slecht

als men een auto van een bepaald merk invoert met prijs word je telkens doorverwezen naar een of andere Autociruit waar je niet het voertuig te zien krijgt maar alles weer opnieuw moet invullen .. en uiteindelijk staat de gezochte auto er niet bij .en terug knop naar gaspedaal zit er niet bij dus alles weer opnieuw .ik baal daarvan omdat ik eerst deze site veel bezocht en van een opkoper goede adviezen kreeg over jullie site maar ook nu het zelfde probleem ondervonden heeft en is overgestapt op rechtstreeks naar andere aanbieders en deze onzin nooit naar voren kwam. dus ik zal ook ff vermelden dat als men een auto zoekt je ook al heb je aangevinkt geen lease er toch telkens lease naar voren komt .. ik vul in automaat en wat krijg ik te zien .. schakelbak.. ik begrijp heus wel dat jullie moeten adverteren om aan geld te komen maar deze vorm van autocircuit zit niemand op te wachten

Geen gebruik gemaakt. Het lijkt mij wel een goede site om goed te zoeken .

Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik tóch een privatelease auto heb genomen. Ik vind het slecht dat ik mij ( moeilijk?) niet uit kan schrijven. Zo blijf ik de e-mails ontvangen. Dat is nutteloos

Als blijkt dat de prijs een AANBETALING blijkt, verdwijderen!

Hallo, Goeie site, maar er komen te veel bedrijven die niet de werkelijke prijs opgeven, maar iets schandaligs als in mijn onderwerp. Mvg, Wesley

niet up to date

er staan auto's op die al een weer geleden verkocht zijn

Uitstekend weergegeven makkelijk op te zoeken en goed gemeld.

Prut voor 4wd

Veel foute zoekresultaten voor trefwoorden, lastig als je specifiek naar 4wd, awd etc zoekt

Er staan autohandelaren op uw site met valse informatie en adressen.

MK autohandel GMBH, Hengeloerstrasse 1 te Grave ( Nederland ) is gevestigd in Bad Bentheim ( Duitsland ). Vorige maand, in een persoonlijk gesprek te Bad Bentheim, de handelaar hierop attent. Hij zou zorg dragen voor aanpassing. Dus niet.

Een uitstekende site voor de aanschaf van een auto.

Ik heb voor enkele mensen een zoektocht gemaakt en steeds geslaagd op "Gaspedaal".

Slechte zoekmachine, sortering eidere keer naar zg relevantie

Verbeter de boel nu eens, al jaren niks verandert

Veel fout positieve resultaten, iedere keer sortering aanpassen

Dit kan echt veel beter!! Slechte recenties worden niet geplaatst heb ik gemerkt, ratten dus

Top site

Makkelijk zoeken,ook op gewenste accessoires. Uitvoering etc.

Slechte zoekmachine, veel onjuiste treffers

Ik zoek met name op 4 wiel aangedreven auto's en dan is gaspedaal echt beroerd, ook verkopers zijn te vaak erg slordig, maar gaspedaal moet op dit punt echt beter, zie duitse sites

Geen idee nog.

Goede site. echter keuze in uitgebreide deel onvoldoende. alle nieuwe items staan er niet bij. Enkele voorbeelden: led verlichting, stuurverwarming, niveau regeling, en zo nog een paar. Niet allemaal opgeschreven, omdat het nsatuurlijk de discussie oproept.

Zeer informatief

Graag benzine en diesel hybride auto's elk een eigen hoofdstuk maken. hybride auto's weren uit het hoofdstuk elektrische aandrijving

Ik heb al een paar 2e hands auto's gekocht via Gaspedaal ver van huis. Tussen haakjes, ik heb een cabrio Astra uit 1995 model 1996 waarvan de kap origineel is en als nieuw. Jan

Pluspunten

Makkelijk om via gaspedaal te zoeken ivm meerdere sites

Dat je ook in kan stellen met je zoekopdracht wel of geen schade auto's

Pluspunten

Leon is een topper. Automan in hart en nieren.

Pluspunten

ideale site, gebruik het al jaren

Wat is dus ook al JAREN mis, ook op andere vergelijkbare sites is zoeken op GEWICHT! Immers, de aankoop is eenmalig, de wegenbelasting komt elke maand terug en wordt steeds hoger, ik moet nu eerst over allerlei auto's informatie zoeken over het gewicht, VOOR ik kan gaan zoeken-terwijl DAT juist bepaald welke auto ik kan gaan kopen.Eenvoudig toe te voegen op jullie site bij "uitgebreid zoeken" (toevoegen of anders ipv "kleur" bijvoorbeeld)

Pluspunten

Overzichtelijk en goed opgezet. Eenvoudig te vinden wat ik zocht

Pluspunten

Ik heb betrekkelijk snel mijn nieuwe auto gevonden via Gaspedaal. Het is een makkelijke en begrijpelijke website. Volgens mij is het volledige aanbod van Nederland op deze website te vinden? Ik heb namelijk het gevoel gehad niets te hebben gemist.

Als auto-leek had ik wel wat tips willen krijgen waar ik op moet letten bij het zoeken naar een auto. Uiteindelijk een geschikte auto gevonden, maar wel op het advies van de dealer af moeten gaan. :)

Pluspunten

Supersnel auto's vinden via de Gaspedaal-app en site gaat top. Ik gebruik het vrijwel dagelijks voor mijn werk.

Pluspunten

Veel filter opties

Pluspunten

Handige overzichtelijke website.

Auto's opslaan en naast elkaar kunnen zetten om te vergelijken.

Pluspunten

Super handige en snelle zoekmachine. In veel gevallen kun je de advertentie meteen bij het autobedrijf bekijken.

Jullie zijn ook de bedenker van Gashendel.nl, zoekmachine voor motoren. Geef in beide headers beide logo's weer voor extra bekendheid/herkenning.

Pluspunten

Super groot aanbod, veel groter dan bij andere portals en een lekker snelle en overzichtelijke site. Daarnaast is het wel fijn dat je bij veel auto's direct kan doorklikken naar de website van de garage waar de auto staat. Zie je meteen met wat voor bedrijf je te maken hebt.