Verkeerde artikel geleverd

Artikel werd pas na 5 werkdagen geleverd, en was ook nog het verkeerde artikel. Mail over gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.

Zeer slechte kwaliteit en pasvorm

Echt een verschrikking. De muts past nog niet op een klein kind zo klein. De broek is zo wijd daar pas je wel 3 keer in. En de kwaliteit is ook heel slecht. Het ‘shirt met stropdas’ is een slabbetje. Niet kopen!! Totaal niet tevreden.

Zeer slechte kwaliteit, muts valt heel zwaar tegen, valt bijna uit elkaar,... slechtste kerstmuts EV

Zeer slechte kwaliteit,... de muts valt bijna uit elkaar, zo slecht, nog nooit zo'n slechte kerstmuts ontvangen, dit is de slechtste Kerstmuts EVER!!! Valt verschrikkelijk tegen...

Kleding besteld wat 11 december zou worden bezorgd en nog altijd niet geleverd

Nog geen kleding geleverd en amper updates hierover

Snelle levering, snelle reacties , leuke kleding, maat past prima en heel behulpzaam! Wij zullen nog eens bestellen!

Super snelle levering

Besteld en snel in huis.

Goede website alleen de maten van denkerstpakken klopten niet

De kerstpakken waren veel te klein

Zeer goed verzorgd!

Wees heel netjes en snel verzonden! Was alleen al een feest om de nette en mooie doos te openen! Dank jullie wel!

Topservice

Kerstpak besteld. Mankement met lichtjes, gebeld en gelijk kosteloos retour mogen zenden en nieuw pak ontvangen. Razendsnelle reactie op mijn mails. Pak helemaal top!

Onduidelijke maatvoering en slechte retour service

Leuk kerstpakket gekocht voor mijn zoon die net zo ver gaat van een kinder maat naar een volwassen maat. Dus een pakje besteld met maat S. Blijkt dat deze veel te klein is want het blijkt een kinder maat S te zijn. Retour sturen moet je verder allemaal zelf regelen. Ik bestel voortaan weer bij een gerenommeerd bedrijf.

Zelf een foutje gemaakt met een bestelling, had snel een outfit nodig ivm schoolactiviteiten. Themakleding.nu heeft zorg gedragen dat ik het pakket alsnog op tijd in huis had

Betreft aankoop verlicht kerstmuts: De muts was in een redelijk klein formaat geleverd maar door dit te melden aan het team van Themakleding.nu werd hier met spoed actie ondernomen en prima afgehandeld! Well done team Themakleding.nu!!!

Mooi en goed passend (fout) kerstpak

Het foute kerstpak besteld voor mijn zoon. Blauw met witte ijsberen :) Maat L voor 12 jaar het pak past goed en de stof is precies zoals op de foto. Het enige nadeel blijft toch wel de bezorgsevice. Er staat op jullie website voor 16 uur besteld is de volgende dag geleverd, helaas klopt dit dus niet en blijft in mijn ogen nog steeds de klant misleiden. DHL laat de wensen over. Het duurde 2 dagen voordat het binnen was. Ik zou dit toch echt aanpassen op jullie site. Verder dik tevreden hoor!

Tegenvallend

Product lijkt niet op kwaliteit van de afbeelding Foto is rood oranje. Product is is rood rose Materiaal wijkt duidelijk af van de foto ( goedkope stof)

Beste Wim, Wij zijn nogal verrast met uw beoordeling. Het door u gekochte stewardessen kostuum is een van de meest verkochte kostuums en wij krijgen hier juist super positieve feedback over. Zeker voor deze prijs. De voorraad die wij hebben heb ik gecontroleerd en is in de kleur en stof van de foto. Kunt u ons anders een foto sturen voor de kleur? En wat voor stof had u verwacht? Wij horen het graag per mail naar de klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Snel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bestelproces eenvoudig, levering snel, kleding van goede kwaliteit en voor een prima prijs. Wordt netjes geleverd en retourneren (indien nodig) wordt makkelijk gemaakt doordat alle uitleg hieromtrent direct wordt meegezonden met je pakket.

Snelle levering, waar voor mijn geld, goeie stof

Maat L besteld (pin-up jurkje) en deze past perfect, alles zit erbij en is mooi apart ingepakt. Snelle levering en achteraf betalen ging ook makkelijk. Mijn jurkje was met een hoge korting en dat is altijd leuk voor als het maar voor 1 feestje gebruikt gaat worden.

Leuk, leuk, leuk!

Ik had een sexy western outfit besteld. Meestal zit ik tussen de maat S/M, en de outfit op maat S/M sloot precies goed aan. Ik ben erg blij met mijn outfit en zal hier vaker bestellen wanneer de gelegenheid hiernaar is.

De kleding ziet er netjes afgewerkt uit.

Beter dan de gemiddelde themakleding, voor een goed prijs. Maar DHL werd ik minder blij van..(Ze hadden het pakket teruggestuurd naar themakleding) maar het is goed gekomen...

Te laat geleverd

Er staat voor 14:00 besteld, morgen in huis. Maar ik kreeg het een paar dagen later. Toen had ik er niets meer aan. Al denk ik wel dat het ligt aan DHL..

Beste Danique, Wij hebben inderdaad direct uw pakket verstuurd. Jammer dat DHL zoals aangegeven in de track en trace een sorteerfout heeft gemaakt en niet in 1 dag heeft kunnen leveren. Jammer dat wij daardoor een 3 krijgen ipv DHL. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Goed bezorgd

Het artikel was te klein. Als ik retour zend kost het mij al 10,- en heb ik nog niks. Bestel helaas niet meer daar. Kost teveel.

Beste Lia, Jammer dat de maat niet goed was van het kostuum. Heeft u gelet op de maattabel? Helaas kunnen wij in deze branche geen gratis retourneren aanbieden, daarvoor zijn de producten te goedkoop (marges te klein). Het door u bestelde kostuum is echter zo klein verpakt dat deze als brievenbus zending kan worden verstuurd. Zonder track en trace met postzegels of als brievenbus pakketje met track en trace voor 4.-. De heen verzendkosten worden terugbetaald dus de max. extra kosten zijn in dit geval 4.-. Is dit antwoord naar tevredenheid? Wij horen het graag op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Je krijgt wat je besteld, goede service!

Elk artikel heb ik ontvangen zoals besteld. De bestelling is ook snel aan huis geleverd. Eén artikel van drie was in iets mindere staat.

Mega snel!

Gisteren besteld, vandaag in huis, mooie doos, leuk pakje, heel blij mee!

Goede kwaliteit en niet duur

Ik ben reuze tevreden met het pak dat ik gekocht heb.

THEMAKLEDING.NU- Grandioos geweldig!

~ Top service & material is van zeer goed kwaliteit! ~

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.