Filters

3

Te laat geleverd

Er staat voor 14:00 besteld, morgen in huis. Maar ik kreeg het een paar dagen later. Toen had ik er niets meer aan. Al denk ik wel dat het ligt aan DHL..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Danique, Wij hebben inderdaad direct uw pakket verstuurd. Jammer dat DHL zoals aangegeven in de track en trace een sorteerfout heeft gemaakt en niet in 1 dag heeft kunnen leveren. Jammer dat wij daardoor een 3 krijgen ipv DHL. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

4

Goed bezorgd

Het artikel was te klein. Als ik retour zend kost het mij al 10,- en heb ik nog niks. Bestel helaas niet meer daar. Kost teveel.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lia, Jammer dat de maat niet goed was van het kostuum. Heeft u gelet op de maattabel? Helaas kunnen wij in deze branche geen gratis retourneren aanbieden, daarvoor zijn de producten te goedkoop (marges te klein). Het door u bestelde kostuum is echter zo klein verpakt dat deze als brievenbus zending kan worden verstuurd. Zonder track en trace met postzegels of als brievenbus pakketje met track en trace voor 4.-. De heen verzendkosten worden terugbetaald dus de max. extra kosten zijn in dit geval 4.-. Is dit antwoord naar tevredenheid? Wij horen het graag op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

8

Je krijgt wat je besteld, goede service!

Elk artikel heb ik ontvangen zoals besteld. De bestelling is ook snel aan huis geleverd. Eén artikel van drie was in iets mindere staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mega snel!

Gisteren besteld, vandaag in huis, mooie doos, leuk pakje, heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en niet duur

Ik ben reuze tevreden met het pak dat ik gekocht heb.

  • Aanbevelen? Ja
9

THEMAKLEDING.NU- Grandioos geweldig!

~ Top service & material is van zeer goed kwaliteit! ~

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en goede kwaliteit

leuke prijs snel geleverd en goedekwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Bestelling snel bezorgd, kwaliteit artikel als verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De bestelling was de volgende dag al binnen en de producten zijn prima. Precies zoals op de foto's. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige online winkel!

Geweldige online winkel! Zelf alles met retoursturen en opnieuw bestellen top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

1e pak was te groot. Nieuwe besteld en andere terug gestuurd. Netjes alles gegaan zoals het hoort. Pak is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

supersnel

als ik wat bestelt is het sneller aanwezig

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle service, goed produkt

zeer snelle levering, binnen 24 uur. goede, beschermende verpakking, waar de pakken na gebruik ook weer in bewaard kunnen worden. prima~!

  • Aanbevelen? Ja
2

Retourzending

Ik vind het echt heel vervelend dat als je iets moet rerugsturen omdat het te groot of te klein is dat je zelf 7,95 kosten moet betalen om het terug te sturen. Ik ga hier niet meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Debora, Dank voor je bericht. Jammer dat de maat niet goed was. Had u gekeken naar de maattabel? Het klopt dat de kosten voor retourneren voor de klant zijn. Wij bieden alles zo goedkoop aan dat we helaas geen gratis retourneren kunnen aanbieden. Wij verkopen ook op Bol.com waarbij je wel gratis kunt retourneren maar dan is bijvoorbeeld ditzelfde kostuum geen 19.95 maar 27.81. De keuze is aan u. Een retourzending met DHL is overigens 5.50, scheelt toch weer wat geld met Post-NL. Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag per mail naar de klantenservice@themakleding.nu. Alvast bedankt! Met vr. gr., Klantenservice

10

Heel goed

Ik heb optijd mijn pakket ontvangen. Goede kwaliteit zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

geen pakket ontvangen

Hallo, Ik heb nog steeds niets ontvangen. Kan iemand met mij contact opnemen? Groetjes, Nathalie

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nathalie, Dank voor je bericht. Bij je bestelling stond een levertijd van dinsdag 3 maart. Het pakket is ook geleverd op dinsdag 3 maart bij de opgegeven parcelshop: DHL Parcel - Service Punt: Juwelier G en S v. Vlaanderen Wij hebben u op 2 maart een verzendbevestiging gestuurd met Track en trace en als het goed is heeft u van DHL nog 3 aparte emails ontvangen. Hoe kan het dat u niet wist dat uw pakket klaar lag? Het pakket blijft er een beperkt aantal dagen liggen en gaat daarna terug naar ons met weigeringskosten voor de klant. Graag het pakket zsm afhalen om extra kosten te voorkomen. En zou u uw beoordeling willen aanpassen? U kunt ons bereiken per mail op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt! Klantenservice

