Alleen maar positieve ervaringen

Een winkel die snel reageert op mails / belletjes, ervaringsdeskundigen heeft en nog actief met bezoekers mee denkt, waar vindt je dat nog. Juist, hier ben je op het juiste adres.

snelle reactie, oplossingsgericht

Als ik iets nodig heb kan dat snel tot zeer snel geregeld worden. Heel fijn

Goede producten tegen een goede prijs

Super webshop voor hockeyproducten. Snelle levering Goede prijs Ga zo door!

Perfecte service

Een deel van de bestelling is direct geleverd, maar hier was perfect over gecommuniceerd. Dank voor de goede service!

Geen vlot verloop

Levering op fout adres; uiteindelijk wel opgelost na vele mails met transportbedrijf en Holland Hockeyhouse maar had vermeden kunnen worden

Beste, Het pakket is helaas verstuurd naar een verkeerd afleveradres. Excuses daarvoor. We hebben direct actie ondernomen om een zoekopdracht uit te zetten naar GLS België. Er werd getekend door iemand, echter dit bleek niet de contactpersoon, zoals wel door GLS werd vermeld. De zoektocht kwam laat op gang, daar het pakket leek te zijn afgeleverd. Heel fijn dat het pakket alsnog in het schuurtje van de hockeyclub bleek te staan en door een ander persoon bleek te zijn getekend. Dank voor jullie snelle vondst en melding dat het pakket is gevonden. Team Holland Hockey House

Altijd goede en fijne snelle levering

Persoonlijke benadering, nette prijzen.goede en snelle service

professioneel en betrouwbaar

Snelle levering en kwaliteit, mijn ervaring met Holland Hockey House was zeer positief .

Perfecte service

prima service en kwaliteit

Het is uiterst eenvoudig om te bestellen. De ballen die ik heb besteld zijn van prima kwaliteit. De prijs in verhouding met kwaliteit is top! Service en levering is perfect.

Redelijk en snel

120 ballen besteld. 3 dagen later 119 ballen thuis bezorgd gekregen.

Beste Sandor, Vervelend dat er één bal te weinig in een nooit eerder door ons geopende doos bleek te zitten. Je begrijpt dat we niet alle dozen met ballen kunnen natellen. Hoe dan ook; er horen 120 hockeyballen in te zitten en we sturen die ene bal die je tekort kwam vandaag nog toe. Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Top service met persoonlijk advies!

Persoonlijk advies, goede en snelle service!

Beste Floris, Dank voor je positieve reactie. Fijn om je te persoonlijk te kunnen adviseren. Graag tot een volgende keer en veel plezier met de hockeystick.

perfect

zeer goed

Uitstekend!!!

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, kwam een dag later mijn pakket al binnen. Super goed ingepakt. Bij het openmaken van mijn bestelling kwam ik erachter dat de ballentas die ik had besteld geen rits bevatte. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en ze mailen al snel terug en ik kreeg een nieuwe tas. 2 dagen later werd de nieuwe ballentas al bezorgd! Echt super!!! Zeker aan te raden!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Zeer correct en snel.

Wederom voerde HHH de bestelling correct en snel uit.

10 zeempjes besteld. Prima product. Snelle levering. Tot nu toe goede kwaliteit. prijs/kwaliteit uitstekend.

Goede producten voor hockey en kennis van zaken

Vriendelijke e-mails je werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Snelle, correcte en vriendelijke afwikkeling van de bestelling.

De door mij bestelde producten werden door Jacqueline uitermate correct en snel toegezonden.

ik heb van de week hockeyballen besteld. Binnen 1 dag geleverd. Toen bleek dat het niet goed was gegaan, heb ik een mailtje gestuurd. Binnen een uur kreeg ik een reactie en een gepaste oplossing. Dikke pluim!

Hockeystick voor zoonliefs verjaardag bestelt. Bleek niet op voorraad. Foutje op de website. Ze hebben mij meteen gebeld en een andere stick (De opvolger van de stick die ik had besteld) voorgesteld die wel op voorraad was. Ook nog 5 euro korting gekregen. Heel attent allemaal. Ik en zoon nu supertevreden. Alleen jammer van de bezorging via DHL. PostNL en DPD zijn veel beter. Daarom en voor het foutje op de website geen 5 maar 4 sterren.

Goede snelle service

Top voor alle inzet

Veel geregeld voor ons met grays. Bedankt voor de inzet en goede zorg.

Precies wat ik wil

25 zeempjes besteld en na 2 dagen door de brievenbus in huis. Niets op aan te merken, dus perfecte service

Geweldig👌🏻

Na een verkeerde bestelling van mij toch snel kunnen veranderen, super fijn afgehandeld👍🏻

Zeer nette, vriendelijke en snelle service.

De hockeystick die ik graag wilde hebben voor mijn dochter was niet meer op voorraad. Mij is toen een (nog beter) alternatief geboden. Nette, snelle, vriendelijke en professionele communicatie en dienstverlening! Een webwinkel met verstand van zaken. Hier kom ik voor mijn volgende aankopen zeker weer terug!