Top bedrijf met een top service

Diverse keren een mail gestuurd. Binnen een kwartiertje direct en duidelijk antwoord. Fijne service. Denken mee met de klant.

Erg fijn om te horen Roy. Bedankt voor de review en veel plezier met de Epson beamer.

Prettig

Contact service / klantenservice zeer pretig ervaren, doen hun best voor regelingen / bestellingen / avies / aandacht, en snelle (indien voorradig) levering, retourzending niet moeilikl doen. Aanrader.

Bedankt voor je review Elisa. Goed om te horen dat wij er alles aan hebben gedaan om je een goede koopervaring te geven. Ook bij een retourzending doen wij niet moeilijk, we willen je gewoon zo goed mogelijk helpen en dat je uiteindelijk het juiste product voor een goede kijkervaring hebt.

Beamerexpert denkt met je mee en levert geweldige produkten.

Ik heb gebeld met het bedrijf, mijn uitdaging voorgelegd en zij boden de perfecte oplossing. Na betaling was de levering de volgende dag binnen. Meedenken, oplossing bieden en leveren. Bedankt!

Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met ons bedrijf Robin! Het is altijd prettig als een bedrijf meedenkt en snel de perfecte oplossing biedt voor jouw uitdaging. De snelle levering de volgende dag is zeker een bonus. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en veel plezier met je mooie aankopen!

super bedrijf

heb geen negatieve ervaring met hun, ze komen de afspraken na en hebben veel geduld en de levertijden zijn precies wat ze zeiden.

Wat fijn om te horen dat je geen negatieve ervaring hebt gehad Angelo. Het naleven van afspraken, geduld en het waarmaken van beloofde levertijden zijn zeker belangrijke aspecten voor een positieve klantbeleving. Het is goed om te weten dat ze aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring!

Mijn aanvraag voor een specifiek projectiescherm was niet compleet. Werd nagebeld door Beamexpert, daardoor precies het prima scherm gekregen wat ik wilde hebben. Overigens uitstekende verpakking!

Bedankt voor je review Ad. Wat fijn om te horen dat Beamexpert de extra inspanning heeft geleverd om ervoor te zorgen dat je het specifieke projectiescherm kreeg dat je wilde hebben. Het is altijd prettig wanneer een bedrijf de moeite neemt om klanten te bellen en eventuele onvolledigheden in aanvragen op te lossen. Ook is het goed om te weten dat de verpakking van het scherm uitstekend was. Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring!

prima sevice!

goed geholpen na probleem, beamer opsturen, probleem opgelost

Bedankt Noël. Fijn dat we het probleem met het product snel op hebben kunnen lossen. Graag tot een volgende keer!

nemen de tijd en geven goede uitleg wat een goede keuze makkelijk maakt

Zie hierboven

Het is geweldig om te horen dat wij de tijd nemen om je goed uit te leggen en te begeleiden bij je keuze. Wij zijn meer dan een webshop en willen graag de extra inspanning leveren om klanten te voorzien van goede uitleg en advies. Dit maakt het kiezen voor de klant een stuk makkelijker. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het is altijd goed om te laten weten dat er nog bedrijven zijn die klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan.

disappointed

Wrong item received and no customer response

niet professioneel

snelle levering maar service naverkoop is niet professioneel ik wacht nog op antwoorden .

Goede advisering en fijne samenwerking!

We hebben goede adviezen gekregen en een mooie beamer gekocht voor ons mannenkoor in Vlaardingen!

Wij helpen veel kerken aan een professionele beamer opstellingen, maar natuurlijk staan wij ook voor het mannenkoor uit Vlaardingen voor de volle 100 % klaar! Veel plezier met de zeer goede Epson beamer en het mooie projectiescherm.

Goed ingepakt, geleverd binnen het aangegeven termijn en verder goede prijs.

Fijn om te horen dat wij ons werk goed gedaan hebben. Bedankt voor de review Bas. Veel plezier met de mobiele Xgimi beamer.

snel en klantgericht

Juiste beam, na persoonlijk contact gevonden. extra service mbt kleur en niet moeilijk doen over de lopende aanbieding, gewoon top !

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Marc. Veel plezier met je mooie Epson beamer!

Deskundig maar verzending was niet top

Van tevoren gebeld met over de soort beamer. Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Na bestelling heeft het echter dagen geduurd voordat de bestelling verstuurd was, ging het product retour omdat we de 1e keer niet thuis waren en heeft het al met al meer dan een week geduurd voordat de beamer er was. En dat voor een beamer die op voorraad was. Na aantal keer bellen goed opgelost en vriendelijk te woord gestaan, maar beter was het om gewoon na te komen wat er op de website staat (desnoods met 1 dag vertraging, niet met een week).

