Goede kwaliteit, snelle levering

Jurk is van goede kwaliteit dus zijn geld waard en snelle levering. Wel jammer dat het hoedje wat erbij zit verfrommeld is en er niets aan zit waarmee je hem in je haar kan plaatsen waardoor je er eigenlijk niets aan hebt.

Ziet er goed uit

De maat klopt. Het enige nadeel is dat de hoed aan de grote kant waardoor hij als hij niet goed zit mijn hele hoofd er in zit.

Ruime keuze en snelle levering

Snel geleverd!

Perfect!

Mooi pakje, goede kwaliteit en snelle levering,

Op en top klasse

Indien jullie je wilt laten verassen kijk dan op de site van Themakleding echt de moeite waard en voor iedereen wat wils. Juiste maten. En alles in 1 pakket. Tof. En niet te vergeten heel prijselijk.

Leuke outfit

Leuke outfit en kwalitatief - ziet eruit zoals weergegeven online

Makkelijk besteld en tijdig (snel) geleverd

Aan te raden

Supersonische snelle levering!

Pakken op zeer kort termijn nodig, en dat is 500% gelukt! Groeten van 500% Feest Grave

Snelle bezorging

Bestelling snel binnen, en retour afhandeling was ook weer snel, kleinere maat besteld was perfect

Makkelijk en snel!

Site werkt prettig. Erg overzichtelijk. Pakket was binnen twee dagen binnen. Heel fijn!

Prima kostuums

Leuke kleurrijke kostuum. Soms niet helemaal aan de maat helaas. Prijs kwaliteit staat in verhouding met elkaar.

Vlotte levering, product zoals verwacht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering, die ook snel plaatsvindt.

Pak was van goede kwaliteit.

Enige nadeel is dat het pak zodanig in verpakking zat gestopt dat het voordat gedragen kan worden eerst gestoomd moet worden. Er zaten zoveel kreuken in.

Snelle levering en leuk kostuum gekocht

Al een tijdje opzoek geweest naar een leuke carnavals outfit. Bij Themakleding.nu een heel leuk Nasa pakje gevonden. Snelle levering en leuk kostuum. De maat is goed. Laat carnaval maar komen.

Snelle en goede service

Erg netjes en correct

Snel geleverd, alles prima

Prachtig

Snelle levering. Maat klopt. Mooie en goede kwaliteit. Mijn zoontje gaat schitteren met zijn communie!

Service is goed bereikbaarheid is goed en de kleding die geleverd werd was op tijd

Alle producten netjes verpakt tot nu en dat de leveringen netjes op tijd zijn.

Echt top!

Duidelijke communicatie. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Uitstekende service!!

Er staat op de site, binnen 2 dagen levering, en dat is ook echt zo!! Snel geleverd en erg goed verpakt. Goede kwaliteit en erg leuk pakje binnengekregen. 10/10 ik ben ready voor carnaval (;

Heel oplossingsrichtingen en dienstbaar

Ik had een forse bestelling gedaan om daar wat tussenuit te kiezen en het was helaas misgegaan met de voorraad, waardoor ik iets zou ontvangen wat er niet meer was. Met excuses kwamen ze op de lijn en hadden een voorstel, ik wilde kunnen kiezen dus in overleg een ander kostuum gekozen en daarna netjes geleverd Ook de kwaliteit was hier goed! Dit heb ik wel eens anders gezien! Ik ben heel tevreden en voor mijn volgende feestjes ga ik weer hier bestellen!

Snelle service hoge kwaliteit!

Een leeuwenpak besteld om als NL supporter mee naar wedstrijden te gaan voor het NL synchroonschaats team. Snel geleverd en mooie stof

Watervoort 6

1046BG Amsterdam

208932218

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.