Top service!

Na zelf een foutje te hebben gemaakt werd er gelijk meegedacht voor een oplossing. Echt een top service, en uiteindelijk de juiste stick thuis gekregen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goed gecompenseerd na late levering door leveringsproblemen bij leverancier

Snelle levering en goede producten!

Prima service van echte hockeymensen

Twee zeemgrips besteld voor een goede prijs. Op een vraag over de verzending werd snel gereageerd.

Superservice

Er was een handschoentje niet meer voorradig. Werd gelij gebeld met een oplossing. Heel fijn!

Snel, goed en met hockeyverstand!

Denken met je mee, en leveren snel!

Ruim assortiment, vlot verzonden

Ik heb een thermohemd en hockey sokken besteld voor mijn dochter. Het zoeken op de site was eenvoudig, De bezorging ging erg vlot. Over de kwaliteit van het product kan ik nog weinig zeggen aangezien het nog niet is gebruikt.

Goede en snelle service !

Goede materialen en top service

Ik had een paar thermoshirts besteld op basis van de maten van reeds eerder gekochte shirts in het verleden. De maatvoering was blijkbaar gewijzigd en in overleg samen met Holland Hockey House bepaald wat beter zou zijn en zonder extra kosten werden deze toegestuurd. Inmiddels deze naar tevredenheid in gebruik.

Makkelijk besteld en snel geleverd!

De bestelde Adidas Lux scheenbeschermers waren zoals omschreven en de maat klopt prima. Makkelijk besteld en snel geleverd. Let wel op: bestellen vóór 16uur (vaak elders voor 23uur) anders niet de volgende dag geleverd. Prima om hier te kopen. Tip: met Klarna of Riverty betalen voelt nóg veiliger voor de klant; want ook ik had nog mijn twijfels om wel/niet te bestellen.

HelemaalTop

Stick besteld en helemaal blij mee

Beetje oponthoud maar is goed gekomen

Prima. Goede communicatie

Uitstekend!

Heel fijn shirt en uitstekende kwaliteit en snelheid!

Leveringsvoorwaarden niet van deze tijd

5 euro verzendkosten betalen én retour voor eigen rekening.....laatste keer dat ik via deze site een bestelling plaats

Supersnelle levering

Bestellen ging eenvoudig, alleen lukte account aanmaken niet zo goed. De volgende dag al in huis!

Het product was online voorradig en op de webshop stond dat je ook kon afhalen na afspraak. Omdat ik de producten dezelfde middag nodig had, nam ik contact op. Ook al is afhalen op zaterdag niet mogelijk, binnen 30min kon ik mijn bestelling ophalen!! Wat een flexibiliteit en service!!

Super snelle service en persoonlijk contact

Als je dan toch online je hockey spullen wilt kopen doe dat dan hier. Concurrente prijs, super snelle levering en als er wat is, persoonlijk contact met Jacqueline.

Het bestellen ging goed met geen vertraging of iets dergelijks. De producten zijn top en zijn goed aangekomen. Geen aanmerkingen

Goede service en snel antwoord

Fijne geholpen op mijn vragen, bestelling was top

Persoonlijke bezorging!

Supersnel geleverd door de eigenaar zelf.

Nog nooit een slechte ervaring gehad. Top

Snel en zoals afgesproken!

Beste prijs en snelle verzending

Beste prijs en snelle verzending

Vlotte en correcte afhandeling

Topkwaliteit voor lage prijs. Vriendelijk en snel geholpen. Aanrader!

Ik heb s'ochtends een bestelling geplaatst en ik kon deze rond lunchtijd al ophalen. Snel, vriendelijk, en een goede kwaliteit voor een prima prijs!

Fornheselaan 256

3734 GE Den Dolder