Snel geleverd voor een prima prijs

Seikatsu heeft een goede selectie Japanse producten. Na mijn bezoek aan Japan een plek waar ik graag kom om nog even na te genieten.

Super voor de Japan liefhebber

Super leuke webshop voor echte Japanse producten! Duidelijk en snel geleverd

Prima ervaring, op de persoonlijke favorietenlijst.

Overzichtelijke website, zocht een wokring. Bij Seikatsu niet alleen een degelijk product gevonden, prijs was ook (fors) lager dan bij andere shops. Levering op tijd en prima verpakt.

Positief

Snelle verzending en degelijk verpakt

Snelle bezorging erg duidelijk met bestellen

Erg tevreden het bestellen ging makkelijk en de bezorging was optimaal

Geweldige producten en goede oplossing

Ik heb drankjes besteld die ik eerder in Japan heb gehad en ze smaakten bijna precies hetzelfde! De melon soda uit blik was op en Seikatsu heeft als alternatief Melon Cream Soda verzonden, wat veel lekkerder is nog. Zeer tevreden en zal volgende maand weer een bestelling plaatsen :).

Teleurgesteld

De producten niet (zoals beloofd op de website) de volgende dag ontvangen. Hoewel er op de website uitleg is over de houdbaarheidsdata, vind ik een houdbaarheidsdatum van juni 2019 voor een zakje mini-kitkat van 6,50 teleurstellend. En een meebesteld (ivm datum) afgeprijsd product zag er echt vies uit.

Efficiente website, Snelle verzending, After Sales sucks.

De titel zegt het al; ze hebben een duidelijke website met een zeer uitgebreid assortiment, waarbij bestellen fluitje van een cent is. Afrekenen met diverse betaalmogelijkheden is prima en de verzending en aflevering snel. So far so good dus. Echter.... Als je daarna met een vraag zit dan hang je. Ze geven aan dat je een mail kunt sturen of dat je ze de vraag kunt stellen via de Facebook pagina en ik koos voor het laatste. Aangezien ik mijn vraag ´s avonds stelde, begreep ik wel dat het antwoord tot de volgende dag op zich zou laten wachten. We zijn nu 4 dagen verder en ik heb nog steeds geen antwoord. Inmiddels ook niet meer nodig, want ik begrijp nu hoe het zit. Jammer dat ik daar zelf achter moet komen ipv dat ik even een berichtje terug krijg van een vriendelijke medewerker.

Uitstekende levering

Alles ontvangen wat besteld was in adequate verpakking en snel geleverd.

Fantastische producten

Het is de moeite waard om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Bad service and packaging

I ordered 3 bottles of wine, but the package arrived leaking - One of the bottles was totally broken due to the insufficient packaging. Sent them photo for resolution but did not get any reply. Really negative impression for my first purchase.

Precies ontvangen wat ik had besteld, op tijd en in goede staat. Tevreden klant!

Onaanvaardbare ervaring

Kocht onlangs bij dit bedrijf 20 ramen zakjes maar ontving van hun maar 16 zakjes. Daarnaast hoorde ik volgens hun voorwaarden 8 gratis producten te krijgen maar kreeg er maar 5 opgestuurd. Eerst gaf het bedrijf aan dat er inderdaad producten miste en zij mij daarover probeerde te bellen, de email daarna zeiden ze dat er producten miste maar ik vervangende producten zou hebben gekregen en in de laatste email die ik van hun kreeg werd plotseling beweerd dat ik wel alles zou moeten hebben ontvangen. Na deze bewering wordt er nu totaal niet meer gereageerd op mijn emailtjes. De “gratis producten” maken mij niks uit maar vind het bizar dat er gewoon minder producten worden opgestuurd waar ik wel voor betaald heb. (De vier missende zakjes waren samen €8) Dit was mijn eerste en uiteraard laatste bestelling bij dit bedrijf.

Snel binnengekomen verder nog niet geproefd de surprise snoep. Dus ben benieuwd

Zeer goede ervaring

Zeer beleefde mensen en producten van top kwaliteit!

zeer snelle levering

leuke en lekkere producten en snelle afhandeling van de bestelling.Vrijdag besteld maandag geleverd ;-) top Ik ga nog bestellen.

Zeer snelle levering

Erg blij met de producten en de snelle levering.

Goede producten, super snel geleverd en goed verpakt.

Mooie Japanse artikelen

Dat (de website van) Seikatsu netjes de aankoop en betaling verwerkt, en de artikelen goed verpakt en op tijd verstuurd worden, vind ik niet meer dan normaal en een 'must'. (wel leuk dat er altijd een persoonlijk "Arigatoooo!" op de bon geschreven staat en er koekjes bij de zending zitten.) Interessanter is dat Seilkatsu mooi handgemaakt Japans aardewerk e.d verkoopt voor een redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

hetzelfde dag heb ik reactie gekregen, éen item was niet in stock, maar ik mocht een andere vergelijkbaar kiezen. Blijkbaar hadden ze die de dag daarna net gekregen dus ik kon mijn origineel bestelling krijgen, prima. Toen wou ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen en dat kon nog ook wel! dus ik heb de bestelling aangepast, geen probleem, alles goed geregeld via wassapp en email. Ik ben heel tevreden en ik zou weer hier bestellen. Trouwens, bedankt voor de koekjes :)

Pluspunten

Snelle bezorging, avondlevering mogelijk (tegen vergoeding). Vrij lage drempel voor gratis bezorging. Producten allemaal netjes en veilig verpakt.

Ondanks dat ik voor 15.00 uur had besteld, werd mijn bestelling toch pas de volgende dag verzonden, waardoor ik het niet binnen 1 dag in huis had.

Pluspunten

Super snelle levering, geweldige prijzen, ontzettend aaedige klantenservice; ik kreeg meteen een beleefd berichtje bij verwarring, en het pakketje was binnen no time bezorgd!

Het énige jammere vond ik; Ik bestelde een snack pakket, en stelde me daarbij een echt pakketje in een doos voor, maar het zat gewoon in een wit plastic tasje. Dat geeft niet hoor! Maar ik zou het een leuk idee vinden om de pakketten ook echt uit te laten zien als pakketjes; zeg maar in een doosje of een kistje, of een verpakking

Pluspunten

Ongelooflijk snel bezorgd!

Pluspunten

Leuke online winkel, snelle levering, vriendelijke verpakker.

Over Seikatsu