Filters

10

Alles prima

Vlot geleverd, overzichtelijke website, mooi artikel, goede prijs en persoonlijk kaartje

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en snelle verzending

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en snelle levering

Snelle levering en mooie producten. Opvallend is de zorgvuldigheid waarmee de bestelling wordt opgestuurd. Mooi ingepakt en een lief kaartje erbij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige collectie. Mooi en met zorg verpakt.

Prachtige kleding en keurig bezorgt. Retourneren van artikelen zou iets praktischer ingericht kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle en zorgvuldige afhandeling

De producten zijn goed en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Ik wilde een blouse hebben die overal uitverkocht was. Hier was die precies nog in mijn maat! Echt zo ontzettend blij mee. Levering duurde even maar dat is logisch tijdens de feestdagen. Zo top dit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle keurige levering

Precies de broek die ik zocht was beschikbaar bij RIVS. Hem hem gelijk besteld en vervolgens werd hij snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Leuke kleding En vlugge afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende levering, mooi verzorgd, vriendelijke mensen

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Mw. Iris weet als geen ander wat ze in de winkel heeft en is goudeerlijk.

Mw. Iris pakt precies de stukken waar je naar op zoek was, zelfs waarvan je niet wist dat je ze zocht. En als het niet staat, dan zegt ze dat ook en komt ze met een alternatief. Als er iets vermaakt moet worden, regelt ze dat ook en stuurt ze het na. Mocht je in de tussentijd iets uit de webshop kopen, dan stopt ze dat bij de vermaakte kleding zodat je geen extra verzendkosten hoeft te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering!

Alles heel vlot en snel verlopen, gemakkelijk te volgen bij PostNL.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beautiful.

I couldn’t find the purse I wanted anywhere and they made accommodations to send it to me. I’m grateful. Sending my Gratitude.

  • Would you recommend us? Yes
1

Levering? Geen pakket ontvangen

Niets ontvangen na bijna een week! Wil mijn geld terug! Nou moet ik na een week morgen naar de stad om een jas te halen…

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karen, Wij hebben u proberen te bereiken via de mail, maar helaas geen reactie terug ontvangen. We vinden het vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was. We hebben gekeken in het systeem en zagen dat het pakket vertraagd was in het sorteerproces. Dit in verband met Black Friday en de drukte bij PostNL. Helaas kunnen wij hier niks aan doen en hebben wij geen invloed meer op je pakket zodra wij het hebben afgegeven bij PostNL. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u de beoordeling wilt herzien. Met vriendelijke groet, Het RIVS team

10

Geweldig

Via RIVS Store van mijn lievelingsmerk een blazer gekocht. Het was echt vandaag besteld is morgen in huis. Echt super. Leuk verpakt en met een lief geschreven kaartje erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes

Mooie rok Netjes verpakt, met een lief briefje erbij met veel plezier met de mooie leren rok.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooie collectie!

Erg vriendelijk en behulpzaam met het ruilen voor een andere maat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel, mooie kleding en bovenal goede sfeer.

Altijd prettig geholpen. Oprecht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en persoonlijk

Snelle levering, netjes verpakt en leuk dat er een persoonlijk, handgeschreven kaartje, bij zit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig!

Mooie kleding van goede kwaliteit! Snelle levering bij online bestellingen en fantastische service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne winkel om online te winkelen

Sneakers besteld, snellen verwerking en mooi op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne service en denken mee met klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel-netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snelle Levering en Terugbe bij retour. Veel Aparte Collectie

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling snel en netjes ingepakt; het is een cadeautje om het uit te pakken :)

Bestelling is netjes en met zorg ingepakt. Helaas was er een item niet meer in het magazijn te vinden, terwijl deze nog wel op de website vermeld stond. Het is dat ik zelf belde, want anders had dit denk ik nog wel even op zich laten duren. Maar dat is het enige puntje van kritiek. Volgende dag stond het bedrag, van het niet aanwezige item, op mijn betaalrekening! Heel netjes.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.