Niet alles van andere sites

Mijn eigen auto die al weken op 2 andere sites staat, is hier niet te vinden.

ik vindt het goede site maar ik heb helaas geen goede ervaring met de garage ik vindt dat ze heel slecht om gaan wat ik te bieden heb hun moeten alles hebben en ik het liefst met lege handen ik vindt het moet wel van twee kanten komen en dat heb ik tot nu toe niet mee gemaakt dat vindt ik diep treurig en nog dit ik heb gelezen van Bovag dat ze al in prijzen moet rekenen en geen aflevering kosten van 595 euro en eenandere 295 euro

niet makkelijk met betrkking tot het zoeken van een bakwagen bij de bedrijfs auto's

bij het zoeken van een bedrijfs auto zou ik graag een schufting kunnen maken met betrekking van combi's en bussen en bakwagens

prima site goed overzichtelijk heb eigenlijk zonder problemen gevonden waarnaar ik opzoek was

had weinig ervaring met gaspedaal.nl maar omdat ik opzoek moet naar een andere auto kwam ik hier ook terecht vandaar

Vraagprijzen onduidelijk, incl of excl BTW????

Prima site om een auto te vinden, echter is het per advertentie onduidelijk of de vraagprijs inclusief of exclusief BTW is. Ook andere kosten zijn vaag. Bijkosten zoals onderhoudsbeurt, APK en garantie zijn per advertentie verschillend.

test">

test">

ICT programmeur

groot

Veel keuze

Ik gebruik deze voor mijn volgende auto te kopen. Ik hoop dat ze nog meer sides kunnen aansluiten zodat er nog breeder gezocht wordt. 1 probleem met deze side is de zeer beperkte mogelijkheid om optie's te selecteren zoals bijv: Dodehoek, electric instelbare stoelen of 4x4 en ga zomaar door. dat mis ik enorm. Mijn tip is breidt die lijst met optie's enorm uit.

MarcoVerdam in Hengelo

Prima vindbaar. Vriendelijk en behulpzaam. Verstand van zijn vak

Mooi overzicht maar te veel manipulatie van zoekresultaten mogelijk

Budget is - na merk en model - een van de belangrijkste criteria. Erg vervelend is het dan als resultaten vervuild worden door aanbieders die ex BTW prijzen hanteren. Dat maakt de vergelijkbaarheid waardeloos. Daarom niet vraagprijs als zoekcriterium maar vraagprijs ex BTW (voor BTW-wagens) én vraagprijs incl BTW (voor alle auto's bij elkaar). Streng zijn voor aanbieders die manipuleren.

teveel import auto,s

Veel teveel import auto,s. Je kan wel aanklikken NL aanbod, maar dan krijg je nog steeds auto,s die net op nl kenteken gezet zijn. Dit kan je niet filteren. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die nooit import kopen.

Beste autosite tot nu toe.

Goed autosite. Kijk tegenwoordig alleen hierop, Enigste punt is dat ik graag de sorteer keuze " Merk, Model, Uitvoering" toegevoegd zie worden

Veel auto's aangeboden excl BTW terwijl dit verboden is

Er worden steeds meer auto's aangeboden exclusief BTW. Dit is bij wet verboden wanneer je je advertenties (ook) aan particulieren richt. Gaspedaal.nl zou dit makkelijk op kunnen lossen maar doet er niets aan. Site was eens zo mooi, is nu waardeloos.

GP vindt ze allemaal?

Behalve de Fiat Giulia en Giulietta...

