HELEMAAL TOP!

Snelle levering & goede kwaliteit voor lage prijs!

Prima pak, snel geleverd

Eenvoudig bestellen, kwaliteit is goed en snel geleverd.

een prima pakje

omdat ik best laat was met bestellen was ik bang dat er niks meer zou zijn. Gelukkig waren er nog veel opties, die ook nog in mijn maat en op tijd geleverd konden worden. Alles kwam op tijd zoals beloofd en de maten aangegeven op de website kloppen.

Jammer

Ik bestelde een outfit voor carnaval en deze outfit was op deze website nog in mijn maat verkrijgbaar. Ik krijg een dag later een mail dat het toch niet beschikbaar is in mijn maat dus of ik dan een maat groter of een maat kleiner wilde. Heb toen een maat groter besteld omdat als ik iets anders zou bestellen dan zou ik het niet meer op tijd hebben. Erg jammer. Het was dan wel op de beloofde datum bezorgt.

Beste Hannah, Dank voor uw beoordeling. Het was inderdaad heel jammer dat we de maat Medium van de Army Girl niet meer geleverd kregen terwijl dit wel werd aangegeven door de producent. Toen bleek dat de maat niet bij de levering zat heeft de vertegenwoordiger beloofd om ze alsnog zelf met de auto vanuit Duitsland te brengen. Helaas bleken ze ook daar niet meer voorradig en was hun voorraad onjuist. Ik heb toen gevraagd om alsnog de maten Small en Large te brengen zodat ik in ieder geval een alternatief kon aanbieden. Excuses voor het ongemak, helaas was dit alles wat we nog konden doen. U had naast een vervangende maat nog de keus om een ander artikel te kiezen uit onze webshop. Ik hoop dat u het gevoel heeft dat wij er alles aan gedaan hebben om u alsnog zo goed mogelijk te helpen en dat we in de toekomst nog een keer een herkansing krijgen. Mochten wij verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag! Alvast bedankt.

Netjes en snel geleverd

Top service, en snelle leveringstijd

Ik moest last minuten een outfit hebben maar niets leverde optijd, behalve hier! Echt top en een zeer geslaagd feestje gehad

Kleding en accessories verschrikkelijk gekreukt

Zeer slordig opgevouwen, alles zat in een zakje gepropt en inhoud is enorm gekreukt. Pakket retour gezonden.

Beste Soraja, Dank voor je beoordeling. Alle kostuums die wij versturen zitten in een plastic of kartonnen verpakking en behoren daar netjes opgevouwen in te zitten. Excuses als dit niet het geval was. Sommige stoffen zijn heel glad waardoor het ook in het verzendproces in elkaar kan schuiven en het er wat meer als prop uitkomt, zeker omdat uw bestelling in een doos zat vanwege het zwaard. Nu is het Spaanse Piraten kostuum niet heel kreuk gevoelig en een piraat niet een thema waarbij het helemaal gestreken hoeft te zijn waardoor ik wel verrast ben over uw beoordeling. Ook omdat we deze klacht niet kennen. Heeft u het op de pakbon geschreven? Dan kunnen we er extra naar kijken bij ontvangst. Daarnaast zie ik dat uw bestelling een dag eerder is geleverd dan aangegeven. Heeft deze snelle service geen punten opgeleverd? Wij horen graag van u per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Product kwam overeen met bestelling, geen op- of aanmerkingen. Het was goed.

Top service!

Ik bestelde nog een dag voor carnaval, dit was al heel laat en toch kwam de bestelling optijd. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorging. Super tevreden!

Goede kwaliteit en super snelle service

Super goed, snelle levering

Goed, niks op aan te merken, de levering was snel en het pakje viel erg goed!

Jammer

Mijn collega en ik dachten in de bedrijfskleuren te gaan carnavallen. Hij in oranje, ik in groen. Dus besteld en betaald. Door een 'voorraadfout' kon het oranje pak echter niet worden geleverd. Volgens de website dus wél. Nu - 2 dagen later - nog steeds! Jammer. Maar eerlijk is eerlijk: zehebben daar wel fantastische pakken.

Top service !

Geweldig outfit en wat een top service! Echt een aanrader

Super! Mooie producten snel geleverd

Ik heb onlangs een opposuit pak besteld voor mijn dochter. En het pak is super! Ze heeft er veel complimenten over geregen. Voor mezelf nog accessoires besteld in 20er jaren stijl. Die zijn ook mooi!

Goede site, artikelen zijn prima!

Dikke prima

Op tijd prima spul!

Slecht, maar het kon slechter

Laatst heb ik hier een pak besteld van Suitmeister. Na 2 dagen kreeg ik een mail dat het pak uitverkocht was, en dat ik dus een ander pak mocht kiezen. Geld terugkrijgen was niet mogelijk. Gister is t andere pak binnen gekomen. De kwaliteit was zeer teleurstellend; een knoop was al direct kapot uit de verpakking, en in mijn broekzakken zat een gat. Het gaat, maar ik ga zeker niks meer bestellen hier

Beste Jaimy, Dank voor je beoordeling. Uiteraard had u ook gewoon uw order mogen annuleren, wij proberen alleen wel altijd met de klant mee te denken en tot een oplossing te komen als iets niet geleverd kon worden. Excuses als dit niet duidelijk was. Zou u foto's kunnen sturen van de gebreken? Dan kunnen wij dit opnemen met de producent en kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen. Dat kan naar klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Het pak is van slechte kwaliteit

De stof van het pak schijnt door, en de bandjes klittenband onder de voeten zijn na een paar uur dragen gelijk kapot gegaan.

Dank voor uw beoordeling. We zijn nogal verrast door deze negatieve beoordeling over het kinder beren kostuum. We hebben hem veel verkocht en krijgen nooit klachten, ik zal dan ook in het magazijn wat kostuums extra controleren. Mochten wij nog iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu

Prima, maar net iets te klein

Mn pakje is net iets te klein, en een maat groter zal weer een stuk groter vallen. Misschien handiger als er meer maten zijn ipv s/m etc.

Super snel super handig

Super kwaliteit die evenaart met de prijs! Overigens heel snel bezorgd ondanks alle carnaval drukte!

10 / 10

Prima aanbod - goede maten voor alle leeftijden. Niks op aan te merken feitelijk.

overzichtelijk

overzichtelijke site snelle en correcte levering direct reactie via mail prijs kwaliteit is oké

Duidelijk wat je krijgt voor een redelijke prijs

Snelle reactie op mail en goede compensatie als er iets niet in orde is

Eindelijk carnavalskleding die past.

Na verschillende pakjes en jurkjes elders besteld te hebben die allemaal te kort waren voor onze dochter en vriendin van 14 jaar, nu eindelijk geslaagd. We willen geen billen zien...!

Snelle levering, mooie complete pakken voor een goede prijs!

Makkelijk bestellen, heel vlot thuisbezorgd zelfs in de carnavalstijd!

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.