Wat een mooie kleertjes voor prematuur kindjes. We hebben hele leuke setjes gekocht en ze zijn allemaal even mooi en vooral ook makkelijk om aan te doen. Een top zaak! Bedankt Lenie voor je hulp en voor de service die je verleent. Groetjes Mirjam

Pakjes waren prachtig

Pakjes waren prachtig alleen jammer dat er niet gereageerd is op mijn mail/ contactformulier.

Aanrader

De kleertjes werden snel geleverd, mooie setjes en prima kwaliteit.

Mijn kleindochter, met nadruk op klein is nu een weekje oud. Omdat ze zo klein is had mijn dochter niet op voorraad. Heel Harderwijk afgezocht, weinig te vinden tot dat ik deze site tegen kwam. Gelijk 3 pakjes besteld en wat was ze mooi in der nieuwe kleertjes. Binnen 1 dag geleverd. Stof van een pakje was niet meer op voorraad maar ik werd gemaild en gebeld met een voorstel voor een nieuw stofje. Helemaal super.

Hele snelle levering

Leuke prematuurkleding

Leuke kleertjes voor de allerkleinsten, snelle service alleen wel wat aan de prijzige kant.

Heel fijn dat je mooie, passende kleding voor deze kleine babies kunt kopen!

Heel fijn dat je deze mooie, speciaal gemaakte kleding kunt bestellen. Alleen wel erg jammer dat Post.Nl herhaaldelijk de bezorgtijd uitstelde, waardoor het brieven bus pakketje, bijna een week onderweg is geweest!

Mooie kleertjes

Mijn kindje slaapt heerlijk in jullie slaapzakje!

Zo fijn dat jullie deze maatjes maken.

Fijne service en aangetekend verstuurd.

Mooie kleding, netjes ingepakt, fijne communicatie en aangetekend verstuurd.

Hele mooie kwaliteit en goede service

Vragen werden heel snel beantwoord zodat ik zeker wist dat ik de juiste maat en de pakjes waren prachtig en netjes geleverd!

Geweldig kleertjes en snelle levering!!

Leuke kleertjes en snelle levering. Hierdoor kon mijn kleine ventje toch wat kleertjes aan in de couveuse.

Top service, super kwaliteit en gauw geleverd

Mevrouw is heel vriendelijk !

Snelle levering en nette kleertjes.

Ik ben tevreden :) Dankjewel voor kleine kleertjes

Voldoet aan verwachting

Makkelijk bestellen en snel binnen

Makkelijk bestellen en snel binnen

Aanbevolen

De kleertjes zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

Vlugge service en mooi materiaal

zeer vlotte service

Twee mooie jassen gekocht voor mijn tweeling erg mooi zacht en dik jasjes

Positief

Wordt heel prettig gecommuniceerd en mooie kleding

Ziet er goed uit/passend

Niet prematuur vriendelijk

Het mutsje leek okee, maar was stug met aantrekken. Ik trok al wat kapot met wijd maken ervan en na het buidelen had ons meisje een mega druk plek rondom haar hoofd die pas uren later wegtrok☹️ niet fijn als je een meisje hebt wat van 600gram komt en al genoeg nare dingen aan haar liefje heeft gehad.

Beste Linda. Wat vervelend dat je zo ontevreden bent met het mutsje. Ik vind het wel jammer dat je dit via de review kenbaar maakt en ons niet rechtstreeks benaderd. Op deze manier komen we niet tot een oplossing.

Vriendelijke communicatie en vlotte verzending.

Kleertjes vlug geleverd en van zeer goede kwaliteit.

Bloemheuvellaan 18

7322JD Apeldoorn