Geen idee nog.

Goede site. echter keuze in uitgebreide deel onvoldoende. alle nieuwe items staan er niet bij. Enkele voorbeelden: led verlichting, stuurverwarming, niveau regeling, en zo nog een paar. Niet allemaal opgeschreven, omdat het nsatuurlijk de discussie oproept.

Zeer informatief

Graag benzine en diesel hybride auto's elk een eigen hoofdstuk maken. hybride auto's weren uit het hoofdstuk elektrische aandrijving

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb al een paar 2e hands auto's gekocht via Gaspedaal ver van huis. Tussen haakjes, ik heb een cabrio Astra uit 1995 model 1996 waarvan de kap origineel is en als nieuw. Jan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk om via gaspedaal te zoeken ivm meerdere sites

Dat je ook in kan stellen met je zoekopdracht wel of geen schade auto's

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leon is een topper. Automan in hart en nieren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ideale site, gebruik het al jaren

Wat is dus ook al JAREN mis, ook op andere vergelijkbare sites is zoeken op GEWICHT! Immers, de aankoop is eenmalig, de wegenbelasting komt elke maand terug en wordt steeds hoger, ik moet nu eerst over allerlei auto's informatie zoeken over het gewicht, VOOR ik kan gaan zoeken-terwijl DAT juist bepaald welke auto ik kan gaan kopen.Eenvoudig toe te voegen op jullie site bij "uitgebreid zoeken" (toevoegen of anders ipv "kleur" bijvoorbeeld)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk en goed opgezet. Eenvoudig te vinden wat ik zocht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb betrekkelijk snel mijn nieuwe auto gevonden via Gaspedaal. Het is een makkelijke en begrijpelijke website. Volgens mij is het volledige aanbod van Nederland op deze website te vinden? Ik heb namelijk het gevoel gehad niets te hebben gemist.

Als auto-leek had ik wel wat tips willen krijgen waar ik op moet letten bij het zoeken naar een auto. Uiteindelijk een geschikte auto gevonden, maar wel op het advies van de dealer af moeten gaan. :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnel auto's vinden via de Gaspedaal-app en site gaat top. Ik gebruik het vrijwel dagelijks voor mijn werk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel filter opties

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Handige overzichtelijke website.

Auto's opslaan en naast elkaar kunnen zetten om te vergelijken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super handige en snelle zoekmachine. In veel gevallen kun je de advertentie meteen bij het autobedrijf bekijken.

Jullie zijn ook de bedenker van Gashendel.nl, zoekmachine voor motoren. Geef in beide headers beide logo's weer voor extra bekendheid/herkenning.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super groot aanbod, veel groter dan bij andere portals en een lekker snelle en overzichtelijke site. Daarnaast is het wel fijn dat je bij veel auto's direct kan doorklikken naar de website van de garage waar de auto staat. Zie je meteen met wat voor bedrijf je te maken hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles in Nederland staat er op.

Dubbel aanbod bij nieuwe auto's

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top website wanneer je zoekt naar een tweedehands auto!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gaspedaal is makkelijk zoeken met goede filters.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede zoekmachine, makkelijk navigeren en natuurlijk het grootste aanbod van Nederland! Kortom: Top site!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Begin december jl. heb ik mijn Honda verkocht. Nu word ik gewezen op NB AANBIEDINGEN. Vergis ik mij en kan het niet dommer?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

veel informatie

de mogelijkheid om de informatiestroom te stoppen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over GasPedaal.nl