Snelle levering en leuk kostuum gekocht

Al een tijdje opzoek geweest naar een leuke carnavals outfit. Bij Themakleding.nu een heel leuk Nasa pakje gevonden. Snelle levering en leuk kostuum. De maat is goed. Laat carnaval maar komen.

Snelle en goede service

Erg netjes en correct

Snel geleverd, alles prima

Prachtig

Snelle levering. Maat klopt. Mooie en goede kwaliteit. Mijn zoontje gaat schitteren met zijn communie!

Service is goed bereikbaarheid is goed en de kleding die geleverd werd was op tijd

Alle producten netjes verpakt tot nu en dat de leveringen netjes op tijd zijn.

Echt top!

Duidelijke communicatie. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Uitstekende service!!

Er staat op de site, binnen 2 dagen levering, en dat is ook echt zo!! Snel geleverd en erg goed verpakt. Goede kwaliteit en erg leuk pakje binnengekregen. 10/10 ik ben ready voor carnaval (;

Heel oplossingsrichtingen en dienstbaar

Ik had een forse bestelling gedaan om daar wat tussenuit te kiezen en het was helaas misgegaan met de voorraad, waardoor ik iets zou ontvangen wat er niet meer was. Met excuses kwamen ze op de lijn en hadden een voorstel, ik wilde kunnen kiezen dus in overleg een ander kostuum gekozen en daarna netjes geleverd Ook de kwaliteit was hier goed! Dit heb ik wel eens anders gezien! Ik ben heel tevreden en voor mijn volgende feestjes ga ik weer hier bestellen!

Snelle service hoge kwaliteit!

Een leeuwenpak besteld om als NL supporter mee naar wedstrijden te gaan voor het NL synchroonschaats team. Snel geleverd en mooie stof

Helemaal prinses Jasmine

Het kostuum zit perfect en lijkt helemaal op de foto. De levering verliep vlot en goed.

Top. Ziet er perfect uit

Colbert ziet er perfect uit. En nette levering in doosje en zak

Zeer correct, goede kwaliteit en snelle klantenservice en levering

Makkelijke site en lekker goedkoop!

Voor zover dat ik nu weet (pakket is verzonden nog niet binnen) is het een prima site! De pakjes zijn goedkoper dan op andere sites. Dat is erg fijn.

Snelle levering en goede kwaliteit

Vanuit onze carnavalsvereniging hebben we kleding besteld. Alles werd netjes en op tijd geleverd Bedankt themakleding. Wij kunnen ons gaan richten op een mooi carnavalsfeest

Super mooi olifantenpak lekker spul en snelle levering we zijn er blij mee

Mooi jurkje

Staat heel leuk, wel heel erg kort. Ik heb er zelf nog een rode petticoat onder wat veel beter is/ staat. Als je wat grotere borsten hebt dan moet je het niet vervelend vinden dat ze voor de helft te zien zijn ;-), aan de voorkant is het jurkje namelijk heel laag uitgesneden en zit strak.

Goede kwaliteit,

Vond het eerlijk gezegd best prijzig maar wel nette kwaliteit. Maat klopt met maattabel en omschrijving. Tevreden. Zou het wel aanraden

Zeer snel geleverd

Ik had een carnavalsjasje besteld en die hebben ze uiteindelijk vanuit de leverancier op opgestuurd. Dan had ik zeker de juiste maat. Ik had mijn pakketje met 2 dagen. De mail die ik over de levering stuurde werd direct en netjes beantwoord. Top service.

Erg tevreden mee!

Snel en correct geleverd en blij met het mooie pakje!

Super leuke set gekocht!

Leuke set en goed op maat! Heel snel Geleverd!

helemaal naar wens

Vlot geleverd kwaliteit naar wens

Snelle levering en geweldige attente klantenservice

Ik had wat vragen en werd direct en correct geholpen. Levering was sneller dan verwacht en product was mooi.

Snel geleverd, en keurig te woord gestaan door de klantenservice bij een vraag..

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.