Slecht

Het jasje dat ik kocht daar was de voering verkeerd genaaid waardoor je met je armen er niet in kunt. Als ze dit netjes af handelen beveel ik ze wel aan

Hi Keith, Per mail heb je wel de terugkoppeling gegeven dat je blij was met de geboden oplossing; (Nieuw kostuum of korting) maar helaas nog geen aanpassing gezien van de beoordeling. Zou je dat alsnog willen doen? Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag! Met vr. gr., Themakleding.Nu

Top product en service

Alles goed en vlot verlopen. M'n "Kerst Pak" had ik binnen 2 werkdagen in huis. Alles was goed ingepakt, en paste heel goed. Ben echt tevreden.

Niet alles was op voorraad en er stond een verwachte leverdatum bij die voor ons eigenlijk net te laat zou zijn. Best veel contact gehad en er is zo'n beetje alles aan gedaan om de juiste aantallen/ maten/ jurkjes op tijd bij mij te krijgen. Goed op de hoogte gehouden Echt 10 sterren voor de service

Makkelijk besteld en keurig en snel geleverd

Heb makkelijk mijn keuze kunnen maken en het artikel besteld. De levering was zeer vlot en netjes. Zeer tevreden. Zal in de toekomst vast nog vaker iets bestellen hier. Goede ervaring.

Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering. Duidelijke klantenservice

Deze zaak, een goede zaak

Een kostuum voor mijn zoon besteld. Hij blijft nu eenmaal helemaal zot op zwarte kostuums, en zijn oude werd echt te klein. Pak paste perfect, dat geeft vaak problemen omdat hij smal gebouwd is. Met het kerstfeest in het vooruitzicht met daarbij diverse optredens met zijn trompet is hij er weer helemaal klaar voor. Ga deze zaak zeker onthouden.

zeer mooie smoking

goede ervaring erg goedkope en mooie witte smoking hadden alleen moeten vermelden dat er ook een stropdas bij zit want die heb ik er apart bij besteld

Hi Peter, Super om te horen dat je bestelling goed is bevallen! Ik heb ook gelijk even je opmerking nagekeken over de stropdas. Er staat bij ieder product: "Set bestaat uit:" en daar staat ook de stropdas bij vernoemd bij het bestelde witte pak. Waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen dus bij deze nog even als tip voor de volgende keer. :) Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag!

Super snelle levering. Kind helemaal blij met zijn pak!!

Fijne website en goede kwaliteit

Ik zocht kleding voor mijn show in thema. Ik kwam bij deze website uit. Goede kwaliteit en duidelijke website. Heb nu de kleding aan gehad en het zit erg goed. Verzending duurde alleen iets langer.

Leuke kleding goede kwaliteit, levertiijd niet volgend afspraak

Leuke outfit van goede kwaliteit geen polyester spul

Hi Marieke, Dank voor je bericht. Ik heb je bestelling even nagekeken en de verwachtte levertijd was vrijdag 10 November maar is helaas zaterdag 11 November geworden. Excuses voor het ongemak. Onze leveringen vanuit Smiffy's worden iedere maandag verstuurd en kunnen dan op donderdag bij de klant zijn. Wij houden voor de zekerheid een dag marge in de levertijd die wij communiceren. Het is dit seizoen 1x gebeurd dat er 2 dagen vertraging waren en dat was net in de week van jou bestelling. (Als je zonder kousen had besteld, was de bestelling de volgende dag al in huis) Is deze uitleg verhelderend en geeft dit een andere kijk op de beoordeling? Wij horen graag of wij nog iets kunnen betekenen op het email adres: [email protected]

Prima webshop

Duidelijke omschrijving en goede foto’s Snelle verzending met DHL

Voor een feestje

Prima kleding voor een thema feestje

Super goed en zeer snelle levering

Zeer goede prijzen en goede service Top , woon in België en ben zeer tevreden van deze site gr.

Aanrader

Snelle levering , kwaliteit artikel is perfect en alle spullen in één oogopslag te vinden !!!een aanrader deze website

Snel en netjes geleverd

gisteren mijn pakken besteld en vandaag netjes geleverd. Ik ben heel blij met mijn aankoop

Snel geleverd, maat klopt

Snelle service en goed aanbod

Prima,en heel leuk aanbod voor als je s een themafeestje hebt.

Precies wat ik verwacht had, uitstekende kwaliteit.

Vlotte en correcte levering, goede kwaliteit.

Helemaal Top!!!

Het eerste pak moet ik nog even retour sturen. Deze had ik te groot besteld. Het tweede pak is helemaal perfect. Goed om meermaals te kunnen gebruiken.

Snelle en goede levering van het juiste product

Product is snel geleverd en met de maattabel gelijk goede maat

Snelle en kerurige levering, pak ziet er goed uit!

Zit lekker en past goed, maten zijn dus prima.

Erg mooi pak

Heel erg mooi pak van opposuits Alleen jammer dat ik niet een andere maat cobert kon kiezen

Super heel snel geleverd

Produkten zien er goed uit zoals op de foto. Ook pasvorm is goed maten kloppen. Dit soort kostuums valt meestal erg klein uit.

Leuke webshop voor feestkleding

Leuke ABBA set gekocht. Broek pyamamodel, leek anders op de foto, maar voor eenmalig gebruik prima te gebruiken.

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.