5

Snelle levering maar niet altijd even goede kwaliteit

Binnen 24u geleverd. Spijtig dat de Tulle die onder het verpleegsterkleedje moest uitkomen net even lang is, en dus niet is zoals beschreven. Eigenlijk verdikt het enkel en geeft het geen enkele meerwaarde. Retourneren is geen optie omdat de retourneerkosten vanuit België duurder zijn dan de Tulle.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kathleen, Dank voor je terugkoppeling en fijn dat u tevreden bent over de levering. Jammer dat de petticoat niet voldoet. Het model draagt inderdaad een petticoat onder het jurkje zoals beschreven in de tekst en deze wordt aangeboden onder het product (zoals ook beschreven). U heeft een andere goedkopere en kortere petticoat besteld. Kunt u toelichten waarom u vind dat dit door ons komt? Wellicht kunnen wij u korting bieden op een andere petticoat, wij horen dan graag per mail van u. Dat kan naar de klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt! Tip: Misschien kunt u de petticoat iets lager dragen, om alsnog het gewenste effect te krijgen.

9

goede service

het was een vlotte bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd voor een goede prijs.

Zaterdag kostuum en attributen besteld en dinsdag geleverd. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste ervaring goed!

Had iets besteld op de website en de volgende dag lag het al gelijk op de deurmat. Gelijk mijn goede maat. Hartstikke tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Pak ziet er prima uit, afwerking is goed. Maat is ook oké. Aflevering was prima.

  • Aanbevelen? Ja
4

Te laat pakket ontvangen

Te laat ontvangen. Pakket wordt terug gestuurd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Roel, Dank voor je beoordeling. Jammer dat het pakket niet tijdig is geleverd. Ik heb je order nog even nagelopen en de levertijd was tot 6 werkdagen wat zou betekenen dat het pakket donderdag de 20e geleverd had moeten worden. Helaas was onze order door een technisch mankement bij de producent California Costumes tussen kantoor en het magazijn blijven hangen. Wij hebben u hierover wel bericht zodra wij hier kennis van hadden (de 19e) om indien nodig een andere oplossing aan te bieden en dat u anders uw bestelling zaterdag zou ontvangen. Doordat wij geen reactie hebben gehad is uw bestelling zaterdag geleverd. Heeft u dit bericht gemist? Anders hadden we u graag een andere mogelijkheid geboden met extra korting. Ik hoop dat de uitleg vertrouwen geeft om ons in de toekomst een nieuwe kans te bieden. Kunnen wij verder nog iets voor u betekenen? Wij horen het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

10

Een zeer goede ervaring met deze site!

Het is een heel erg mooi pakje. Ik raad deze site zeker aan voor iedereen van elke leeftijd! Het kleedje ziet er helemaal hetzelfde uit als op de foto bij de site. De levertijd was ook super! Helemaal op tijd! En voor de prijs ziet het er erg mooi uit! Zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
1

Laatste keer dat ik hier iets bestel!!

Eerste instantie gaf het systeem aan de vrijdag geleverd te worden en dit is zaterdag geworden. Te laat en eerlijk gezegd had ik er niks meer aan. Van de 2 artikelen leek de gevangen pak niet op de afbeelding. Slechte kwaliteit. Deze ook geretourneerd. Ik Heb verzendkosten moeten betalen om het te kunnen krijgen en heb moeten betalen om het weer te retourneren. Wat is dit een slechte service. Ben meer geld kwijt dan het eigenlijk had moeten zijn. Ik blijf de volgende keer bij de bedrijven waar ik weet dat dit niet hoef. Het maakt niet uit wat je allemaal in de assortiment knalt de kosten wat erbij komt kijken dat maakt het minder aantrekkelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gilberto Kipp, Wat jammer dat je aangeeft een negatieve ervaring te hebben. U heeft 3 artikelen besteld waarvan 1 met de levertijd zaterdag. Zoals aangegeven op de site wordt uw order in 1x verstuurd wat betekend dat de gehele order zaterdag werd geleverd. Dit was zichtbaar op de productpagina (van het gevangene pak), in de winkelmand en in uw order bevestigings email. Jammer dat u dit niet heeft gezien. Wat vond u afwijkend aan de afbeelding van het gevangene pak? Het is een oranje losse jumpsuit van een redelijk dunne stof wat past bij een kostuum van 19.95. We kunnen ook dikkere oranje gevangene jumpsuits leveren voor 44.95. Zou dat iets zijn voor u? Bij een volledige retournering worden ook de eventueel betaalde verzendkosten terugbetaald. De retourneerkosten zijn wel voor de klant. In onze branche zijn de marges helaas dermate klein dat gratis retourneren niet rendabel is. Wij horen graag van u. Zou u uw reactie willen sturen naar de klantenservice@themakleding.nu? En zou u uw beoordeling willen aanpassen? Alvast bedankt!

9

Top !!!

Bestelling snel en goed verpakt geleverd ! Hele blije klant hier !

  • Aanbevelen? Ja

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd