Perfect over de ganse lijn

Correcte prijzen en ruime keuze. Snelle levering en de maten kloppen zoals de matentabel aangeeft. Tevreden over mijn aankoop!

Snelle levering en goede service!

Ik ben heel tevreden.

Heel snel

Had dit dringend nodig en de zaterdag besteld en dinsdag al geleverd. Top!

Communicatief goed, oplossingsgericht

Mijn bestelde feestkleding kwam aanvankelijk niet volgens geplande levering. Op een e-mail werd echter adequaat en duidelijk gereageerd en goed gecommuniceerd. De levering kwam uiteindelijk met een dag vertraging, maar nog op tijd voor het feest. Feestpak zelf goede kwaliteit, volgens maatomschrijving en de feestlampjes werkten prima. Bedankt Themakleding.nu!

Klacht ingediend en goed opgelost

Product kwam niet overeen met de foto. Klacht ingediend en is netjes opgelost en advertentie is aangepast.

Hi Martine, Dank voor je beoordeling. Het jurkje bleek inderdaad korter dan getoond bij de productfoto, dit hebben we nu aangepast en een retourlabel aangeboden. Hopelijk hebben we je alsnog naar tevredenheid kunnen helpen. Mochten wij je verder nog kunnen helpen, dan horen wij het graag! Met vr. gr., Hilbert Klantenservice

Snelle levering, ik vind alleen prijs- kwaliteit niet helemaal in verhouding

Product zoals omschreven maar ik had toch een andere kwaliteit verwacht voor die prijs.

Fijn!

Mooi pak, alleen had echte zakken in de jas verwacht en bovenin voor de pochet

Hi Kevin, Hartelijk dank voor je beoordeling. De borstzak kan net als de achterzak van de broek en de zijzakken in het colbert worden opengehaald. Het blijkt alleen dat er 2 verschillende producties zijn, er is een oplage geweest met een diepte van 1 cm en een oplage met borstzakken van 8 cm. (De pakken die ik heb gecontroleerd hebben allen 1cm diepe zakken, dus ik vermoed dat alleen de nieuwste prints/kleuren de diepere borstzakken hebben) Excuses voor het ongemak, misschien kun je de pochet met een trucje vastzetten in de 1cm diepe "borstzak". Mochten wij nog iets kunnen betekenen, dan horen wij het graag: [email protected]

Prima ervaring.

Ik heb een oranje-pak besteld. Bestelling op tijd verzonden en geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit, leuke kostuums, goede klantenservice

Uistekend !

Prachtige charleston jurkjes!

Prachtige blauwe charleston jurkjes. Mooie kwaliteit en zit als gegoten. Echt een eyecatcher! Snelle levering, ook fijn!

Helaas door DHL verkeerd bezorgd

Volgens DHL hier bezorgt maar ik heb nog steeds niks ontvangen en ik had het zondag nodig voor de toppers! Blijkt in andere straat op zelfde huisnummer gedaan. Als men daar dan z’n mond houdt heb je een probleem. Van themakleding is men er flink achteraan gegaan en mede daardoor is het gevonden. Voor mij was het te laat en mocht alles terug sturen en ook dat werd netjes opgelost

Snelle goede service

Outfit gekocht via deze site. Artikel was precies zoals beschreven en werd snel geleverd

Goed geholpen

Na wat omstandigheden met mijn pakje ben ik goed geholpen door de klantenservice.

In één woord: GEWELDIG

Het piratenpak die ik had besteld zit super, omschrijving precies zoals in het echt. Prijs ook zeker een pluspunt. Snel verzonden door Themakleding.nu en snel binnen. Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf het bestellen tot aan het bezorgen, geweldig, 5 sterren!

Snelle verzending!

Fijne site, alles snel geregeld! Snelle verzending.. Kwaliteit is niet top maar prima voor t doel…

Heel erg blij mee

Pakket kwam snel en in goede staat aan.

Fantastisch!

Besteld, volgende dag binnen en het is top! Wat wil je nog meer

Kwalitatief goede spullen en snelle levering!

Heb ook nog even contact gehad met de klantenservice voor wat advies. Heel vriendelijk en ben uitstekend geholpen!

Goede service en snelle verzending

Snelle levering en goed product

Het werd heel snel geleverd en wat ik besteld heb zag er goed uit. Ook goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie producten tegen een mooie prijs

Leuke aantrekkelijke, producten bestelt voor een mooie prijs. Met deze producten kan ik vooruit en zijn kwalitatief zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

Zeer fragiel

De zomen van de kleding moeten beter gemaakt worden. Het lag gelijk al uit elkaar. Van 20 euro kan je ook niet veel verwachten, dus zelf maar achter de naaimachine.

Hi Lee, Wat jammer om te horen! Kun je foto's sturen van de mankementen naar [email protected]? Dan kunnen we het met je oplossen. Het kostuum was 14.95 en mag van een mindere kwaliteit zijn dan de duurdere kostuums maar mag natuurlijk niet uit elkaar vallen. We horen het graag! Fijn dat je ervaringen met ons verder wel goed zijn! :) Met vr. gr., Hilbert

Snelle levering, goede kwaliteit kleding. Stond prachtig!

Ik wilde komen passen maar dat kon helaas niet. Goed contact gehad per mail en snel antwoord. Toen meerdere items besteld en wat ik niet wilde kon gewoon retour. Diezelfde dag nog snel besteld (was wat laat ) en de volgende dag nog mooi op tijd geleverd. Zo mijn perfecte outfit voor een Disney themed party kunnen scoren nog. En uniek ook. Ik was de enige Ariël. En een mooi kostuum wat je verder nergens vond op internet. Unieke kleding en niet de duurste. Echt een aanrader dus!

Zeer goede service en snelle levering met track en trace

Watervoort 6

1046BG Amsterdam

208932218

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.