Mooi en goed passend (fout) kerstpak

Het foute kerstpak besteld voor mijn zoon. Blauw met witte ijsberen :) Maat L voor 12 jaar het pak past goed en de stof is precies zoals op de foto. Het enige nadeel blijft toch wel de bezorgsevice. Er staat op jullie website voor 16 uur besteld is de volgende dag geleverd, helaas klopt dit dus niet en blijft in mijn ogen nog steeds de klant misleiden. DHL laat de wensen over. Het duurde 2 dagen voordat het binnen was. Ik zou dit toch echt aanpassen op jullie site. Verder dik tevreden hoor!

Tegenvallend

Product lijkt niet op kwaliteit van de afbeelding Foto is rood oranje. Product is is rood rose Materiaal wijkt duidelijk af van de foto ( goedkope stof)

Beste Wim, Wij zijn nogal verrast met uw beoordeling. Het door u gekochte stewardessen kostuum is een van de meest verkochte kostuums en wij krijgen hier juist super positieve feedback over. Zeker voor deze prijs. De voorraad die wij hebben heb ik gecontroleerd en is in de kleur en stof van de foto. Kunt u ons anders een foto sturen voor de kleur? En wat voor stof had u verwacht? Wij horen het graag per mail naar de klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Snel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bestelproces eenvoudig, levering snel, kleding van goede kwaliteit en voor een prima prijs. Wordt netjes geleverd en retourneren (indien nodig) wordt makkelijk gemaakt doordat alle uitleg hieromtrent direct wordt meegezonden met je pakket.

Snelle levering, waar voor mijn geld, goeie stof

Maat L besteld (pin-up jurkje) en deze past perfect, alles zit erbij en is mooi apart ingepakt. Snelle levering en achteraf betalen ging ook makkelijk. Mijn jurkje was met een hoge korting en dat is altijd leuk voor als het maar voor 1 feestje gebruikt gaat worden.

Leuk, leuk, leuk!

Ik had een sexy western outfit besteld. Meestal zit ik tussen de maat S/M, en de outfit op maat S/M sloot precies goed aan. Ik ben erg blij met mijn outfit en zal hier vaker bestellen wanneer de gelegenheid hiernaar is.

De kleding ziet er netjes afgewerkt uit.

Beter dan de gemiddelde themakleding, voor een goed prijs. Maar DHL werd ik minder blij van..(Ze hadden het pakket teruggestuurd naar themakleding) maar het is goed gekomen...

Te laat geleverd

Er staat voor 14:00 besteld, morgen in huis. Maar ik kreeg het een paar dagen later. Toen had ik er niets meer aan. Al denk ik wel dat het ligt aan DHL..

Beste Danique, Wij hebben inderdaad direct uw pakket verstuurd. Jammer dat DHL zoals aangegeven in de track en trace een sorteerfout heeft gemaakt en niet in 1 dag heeft kunnen leveren. Jammer dat wij daardoor een 3 krijgen ipv DHL. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Goed bezorgd

Het artikel was te klein. Als ik retour zend kost het mij al 10,- en heb ik nog niks. Bestel helaas niet meer daar. Kost teveel.

Beste Lia, Jammer dat de maat niet goed was van het kostuum. Heeft u gelet op de maattabel? Helaas kunnen wij in deze branche geen gratis retourneren aanbieden, daarvoor zijn de producten te goedkoop (marges te klein). Het door u bestelde kostuum is echter zo klein verpakt dat deze als brievenbus zending kan worden verstuurd. Zonder track en trace met postzegels of als brievenbus pakketje met track en trace voor 4.-. De heen verzendkosten worden terugbetaald dus de max. extra kosten zijn in dit geval 4.-. Is dit antwoord naar tevredenheid? Wij horen het graag op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Je krijgt wat je besteld, goede service!

Elk artikel heb ik ontvangen zoals besteld. De bestelling is ook snel aan huis geleverd. Eén artikel van drie was in iets mindere staat.

Mega snel!

Gisteren besteld, vandaag in huis, mooie doos, leuk pakje, heel blij mee!

Goede kwaliteit en niet duur

Ik ben reuze tevreden met het pak dat ik gekocht heb.

THEMAKLEDING.NU- Grandioos geweldig!

~ Top service & material is van zeer goed kwaliteit! ~

snel en goede kwaliteit

leuke prijs snel geleverd en goedekwaliteit

Bestelling snel bezorgd, kwaliteit artikel als verwacht.

De bestelling was de volgende dag al binnen en de producten zijn prima. Precies zoals op de foto's. Goede service.

Geweldige online winkel!

Geweldige online winkel! Zelf alles met retoursturen en opnieuw bestellen top geregeld!

1e pak was te groot. Nieuwe besteld en andere terug gestuurd. Netjes alles gegaan zoals het hoort. Pak is prima.

supersnel

als ik wat bestelt is het sneller aanwezig

snelle service, goed produkt

zeer snelle levering, binnen 24 uur. goede, beschermende verpakking, waar de pakken na gebruik ook weer in bewaard kunnen worden. prima~!

Retourzending

Ik vind het echt heel vervelend dat als je iets moet rerugsturen omdat het te groot of te klein is dat je zelf 7,95 kosten moet betalen om het terug te sturen. Ik ga hier niet meer bestellen.

Hi Debora, Dank voor je bericht. Jammer dat de maat niet goed was. Had u gekeken naar de maattabel? Het klopt dat de kosten voor retourneren voor de klant zijn. Wij bieden alles zo goedkoop aan dat we helaas geen gratis retourneren kunnen aanbieden. Wij verkopen ook op Bol.com waarbij je wel gratis kunt retourneren maar dan is bijvoorbeeld ditzelfde kostuum geen 19.95 maar 27.81. De keuze is aan u. Een retourzending met DHL is overigens 5.50, scheelt toch weer wat geld met Post-NL. Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag per mail naar de klantenservice@themakleding.nu. Alvast bedankt! Met vr. gr., Klantenservice

Ik heb optijd mijn pakket ontvangen. Goede kwaliteit zeer tevreden

geen pakket ontvangen

Hallo, Ik heb nog steeds niets ontvangen. Kan iemand met mij contact opnemen? Groetjes, Nathalie

Beste Nathalie, Dank voor je bericht. Bij je bestelling stond een levertijd van dinsdag 3 maart. Het pakket is ook geleverd op dinsdag 3 maart bij de opgegeven parcelshop: DHL Parcel - Service Punt: Juwelier G en S v. Vlaanderen Wij hebben u op 2 maart een verzendbevestiging gestuurd met Track en trace en als het goed is heeft u van DHL nog 3 aparte emails ontvangen. Hoe kan het dat u niet wist dat uw pakket klaar lag? Het pakket blijft er een beperkt aantal dagen liggen en gaat daarna terug naar ons met weigeringskosten voor de klant. Graag het pakket zsm afhalen om extra kosten te voorkomen. En zou u uw beoordeling willen aanpassen? U kunt ons bereiken per mail op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt! Klantenservice

Snelle levering maar niet altijd even goede kwaliteit

Binnen 24u geleverd. Spijtig dat de Tulle die onder het verpleegsterkleedje moest uitkomen net even lang is, en dus niet is zoals beschreven. Eigenlijk verdikt het enkel en geeft het geen enkele meerwaarde. Retourneren is geen optie omdat de retourneerkosten vanuit België duurder zijn dan de Tulle.

Beste Kathleen, Dank voor je terugkoppeling en fijn dat u tevreden bent over de levering. Jammer dat de petticoat niet voldoet. Het model draagt inderdaad een petticoat onder het jurkje zoals beschreven in de tekst en deze wordt aangeboden onder het product (zoals ook beschreven). U heeft een andere goedkopere en kortere petticoat besteld. Kunt u toelichten waarom u vind dat dit door ons komt? Wellicht kunnen wij u korting bieden op een andere petticoat, wij horen dan graag per mail van u. Dat kan naar de klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt! Tip: Misschien kunt u de petticoat iets lager dragen, om alsnog het gewenste effect te krijgen.

goede service

het was een vlotte bestelling

Snel bezorgd voor een goede prijs.

Zaterdag kostuum en attributen besteld en dinsdag geleverd. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs.

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.