Leuke webshop voor feestkleding

Leuke ABBA set gekocht. Broek pyamamodel, leek anders op de foto, maar voor eenmalig gebruik prima te gebruiken.

Prijs kwaliteit ietwat hoog

Top product

Voor iemand die zich nooit heeft verkleed en wat onwennig is in deze dingen, is dit een heel mooi neutraal halloween pak. Niet teveel voor mij das zeker ook. Heeft een leuke toets aan het mooie pak die pompoenen TOP

Prima kwaliteit, snelle levering

Overzichtelijke site met ruime keuze, goede kwaliteit

Snel geleverd. Goede kwaliteit zoals beschreven. Heel blij mee!

Precies goed

Het dames Joker-jasje is precies wat ik ervan verwachtte. Hij valt iets klein dus had gelukkig een maar groter besteld en dat is helemaal goed. Mooie stof, mooie voering en knoop ook.

Perfect!

Heb nu meerdere keren hier besteld en ben altijd tevreden. Hele goede kwaliteit en snelle levering! Ik bestel hier gegarandeerd nog vaker.

Snel verzonden en goed verpakt

Prima webshop!

Mooie outfits van prima kwaliteit!

Ruime keuzes in outfits, snelle levertijd, gemakkelijke website en prima kwaliteit van product.

Serieuze korting

Goede service, vlugge levering

Leuke kleding

Leuke kleding voor halloween gescoord, was snel binnen

Goede service, goed contact, product voldoet aan beschreven maat maar niet aan de maat die vermeld staat in het product. Kwaliteit is mooi. Mooie website maar wel de juiste maten vermelden qua pasmaat anders zullen er steeds producten retour gezonden wo worden.

Mijn bestelling was er snel, hele mooie mooie kwaliteit.

Tevreden over de service

Tot nu toe tevreden over de service. Omdat ik op vakantie ben, kan ik het product nog niet beoordelen..wordt vervolgd:-)

Snel geleverd en goed product

De levering was snel en wat ik had besteld was zoals op het plaatje! Er stond ook bij dat het model nog een petticoat eronder droeg, en dat dit niet inbegrepen zat. Zo weet je wat je kunt verwachten. Ik ben blij!

Goeie dienstverlening

Ik heb een zeer grote bestelling geplaatst die binnen de 24h behandeld is. Ook was er een persoonlijke opvolging met een aantal rechtstreekse vragen die correct werden behandeld. Bedankt!

Super tof!!

Ik had mijn regenboog outfit binnengekregen en wat is ie mooi! Hij staat als een huis en weet nu al dat ik de show ga stelen met deze kleurrijke outfit. Zin om ze te showen voor publiek.

Veel keuze , snelle levering

Jurk staat super leuk Pasvorm top , Hoedje ook erg leuk En riem maakt het helemaal af Valt precies op maat

Mede door de feestkleding zat de sfeer er gelijk goed in op ons feest en hadden we een topfeest! DANK

Uitstekende kwaliteit! Heb maat L gekocht en valt precies goed.

Maattabel klopt niet en hoge kosten bezorgen/retour

Hippie jumpsuit besteld. Wel snelle ontvangst, dus daar de ster voor. Maar maat klopt niet zoals weergegeven in de tabel. Daarnaast is de prijs/kwaliteitverhouding niet conform. 36,- voor AliExpreskwaliteit. Verzendkosten van zo’n 6,- en retourkosten van zo’n 8,-. Dus bijna 15,- euro nu ‘weggegooid’ en nog geen outfit. Kan nu alsnog de stad in.

Hi Sandra, Fijn dat we het hebben kunnen oplossen/ophelderen. Zou je de beoordeling willen aanpassen? Mocht er nog iets zijn dan horen wij dat uiteraard graag! Groetjes, de Klantenservice

Goede prijs en snel bezorgd

Erg blij van de service. Ga zo door!

Betrouwbaar en snelle levering, ben tevreden!

Snelle levering en "gaaf" pak, past nog ook

Aan het zoeken geweest naar een leuke outfit voor een aankomend feestje. Op de site van thenajleding terecht gekomen en op hoop van zegen besteld( kwaliteit, past het, ziet het eruit als op het plaatje). De volgende dag werd het pakket afgeleverd als toegezegd en alles klopte! Alleen vergeten wat accesoires te bestellen...mijn fout. Op naar een mooi feest

Netjes, snel en super leuk!

Mijn zoon is heel erg blij en mama ook -;) Mooi pak voor zijn gala op de basisschool.

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.