HelemaalTop

Stick besteld en helemaal blij mee

Beste Marian, Dank voor je leuke reactie. Gewoon op tijd voor het weekend binnen :-) Heel veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Beetje oponthoud maar is goed gekomen

Prima. Goede communicatie

Uitstekend!

Heel fijn shirt en uitstekende kwaliteit en snelheid!

Leveringsvoorwaarden niet van deze tijd

5 euro verzendkosten betalen én retour voor eigen rekening.....laatste keer dat ik via deze site een bestelling plaats

Beste Linda, Wat vervelend dat je deze negatieve ervaring hebt. Een één is wel een erg lelijk cijfer ;-( Verzendkosten van € 4,95 berekenen is helaas voor de website inmiddels noodzaak, zeker door de gestegen koerierskosten. Uiteraard zou je deze ook in de prijs van het product kunnen opnemen. Vanaf € 125,00 berekenen we overigens geen verzendkosten. In de voorwaarden zijn de ruil/retourneer kosten overigens kort en overzichtelijk vermeld. Je geeft het cijfer één voor iets dat zichtbaar/leesbaar was op de site en dat vinden we erg jammer. In geval van ruilen sturen we het nieuwe product gratis weer toe en delen we de kosten. In geval van retourneren zijn de kosten voor rekening van de koper. Juist om te voorkomen dat men 2 maten besteld met de intentie er sws één terug te sturen, zoals bij deze order het geval lijkt te zijn. We hopen dan ook op je begrip te mogen rekenen en je toch nog eens op onze website te mogen begroeten. Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Supersnelle levering

Bestellen ging eenvoudig, alleen lukte account aanmaken niet zo goed. De volgende dag al in huis!

Het product was online voorradig en op de webshop stond dat je ook kon afhalen na afspraak. Omdat ik de producten dezelfde middag nodig had, nam ik contact op. Ook al is afhalen op zaterdag niet mogelijk, binnen 30min kon ik mijn bestelling ophalen!! Wat een flexibiliteit en service!!

Beste Terence, Dank voor je mooie beoordeling! Als het ook maar enigszins kan, helpen we in 'nood' ook graag in het weekend. Heel veel plezier in de zaal! Team Holland Hockey House Jacqueline

Super snelle service en persoonlijk contact

Als je dan toch online je hockey spullen wilt kopen doe dat dan hier. Concurrente prijs, super snelle levering en als er wat is, persoonlijk contact met Jacqueline.

Beste Steven, We streven het na om de meest persoonlijke webshop te zijn! Dank voor je enthousiasme en mooie beoordeling. Team Holland Hockey House Jacqueline

Het bestellen ging goed met geen vertraging of iets dergelijks. De producten zijn top en zijn goed aangekomen. Geen aanmerkingen

Goede service en snel antwoord

Fijne geholpen op mijn vragen, bestelling was top

Beste Jochem, Dank voor je enthousiaste beoordeling! Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Persoonlijke bezorging!

Supersnel geleverd door de eigenaar zelf.

Dank voor de enthousiaste reactie en beoordeling! We onderscheiden ons graag door persoonlijke service en advies :-) Graag tot een volgende bestelling. Hartelijke groet, Jacques Brinkman Holland Hockey House

Nog nooit een slechte ervaring gehad. Top

Snel en zoals afgesproken!

Beste Joris, Dank voor je mooie en enthousiaste beoordeling! Fijn weekend nog! Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Beste prijs en snelle verzending

Beste prijs en snelle verzending

Beste Rob, Dank voor de mooie beoordeling! Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Vlotte en correcte afhandeling

Beste Kristof, Dank voor de beoordeling! Fijn dat we de stick zo snel konden leveren! Geniet van een mooi seizoen. Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Topkwaliteit voor lage prijs. Vriendelijk en snel geholpen. Aanrader!

Ik heb s'ochtends een bestelling geplaatst en ik kon deze rond lunchtijd al ophalen. Snel, vriendelijk, en een goede kwaliteit voor een prima prijs!

Beste Piet, Fijn te horen dat onze service wordt gewaardeerd. Dank voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling. Team Holland Hockey House

Top service en snelle levering.

Goede producten, snelle service en goede klanten service. Kortom een aanrader

Duidelijke communicatie, snelle en goede service

We hadden een setje ballen besteld met opdruk en deze was na communicatie en uitwisseling (met goed advies van Jacqueline) van samples helemaal goed geleverd binnen 5 dagen. Helemaal top! Dank.

Beste Nao, Dank voor je leuke beoordeling! Graag tot ziens! Team Holland Hockey House Jacqueline

Had wat nodig voor een bedrijven hockeytoernooi. Super goed geholpen met wat ik nodig had en ook nog eens snel geleverd!

Beste Siward! Dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat precies werd geleverd wat je in gedachten had en dat het de dag erop binnen was! Team Holland Hockey House

Top service!

Snelle levering!

Gut

Warum kann man die Seiten nicht deutschsprachig machen?

Danke für das hilfreiche Feedback. Wir werden anfragen, ob wir die Seite mehrsprachig machen können. Team Holland Hockey House

Altijd top!

Aardige, snelle en deskundige mensen. Wat wil je nog meer.

Dank voor je leuke reactie Willem. Fijn dat je onze persoonlijke service en kennis waardeert.

Waar voor je geld!

Meerdere malen diverse soorten ballen gekocht voor zaal en veld. Ze waren van goede kwaliteit voor een goede prijs en snel geleverd.

Goede service!

Snelle levering en goede service

Fijn en prettig contact waarbij als het nodig is goed mee gedacht wordt. Klantgerichtheid staat voorop.

Snelle levering en makkelijk bestellen

Het product was makkelijk te bestellen en snelle levering. Duidelijke site ook!