Prima levering als omschreven op het gewenste tijdstip

Ik had een afwijkend levertijdstip gevraagd, dat werd keurig gedaan. Prima beamer voor een scherpe prijs.

Bedankt voor je mooie review Joop. Veel plezier met je mooie Optoma beamer.

Fijn contact helder en duidelijk - direct vertrouwen

Mijn orginele vraag was voor een iets duurdere projector - heel veel lumen/lichtopbrengst. Maar we werden gewezen op het feit dat dit niet nodig was en een veel betaalbaardere optie perfect zou passen. Bij een bezoek van de Beamerexpert op onze locatie hebben we de projector direct kunnen beleven, tevreden en konden deze projector behouden en toepassen - heel veel vertouwen ontwikkeld dus. Nu hebben we een goed passend ophangsysteem voor de projector en projectie scherm erbij. Alles is prima verlopen!

Heel fijn om te horen Arjen. Wij denken graag mee, duurder is immers niet altijd beter. Wanneer wij bij de klant op bezoek komen kunnen wij het natuurlijk allemaal nog veel beter inschatten en dat vinden wij leuk om te doen. Veel plezier met jullie mooie set!

Fantastische service

Doen hun naam eer aan. Deskundige uitleg en vlotte verkoop.

Bedankt voor de mooie review Eric. Fijn om te horen dat de aankoop naar wens is gegaan. Veel plezier met je mooie Epson beamer!

Heb ze eerst een mail gestuurd met mijn wensen en situatie thuis en daar hebben ze prima advies op gegeven zodat ik in 1x de juiste heb besteld. Top!

Zo willen wij precies dat het werkt Perry. Deskundig advies en de klant helpen met het maken van de juiste keuze. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Snelle en behulpzame service!

Gebeld met een medewerker van Beamerexpert en werd direct goed geholpen en geadviseerd. Uiteindelijk ging de communicatie via de mail verder wat ook erg snel en duidelijk ging. Productie en levertijd was binnen een week!

Wat ontzettend fijn om te horen Cher. Heel veel plezier met jullie leuke Catchbox!

Snelle en prima levering

Tot mijn verrassing lagen beamer en steun de volgende dag al op mijn adres. Geweldige service!

Dat is erg fijn om te horen Rogier. Zo zien wij het natuurlijk ook erg graag. Wij doen enorm ons best en blijven ons inzetten om alle orders zo goed en zo snel mogelijk af te leveren. Veel plezier met de zeer goede Optoma beamer!

Prima product geleverd voor een fantastische prijs!

Goede communicatie over iets vertraagde levering. Kwaliteits beamer In zeer compacte vorm, goed advies.

Fijn om te horen dat de Optoma beamer zo goed bevalt Albert. Heel veel plezier ermee. De volgende keer laten we zien dat er ook netjes op tijd geleverd wordt!

Inderdaad een expert op het gebied van beamers. Op alle vragen netjes een reactie ontvangen en altijd binnen een paar uren.

Bedankt voor de mooie review André. Ook voor Burkina Faso staan wij graag klaar! Geniet van jullie mooie Epson beamer.

Great customer service

The projector that I had ordered had a noise issue, and I was helped quickly and accurately, and in less than a week I had a new projector (without the issue).

Thanks for your positive review despite the noise problem with the first projector. Unfortunately sometimes this can happen. It was probably a manufacturing error. I'm glad we were able to solve it together so quickly. Have fun with your beautiful projector!

Just perfect !!

Bioscoop level zo cool

Blij om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van de beamer Marion. Veel kijkplezier met je Optoma beamer.

Alles zoals het hoort SUPER

Alles netjes nagekomen

Fijn om te horen dat de bestelling goed is verlopen. Service staat bij ons hoog in het vaandel, dus dit is altijd fijn om te horen.

goede beamer

Goed instelbaar, strak beeld,

Bedankt Frank. Veel plezier met de Optoma beamer!

Betere prijs stelling, snelle verzending

Goede communicatie

Prima beamer voor een scherpe prijs. Er was een onverwachte flinke vertraging in de levertijd, waarover netjes gecommuniceerd werd en ik werd gecompenseerd met een kabel. Wel vreemd dat ondertussen het product op "voorraad" bleef staan in de webshop.

Bedankt voor de positieve review. De gemelde levertijd is inderdaad langer geworden dan verwacht. Dat is natuurlijk voor beide partijen vervelend. De voorraad issue is inderdaad een foutje in ons huidige systeem. De beamer staat op voorraad met een levertijd. Wanneer het product niet op voorraad staat met een levertijd, dan kan het ook niet verkocht worden. Dit jaar nog gaan wij over op een nieuw systeem en dan is dit probleem verholpen. We worden elke dag een beetje beter, maar soms worden wij ook door techniek beperkt. Hier werken wij achter de schermen wel hard aan om dit te verbeteren en de informatie en de ervaring voor de klant optimaal te maken.

Snelle bezorging, beamer werkt erg goed, beste aankoop sinds tijden

Wat een fijne review. Veel kijkplezier met je nieuwe Philips beamer.

