Snel geleverd & goede service

Ik raad All4Fysio aan, had een aantrekhulp voor een steunkous besteld, dit bleek achteraf voor een kous met open teen te zijn, terwijl ik er één moest hebben voor een kous met dichte teen. Duidelijke uitleg gekregen v.w.b. de mogelijkheden die er zijn, uiteindelijk een all in one (aan- en uittrekhulp) besteld. Alles snel geregeld en bezorgd en het verschil weer teruggestort gekregen!

Kwalitatief een prima polsbrace.

Zelf heb ik geen polsbrace gevonden die goed helpt bij pols artrose en tennis. Ik heb dus deze polsbrace zelf aangepast en versterkt met nog een andere brace. Een nu werkt het erg goed.

vandaag besteld is écht morgen keurig geleverd!

Erg blij met de braces die ik heb besteld. De informatie op de website is goed. Daar is genoeg informatie te vinden om uit te zoeken wat je precies nodig hebt. Braces passen goed, en zijn zoals verwacht. Bestelling is snel gedaan, en de volgende dag keurig geleverd.

Snelle levering, duidelijke maattabel

Een vinger-spalk besteld. Duidelijk informatie en dankzij de maattabel ook de juiste maat besteld. (Spalk was nodig voor ringvinger, maar dankzij de maattabel de kleinere pink-versie besteld die precies past)

Snel. Goed produkt, goed. Verpakt. Zeker aanbevelen

Betrouwbaar en goede produkten

Goed product

Het product dat ik heb besteld is goed en snel geleverd, hoewel enkele dagen later dan vermeld op de site. Gelukkig geen haast. Ik vond het in de hoeveelheid van producten wel lastig in te schatten welk poduct het meest geschikt is voor mijn klachten op basis van de beschrijvingen.

Duidelijke website, snelle levering

Complete en duidelijke uitleg over de producten op de website. Mijn elleboogbrace past precies, dus de meettabel klopt, heel fijn.

alles top!

Goed product (walking boot), zeer snelle levering, alles tip top in orde!

Super product, verzending en antwoorden krijgen op je vraag.

Dit is mijn derde set push ortho duimbrace. Met deze brace kan ik weer alles doen. Werken in de kleuterklas, sporten zoals karate, handwerken en duiken. Ze blijven lang goed. Het klittenband slijt wel eerder dan de brace. Een super product voor mij. Zonder dit kan ik bovenstaande activiteiten wel schudden.

Via de podoloog zooltjes besteld ivm achillespeesontsteking. Deze werden erg snel geleverd. Kwalitatief zien ze er goed uit. En bij gebruik beduidend minder klachten. Tevreden dus.

Helemaal super!

We hadden dringend een brace nodig en zowel apotheek als zorgwinkel konden ons par na minimaal 1 week verder helpen. Zelf konden we hem via deze weg al na 1 dag in huis hebben. Dit heeft zoveel geholpen aan het herstel van mijn man zijn knie! Super blij!! Nogmaals bedankt voor de top service.

Snelle levering met een goede prijs.

Fijne lage prijzen van origineel materiaal. Veel keuze.

Goede en snelle service / verzending. Product zoals omschreven. Zeer tevreden!

Niet comfortabel corset

Geen prettig materiaal. Meer voor mannen dan vrouwen geschrikt. Wel snel geleverd

Goede producten

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Na zoeken voor de goede push brace bleek het hier wederom de goedkoopste te zijn

uitstekend

vlotte en nette bezorging. Opgegeven maten kwamen goed overeen. Goede pasvorm, voelt goed en stevig aan!

Overzichtelijke site snelle levering zoals beloofd

Echt perfect !!!

Ik heb net vorige week deze gekocht super perfect. Ik heb zelf een scoliose een rug probleem een vergroeiing is dat. Ik ging echt juist na voren lopen. En werd einde van de dag juist moe. Nu ik deze gekocht heb ga ik weer recht op lopen het is verbazend wekkend. Het voelt wel of je een harnas aan hebt maar het zit echt stabiel je loopt zekerder. Ik heb één dag niet aangedaan en dan mis ik het gelijk. Tot nu toe draag ik hem elke dag. En mijn houding is echt veel beter !!! Ik ben heel erg blij mee. Het zal voor heel veel mensen die juist na voren lopen goed zijn om te gaan dragen. Ik vindt echt perfect

Goed product en levering

Bitje past perfect.

Prima geregeld

Overzichtelijke site, snelle levering. Uitstekende kwaliteit. Gewoon top.

vlot en netjes afgehandeld

na mijn bestelling kreeg ik keurig bericht over het verloop van mijn bestelling. Binnen 24 uur had ik het in huis. Ik heb de enkelbrace direct in gebruik genomen.

Prima levering heel snel top

Uitstekend prima zo alles ging heel goed levering was op tijd.gr Lamlaika

Duidelijke website. Product volgende dag al in huis. Goed materiaal de enkel brace

Snelle levering!

De uitleg bij het product is duidelijk, zeker met het filmpje erbij. Fijn dat je dat kan nakijken als je het product gaat gebruiken.

Ik heb een paar brace besteld met overleg met orthopeed uit België en mijn fysiotherapeut waar ik elke week kom . Vanmorgen uit 3 brace een keus gemaakt!

Fokko Kortlanglaan 223

3845 LC Harderwijk