Een hele snelle service en goede kwaliteit!

Wij wilden graag een passend mutsje voor onze dochter. De volgende dag hadden we deze in huis, super fijn!! Ook de speentjes zijn top! Onze dochter maakt er volop gebruik van.

Ik heb wat terug gestuurd En dat wordt keurig opgelost Dus zeer tevreden

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle verzending en mutsje en dekentje van goede kwaliteit.

Fijn om zulke kleine maatjes te vinden

Het is heel fijn om zulke kleine maatjes te vinden speciaal voor prematuur baby’s. Eigenlijk beginnen de maten overal vanaf 50 en daar zwemmen ze natuurlijk gigantisch in, ik was daarom blij met deze site! Ik heb 3 pakjes (broek + jurktruitje) gekocht, het enige na deel vind ik dat de truitjes niet bevestigd zijn met druk knoopjes en alleen met strikjes vast te maken is. Als er aan de binnenkant 2 druk knoopjes zien zitten en 1 aan de buitenkant met het strikje erbij zou het veel beter blijven zitten. Verder hele leuke pakjes en Candy een aanrader

Snel geleverd, leuke keuze

Goede uitleg bij de producten.

Super kwaliteit en uitstekende service. Is zeker aan te bevelen.

Mooie prematuur kleding en snelle levering.

mooie keuze supersnelle levering

erg goed

Met een duidelijke website werd de keuze eenvoudig gemaakt

Mooi vrolijk setje kunnen vinden voorde jongste telg van de familie. Ik wist niets over premature kindjes en was nooit op het idee gekomen van een couveuse lakentje.

Super mooie mutsjes!

Super mooi werk wat jullie doen! Ik vind de mutsjes geweldig, mijn zoon gaat ze zeker weten met plezier dragen. Lisanne mama van Luuk (31 weken)

leuk om te horen. Dankjewel

Snel geleverd met mooi resultaat

Precies wat je zoekt om ouders met een vroeg geboren baby cadeau te geven waar de baby ook nog iets aan mag hebben.

Licht onvoldoende

We hadden drie 42´s en één 44 besteld en uiteindelijk kregen we twee 42's en twee 44´s met een briefje bij dat de 42 out of stock was. Dit vind ik niet kunnen. Je moet dan maar de klant op voorhand informeren. Als we iets bestellen verwachten we ook weldegelijk wat we bestellen..

Beste, U heeft gelijk dat we u beter van te voren hadden kunnen informeren. Het was echter het laatste rompertje in die maat en de stof is ook niet meer voorradig, dus we hadden gedacht dat uw kindje er in zou groeien. Excuses dat we ditmaal voor u gedacht hebben.

Goed advies, Betrouwbaar en prettig

Ik twijfelde over de maat. Daarna even gebeld, en een vriendelijke mevrouw aan De telefoon heeft mij goed en duidelijk advies gegeven. Nu eindelijk een paar leuke kleertjes die ons prematuurtje aan kan!!

Een beetje advies geven is een kleine moeite. Groet,lenie www.neomaatje.nl

Superleuk setje om cadeau te doen

Een leuk,niet stereotype roze of blauw setje, dat zocht ik. En dan een minimaatje, voor een minimeisje. De ouders waren verrukt! Het enige setje dat paste, de rest was nog allemaal veel te groot.

Snelle levering en echt een site voor prematuur kleding.

Snelle levering!!!

Goed product en snel geleverd

Product is precies zoals verwacht. En werd netjes en snel geleverd! Super

Makkelijke bestelling, snelle levering

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijving van het product, snelle levering.

Mooi setje gekocht en omruilen voor een maatje groter was geen probleem

Fijn

Niet lang hoeven wachten Was prima

Het is prefect!!

Mijn prematuur zoontje is vetlieft op het speentje

Na kort overleg een bestelling geplaatst en heel snel had ik het in huis. Kleertjes zijn prachtig. Voldoen voor 100% aan de verwachting!

Goed om te horen. Veel plezier ervan. Groet,lenie

Prettige winkel. Alles werd snel en netjes opgestuurd.

Letters laten los na wassen maar met strijkijzer te repareren.

Voor gebruik van zo'n babymutsje ga je dat dus eerst wassen. Helaas zaten er na de wasbeurt al 2 letters los. Op advies van neomaatje met strijkijzer kunnen herstellen.

Beste. We vinden het jammer dat we via deze weg horen dat er letters los gelaten hebben. Als u vvia de site contact met ons op neemt, dan proberen we een oplossing te vinden. Groet,lenie We hebben inmiddels contact gehad en het probleem lijkt opgelost.

Het pakje en sikjes paste perfect

Heel mooie kwaliteit