uitstekend

vlotte en nette bezorging. Opgegeven maten kwamen goed overeen. Goede pasvorm, voelt goed en stevig aan!

Overzichtelijke site snelle levering zoals beloofd

Echt perfect !!!

Ik heb net vorige week deze gekocht super perfect. Ik heb zelf een scoliose een rug probleem een vergroeiing is dat. Ik ging echt juist na voren lopen. En werd einde van de dag juist moe. Nu ik deze gekocht heb ga ik weer recht op lopen het is verbazend wekkend. Het voelt wel of je een harnas aan hebt maar het zit echt stabiel je loopt zekerder. Ik heb één dag niet aangedaan en dan mis ik het gelijk. Tot nu toe draag ik hem elke dag. En mijn houding is echt veel beter !!! Ik ben heel erg blij mee. Het zal voor heel veel mensen die juist na voren lopen goed zijn om te gaan dragen. Ik vindt echt perfect

Goed product en levering

Bitje past perfect.

Prima geregeld

Overzichtelijke site, snelle levering. Uitstekende kwaliteit. Gewoon top.

vlot en netjes afgehandeld

na mijn bestelling kreeg ik keurig bericht over het verloop van mijn bestelling. Binnen 24 uur had ik het in huis. Ik heb de enkelbrace direct in gebruik genomen.

Prima levering heel snel top

Uitstekend prima zo alles ging heel goed levering was op tijd.gr Lamlaika

Duidelijke website. Product volgende dag al in huis. Goed materiaal de enkel brace

Snelle levering!

De uitleg bij het product is duidelijk, zeker met het filmpje erbij. Fijn dat je dat kan nakijken als je het product gaat gebruiken.

Ik heb een paar brace besteld met overleg met orthopeed uit België en mijn fysiotherapeut waar ik elke week kom . Vanmorgen uit 3 brace een keus gemaakt!

Snel en keurig

Snel en keurig de bestelling verwerkt

Vlotte levering Prima!

Prima vlotte levering ,en goed product!

Snelle levering, en goed product dat doet wat het moet doen

Heel snelle levering

Goede en duidelijke uitleg bij de artikelen. Snelle levering.

Bestelling gedaan

Prima geholpen In een winkel in Tilburg hadden ze de Brace niet op voorraad, dus besteld bij jullie , en de volgende dag had ik hem . Erg fijn omdat ik de dag daarna een lang weekend weg ging en ik de Brace hard nodig had Bedankt voor de snelle levering van een onmisbaar product Net vriendelijke groeten Irma Jansen

Suoer klantenservice

Ik had bij bol.com verkeerde art. Besteld. Klantenservice van all4fysio gebeld wat ik dan wel moest hebben. Alles binnen een paar minuten geregeld en de volgende dag in huis. Helemaal super.

Het product is snel en goed geleverd

Duidelijke uitleg en goeie afspraken. Het gekochte artikel voldoet zoals verwacht.

Alles goed

Alles goed

Fantastisch!

Mooi product fantastisch!

Snel geleverd en het product was als afgebeeld

Betrouwbaar en snel

Voldoet aan de verwachting

Vlotte levering en het product doet wat het moet doen. Geen klachten.

Supersnelle levering!!

Na plaatsing van de bestelling elke stap goed geïnformeerd en idd...de dag erna al geleverd. By the way; een mooi kwalitatief product en vooral belangrijk...het werkt!

Snel verzonden

De compressie kousen waren goedkoper dan op de eigen site en het was snel en gratis bezorgd!

Ben zeer tevreden over de brasem die ik bij u heb besteld,geeft een enorme verlichting en ondersteuning tijdens het lopen. Zeker een aanrader!!

Bedrijfsgegevens

Fokko Kortlanglaan 223

3845 LC Harderwijk

0341-431055

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.