Filters

10

Eerste ervaring goed!

Had iets besteld op de website en de volgende dag lag het al gelijk op de deurmat. Gelijk mijn goede maat. Hartstikke tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Pak ziet er prima uit, afwerking is goed. Maat is ook oké. Aflevering was prima.

  • Aanbevelen? Ja
4

Te laat pakket ontvangen

Te laat ontvangen. Pakket wordt terug gestuurd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Roel, Dank voor je beoordeling. Jammer dat het pakket niet tijdig is geleverd. Ik heb je order nog even nagelopen en de levertijd was tot 6 werkdagen wat zou betekenen dat het pakket donderdag de 20e geleverd had moeten worden. Helaas was onze order door een technisch mankement bij de producent California Costumes tussen kantoor en het magazijn blijven hangen. Wij hebben u hierover wel bericht zodra wij hier kennis van hadden (de 19e) om indien nodig een andere oplossing aan te bieden en dat u anders uw bestelling zaterdag zou ontvangen. Doordat wij geen reactie hebben gehad is uw bestelling zaterdag geleverd. Heeft u dit bericht gemist? Anders hadden we u graag een andere mogelijkheid geboden met extra korting. Ik hoop dat de uitleg vertrouwen geeft om ons in de toekomst een nieuwe kans te bieden. Kunnen wij verder nog iets voor u betekenen? Wij horen het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

10

Een zeer goede ervaring met deze site!

Het is een heel erg mooi pakje. Ik raad deze site zeker aan voor iedereen van elke leeftijd! Het kleedje ziet er helemaal hetzelfde uit als op de foto bij de site. De levertijd was ook super! Helemaal op tijd! En voor de prijs ziet het er erg mooi uit! Zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
1

Laatste keer dat ik hier iets bestel!!

Eerste instantie gaf het systeem aan de vrijdag geleverd te worden en dit is zaterdag geworden. Te laat en eerlijk gezegd had ik er niks meer aan. Van de 2 artikelen leek de gevangen pak niet op de afbeelding. Slechte kwaliteit. Deze ook geretourneerd. Ik Heb verzendkosten moeten betalen om het te kunnen krijgen en heb moeten betalen om het weer te retourneren. Wat is dit een slechte service. Ben meer geld kwijt dan het eigenlijk had moeten zijn. Ik blijf de volgende keer bij de bedrijven waar ik weet dat dit niet hoef. Het maakt niet uit wat je allemaal in de assortiment knalt de kosten wat erbij komt kijken dat maakt het minder aantrekkelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gilberto Kipp, Wat jammer dat je aangeeft een negatieve ervaring te hebben. U heeft 3 artikelen besteld waarvan 1 met de levertijd zaterdag. Zoals aangegeven op de site wordt uw order in 1x verstuurd wat betekend dat de gehele order zaterdag werd geleverd. Dit was zichtbaar op de productpagina (van het gevangene pak), in de winkelmand en in uw order bevestigings email. Jammer dat u dit niet heeft gezien. Wat vond u afwijkend aan de afbeelding van het gevangene pak? Het is een oranje losse jumpsuit van een redelijk dunne stof wat past bij een kostuum van 19.95. We kunnen ook dikkere oranje gevangene jumpsuits leveren voor 44.95. Zou dat iets zijn voor u? Bij een volledige retournering worden ook de eventueel betaalde verzendkosten terugbetaald. De retourneerkosten zijn wel voor de klant. In onze branche zijn de marges helaas dermate klein dat gratis retourneren niet rendabel is. Wij horen graag van u. Zou u uw reactie willen sturen naar de klantenservice@themakleding.nu? En zou u uw beoordeling willen aanpassen? Alvast bedankt!

9

Top !!!

Bestelling snel en goed verpakt geleverd ! Hele blije klant hier !

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed kwaliteit!

Mijn kostuum was snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Item voldoet aan de verwachtingen en de kleding is van goed kwaliteit. kan niet wachten om het aan te trekken en te gaan feesten..

