Fijne oosterse items

Goede en snelle bezorging. Geweldige dingen uit Japan en Korea. Heerlijk lekkere etenswaren, altijd feest als ik het pakket binnen krijg. Ik bestel hier vaak.

Netjes en verzorgd

Goed verpakt. Het bezorgingsproces kan verbeterd worden. Ik kon niet kiezen om het ergens anders te bezorgen.

Great service

Thanks for the great communication, and easy sorting of my order. Products are amazing:) Bottles reached safe and fast. Definitely going to order again!

Uitstekend. Medewerker is kundig en neemt alle tijd om info te geven

's Avonds, tegen half negen startte ik een chat met Seikatsu omdat ik nieuwsgierig was naar Japanse messen. Er ontstaat een gesprek van meer dan een half uur, waarin vele nuttige en belangrijke kennis over Japanse messen wordt verteld. Mede door de bereidwilligheid v d medewerker heb ik een mooi Japans professioneel keukenmes aangeschaft. Ik heb het al gebruikt en ben heavy tevreden!!!

Wist wat ik nodig had en Seikatsu had precies wat ik nodig had. Het bestellen is eenvoudig en is recht toe, recht aan met goede Japanse producten. Levering uitstekend verpakt.

Beste service

Supersnel en mooie kwaliteit

uitstekend

Er waren niet voldoende kommen op vooraad, ik werd na on line opmerking op de hoogte gehouden van nieuwe levering en aanvulling werd bij eerdere bestelling gevoegd. Zeer klant vriendelijk en pro actief.

Geen antwoord op vraag

Heel jammer, ik kreeg nooit antwoord op een vraag die ik stelde, ook niet na een herinnering. Snel leveren is geen probleem voor deze web-shop, maar helpen met vragen is er dus niet bij. Dus al met al geen goede ervaring. Dienstverlening aan klanten hoort voorop te staan.

Mooie nette winkel met echte Japanse kwaliteit spullen.

Vriendelijk en netjes geholpen. Zeer positieve ervaring.

Snelle levering en netjes verpakt! Blij met de kimono!

Verfijnd. Met zorg verpakt en verwerkt.

Netjes ingepakt. Met respect voor product en klant.

uitermate tevreden

seikatsu leverde mij een zeer degelijke, robuuste chawan voor een schappelijke prijs. er werdt snel geleverd, en ook stel ik de formele en degelijke schrijftaal die ze weten te hanteren op prijs, indien dit oprecht gemeend is en niet louter formaliteit. als punt van kritiek, of beter gezegd, suggestie, zou het misschien geen verkeerd idee zijn om meer verschillende soorten [betaalbare] grootverpakking [bulk] losse thee [blaadjes] in hun assortiment op te nemen. maar daar moet ik aan toevoegen dat ik niet weet of dit aansluit bij hun doelgroep. hoe dan ook, al met al ben ik uitermate tevreden wat betreft het door seikatsu aan mij geleverde chawan.

Goede producten, snelle levering, en zelfs een cadeautje!

Goede producten, snelle levering, en zelfs een cadeautje! Alles netjes verpakt, ook de breekbare items.

Nette en snelle levering!

Nette en snelle levering en ook mooie producten ontvangen!

De bestelling is zeer vlot verlopen, mede dankzij een zeer overzichtelijke en gemakkelijke navigeerbare website. Mijn bestelling is zonder brokken toegekomen, dit mede door de tijd en moeite die men erin gestokken heeft opdat de bestelling correct en zonder brokken toekomt. Ik kijk ernaar uit naar het genot van mijn bestelling en naar toekomstige bestellingen bij deze shop.

Zeer mooie ramenkommen

Mooi assortiment, hoge kwaliteit. Goede informatie tijdens het bestellen en leveren. Goed verpakt en tijd geleverd. Kortom, tevreden.

zocht een paar noodle kommen en kwam bij dit bedrijf uit , mooie overzichtelijke site met behoorlijke keuze , makkelijk bestellen en betalen ..werd zeer snel verzonden en zeer goed verpakt .

Heb 't pakket nog steeds niet ontvangen

PostNL stelt telkens de bezorging uit. Zal wss pas morgen (za 2-12) worden bezorgd. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in na 4 dagen telkens uitstellen....

Zoals het hoort. Alles top. Vanaf bestellen tot afleveren.

Snelle en complete levering, iets wat bijna over de THT was werd aangevuld met een kleine compensatie. Top

fast service

lang geleden op een beurs kwam ik in contact met ramune "softdrink". maar buiten de cosplay beurzen die af en toe plaats nemen in belgie vind je nergens in omstreke ramune; vandaar zoeken via het net, en op seikatsu.nl uitgekomen bestelt en binnen een week had ik mijn drankjes. prijsig maar t waard, zal zeker weer bestellen

Mooie matcha kommen

De kommen zijn prachtig hoewel ze iets mooier op de foto leken, maar ik ben nu gewend en ik waardeer zeer

Snelle service, mooi aanbod

Snelle service, mooi aanbod

Prima webstore

Bestelling geplaatst, keurige communicatie over iets wat niet leverbaar bleek + dito oplossing. Je moet even geduld hebben voor wat betreft de levering, maar dat wordt van tevoren verteld en is verder ook prima. Tevreden! Ik zou zeker terugkeren naar dit adres.

Over Seikatsu

JAPAN LIFESTYLE