Mooi product en snelle levering

Perfecte pasvorm

leuke site en het kadootje werd snel geleverd.

Beste klant. U heeft een beoordeling gegeven die positief was. Echter, het aantal sterren komt niet overeen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit aan te passen? Groet, lenie www.neomaatje.nl

Langdurige levering.

De kleedjes zijn top ! Alleen lang op moeten wachten.

Fijn

Een mooie site. Goede communicatie wanneer bestelling wordt geleverd. De artikelen waren goed en mooi verpakt.

geweldig goed

snelle en goede service

Goeie ervaring,

Bestelling ging makkelijk, en bezorging was ook op tijd.

blij met de goede speen ,,,

ooo wat ben ik blij dat ik voor mijn kleindochter de goede speen heb gevonden ,, er was alleen een ding ,, dat ze wat duidelijker moeten aangeven dat alles onder de 10 euro niet met ideal kan betalen maar met overschrijven , dat heeft me even een paar dagen gekost voor ik er er achter was ,,, althans na een emailtje ,, maar heb maandags een mailtje terug gehad ,, en het was meteen goed uitgelegd en de dag later was de speen er ,,,,, dus al met al ,,een kei goede service ,, en voor herhaling vatbaar

Volgens wens geleverd

Zeer goede ervaring Besteld als cadeautje met begeleidend schrijven Is volgens wens geleverd

Goede kwaliteit en top service!!!

Een fijne ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!!

Op tijd geleverd, schattig popje voor kleine baby's.

Helemaal naar wens

De papa en mama zijn super blij met hun cadeau voor de kleine meid, die te vroeg geboren is. Er zat een lief kaartje bij die jullie hadden geschreven. Het cadeautje kon daarom gelijk bij de nieuwe papa en mama bezorg worden. De kleertjes zijn hartstikke mooi. Dank jullie wel voor jullie vriendelijke service

Geweldig en mooie knuffels

Mijn dochter van 3 jaar super dol op jullie knuffels. Een vraag kunnen jullie mischien jullie assortiment naar een oudere leeftijd gaan maken de knuffels ?? Kinderen zijn er super dol op

Echt heel blij mee

Voor mijn kleine ventje de wee thumbie en de soothie speentjes gehaald. En ben echt heel erg tevreden ermee. Is exact hetzelfde als ze in het ziekenhuis leveren.

Een hele snelle service en goede kwaliteit!

Wij wilden graag een passend mutsje voor onze dochter. De volgende dag hadden we deze in huis, super fijn!! Ook de speentjes zijn top! Onze dochter maakt er volop gebruik van.

Ik heb wat terug gestuurd En dat wordt keurig opgelost Dus zeer tevreden

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle verzending en mutsje en dekentje van goede kwaliteit.

Fijn om zulke kleine maatjes te vinden

Het is heel fijn om zulke kleine maatjes te vinden speciaal voor prematuur baby’s. Eigenlijk beginnen de maten overal vanaf 50 en daar zwemmen ze natuurlijk gigantisch in, ik was daarom blij met deze site! Ik heb 3 pakjes (broek + jurktruitje) gekocht, het enige na deel vind ik dat de truitjes niet bevestigd zijn met druk knoopjes en alleen met strikjes vast te maken is. Als er aan de binnenkant 2 druk knoopjes zien zitten en 1 aan de buitenkant met het strikje erbij zou het veel beter blijven zitten. Verder hele leuke pakjes en Candy een aanrader

Snel geleverd, leuke keuze

Goede uitleg bij de producten.

Super kwaliteit en uitstekende service. Is zeker aan te bevelen.

Mooie prematuur kleding en snelle levering.

mooie keuze supersnelle levering

erg goed

Met een duidelijke website werd de keuze eenvoudig gemaakt

Mooi vrolijk setje kunnen vinden voorde jongste telg van de familie. Ik wist niets over premature kindjes en was nooit op het idee gekomen van een couveuse lakentje.

Super mooie mutsjes!

Super mooi werk wat jullie doen! Ik vind de mutsjes geweldig, mijn zoon gaat ze zeker weten met plezier dragen. Lisanne mama van Luuk (31 weken)

leuk om te horen. Dankjewel

Snel geleverd met mooi resultaat

Precies wat je zoekt om ouders met een vroeg geboren baby cadeau te geven waar de baby ook nog iets aan mag hebben.