Supersnelle service

Zeer tevreden over mijn product, past perfect!

Prima, sterk produkt!

Snel en duidelijk

Heb een tennis elleboog opgelopen en met de brace van All4Fysio kan ik met minder pijn de dag door.

Na contact met de klantenservice waar me meteen een goed advies werd gegeven. Kon ik de enkelbrace makkelijk bestellen. Dag later in huis en meteen aangedaan , fantastische pasvorm en goede stabiliteit. Top Bedankt!!!

Enkel brace is sterker dan mijn enkelbanden

Snelle levering en eindelijk kan ik het hardlopen weer oppakken :)

Zeer goede en snelle levering

Via mijn fysio bij deze site besteld. Snelle en goede levering, zeer tevreden !!

De bestelling kon ik heel gauw vinden op jullie site. De bestelling ging ook makkelijk. En ik had ze binnen 24 uur thuis . Super!!

Ik heb 25 februari mijn bestelling gedaan, en ik had hem de volgende dag; 26 februari al in huis. Toppie.

Snelle levering goede prijs

Snelle levering van het cure tape. Beste prijs

Snelle service en levering

Mooie functionele hardloop broek met mooi design

Snelle service, gratis bezorging

Fijn om zo snel te kunnen bestellen, goede prijs en geen bezorgkosten. Duidelijke site. Product was naar wens

Product werkt prima en werd snel gelevert top

Ik raat aan om u product hier te kopen Geen rommel maar een goed product Zo dat het een tijd mee kan

Snelle levering van product. Goede prijsstelling en al bij 10 euro geen verzendkosten.

Werkt echt en direct, verlicht pijn en spanning in onderarm . Aanrader

Snelle verzending

Goede en duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Scherp geprijsd en snelle verzending. Keurig verpakt!

Thumbs up voor de duimbrace en service van All4Fysio

Eenvoudig de juiste maat geselecteerd met behulp van de handige instructies bij de productomschrijving en snel geleverd. Top!

Lekker vlot met kwaliteitsproducten

Snelle levering van het gewenste product: de uitstekend zittende Herzog compressiesokken.

Duidelijk en snel

Duidelijke productuitleg en vlotte levering

Snelle service en goed produky

Besteld en de volgende dag al in huis, top servuce

Fijne ervaring met All4Fysio!

Duidelijke informatie en super snelle levering

Snelle levering, kniebrace is uitstekend. Vele gehad maar nooit een waar ik zelfs mee kon skeeleren dat mijn knie niet opslot ging of weggleed. TOP product! Wel is het voor zware knie problemen bedoeld en doet zijn werk uitstekend! Ps je hebt niet optimale beweegvrijheid maar dat is bij mij juist de bedoeling! Super tevreden.