Netjes, snel en super leuk!

Mijn zoon is heel erg blij en mama ook -;) Mooi pak voor zijn gala op de basisschool.

bestelling is nooit geleverd

De bestelling is nooit geleverd. IK wil graag de gemaakte kosten retour, dit wordt vooralsnog afgehouden door uw klantenservice.

Hi Marc, Wij hebben je bestelling binnen 3 uur verstuurd met verwachte levermoment de volgende dag. Helaas is dit niet gelukt door een fout bij DHL op een RegioHub. Wij hebben gevraagd wanneer je de bestelling nodig had en een case aangemaakt bij DHL. Helaas kregen we je reactie te laat om nog een vervangend artikel toe te kunnen sturen. Zoals we hebben aangegeven kunnen wij een pakket dat (vertraagd) nog onderweg is naar de klant nog niet terugbetalen. Dit kan wel als DHL (na 5 werkdagen) aangeeft dat het pakket "kwijt" is. Binnen deze termijn heeft je pakket de status "geweigerd retour afzender" gekregen en ben je ook terug betaald. Een 1 ster beoordeling voor DHL kan ik begrijpen en uiteraard is het heel vervelend als een pakket niet op tijd wordt geleverd maar ik hoop dat je onze effort en service alsnog beter kan waarderen. Zou je de beoordeling willen aanpassen (of verwijderen) zodat deze een eerlijk beeld toont van onze service? Mochten wij nog iets kunnen betekenen dan horen wij het graag!

Helemaal super

Super website goeie service snelle levering. Bedankt

zeer slecht

Informatie op de site klopt niet Broek besteld Op de site staat dames maat 38 Krijg ik een herenbroek binnen met maat 38 Retour mag je zelf betalen :-(

Hi Heidi, Ik heb je bericht vanuit de klantenservice dat je een dames broek hebt ontvangen in de confectiemaat 38. Er bleek alleen een foutieve sticker op het label te zitten met de tekst "heren broek". Nogmaals excuses voor de foutieve sticker! We hebben geen reactie meer van je mogen ontvangen maar horen het graag als we je nog kunnen helpen. Zou je de beoordeling willen aanpassen/verwijderen? Horen het graag!

Snel bezorgd en ziet er goed uit

Prima product

Makkelijke site en snelle levering

De site is makkelijk in gebruik en je krijgt je levering snel geleverd. Binnen een dag is ook echt binnen een dag. Helaas viel het kledingstuk kleiner uit dan op de site vermeld stond en dan moet je het op eigen kosten retoursturen. Dat vind ik wel een minpuntje.

Zeer tevreden!

Hele mooie jumpsuit ontvangen, perfecte pasvorm en afwerking! Ben zelf 1.74 en heb maat M, maar S besteld, past perfect. Ben er heel blij mee. Nu mag het feestje beginnen!

Perfect!

Kleding die ik besteld had, was van goede kwaliteit en echt niet duur!

Prima, goede maatvoering en supersnel geleverd

Morgen geleverd, en dat is ook waar gemaakt. Prima prijs, de goedkoopste online.

Soepel online bestellen en snel in huis.

Alles gaat zoals je mag verwachten, alleen het retourproces is wat ouderwets. Nou zou dat me absoluut niet tegenhouden bij een volgende bestelling!

Broek zit raar

De broek zit erg gek. Aan de voorkant zit die best strak terwijl die aan de achterkant best wel hangt. Bovenkant zit mooi!

Heel leuk pak gekocht voor een leuke prijs

Leuk pak gekocht voor mijn zoon zijn gala feest over 2 weken. Heel blij mee.

Prima snel geregeld

Snel besteld en geleverd top

Pak was niet nieuw

Verpakking was al open geweest en pak was duidelijk al eerder gedragen/gepast

Dank voor je beoordeling, vervelend om te horen. Ik heb de voorraadflow nagelopen van je kostuum en kan je 100% verzekeren dat die nooit eerder naar een klant van ons is geweest of gepast is bij ons. Het kostuum komt rechtstreeks van de producent dus wij horen graag wat de reden is dat het kostuum als gedragen over is gekomen. Heb OppoSuits in ieder geval alvast je bevinding gedeeld.

Precies zoals op de foto en de maat is perfect. Mooi kostuum voor een mooie prijs. Op naar Halloween. Zeg Roodkapje waar ga jij heen, zo alleen…….

Goede kleding, snelle service.

Ik ben erg blij met hoe mijn aankoop is afgehandeld bij themakleding.nu. De kwaliteit is gpef en de snelle service was uitstekend!

Netjes geregeld!

Prima prijs/kwaliteit. Snel geleverd.

goede kwaliteit

ruime keuze, snelle levering, goede service en makkelijk online bestellen! Kortom top.!!

Mooie kwaliteit en past goed

Mijn dochter wilde een mooi pak voor haar galafeest. Ik twijfelde een beetje over de kwaliteit, maar het is een net pak, het wordt netjes ingepakt geleverd. Het past haar ook precies. Heel tevreden met m'n aankoop.

Goede informatie via mail en op tijd bezorgd :-)

Super snelle levering en ze hebben altijd wel iets wat je zoekt

Ze hebben altijd wel iets wat je zoekt en voor een redelijk prijs

Snel en goed geleverd

Bestellen betalen en binnen twee dagen geleverd. Dank!

Prettige online shop ervaring

Ik had 11 oranje pakken nodig. Echter kon ik 4 van de maat 54 niet in de winkelwagen doen, de melding 'er zijn niet genoeg van deze maat' verdwijnt namelijk erg snel. Later zag ik dit wel maar is handig als dat gemaakt wordt. Vervolgens iets minder pakken besteld, later de mail gekregen dat er alsnog 1 minder was dan op voorraad, wel ben ik snel gecontacteerd op de mail door de klantenservice, boden mij aan om een andere te nemen, dit kwam niet uit dus heb ik het geld teruggekregen. Al met al een prima ervaring met snel contact waar nodig.

Super tevreden

Goede levering en snel

Voldoet aan mijn verwachtingen!

Ruime keuze , overzichtelijke webshop , makkelijk te bestellen en vlotte levering. Echt een aanrader!!

Watervoort 6 1046BG Amsterdam

208932218

Over Themakleding.nu

Stijlvol naar een themafeestje of carnaval? En wil je wel een origineel en uniek kostuum? Kijk dan bij Themakleding.Nu want Shoppen bij Themakleding.Nu is een feestje! Snelle leveringen, duidelijke levertijden, unieke producten en scherpe prijzen. Gratis achteraf betalen en een retour termijn van 14 dagen.