Voldoende voor Gaspedaal dikke onvoldoende voor adverteerders

Ik irriteer me kapot aan de autobedrijven die adverteren met verkoopprijzen ex BTW. In mijn zoekopdracht voer ik een maximale prijs in die voor mij interessant is om vervolgens door een batterij aan advertenties te moeten scrollen met auto's die ex btw worden aangeboden of zelfs pas na de advertentie uitvoerig door te lezen ergens onderaan moet constateren dat de prijs ex btw is. Deze advertenties voldoen dus in het geheel niet aan mijn zoekopdracht maar wijken 21% af. Nu belde ik vandaag met een verkoper van een auto waarop ik mijn oog had laten vallen en die vertelde mij nota bene dat de ex BTW prijs alleen wordt vermeld omdat als de auto aan een buitenlandse ondernemer wordt verkocht die geen btw hoeft te voldoen. Wat een kul argument. Wij potentiële kopers hier in Nederland, zowel particulier als zakelijk zijn gehouden altijd de prijs inclusief btw te betalen. Het zijn lokkertjes waarmee ze mensen op het verkeerde been zet. Dus verplicht alle adverteerders een prijs inclusief BTW te vermelden!!

niet helemaal top

krijg wel eens een bericht dat er een nieuwe zoekresultaat is ,probeer ik deze te openen is er geen auto te zien. Krijg net een bericht met meerdere mutaties en ook nieuwe zoekresultaten ,maar kan deze niet openen

Het is heel plezierig auto’s op te zoeken op Gaspedaal.n.

Eenvoudig en uitgebreide zoekmogeijkheden.

Bijna perfect

Bijna helemaal goed op een paar zaken na die ik mis of die irritant zijn. Maar al met al een prima site die ik zeker minstens een keer per week bezoek.

Een woord is voldoende: top!

Al meerdere autos op deze site gezien en gekocht Ik ga nooit iets aanbevelen...maar mits men me vraagd, geef ik antwoord

Waardeloos zet indien nodig niet op Gaspedaal

Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen Koop nooit een auto bij dit bedrijf Dit bedrijf verkoopt met o.a. auto's die olie lekken en als je beroep doet op de wettelijke garantie zegt ie breng m maar en BRAST HIJ DE ZOOI AAN ELKAAR MET KIT EN LEKT DE AUTO NOG STEEDS OLIE. DIT KEER ZEGT HIJ ALS WE ER OVER TERUG BELLEN EN ZEGGEN DAT HIJ TE VER IS GEGAAN EN EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN OOK NOG HEM DE KANS GEVEN 14 DAGEN OM TE REAGEREN "BEKIJK HET MAAR" a sociale reactie. DUS KOOP NIKS BIJ DEZE AUTOHANDELAAR. EN ZET M NIET OP UW GASPEDAAL ADVERTENTIE PAGINA BEDRIJF HEET: Van der Linden Motorcars 2 jaar actief op AutoWereld.nl 4261CB Wijk en Aalburg/Veen

Goede Site mist alleen huidige opties

Ik maak graag gebruik van Gaspedaal echter ben ik op zoek naar auto met Adaptief Cruise Controle. hier kan je niet goed op filteren wat de concurrenten wel al hebben ingevoerd. ik zie de optie ook graag bij jullie mvg Sebas

Nuttig maar vaak niet goed ingedeeld.

Als ik een bepaald type auto zoek komen vaak andere types in de selectie en als je op prijs selecteert zitten er vaak ex btw exemplaren tussen die dus 21% duurder zijn !

Site zou alleen voor autobedrijven zijn, helaas barst het van de veilingboeren

Zoeken zonder veilingboeren zou prettig zijn.

de verkochte auo,s blijven te lang op gaspedaal staan heeelllll frusterend

Onze Mercedes A 140 automaat met kenteken 19-LB-HS hebben we inmiddels verkocht, maar wat hebben we een problemen gehad om mensen te overtuigen dat we de auto gerepareerd hadden uiteindelijk hebben we de auto verkocht. Nadien belde de nieuwe eigenaar ons nog op dat hij de auto had gezien op gaspedaal en hij staat er nog steeds op in en in triest

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur ontbreken

De selectiumcriteria Accucapaciteit (in kWu) en Accuhuur (ja, nee), beide belangrijk voor elektrische auto's, ontbreken.