Doen wat er belooft is

Doen wat er belooft is

Heldere uitleg voor de juiste maat en snelle levering

Op advies van mijn fysiotherapeut heb ik de Rhizoloc©️ duimorthese besteld ter verlichting van de artroseklachten in mijn hand. Op de site staat duidelijk vermeld hoe je de juiste maat moet bepalen. Na het bestellen, had ik hem de volgende dag al in huis. Ik ben dus zeer tevreden over de dienstverlening van All4Fysio! :-)

Snelle bezorging

Bestelproces is simpel. Snel besteld en snel in huis.

snelle en correcte levering

Prima product

Waardeloos produkt

Waardeloos product

Snelle en juiste levering

Goed product

Goed product, snelle afhandeling.

Goed werkende site en secure informatie en track and trace

Zie boven

top product en optijd binnen gekomen

helemaal tevreden

Goeie en snelle service

Alles was gauw binnen

Na mijn operatie aan mijn duim geeft deze brace een super goede steun, precies wat ik op dit moment nodig heb. Ben er heel erg blij mee.

Super blij mee

Ik dacht steeds ..gaat wel over ! Heeft tijd nodig, maar uiteindelijk toch gaan proberen En wat ben ik er super blij mee Ik werk in de huishouding dus gebruik mijn armen veel ,maar ook gewoon voor bij huis is het een aanrader. Het is ook prettig dat het niet afzakt ,blijft dus goed op zitten Geeft ook de steun die ik nodig heb maar verlicht ook veel pijn In het begin kan het wat irritatie geven,maar dat staat ook duidelijk in de beschrijving, je huid en arm moet er ook aan wennen De bestelling op de site was duidelijk ,en het was snel en netjes bezorgd, goed verpakt

Goede en snelle afhandeling

Positief

Een overzichtelijke site waar alles wat je zoekt staat vermeld

Ben heel erg geholpen door de juiste maat te kunnen zien in de maattabel. Heb nu een mooie brace en levering was snel.

Snelle verzending!

Prima service!

Overzichtelijke site makkelijk bestellen en snel iemand aan de lijn

Na advies van fysio bij jullie besteld en bij twijfel over de maat ff gebeld snel iemand aan de lijn en antwoord gekregen, dinsdag middag besteld en woensdag middag al in huis.,top service.groet Cor van Veldhuizen

Goed product en snelle levering

Nu inmiddels al een paar keer een brace gekocht. Ze zijn simpel te bestellen via de website en de levering is meestal de volgende dag. Wat wil een mens met pijnklachten nog meer. Top!

heel goed

de dag erna was de bestelling er al.

Erg goed

De bestelling was super snel binnen! Het pakket is netjes bezorgd en alle producten waren in goede staat.

Snelle service!

Een snelle service en keurig bezorgd!

in een woord TOP

heel veel keus super snelle levering goed betaalbaar

Prima! Vriendelijk geholpen en goede uitleg

Zeer positief. Ik kom snel terecht om mijn zolen aan te meten. Eerder ook al een knie brace gekocht en tevreden

top ervaring

De voorraad/levertijd functie was ik heel erg blij mee daardoor een brace gekocht die op voorraad was en ik daardoor de volgende dag al mijn brace in huis had en niet langer als nodig moest wachten.

Spontaan binnen gelopen voor een enkelband en men was bereidt om meteen te helpen. Bij het uitvragen vd klachten bleek er toch een andere oplossing beter was. Goed en kundig geholpen. Aanrader!

Super bedrijf

Snelle correcte levering. Prijstechnisch zeer goed product geleverd. Bestelling goed te volgen via emailberichten en track and trace code. Enige minpuntje: Stoel werd geleverd in gedemonteerde staat. Moest dus nog in elkaar gezet worden. Maar was snel gedaan en instructievideo werd per mail meegestuurd.