Uitmuntende service en klantvriendelijkheid.

Steeds de scherpste prijzen en een snelle levering! Ook de aftersale service na meer dan een jaar staan de mensen van de klantenservice voor je klaar en zullen ze steeds het onderste uit de kan halen om je te helpen ! Thanks Marjon D.

Aankoop voor 21:00uur gedaan. Volgende dag binnen!! Super veel last van mijn polsen. Heb nu 2 bracen die mijn polsen ondersteunen. Voelt goed aan! Dank jullie wel voor de snelle levering!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Afspraak is afspraak en dit al jaren

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Afgelopen maandag heb ik een artikel bij All4Fysio besteld. Dinsdagochtend kreeg ik een e-mail van All4Fysio dat het artikel helaas niet meer op voorraad was en dat de leverancier aangaf dat het pas medio november weer op voorraad zou komen. Er werd mij een alternatief artikel aangeboden of ik zou kunnen kiezen om mijn geld terug te ontvangen. Ik heb gekozen voor het tweede en het zou dezelfde dag nog in order gemaakt worden. Uiteindelijk had ik de volgende dag mijn geld alweer terug staan op de rekening! Ondanks dat ik uiteindelijk niets gekocht heb toch een dikke pluim voor All4Fysio voor de snelle service!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al jaren klant met onze fysio praktijk! Gewoon top!

geen

Pluspunten

Prima service bij all4fysio.nl! Ik heb een sling/mitella (Thuasne Immo Classic Schouderbrace) besteld bij dit bedrijf. Mijn man moest namelijk 6 weken een sling dragen na een schouderoperatie. Deze sling beviel veel beter dan de sling die we in het ziekenhuis hadden meegekregen want had wat meer 'body'. Helaas bleef het klittenband na 3 weken gebruik niet meer goed 'kleven'. Na een klacht kregen wij per omgaande een nieuwe sling toegestuurd, zonder kosten. Echt super service!

Pluspunten

snelle levering, goede prijs

Pluspunten

goede kwaliteit,snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en prima service

Pluspunten

- Snelle levering - Goed verpakt - Goedkoop

Pluspunten

Goede en duidelijke website, snelle levering Telefonisch contact over n vraag over mijn bestelling werd ik goed geholpen door n werknemer van All4Fysio

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie, heb helemaal geen verbeterpunten

Pluspunten

Supersnelle en de juiste levering! Top! Op zondag laat in de middag besteld, op maandag vroeg in de middag was t binnen

Als er besteld is, direct daar de bevestiging van sturen en niet na een paar uur.

Pluspunten

Zoals het hoort

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke meetinstructies online.

Pluspunten

Snelle levering en soepel retourneren als het product niet aan de verwachtingen voldoet.

Pluspunten

kundige hulp

zou niet weten wat

Pluspunten

Snelle levering , alles was goed verzorgd.

Pluspunten

Snel en goed product.