Perfecte service

Helaas was het door mij gekochte artikel te groot, maar snelle levering en snelle retourservice!

Goede service, snelle levering - top!

De site is makkelijk te navigeren. Contact met de winkel was top - snelle reactie, goed antwoord op vragen, flexibel. Snelle levering. Eigenlijk alles wat ik van de fysieke RIVS store gewend ben.

All perfect!

Anytime again.

mooie kleding en snelle bezorging

Zeer vlotte service en bestelling

Zal ik zeker aanbevelen aan anderen

Prima, geregeld vrijdag besteld Zaterdag binnen .

Snelle levering en mooie stenen!

Prima.

Heel mooi ingepakt en perfect bezorgd Makkelijk webshop

Super service!

Mooie collectie en goede service!

Goede ondersteuning bij de aankoop. Creatief setjes samenstellen! Altijd goede tips om de outfit nét even leuker of spannender te maken! Persoonlijke aandacht. Thee, koffie of water met een heerlijke bonbon als je wilt. Hoera voor RIVS

Beste Nicoline, Bedankt voor je enthousiaste review! Bij RIVS staan we voor een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer! Liefs, Het RIVS Team

Snelle levering.

Heerlijke huisgeur...Zenology!

M’n pakket werd keurig, volgens de berichtgeving, bezorgd.

Keurig verzorgd! Mooi ingepakt heerlijk om uit te pakken

Bijzonder vlotte levering.

super snel

binnen een dag had ik de blouse.

Snelle le ering

Netjes verpakt

Fijne ervaring

Fijne ervaring alleen miste ik een bevestigingsmail.

naar tevredenheid, zowel het product als de verzorging

voor herhaling vatbaar

Prima geregeld

Besteld en kon het de volgende dag ophalen netjes verpakt en een persoonlijk briefje erbij

Fantastische zaak, voor iedereen aan te raden.

Geweldig! Goede service.

Trui die ik bestelde bleek toch niet op voorraad. Dag later hier keurig over geïnformeerd. Geld werd direct terug gestort. Echter is de trui online nog steeds beschikbaar in de maat die ik wilde, dit is dus niet aangepast. Dat is een beetje jammer...

Zeer spoedige afhandeling en levering van mijn bestelling.

Na het online bestellen van een cadeautje voor mijn vrouw ontving ik al spoedig een bevestiging van mijn order. Niet veel later kwam de verzendbevestiging al binnen. Een dag later had ik mijn bestelling inclusief een persoonlijk kaartje binnen!

Hier is ook online bestellen fijn!

• Snel verzonden, mooi verpakt en met een lief persoonlijk kaartje erbij. Helemaal perfect. • Mooie collectie. • Retouren gaat soepel en snel. Ik ga hier graag weer online winkelen!

Fijne ervaring met een bestelling bij Rivs!

Super fijn geholpen hele aardige dame aan de telefoon en bestelling zag er top uit. Ik kan Rivs aan iedereen aanraden.

Goed advies en snelle levering

Prachtige items verkopen ze. Leuk mailcontact en snelle levering.

Prachtige kleding, supersnelle service

De kleding komt razendsnel binnen. Prachtig. Ook gedeeltelijk retour was snel geregeld