Wat een topsite!

Alles lekker op één plek.

Fijn dat ik nu ook lease aanbod kan vinden op Gaspedaal.nl

Complete aanbod op een plek

Geen werkelijke verkoop prijzen!

Ik krijg elke keer prijsverlagingen van opgeslagen auto’s via de mail. Klopt helemaal niets van!!

Prima zoeksite

Makkelijk zoeken op de site..

Gaspedaal is een zeer betrouwbare site houd je op de hoogte als een favoriet Is verkocht en doet dit heel goed

Te veel aanbod van heel ver weg

Op zoek naar een goede, aantrekkelijk geprijsde occasion, maar het gros komt meestal van meer dan 100 km verderop. Of er is in het noorden gewoon heel weinig aanbod of Gaspedaal geeft ze minder weer. Het is te ver om 'even om het hoekje te kijken' of om vlot een proefrit te maken in ieder geval.

Ol

Ok

Soms wat teleurstellend

Jammer dat verkochte auto's te laat gemeld worden. Je maakt een planning om diverse auto's te bekijken, en dan blijken er al auto's op de site te staan die al verkocht zijn.

SUPER

Let alléén HEEL goed op ONNODIGE dubbele vermeldingen.

Tegenwoordig meest irritante auto site!

Gaspedaal…ooit snel en adequaat, nu zo verschrikkelijk traag en irritant door bij het opstarten alles door elkaar staat…voordat je iets hebt in kunt vullen….en dan ontbreken eerste letters van het automerk bijvoorbeeld, wachtennnnn!! Echt waardeloos, geef mij nu maar Autowereld, AutoWeek en Markplaats.

Duidelijk en overzichtelijk

Ik ben nog op zoek maar vind beslist de auto die ik zoek.

ZEER UITGEBREIT

Ik heb een merc A 160 van 1999 221148km hand geschakeld ik heb links een nieuwe heup wat moeilijk is ik zoek een betaalbare automaat merk is open

Slecht functionerende site!

Traag en vaak foutmeldingen waardoor ik alle zoekcriteria opnieuw moet invoeren! Echt heel irritant.

vind ik goed

vind ik goed

Fijn dat gaspedaal mijn zoektocht bijhoudt.

Dit is een relaxte manier om het geschikte aanbod in de gaten te houden. Ik zou wel ook de afstand waarbinnen ik zoek kunnen aangeven. of zie ik die mogelijkheid over het hoofd?

Niet echt gericht aanbod...

Veel aanbiedingen lijken overal vandaan te komen, behalve uit... het noorden van Nederland. Ik ga geen 150-250km rijden om een auto te bekijken. Dus óf het aanbod uit het noorden is heel laag óf mijn zoekinstellingen zijn niet OK.

Top site

Zeer overzichtelijk

Zo makkelijk heb ik ze nog nooit gevonden.

Goed en overzichtelijk gerubriceerd.

Zoekopdrachten in mailbox zijn vaak een dode link..

Zie onderwerpregel

Zeer goed en uitgebreid snel de juiste auto's te vinden

Goed slecht slechter niet meer te gebruiken

Site werkte vroeger goed maar na verloop van jaren steeds slechter geworden traag loopt geregeld vast ivm zeer traag downloaden batterij zie je gewoon terug lopen Gewoon slecht dus Als je nw site maakt probeer hem eerst zelf voordat je online gaat er mee Echt zeer traag ps dit lig niet aan mijn iPad of glasvezelkabel en loopt daardoor vast

Al 2 dagen storing!

Bij zoeken, komt steeds de melding "Oops er ging iets mis" Bij diverse zoekopdrachten, merk en type maakt niet uit

Overzichtelijk!

Prettige site als je in de prettige omstandigheid verkeert om iets leuks te willen kopen!! :-))

Zeer ontevreden!

Ik ben totaal NIET tevreden over de zoekfunctie van Gaspedaal.nl. Dit is de 2e of 3e keer in de afgelopen maanden dat ik een mail van jullie krijg waarin dan op grond van mijn zoekopdracht een NIEUW AANBOD staat. Er zou dan 1 occasion beschikbaar zijn. Echter als ik deze link ‘NIEUW AANBOD’ aanklik is er niks te zien, dan is er geen aanbod… wat heb ik dan aan een zoekfunctie? Kunnen jullie hier a.ub. wat aan doen? Zo vind ik nooit een auto! (in ieder geval niet via jullie site…)

Spontaan mail alerts

Ik heb geen mail alert ingesteld maar krijg wel aankondigingen van nieuw geplaatste Volvo V50’s In mijn account kan ik ze ook niet zien/uitzetten