Gewoon goed

Niets op aan te merken! Al jaren klant naar volle tevredenheid! Service staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Lekker door gaan zo!!

Uiteindelijk zeer tevreden.

Mijn eerste bestelling was fout gegaan. Het product was niet naar behoren, volgens All4Fysio zou daar iets mis mee gegaan zijn bij de transport firma. Wel professioneel heb ik telefoon gekregen van All4Fysio, ze hebben mij onmiddellijk een nieuw product verzonden dat dan ook 100% was en de dag nadien in huis. Dus door deze professionele oplossing kan ik ze maar aanbevelen en een 10/10 geven.

Uitzonderlijk snelle, goede klantenservice

Het product werd op de dag van bestellen nog verstuurd. Helaas paste het niet goed en heb ik het moeten retourneren. Op de dag dat de retourzending bij All4fysio werd afgeleverd ontving ik al een email ter bevestiging van ontvangst, en de volgende ochtend stond het aanschafbedrag terug op mijn bankrekening. Geweldig, hier kunnen héél veel bedrijven nog heel veel van leren.

Prima service voor een goede prijs!

Goed advies en snel geleverd!! Volgende keer zeker weer!

Al jaren een tevreden klant!! Ga zo door:)

Alles is netjes afgeleverd

Vanwege de Corona-crisis duurde het buiten de schuld van all4fysio allemaal wat langer, ik ben tussendoor gebeld en kon toen eventueel de order annuleren. Ik heb echter de order niet geannuleerd en inmiddels in het bezit van een prima roeier en een hometrainer. Achteraf prima service.

echt top

heb begin april een roeitrainer gekocht maar door de corona crisis heb ikruim een week moeten wachten op mijn bestelling maarvooralsnog is het product netjes thuis afgeleverd ga zo door mensen echt topklasse

Ondanks een foutje in het voorraadsysteem toch snel geholpen.

Nadat ik een mailtje had gestuurd hoe het met mijn bestelling zat na een foutje in het voorraadsysteem, kreeg ik na 15 minuten al een telefoontje. Mijn bestelling is dezelfde dag nog verstuurd en van het niet voorradige artikel kreeg ik snel mijn geld terug.

Levering duurde langer dan normaal

Had een hometrainer besteld die op voorraad was, maar door de corona virus, heeft het 2 weken geduurd dat ik hem binnen had. De hometrainer bevalt goed, loop geluidloos, dus was het wachten waard.

Super service en snelle levering!

Gisteren een aantal oefenmaterialen besteld, daar ik nu tijdelijk thuis revalideer na een auto ongeluk, ivm de huidige corona maatregelen. 's Avonds hebbben ze nog gebeld omdat het bestelde product alleen in andere kleur voorradig was en om te checken of dit akkoord was. Vanmorgen werd alles al netjes aan de deur bezorgd! Dank jullie wel! Ik kan weer aan de slag met oefenen

Snelle en soepele bestelling

Snel en makkelijk duidelijk wat het aanbod in de enkelbraces was. Echter niet een heel ruim aanbod, maar wel precies wat ik nodig had. Juiste informatie met betrekking tot de maat en functie, en type brace ik nodig had voor de hevigheid van de blessure.

Gewoon uitstekend!

Goed advies product snel in huis zoals altijd! Ga zo door!

Zeer slechte service

Ik heb twee dagen geleden een achillotrain besteld. Ze geven op hun site aan vandaag besteld morgen in huis... niet dus. Ben nu twee dagen verder heb ze al twee keer gemaild en ze hebben nog niet eens de moeite genomen om de mail te antwoorden. Zeer slechte service

Slecht

Ik had elleboogbrace besteld,maar ik ging naar kine en ze zeiden dat ik dat niet mocht dragen ,ik heb de brave dus niet gedraagt en ik zegt hem terug en ik krijg nu een mail dat er een vlek opzat dat ik mijn geld niet terug krijg als ik hem wil dat ik terug verzendingskosten moet betalen.ik heb gereageerd op die mail en heb niks meer gehoord van jullie.wat een service natuurlijk geen gedoe.sat is een manier om vlug rijk te worden.ik zou hier nooit meer iets bestellen

Heel slecht

Artikel al op vrijdag 31-10-2020 (op tijd) besteld. Nu is het al maandag 03-02-2020. Artikel nog steeds niet ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar over leveringen. Nu een e-mail verzonden, wacht nog op antwoord.Op maandag 03-02-2020 een e-mail ontvangen en ben ik gebeld door Wouter. Hij heeft zijn excuses aangeboden. Door een fout in het systeem, stond het artikel op voorraad, terwijl dit niet het geval was. Op dinsdag 04-02-2020 geld retour ontvangen. Hopelijk heeft ''All4Fysio" de fout gevonden en kunnen klanten ervan uit gaan, dat als je op tijd besteld, het product de volgende dag in huis hebt.

100% prima

Het product was niet op voorraad toch keurig op tijd afgeleverd binnen 1,5 dag prima!!! Het was de 2e maal dat ik met dit bedrijf te maken kreeg en ik ben alle keren voortreffelijk geholpen mijn dank hier voor

Uitmuntende service en klantvriendelijkheid.

Steeds de scherpste prijzen en een snelle levering! Ook de aftersale service na meer dan een jaar staan de mensen van de klantenservice voor je klaar en zullen ze steeds het onderste uit de kan halen om je te helpen ! Thanks Marjon D.

Aankoop voor 21:00uur gedaan. Volgende dag binnen!! Super veel last van mijn polsen. Heb nu 2 bracen die mijn polsen ondersteunen. Voelt goed aan! Dank jullie wel voor de snelle levering!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Afspraak is afspraak en dit al jaren

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Afgelopen maandag heb ik een artikel bij All4Fysio besteld. Dinsdagochtend kreeg ik een e-mail van All4Fysio dat het artikel helaas niet meer op voorraad was en dat de leverancier aangaf dat het pas medio november weer op voorraad zou komen. Er werd mij een alternatief artikel aangeboden of ik zou kunnen kiezen om mijn geld terug te ontvangen. Ik heb gekozen voor het tweede en het zou dezelfde dag nog in order gemaakt worden. Uiteindelijk had ik de volgende dag mijn geld alweer terug staan op de rekening! Ondanks dat ik uiteindelijk niets gekocht heb toch een dikke pluim voor All4Fysio voor de snelle service!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al jaren klant met onze fysio praktijk! Gewoon top!

geen

Pluspunten

Prima service bij all4fysio.nl! Ik heb een sling/mitella (Thuasne Immo Classic Schouderbrace) besteld bij dit bedrijf. Mijn man moest namelijk 6 weken een sling dragen na een schouderoperatie. Deze sling beviel veel beter dan de sling die we in het ziekenhuis hadden meegekregen want had wat meer 'body'. Helaas bleef het klittenband na 3 weken gebruik niet meer goed 'kleven'. Na een klacht kregen wij per omgaande een nieuwe sling toegestuurd, zonder kosten. Echt super service!

Pluspunten

snelle levering, goede prijs

Pluspunten

goede kwaliteit,snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en prima service