar de bezorger is helemaal niet geweest en op de website van DhL staat dat ze me gemist hebben terwijl ze absoluut niet geweest zijn. Ik heb juist bij jullie besteld omdat het meteen de volgende dag geleverd zou worden. Maar ik heb niks ontvangen, erg slechte service..

Beste Hatice, Jammer dat de 1e afleverpoging niet was gelukt. Wat betreft de levertijd is er denk ik sprake van een misverstand: De verwachtte levertijd was voor 16:00 besteld, morgen in huis. U heeft om 23:47 besteld waardoor er niet meer de volgende dag geleverd kon worden zoals u in uw beoordeling aangeeft. Uiteraard had DHL wel uw pakket de 29e moeten afleveren. Ik begrijp uit de scan dat het adres gesloten was om 15:04 maar uit uw beoordeling dat u wel aanwezig was. Als u ons kunt vertellen hoe de situatie is bij uw huis dan zal ik dit terugkoppelen naar DHL zodat zij de chauffeur hierop kunnen aanspreken. Gelukkig is het pakket op 1 juli alsnog geleverd (de eerst volgende mogelijkheid), ik hoop dat dit alsnog op tijd was. Wij hebben zelf gehandeld naar afspraak. Hoor graag of je naar aanleiding van bovenstaande je beoordeling zou willen aanpassen en of wij nog een case moeten aanmaken bij DHL voor de 1e afleverpoging. Alvast bedankt! U kunt ons bereiken op: Klantenservice@themakleding.nu

Een echte aanrader

Je hebt hier een ruim assortiment en vandaag bestellen, levering morgen, is echte luxe!!! Ik kan het alleen maar aanraden! Hier bestel ik nog!

Snelle service en hoge kwaliteit

Fijn die snelle levering! M’n opposuit is van hoge kwaliteit, echt top

Snel geleverd, achteraf betalen mogelijk.

Duidelijke website met een groot aanbod. Snelle levering. Ik heb gebruik gemaakt van achteraf betalen en dat werkt echt super! Zo hoef je niet moeilijk te doen als het product niet aan je verwachtingen voldoet. Ik heb een mooi pak besteld voor mijn zoon en ben er erg blij mee !

Top kleding!

Hele goede kleding en ruime keuze!