Snelle en correcte service

Snelle en correcte service goede communicatie. Vriendelijke medewerkster.

Uitstekend en sympathiek bedrijf

Setje zaalhockeyballen besteld om in Den Dolder af te halen. Communicatie per e-mail en telefoon verliep soepel. Bij het afhalen kreeg ik nog extra advies. Mijn indruk is dat dit bedrijf vooral voortkomt uit de liefde voor hockey en minder uit winstbejag. Sympathiek bedrijf dus.

Snelle persoonlijke service.

Ik had trainingsmateriaal snel nodig. Dat werd prima geregeld. Mijn team kon daardoor gelijk aan de slag!

Aardig

Fantastisch!

Heel goed en op tijd

Goede service en snelle levering

Goed materiaal en snelle service en levering. Op dinsdag besteld woensdag binnen.

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Twee ballen besteld voor een zeer scherpe prijs. Goedkoper kun je ze volgens mij niet vinden. Zitten wel wat schoonheidsfoutjes op (werd ook vermeld), maar ja na 1x spelen zie je daar natuurlijk niks meer van.

heel goed

prettige samenwerking prima service

Fijne klanten service en hele snelle levering in klein pakje wat door de brievenbus past! Top

Op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Snelle levering; erg vriendelijke klantenservice

Goede aanbiedingen. Snelle levering ervaren wij als zeer prettig zo ook de vriendelijke klantenservice.

Snelle levering, mooie aanbiedingen

Net mooie zaalstick van Indian M. besteld, Snelle levering en prima prijs.

Uitstekende service en goede prijs

Klein nadeel, was dat GLS het pakket verkeerd heeft bezorgd, waardoor het wat langer duurde. Ook dit werd goed en snel opgepakt door Holland Hockey House

Zeer goede service

Altijd nette levering en tegen een voordelige prijs

Bestelling volgens verwachting

10 zeemgrips besteld. Prima qualiteit tegen een gunstige prijs.

Snel en goed geleverd

Conform verwachting en tegen een lagere prijs dan andere aanbieders

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd

5 hockeyballen besteld en de dag erna geleverd.

Snel geleverd zonder problemen

Donderdag gripjes besteld en de volgende dag had ik ze, geen problemen dus zeer tevreden

Super goed

Alles perfect geregeld! Heel flexibel. Kan het iedereen aanbevelen

Lage prijzen en snelle levering. Top zaak dus

Ik had snel extra trainingsballen voor een jeugdtrainer nodig. Binnen twee dagen door GLS geleverd en direct het veld op. Trainer blij en teams blij

Goede producten, goede service

Telefonisch heldere informatie gekregen, ter aanvulling op de website. Gewoon goed geregeld.

Goede producten, hele snelle en persoonlijke service. Top dus!

Zeer snelle en persoonlijke service.

Zorgenloos bestellen

Alles was niet in voorad , maar holland hockey house heeft goed contact opgenomen ; problemen opgelost ,en hebben perfekt geleverd... als nog bedankt holland hockey house!!!

Zeer snelle reactie en levering. Correcte en zeer vriendelijke afhandeling