Niet wat ik had verwacht

Als de installatie niet goed gaat dan kan het bedrijf je daarin niet of niet voldoende begeleiden. Wij hebben nu een installateur nodig, hopelijk kan ons probleem dan nog verholpen worden.

Als dozenschuiver heb je 1 taak, geven van status updates

Speciaal bij beamerexpert een beamer besteld omdat hij op voorraad was, mijn oude had de geest gegeven. Na 3 dagen maar gebeld, hebben jullie een update, ja die was er, er was wat mis gegaan, de beamer zou over 2 a 3 dagen bezorgd worden. na 3 dagen maar weer gebeld want het bleef maar stil, hij komt eraan vandaag of morgen, gaf aan dat ik mijn geld terug wilde, na dat weekend bezorgd vanuit Belgie. kortom, voorraad beheer met leverancier niet op orde (zet er dan eerlijk bij wel/niet op voorraad leverancier)

Wauw!!

Dit is zo gaaf. Het geluid en vooral je beeld. Ook met normaal ligt van buiten is er prima beeld. We waren eerst een beetje bang voor de katten dat ze te dichtbij komen en graag in het licht willen kijken. De laser tv heeft een veiligheid senor, zodra je te dichtbij komt piep het en gaat het beeld uit. Wij kijken het op een mat witte muur.

Superervaring!

Ik had 2 producten besteld, op de pakbon waren er wel 2 afgevinkt maar er was er maar 1 geleverd. 1 telefoontje: de volgende dag alsnog het 2e product ontvangen. Super geregeld, echt top!

Vriendelijk en snelle service toen er iets niet goed ging

geen fijne service

Beamer gekocht, bleek niet te werken met ons systeem en boardroom. Retour zenden kost 30% van het aankoopbedrag én € 7,50 portokosten.

Oplossingsgericht en goed advies

Oplossingsgericht bij leveringsptobleem. Uitstekend advies in keuze voor beamer . Waarom geen 10? Wij moesten zelf 2 keer nabellen om leveringsprobleem vast te stellen. Dit had proactief gecommuniceerd kunnen worden.

Klantvriendelijk

We werden klantvriendelijk ontvangen en kregen koffie aangeboden. Ze nemen hier alle tijd om verschillende beamers te laten zien waardoor je de juiste keuze kan maken.

goed, nu nog een goede aanbieding

uur van te voren gebeld voor huur beamer. Beamer stond klaar. Ter plekke getest, uitstekend beeld. Goede uitleg.

grote deskundigheid!

Men luistert goed naar je specifieke wensen en vervolgens wordt dit goed vertaald in een passend aanbod op maat en persoonlijk Ook worden kosten noch moeite gespaard om het je echt naar je zin te maken met de gekozen beamer en scherm. Ze laten je zelf voelen wat goede en slechte ("B-kwaliteit") schermen zijn.

Heel vriendelijk en begrijpend aan de telefoon.

Mijn ervaring bij Beamerexpert was prima. Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde, en het advies was prima. had de aankoop gedaan voor een Epson EH-TW7000. Het was geweldig geweldig en helder beeld, maar toen ik er achter kwam dat in deze beamer geen interne luidspreker in zat, heb ik even gebeld, en kon ik de beamer omruilen voor een een Epson beamer EH-TW7100 met bijbetaling van het verschil . Kreeg ik ook nog €5 korting. Alles was binnen een dag geregeld.

proactief

Na aankoop beamer vastgelopen in de aanschaf van de bijbehorende tas. Geen nood tas is opgestuurd met een factuur.

Gda. Beamer exper, Een hele fijne beamer en de beste wat er is. Heel makkelijk om te bedienen. Dankje. Met vriendelijke groet, A. Haurissa ( kerk )

prima ervaring

Alleen telefonisch moeilijk te bereiken af en toe.

top

Geduldige uitleg en snelle service

Kan niet beter

Snel geleverd; superbeamer voor zeer goede prijs!!

Zeer behulpzaam en snal

Goed bruikbaar advies gehad en zeer snelle levering. Product is in goede conditie ontvangen. Zeer tevreden met Beamerexpert.nl

Artikel prima

Artikel iets later geleverd dan verwacht

Ruim voldoende

Beter later dan nooit. Factuur was wel op tijd. Hopelijk gaat garantie in op leverdatum en niet factuurdatum

heb gekregen wat ik vroeg

Zelf een product uitgezocht via internet en dit besteld bij Beamerexpert op basis van reviews en eigen kennis/kunde. Ben prima geholpen door medewerker van Beamerexpert en levering/betaling is gelopen zoals afgesproken.

Advies gevraagd voor het aanschaf van een beamer. Tot in de puntjes geholpen

Goede service en deskundig advies

Blij dat wij onze reserve afstandsbediening bij beamerexpert gekocht hebben. Ze zijn goed op de hoogte van de opties en mogelijkheden en bieden snelle service.

uitstekend

Uitstekende service. Komt afspraken na. Beamer was geruime tijd niet meer te leveren. Goede voorlichting voor een alternatief en goed op de hoogte gehouden over de levertijd van het alternatief.

Had een kabel besteld die niet op voorraad was toe hebben ze mij gebeld en een andere kabel voorgesteld die veel goedkoper was en net zo goed. Zeer goede service en meteen de volgende dag geleverd

Wij wonen in Frankrijk. Een van onze grote genoegens is films kijken met een beamer op een scherm van bijna 3 meter. De bestaande (een Epson TW9000) was 12 jaar oud en begon mankementen te vertonen: minder helder, vale kleuren, regelmatig een blauwe, soms gele, streep verticaal door het beeld. Beamerexpert gebeld. Een zeer instructief gesprek met de medewerker. Hij stelde de juiste vragen, en kwam heel gericht op de eventuele optimale vervanger: de Epson TW9400. Afgesproken t.z.t. de beamer te vervangen. En wat de streep betreft, adviseerde de medewerker een reparatiebedrijf waar ze goede ervaring mee hadden (misschien zou het alleen een kwestie van schoonmaken zijn en konden we nog een tijd plezier van de bestaande beamer hebben). De technicus van dat bedrijf zei tijdens het telefoongesprek een paar dagen later, al na 30 seconden: 'kapotte LCD printplaat, niet te repareren, is dying'. Opnieuw contact opgenomen met Beamerexpert en toen bleek de beoogde vervanger op last van de importeur dezelfde week 300 euro duurder te zijn geworden. Maar we kregen hem voor het oorspronkelijke bedrag. Vrijdag besteld, op maandag in Frankrijk bezorgd. En hij hangt inmiddels aan het plafond. En wat een verbetering! Het is een buitengewoon positieve ervaring geweest, veel expertise, zeer inlevend en uitermate klantgericht en het record wat betreft bezorgen in Frankrijk. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!