  • Aanbevelen? Ja
1

Grote teleurstelling

Nog steeds geen bestelling ontvangen... Helaas was vandaag de laatste dag van Carnaval...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marije, U heeft op 17 februarie in de avond besteld en uw bestelling is de 18e verstuurd en de 19e geleverd in de parcelshop welke u had opgegeven: iRepairNow. Bij de verzending heeft u een email ontvangen met de track en trace code van ons en daarna een mail van DHL. Na levering in de parcelshop bent u opnieuw bericht door DHL en na het niet ophalen binnen 2 dagen opnieuw. Waarom heeft u het pakket niet afgehaald? Waar is het mis gegaan? Waarom heeft u ons niks gevraagd? En zou u uw beoordeling willen aanpassen? Wij horen het graag per mail naar: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

9

Boven verwachting

Mooi, snel en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
2

Onderdeel vergeten

Bij mijn outfit hoorde ook een mooie stropdas te zitten, helaas was dit item niet aangekomen. Op de site en het kaartje in de verpakken stond dat hij wel in begrepen was. Carnaval is al bijna voorbij dus het heeft voor mij niet extreem veel zin om hem te vervangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Niek, Wat jammer om te horen en wat vreemd dat er geen stropdas bij het kostuum zat. Uiteraard behoord deze er wel bij te zitten. Zou je hem alsnog willen ontvangen? Jammer ook dat er geen tijd meer was om het voor carnaval alsnog met u op te lossen. Wij horen graag van u per mail naar de klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

1

Niet wat ik besteld had

Op de foto stond veel meer dan dat ik eigenlijk kreeg. In de beschrijving stond ook niks.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Floris, Jammer om te horen. Wat had je verwacht toen je het Kim Jong-Un masker bestelde? In de product tekst staat het volgende: Dictator Kim Jong-Un van Zuid-Korea, onze Rocketman! Steek de draak met dit latex Kim Jong-Un masker met kapsel. Het masker trek je over je hoofd en is een productie van Smiffy's. Set bestaat uit: - Kim Jong-Un Masker met Pruik Ik hoor graag waar het verschil in verwachting zat zodat we dit kunnen oplossen. Zou je ons willen berichten op klantenservice@themakleding.nu? Alvast bedankt!

2

matig

De kogelriem viel gelijk al uit elkaar en in de jumpsuit die ik had besteld zat een scheur, erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Zoe, Wat jammer dat er gebreken waren aan uw bestelling. Excuses voor het ongemak. De Army Girl is ons meest verkochte kostuum en de klacht is onbekend bij ons. Zou u ons foto's kunnen sturen per mail naar klantenservice@themakleding.nu? Dan kunnen wij kijken wat we nog voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt!

2

Slechte kwaliteit

Had de outfit nog niet aan het was al kapot, rits kwam los, touwtjes braken af en lusjes gingen los! Kut kwaliteit!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Fleur, Wat jammer dat er problemen waren met het Roodkapje kostuum. Afgelopen carnaval was dit 1 van ons best verkochte items en uw klacht is de eerste dus ik vermoed dat u net ongeluk heeft gehad met een kostuum met een productie fout. Kunt u anders foto's sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Dan nemen wij het op met de producent en kunnen wij kijken wat we nog voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt!

5

Werd niet op tijd geleverd

Ik bestelde vrijdag een pakje dat ik zondag nodig had. Het zou zaterdag bezorgd worden maar helaas... Spijtig als je daar op rekent.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sanne, Dank voor uw beoordeling. Ik zie dat uw bestelling binnen 35 minuten bij ons is verstuurd. Helaas hebben wij geen invloed op de levering van DHL. 95% gaat in 1 dag maar zie inderdaad dat die van u 1 dag vertraging heeft gehad. Excuses voor het ongemak. Gister zijn ze aan de deur geweest maar was het adres gesloten, het pakket ligt nu bij een Bpost service punt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Themakleding.Nu

9

Snel en duidelijk!

