Fantastisch!

Besteld, volgende dag binnen en het is top! Wat wil je nog meer

Kwalitatief goede spullen en snelle levering!

Heb ook nog even contact gehad met de klantenservice voor wat advies. Heel vriendelijk en ben uitstekend geholpen!

Goede service en snelle verzending

Snelle levering en goed product

Het werd heel snel geleverd en wat ik besteld heb zag er goed uit. Ook goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie producten tegen een mooie prijs

Leuke aantrekkelijke, producten bestelt voor een mooie prijs. Met deze producten kan ik vooruit en zijn kwalitatief zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

Zeer fragiel

De zomen van de kleding moeten beter gemaakt worden. Het lag gelijk al uit elkaar. Van 20 euro kan je ook niet veel verwachten, dus zelf maar achter de naaimachine.

Hi Lee, Wat jammer om te horen! Kun je foto's sturen van de mankementen naar [email protected]? Dan kunnen we het met je oplossen. Het kostuum was 14.95 en mag van een mindere kwaliteit zijn dan de duurdere kostuums maar mag natuurlijk niet uit elkaar vallen. We horen het graag! Fijn dat je ervaringen met ons verder wel goed zijn! :) Met vr. gr., Hilbert

Snelle levering, goede kwaliteit kleding. Stond prachtig!

Ik wilde komen passen maar dat kon helaas niet. Goed contact gehad per mail en snel antwoord. Toen meerdere items besteld en wat ik niet wilde kon gewoon retour. Diezelfde dag nog snel besteld (was wat laat ) en de volgende dag nog mooi op tijd geleverd. Zo mijn perfecte outfit voor een Disney themed party kunnen scoren nog. En uniek ook. Ik was de enige Ariël. En een mooi kostuum wat je verder nergens vond op internet. Unieke kleding en niet de duurste. Echt een aanrader dus!

Zeer goede service en snelle levering met track en trace

Goede kwaliteit, snelle levering

Jurk is van goede kwaliteit dus zijn geld waard en snelle levering. Wel jammer dat het hoedje wat erbij zit verfrommeld is en er niets aan zit waarmee je hem in je haar kan plaatsen waardoor je er eigenlijk niets aan hebt.

Ziet er goed uit

De maat klopt. Het enige nadeel is dat de hoed aan de grote kant waardoor hij als hij niet goed zit mijn hele hoofd er in zit.

Ruime keuze en snelle levering

Snel geleverd!

Perfect!

Mooi pakje, goede kwaliteit en snelle levering,

Op en top klasse

Indien jullie je wilt laten verassen kijk dan op de site van Themakleding echt de moeite waard en voor iedereen wat wils. Juiste maten. En alles in 1 pakket. Tof. En niet te vergeten heel prijselijk.

Leuke outfit

Leuke outfit en kwalitatief - ziet eruit zoals weergegeven online

Makkelijk besteld en tijdig (snel) geleverd

Aan te raden

Supersonische snelle levering!

Pakken op zeer kort termijn nodig, en dat is 500% gelukt! Groeten van 500% Feest Grave

Snelle bezorging

Bestelling snel binnen, en retour afhandeling was ook weer snel, kleinere maat besteld was perfect

Makkelijk en snel!

Site werkt prettig. Erg overzichtelijk. Pakket was binnen twee dagen binnen. Heel fijn!

Prima kostuums

Leuke kleurrijke kostuum. Soms niet helemaal aan de maat helaas. Prijs kwaliteit staat in verhouding met elkaar.

Vlotte levering, product zoals verwacht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering, die ook snel plaatsvindt.

Pak was van goede kwaliteit.

Enige nadeel is dat het pak zodanig in verpakking zat gestopt dat het voordat gedragen kan worden eerst gestoomd moet worden. Er zaten zoveel kreuken in.

Snelle levering en leuk kostuum gekocht

Al een tijdje opzoek geweest naar een leuke carnavals outfit. Bij Themakleding.nu een heel leuk Nasa pakje gevonden. Snelle levering en leuk kostuum. De maat is goed. Laat carnaval maar komen.

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.