Goede prijs en snel geleverd

Als nieuwe zakelijke klant mochten we direct op rekening bestellen en dat maakt het zaken doen zoveel makkelijker. Producten waren op voorraad en werden zeer snel geleverd. Uitpakken en gebruiken.

We proberen het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken, zodat zij ook lekker door kunnen werken en zich niet met randzaken hoeven te bemoeien. Wat fijn dat je zo'n goede review hebt achtergelaten en dat alles zo goed verlopen is. Graag tot een volgende keer! En de groeten van een oud Zwijndrechtenaar ;).

Ik denk dat ik met het advies, de keuze en de juiste beamer goed zit bij Beamerexpert.

Ik belde Beamerexpert en er werd een terugbelafspraak gemaakt. Dat gebeurde ook. Ik kreeg een technische medewerker aan de lijn die mij vroeg wat ik met de beamer ging doen. Aan de hand van mijn antwoord stelde hij 2 mogelijke beamers voor. Ik heb er even een nachtje over geslapen en de volgende morgen heb ik de Epson laserbeamer besteld en betaald met een passende koffer. Enkele dagen daarna kwam eerst de koffer aan, een week later de beamer. Allemaal in goede orde. Bij de beamer had ik wel een wat uitgebreidere gebruikershandleiding verwacht, maar met wat hulp ben ik toch uitgekomen. Beamerexpert, een prima adres!

Bedankt voor de mooie review Leo. Vanwege duurzaamheid worden handleidingen steeds minder meegestuurd. Het gaat vaak om handleidingen in een hoop talen en dat vraagt om veel papier. Ook Epson probeert haar steentje bij te dragen. De handleidingen zijn wel gemakkelijk te downloaden en ik heb je zojuist de link voor de Nederlandse versie gestuurd per mail. Mochten er nog vragen zijn, laat het me dan weten, dan helpen we je graag persoonlijk verder. Veel plezier met de beamer!

Snelle levering.

Zijn net even goedkoper dan de concurrent.

Fijn om te horen dat onze prijzen scherp zijn Frank! Daar doen wij hard ons best voor.

Steengoed

Deze firma is een openbaring. Ik huurde voor een presentatie een beamer, groot scherm en microfoon. Ik vroeg of zij het geheel konden brengen en in elkaar zetten. Alles verliep perfect. Ze kwamen exact op de afgesproken tijd, opstellen verliep soepel, apparatuur was van uitstekende kwaliteit. Iedereen was bovendien heel behulpzaam bij vragen en aardig. Kortom echt aanbevelenswaardig.

Goed om te horen dat alles goed is verlopen Hans. Ook voor het huren van beamers, projectieschermen en alle accessoires hiervoor kan je bij ons terecht. Graag tot een volgende keer.

zeer goed

zeer beleefd en goede service

Bedankt voor de mooie review Arno!

Duidelijk, compleet en snelle levering!

Prettig

Bedankt voor de review Dilara. Veel plezier met je goede Epson beamer!

Prima service, ook achteraf!

Hele goeie service. De levering duurde wat langer, maar de telefonische hulp was echt fantastisch! En juist doordat er zoveel technische mogelijkheden hebben, is hulp noodzakelijk. En die kregen we volledig.

Ieder zijn vak Ap. Beamers zijn producten die je niet elke dag koopt en waarvoor enige technische kennis nodig is. Wij hebben deze kennis in huis en helpen onze klanten graag bij het maken van een keuze voor een beamer en/of een projectiescherm. Bedankt voor de review!

Top bedrijf met een top service

Diverse keren een mail gestuurd. Binnen een kwartiertje direct en duidelijk antwoord. Fijne service. Denken mee met de klant.

Erg fijn om te horen Roy. Bedankt voor de review en veel plezier met de Epson beamer.

Prettig

Contact service / klantenservice zeer pretig ervaren, doen hun best voor regelingen / bestellingen / avies / aandacht, en snelle (indien voorradig) levering, retourzending niet moeilikl doen. Aanrader.

Bedankt voor je review Elisa. Goed om te horen dat wij er alles aan hebben gedaan om je een goede koopervaring te geven. Ook bij een retourzending doen wij niet moeilijk, we willen je gewoon zo goed mogelijk helpen en dat je uiteindelijk het juiste product voor een goede kijkervaring hebt.

Beamerexpert denkt met je mee en levert geweldige produkten.

Ik heb gebeld met het bedrijf, mijn uitdaging voorgelegd en zij boden de perfecte oplossing. Na betaling was de levering de volgende dag binnen. Meedenken, oplossing bieden en leveren. Bedankt!

Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met ons bedrijf Robin! Het is altijd prettig als een bedrijf meedenkt en snel de perfecte oplossing biedt voor jouw uitdaging. De snelle levering de volgende dag is zeker een bonus. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en veel plezier met je mooie aankopen!

Spaarne 38 2011 CJ Haarlem

+31(0)23 - 5517909

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!