Bijna perfect

Bijna helemaal goed op een paar zaken na die ik mis of die irritant zijn. Maar al met al een prima site die ik zeker minstens een keer per week bezoek.

Een woord is voldoende: top!

Al meerdere autos op deze site gezien en gekocht Ik ga nooit iets aanbevelen...maar mits men me vraagd, geef ik antwoord

Waardeloos zet indien nodig niet op Gaspedaal

Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen Koop nooit een auto bij dit bedrijf Dit bedrijf verkoopt met o.a. auto's die olie lekken en als je beroep doet op de wettelijke garantie zegt ie breng m maar en BRAST HIJ DE ZOOI AAN ELKAAR MET KIT EN LEKT DE AUTO NOG STEEDS OLIE. DIT KEER ZEGT HIJ ALS WE ER OVER TERUG BELLEN EN ZEGGEN DAT HIJ TE VER IS GEGAAN EN EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN OOK NOG HEM DE KANS GEVEN 14 DAGEN OM TE REAGEREN "BEKIJK HET MAAR" a sociale reactie. DUS KOOP NIKS BIJ DEZE AUTOHANDELAAR. EN ZET M NIET OP UW GASPEDAAL ADVERTENTIE PAGINA BEDRIJF HEET: Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen

Goede Site mist alleen huidige opties

Ik maak graag gebruik van Gaspedaal echter ben ik op zoek naar auto met Adaptief Cruise Controle. hier kan je niet goed op filteren wat de concurrenten wel al hebben ingevoerd. ik zie de optie ook graag bij jullie mvg Sebas

Nuttig maar vaak niet goed ingedeeld.

Als ik een bepaald type auto zoek komen vaak andere types in de selectie en als je op prijs selecteert zitten er vaak ex btw exemplaren tussen die dus 21% duurder zijn !

Site zou alleen voor autobedrijven zijn, helaas barst het van de veilingboeren

Zoeken zonder veilingboeren zou prettig zijn.

de verkochte auo,s blijven te lang op gaspedaal staan heeelllll frusterend

Onze Mercedes A 140 automaat met kenteken 19-LB-HS hebben we inmiddels verkocht, maar wat hebben we een problemen gehad om mensen te overtuigen dat we de auto gerepareerd hadden uiteindelijk hebben we de auto verkocht. Nadien belde de nieuwe eigenaar ons nog op dat hij de auto had gezien op gaspedaal en hij staat er nog steeds op in en in triest

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur ontbreken

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur (ja, nee), beide belangrijk voor elektrische auto's, ontbreken.

Slecht!

Wijzigen password onmogelijk!

Echt heel slecht dat er zoveel auto's exclusief BTW geprijsd staan.

Teveel auto's staan ex btw geprijsd, dat is vooral ook in het nadeel van de incl. btw geprijsde auto!!!

Snel alle aanbieders van occasions op één site

Goede zoek site voor het kopen van een occasion. Alle aanbieders van andere sites bij elkaar.

overzichtelijk

weer een leuke auto gevonden binnen het budget en afstand.

duidelijk

advertenties zijn goed en de auto die je wil is snel te vinden

slecht

als men een auto van een bepaald merk invoert met prijs word je telkens doorverwezen naar een of andere Autociruit waar je niet het voertuig te zien krijgt maar alles weer opnieuw moet invullen .. en uiteindelijk staat de gezochte auto er niet bij .en terug knop naar gaspedaal zit er niet bij dus alles weer opnieuw .ik baal daarvan omdat ik eerst deze site veel bezocht en van een opkoper goede adviezen kreeg over jullie site maar ook nu het zelfde probleem ondervonden heeft en is overgestapt op rechtstreeks naar andere aanbieders en deze onzin nooit naar voren kwam. dus ik zal ook ff vermelden dat als men een auto zoekt je ook al heb je aangevinkt geen lease er toch telkens lease naar voren komt .. ik vul in automaat en wat krijg ik te zien .. schakelbak.. ik begrijp heus wel dat jullie moeten adverteren om aan geld te komen maar deze vorm van autocircuit zit niemand op te wachten

Geen gebruik gemaakt. Het lijkt mij wel een goede site om goed te zoeken .

Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik tóch een privatelease auto heb genomen. Ik vind het slecht dat ik mij ( moeilijk?) niet uit kan schrijven. Zo blijf ik de e-mails ontvangen. Dat is nutteloos

Als blijkt dat de prijs een AANBETALING blijkt, verdwijderen!

Hallo, Goeie site, maar er komen te veel bedrijven die niet de werkelijke prijs opgeven, maar iets schandaligs als in mijn onderwerp. Mvg, Wesley

niet up to date

er staan auto's op die al een weer geleden verkocht zijn

Uitstekend weergegeven makkelijk op te zoeken en goed gemeld.

Prut voor 4wd

Veel foute zoekresultaten voor trefwoorden, lastig als je specifiek naar 4wd, awd etc zoekt

Er staan autohandelaren op uw site met valse informatie en adressen.

MK autohandel GMBH, Hengeloerstrasse 1 te Grave ( Nederland ) is gevestigd in Bad Bentheim ( Duitsland ). Vorige maand, in een persoonlijk gesprek te Bad Bentheim, de handelaar hierop attent. Hij zou zorg dragen voor aanpassing. Dus niet.

Een uitstekende site voor de aanschaf van een auto.

Ik heb voor enkele mensen een zoektocht gemaakt en steeds geslaagd op "Gaspedaal".

Slechte zoekmachine, sortering eidere keer naar zg relevantie

Verbeter de boel nu eens, al jaren niks verandert

Veel fout positieve resultaten, iedere keer sortering aanpassen

Dit kan echt veel beter!! Slechte recenties worden niet geplaatst heb ik gemerkt, ratten dus

Top site

Makkelijk zoeken,ook op gewenste accessoires. Uitvoering etc.

Slechte zoekmachine, veel onjuiste treffers

Ik zoek met name op 4 wiel aangedreven auto's en dan is gaspedaal echt beroerd, ook verkopers zijn te vaak erg slordig, maar gaspedaal moet op dit punt echt beter, zie duitse sites