Overzichtelijk om te reserveren.

Dit ging super vlot!

Probleempje bij het boeken van een ontbijt maar dit werd prima en snel opgelost door de klantenservice. Een aangename ervaring.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Duidelijke uitleg een goed geregeld.

De contactpersonen zijn ontzettend vriendelijk en attent. Hebben aandacht voor de wensen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Vriendelijk; klantgericht, open en duidelijk.....Toppie hoor

Zelfs tijdens het boeken wordt je enthousiast over een a.s. vakantie. Niets is teveel en men denkt met je mee!

Prettig en behulpzaam

Fijn contact gehad met Farmcamps. Verschillende opties doorlopen en uiteindelijk helemaal naar wens geboekt! Ze nemen echt de tijd voor je en denken met je mee.

Alweer geweldig

Net zoals bij de vorige reservaties loopt dit zo vlot met Farmcamps. Fijn om telkens het gevoel van thuiskomen te ervaren.

Super leuk verblijf gehad

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Geweldige week gehad op de Smulhoeve

De Barntent was geweldig en de boerin Karin heel vriendelijk en behulpzaam. Een opgelopen kleine schade werd door Farmcamps in no time opgelost.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Overzichtelijke website, goede service aan de telefoon

Nadat er bij de online reservering iets mis was gegaan, heb ik contact met farmcamps opgenomen. Ik ben geholpen door een onwijs aardige dame. Zeer klantvriendelijk en bereikbaar!

Jaarlijkse traditie!

Ontspanning en plezier voor het hele gezin

Heel toegankelijke website

Veel foto's die meteen een goed beeld geven van het verblijf. De foto van de familie waar je logeert, is ook heel leuk. Je ziet al bij wie je terecht zal komen. We hebben meteen ons verblijf voor volgende vakantie geboekt. Vragen of onduidelijkheden krijgen vlug feedback.

Makkelijk boeken

Makkelijk en snel te boeken. Goede hulp van de klantenservice

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Zo veel leuks, het was een feestje om te kiezen

Laat de voorpret maar beginnen. De pret begon al bij het boeken. We kijken enorm uit naar ons verblijf

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Leuk, luxe, alles dichtbij.

Wij hadden een heel leuk verblijf en onze tweeling van 3 vond het te gek! Mooie tent, superleuke camping en goede faciliteiten. Tent had iets schoner en praktischer gemogen. Wij komen zeker terug!

Geweldige vakanties, top service

Altijd snel reactie, vriendelijk, behulpzaam en fantastische locaties. Volledige ontspanning als we met FarmCamps weg mogen.

Top service!

Heel snelle en goeie service. Uitstekende ervaring bij boeken.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Helemaal prima . service gericht, professioneel en behulpzaam.

Intussen heb ik meerdre keren geboekt via deze site bij Farmcamps en ben altijd vriendelijk en proffesioneel te woord gestaan bij vragen. De contacten via de mailverlopen altijd snel en soepel. De persoonlijke aandacht via Lieke is fantsastisch. Zonder te vragen worden er zaken geregeld door haar. Na een klein ongelukje werd ik persoonlijk gebeld door haar en heb ik een lieve persoonlijke kaart en bloemen mogen ontvangen. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Kortingscode werkte niet

In een mail had ik een kortingscode ontvangen voor toekomstige boekingen. Ik heb een vakantie geboekt in de herfstvakantie. Blijkt dat de code alleen voor volgend seizoen geldig is. Dit stond niet duidelijk in de mail vermeld. Verder kon de boeking vrij snel worden doorlopen. Bevestiging kwam vrijwel direct binnen in de mail.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Eindeloos genieten van het echte boerenleven!

Heel fijne eerste vakantie op de boerderij bij de hele lieve boerin Kirsten en boer Aico en al hun dieren! Tent open bij het krieken van de dag en spelen maar! De kindjes (en ook wij als ouders) vonden het super leuk om enkele dagen vrij te kunnen spelen en ravotten (vooral de reuzegrote trampoline viel in de smaak!), de diertjes eten te geven met Kirsten, yoghurt te maken, de pony's te borstelen en ook een ritje te maken op hun rug, te spelen in het hooi, de kat te aaien en ook de kalfjes, de konijntjes te knuffelen enz... En wat een comfort in de grote luxe tent met eigen badkamer met ligbad en keukentje! De frietjes vielen in de smaak en ook het ontbijt was echt lekker en recht van de boerenbuiten... Een echte aanrader!

Helemaal prima

Helemaal prima maar jullie moeten nu wel ophouden met mij mails en reminders te sturen over beoordelingen als ik nog niet eens in farm Camps ben geweest. Dat slaat door en wordt nu een irritatie ipv een goede klantbeleving ! Ook is het niet handig om de velden onderstaand verplicht te maken. Ik haak dan eerder af ipv dat ik een eerlijke review geef.

Snel, duidelijk en handig

Makkelijk een boerderij te zoeken die bij de wensen passen en meteen te kunnen boeken.

Makkelijk en goed.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Goede ervaring in contact en vakantie!

Ze nemen de tijd voor je en altijd prettig contact. Fijn om een eigen digitale FC-omgeving te hebben en het allerbelangrijkste natuurlijk: in de afgelopen jaren leuke vakanties gehad bij diverse boeren. Ga zo door!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Farmcamps, leuke vakanties met kids

Boeken allemaal helder, vragen gesteld en antwoord gekregen, prima.

Vlot kunnen boeken.

Over Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!