Het spijt me om te horen dat je een minder positieve ervaring had met de levertijd van je beamerbestelling, ondanks het vriendelijke en behulpzame telefoongesprek vooraf. Het is begrijpelijk dat langere wachttijden dan verwacht voor ongemak kunnen zorgen, vooral als het product op voorraad was. Het is wel goed om te horen dat na enkele telefoontjes de situatie werd opgelost en dat je vriendelijk te woord werd gestaan. Het naleven van de aangegeven levertijden is inderdaad ontzettend belangrijk. Wij zullen blijven strijden om de situatie in de toekomst te verbeteren, en dat toekomstige bestellingen soepeler en volgens de aangegeven tijdslijnen worden afgehandeld. Dank je wel voor het delen van jouw feedback. Het zal bijdragen aan de verbetering van de service van ons bedrijf.

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen el geholpen

Idem

Bedankt Nico!

vriendelijk, behulpzaam en snel

ik zocht een afstandsbediening voor een ouder model signage monitor en daar konden ze mij gelukkig aan helpen.

Ook voor oude onderdelen kun je bij ons terecht. We proberen je altijd te helpen om je AV-apparatuur weer perfect te laten functioneren. Fijn dat we je konden assisteren.

goed en snel geleverd en geholpen

Mooi cijfer Bram, bedankt! Veel plezier met de Epson plafondbeugel.

Goed product, goede prijs en snelle verzending

Na slechte ervaringen met onze vorige beamer en de vorige winkel die het probleem niet wilde afhandelen, zijn we bij Beamerexpert terechtgekomen. Ik kan alleen maar zeggen: top! De beamer die we uiteindelijk na lang uitzoeken, vergelijken en twijfelen hebben gekocht, is een prima product. De bestelling en bezorging thuis ging vlekkeloos. Heel fijn!

Wat fijn om te horen dat jullie na eerdere teleurstellende ervaringen bij een andere winkel bij Beamerexpert terecht zijn gekomen en een positieve ervaring hebben gehad! Het is altijd frustrerend wanneer een product niet aan de verwachtingen voldoet en de klantenservice niet meewerkt. Het is goed om te weten dat jullie uiteindelijk een beamer hebben gevonden die aan jullie wensen voldoet na zorgvuldig onderzoek. Een vlekkeloze bestelling en thuisbezorging zijn zeker pluspunten en dragen bij aan een prettige winkelervaring. Geniet van jullie nieuwe Optoma beamer en hopelijk kan Beamerexpert jullie in de toekomst weer eens van dienst zijn!

Na een paar keer heen en weer kwam t goed

Prima! Enige informatie over instellingen (kleur etc) had veel tijd gescheeld. Top opgelost met audio.

Bedankt Theodor. Jammer om te horen dat er weinig informatie over de instellingen waren. Ik neem aan de je het dan over de aangekochte beamer hebt. Er zit altijd netjes een handleiding bij de beamer en deze staan ook online. Wij geven niet standaard deze informatie mee. Natuurlijk helpen wij wel wanneer je erom vraagt en hulp nodig hebt. De volgende keer pakken we dit samen anders en beter aan. Veel plezier met de mooie spullen!

Snel en correct

Klasse Claude!

Geweldige expertise

Vakkundig geholpen Denken mee Erg kundig

Bedankt voor de mooie beoordeling Lisete!

super beamer

super fijne en mooie beamer. flink formaat. dus juiste ophangbeugel was/is nog even zoeken. luxe probleem. erg prettig, geduldig en goed geholpen door de mensen van Beamer Expert. telefonisch goed bereikbaar. ga zo door!

Erg fijn om te horen Siem en bedankt voor je mooie review. Veel plezier met de beamer in de Sociëteit!

Webshop kan niet leveren ondanks het product op voorraad is

Na een bestelling kreeg ik het volgende antwoord: "Helaas is deze projector niet op voorraad. De verwachte levertijd ligt nu op zes weken ongeveer". Op de website blijft de beamer gewoon op voorraad. ik heb het 2 keer meegemaakt. Snelle reactie via e-mail, maar de informatie op de website klopt niet, jammer.

Hele goeie service en beamers

De beamer die we hadden gehuurd was heel goed en precies naar wens. Ze kwamen zelfs helpen installeren, zeker een aanrader!

Goede prijs, snell

Nog geen

Wanneer kunnen wij aangekochte beamer ontvangen Wanneer wordt het geleverd

Spaarne 38

2011 CJ Haarlem

+31(0)23 - 5517909

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!