Flexibel

Super vriendelijke en professioneel advies. We wilde even een paar dingen naast elkaar bekijken was geen probleem

Hoi Laura, Dank voor je leuke reactie. En ook veel plezier met het familietoernooi!

Goed advies gekregen

Was op zoek naar een nieuwe hockeystick. Door de deskundige uitleg was de keuze snel gemaakt!

Goeie ballen, scherpe prijs, snelle levering

Goeie ballen, scherpe prijs, snelle levering

Beste Sander, Dank voor de mooie review. De reject hockeyballen zijn zeker erg interessant in prijs. Fijn om te horen dat de kwaliteit ook goed bevalt! Team Holland Hockey House

Fijne en snelle levering!

HHH levert de bestellingen altijd snel en correct. Fijne webshop met mooie artikelen.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en graag tot ziens in onze webshop! Team Holland Hockey House

Ik had 6 hockeyballen besteld. Helaas werden er maar 5 geleverd. Diezelfde avond heb ik verzocht een zesde bal te bezorgen, waarop ik direct een bevestiging kreeg dat een en ander in orde zou worden gemaakt. De volgende dag reeds, was de extra bal bezorgd met een kleine attentie voor het ongemak. Zodoende uitstekende service.

Beste Jeroen, Gelukkig komt het nauwelijks voor dat er een bal te weinig in een doosjes zit! We controleren ze dan ook meestal niet. We gaan iets beter opletten. Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Team Holland Hockey House

Snelle levering, goede prijs

Was op zoek naar een flink aantal indoor hockey ballen en kon deze tegen goede prijs vinden bij Holland Hockey House. Levering was binnen een paar dagen. Prima ...!!!

Goeie en betrouwbare service

Great and helpful service including timely delivery

Great and helpful service including timely delivery

Bestel hier al jaren!

Ik bestel altijd 20 zeempjes aan het begin van het nieuwe hockeyseizoen. Ze zijn snel binnen en van goede kwaliteit. Prijs is oké echt zooo veel beter dan in de winkel. Top!

Alleen maar positieve ervaringen

Een winkel die snel reageert op mails / belletjes, ervaringsdeskundigen heeft en nog actief met bezoekers mee denkt, waar vindt je dat nog. Juist, hier ben je op het juiste adres.

snelle reactie, oplossingsgericht

Als ik iets nodig heb kan dat snel tot zeer snel geregeld worden. Heel fijn

Goede producten tegen een goede prijs

Super webshop voor hockeyproducten. Snelle levering Goede prijs Ga zo door!

Perfecte service

Een deel van de bestelling is direct geleverd, maar hier was perfect over gecommuniceerd. Dank voor de goede service!

Geen vlot verloop

Levering op fout adres; uiteindelijk wel opgelost na vele mails met transportbedrijf en Holland Hockeyhouse maar had vermeden kunnen worden

Beste, Het pakket is helaas verstuurd naar een verkeerd afleveradres. Excuses daarvoor. We hebben direct actie ondernomen om een zoekopdracht uit te zetten naar GLS België. Er werd getekend door iemand, echter dit bleek niet de contactpersoon, zoals wel door GLS werd vermeld. De zoektocht kwam laat op gang, daar het pakket leek te zijn afgeleverd. Heel fijn dat het pakket alsnog in het schuurtje van de hockeyclub bleek te staan en door een ander persoon bleek te zijn getekend. Dank voor jullie snelle vondst en melding dat het pakket is gevonden. Team Holland Hockey House

Altijd goede en fijne snelle levering

Persoonlijke benadering, nette prijzen.goede en snelle service

professioneel en betrouwbaar

Snelle levering en kwaliteit, mijn ervaring met Holland Hockey House was zeer positief .

Perfecte service

prima service en kwaliteit

Het is uiterst eenvoudig om te bestellen. De ballen die ik heb besteld zijn van prima kwaliteit. De prijs in verhouding met kwaliteit is top! Service en levering is perfect.

Redelijk en snel

120 ballen besteld. 3 dagen later 119 ballen thuis bezorgd gekregen.

Beste Sandor, Vervelend dat er één bal te weinig in een nooit eerder door ons geopende doos bleek te zitten. Je begrijpt dat we niet alle dozen met ballen kunnen natellen. Hoe dan ook; er horen 120 hockeyballen in te zitten en we sturen die ene bal die je tekort kwam vandaag nog toe. Hartelijke groet, Team Holland Hockey House

Top service met persoonlijk advies!

Persoonlijk advies, goede en snelle service!

Beste Floris, Dank voor je positieve reactie. Fijn om je te persoonlijk te kunnen adviseren. Graag tot een volgende keer en veel plezier met de hockeystick.

perfect

zeer goed

Uitstekend!!!

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, kwam een dag later mijn pakket al binnen. Super goed ingepakt. Bij het openmaken van mijn bestelling kwam ik erachter dat de ballentas die ik had besteld geen rits bevatte. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en ze mailen al snel terug en ik kreeg een nieuwe tas. 2 dagen later werd de nieuwe ballentas al bezorgd! Echt super!!! Zeker aan te raden!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Zeer correct en snel.

Wederom voerde HHH de bestelling correct en snel uit.

10 zeempjes besteld. Prima product. Snelle levering. Tot nu toe goede kwaliteit. prijs/kwaliteit uitstekend.