Ik heb een pakje besteld afgelopen woensdag en het was vrijdag binnen! Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en het was snel binnen, helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Hele snelle levering en compleet

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte service

Had een carnavals pakje besteld.. kreeg vervolgens een mail dat hij een dag later zou komen.. toen kreeg ik nog een mail dat de maat niet meer op voorraad was en dat ik 2 andere maten opgestuurd zou krijgen.. nou dat was dus niet zo.. heb 1 maat gekregen die veel te groot was en ik dus niet paste.. de andere is dus niet binnen gekomen. Dit jaar maar gewoon een zwarte broek met een shirtje voor mij helaas.. voor mij hier niet meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lieke, Dank voor je beoordeling. Jammer dat de maat Large niet goed was. Het was inderdaad vervelend dat de producent wel aangaf voorraad te hebben en de Army Girl in Medium te leveren maar dat dit niet lukte. Uiteindelijk is er een vertegenwoordiger vanuit Duitsland naar ons toe gereden om de maten Small en Large te leveren in de hoop dat we de klanten die een Medium hadden besteld op deze wijze nog een goed alternatief konden bieden. Wij hebben iedereen gevraagd welke vervangende maat zij zouden willen ontvangen of eventueel een ander kostuum met onze excuses voor het ongemak. Helaas was dat het beste wat wij er nog van konden maken. Ik zie geen enkele reactie van u waarin u heeft aangegeven welke maat u wenste te ontvangen waardoor wij zelf hebben gekozen. Waar heeft u de informatie vandaan dat u 2 kostuums opgestuurd zou krijgen? Wij horen het graag per mail naar de klantenservice@themakleding.nu Alvas bedankt!

10

Perfect

Vrijdag meej de carnaval besteld. .zaterdagmorgen ontvangen ..liep trots alle dagen rond in de polonaise met mn bestelde outfitje. .vooral die pruik was erg leuk..jammer dat ik die tijdens het feesten kwijtgeraakt ben..daar loop nu vast en zeker n ander mee te pronken..hahaha. bedankt voor de snelle levering! Ik weet zeker, Waar ik volgend jaar weer thema kleding ga bestellen! Mvgr jl.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke artikel en voldoet aan de eisen

Beenwarmers besteld voor carnaval. Super mooi en levering was ook snel volgende dag al binnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

De dag erna in huis en het artikel was ineens goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Leuk roodkapjepakje voor mijn dochter besteld.super leuk en de volgende dag al in huis.top

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kwaliteit

Pakketje kwam iets later. maar heb contact opgenomen met jullie en werd gelijk toen t artikel binnen was verzonden. Er was een jurk niet voorradig. Daarom duurde t wat langer.

  • Aanbevelen? Ja
2

Helemaal kut

Ik heb woensdag besteld er staat morgen binnen 2 dagen later nog niet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Quinn van Zanten, Helemaal kut? Je hebt op 19 februari besteld en binnen 12 minuten is je bestelling verstuurd. Het pakket is de 20e geweigerd door de ontvanger volgens de track en trace en retour gestuurd naar ons. Je hebt bij de verzending van ons een verzendbevestiging ontvangen met de track en trace code en daarna nog een mail van DHL over de levering. Ik hoor graag hoe je tot je beoordeling bent gekomen en waar het is misgegaan, dat kan per mail naar de klantenservice@themakleding.nu Zou je ook je beoordeling willen aanpassen?

4

Omschrijving niet goed/misleidend

Product niet goed omschreven. Blijkt gewoon van plastic te zijn, terwijl dit anders vermeld staat in de beschrijving

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Maurice, Dank voor je beoordeling. Ik heb het product nagekeken en inderdaad staat er ergens "bronze schild" terwijl het alleen een bronze look heeft. Ik heb de tekst gelijk aangepast, excuses voor het ongemak. Nu had een echt bronze schild voor deze prijs ook echt niet gekund maar ik begrijp dat het niet goed stond vermeld. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice? Dan kunnen we kijken of we het kunnen oplossen. Dat kan per mail naar klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

8

snel

snelle levering prijs kwaliteit in balans

  • Aanbevelen? Ja

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd