Zeer tevreden!!

Snelle levering en super blij met het product!!

Parfait

Tres rapide

great variety to choose from and unknown brands in Spain. Super fast shipping. All perfect!!!

Geen ervaring met deze shop ivm geen contact. Besteld via leen bakker en daarna werd pakket bezorgd.

Zeer goede service

De volgende dag in huis en is netjes verstuurd.

• Prijs

Blij met de snelle service!

Ik ben blij dat ik zo snel mijn bestelling had.

• Prijs

Snelle actie bij niet ontvangen product

Mijn product dat ik via bol.com had besteld, was nooit aangekomen. Na 1 mailtje kreeg ik te horen dat ze een onderzoek gingen instellen bij de bezorger. De volgende dag al antwoord dat het een fout was van de bezorgdienst en het dus opgelost was.

• Prijs

Snelle levering en goede producten

Via de website van Leenbakker heb ik 2 dekbedovertrekken bij deze winkel gekocht. De overtrekken waren ontzettend snel binnen, netjes verpakt en zien er ontzettend goed uit. Ik heb de overtrekken nog niet uit het plastic gehaald, omdat het nieuwe bed nog niet binnen is, maar ik heb geen enkele twijfel over de kwaliteit. Zoals het er naar uit ziet, zeker een winkel om terug te komen.

• Prijs

Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst,en deze de dag erna heb ontvangen echt Super,snelle levering.

Goed geregeld

Het artikel is snel geleverd

• Prijs N.v.t.

Snelle levering!

Prima !

Mooie overtrek en supersnel bezorgd !!

Snelle levering.

Snelle levering, veel keuze, niet duur.

• Prijs

Zwemponcho besteld net voor 22u volgende ochtend al geleverd, prima service en erg tevreden over het product, kleinxzoon is super blij ermee, bedankt! Prima kwalireit ook.

Tout s'est bien passe

Site clair, et pour une fois un article commande c'est un article livre en temps et en heure, bravo.

Mijn pakket zou eigenlijk dinsdag worden bezorgd. Maar werd toch vandaag maandag bezorgd. Stevige verzendzak. Kende het bedrijf niet, maar ze hebben leuke designs. Moeite waard om nog een keer te bestellen.

Topservice

Topservice, direct bij verkeerde levering alles rechtgezet

• Prijs

Ik was op zoek voor mijn dochter naar Paw patrol dekbedovertrek en vond een leuke, maar erg duur. Hier was de zelfde de helft van de prijs. Kwaliteit is erg goed met een soort rits zodat het extra veilig is. Verzending was erg snel en duidelijk gecommuniceerd. Ga zeker vaker bestellen.

• Prijs

De rugzak is precies als het omschreven is en de levering is best vlot verlopen. De ervaring was volledig naar wens.

• Prijs

Mooi spullen. Moelijk te bestellen.

Vervelend website. Niet duidelijk. Geen keuzedag voor aflevering. Niet echt hulpvol als je Simba telefoneren. Jammer voor een firma die goede spullen verkoopt.

• Prijs N.v.t.

Super snelle levering!!!

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling

Zainetto per Bimba

Ho ordinato uno zainetto dell'orsetto Paddington che non trovavo da nessuna parte. Ora aspetto con ansia che arrivi il pacco ma sono sicura sarà bellissimo!

• Ci consiglieresti? Si

Prima shop.

Etui besteld voor mijn zoon. Netjes op de hoogte gehouden en de volgende dag in huis. De track&trace ontving ik wat laat, maar verder helemaal niks op aan te merken. :-)