Leuke site

De site is leuk en vrolijk. Ik moest wel even puzzelen om te boeken. Verder nog geen ervaringen

Prima en gemakkelijk boeken

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Heel klantvriendelijk en snelle persoonlijke reacties

Ik had bij mijn boeking wat extra verzoeken toegevoegd. FarmCamps nam super snel contact met mij op, deed ook navraag bij de boer en koppelde het ook heel snel weer terug. Ook telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. Top service tot nu toe!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Ik kreeg een persoonlijke mail met vragen over mijn reservering. Netjes afgehandeld allemaal

Top service!

Top service!

Overzichtelijk

Overzichtelijk en duidelijk

Gebruiksvriendelijk

Fijne website, heldere communicatie en vriendelijk contact. Aanrader!

Altijd perfect

Als er iets vergeten is, even een belletje en het wordt direct geregeld. Wij zijn zeer tevreden over Farm Camps

Vaak het zelfde invoeren

Ik begon met mijn data en aantal gasten in te vullen. Toen een camping uitgezocht. En de tent bekeken. Ik moest toen weer data en gasten invullen. Is makkelijker als die gegevens bewaard blijven.

Zeer vriendelijk

Heel vriendelijk en goede opvolging

Persoonlijk en enthousiast

Zelf het reserveren is al (weer) geweldig! De voorpret die het boeken van een vakantie geeft, voelen ze bij Farmcamps zo goed aan, en weten zij met hun persoonlijke en originele communicatie absoluut te onderschrijven.

Leuke campings, fijne klantenservices

Heerlijke vakanties gehad op verschillende campings. Super leuk voor kinderen en lekker kleinschalig. Fijne klantenservices, helpen je daar waar nodig

SUPER!!!

Wat een super lieve mensen allemaal van Farmcamps! We worden altijd super vriendelijke geholpen! En waar we ook naar toe gaan we krijgen altijd een leuk berichtje voordat we gaan!

Kan handiger

De website is heel fijn en compleet. Fijn dat er veel foto's bij staan en dat je ook kan zien wat er in de buurt van de boerderijen allemaal te doen is. Het enige wat ik mis is dat je op de pagina van de boer zelf niet direct de prijzen kunt zien. Dat kan (voor zover ik het heb ervaren) alleen op de overzichtpagina als je een vakantie zoekt.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Prima service en snelle reactie op mijn vragen.

Hoewel het bij het boeken even mis leek te gaan bij het betalen kwam het uiteindelijk toch goed. De volgende dag had ik een vraag die snel werd beantwoord. Erg tevreden over de boeking en we verheugen ons op de minivakantie.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Aardige medewerker en goede site!

Telefonisch contact gehad omdat ik graag een optie wilde, dat was geen probleem! Later via de website geboekt

Duidelijk en overzichtelijk

Vakantie was zo geboekt.Erg leuk weer gegeven hoe iedere boerderij is en welke mensen er wonen. Nu nog aftellen naar de vakantie zelf

Makkelijk te boeken

Makkelijk te boeken. Snelle reactie op vragen.

Aardig en snelle communicatie

Eenvoudige boekingssite

We waren opzoek naar een vakantie en hebben eenvoudig de vakantie kunnen boeken. We hadden tijdens het boeken 2 vragen, maar die waren snel en helder opgelost

Fijn klantcontact (telefonisch)

Ik deed iets verkeerd met afhandelen boeking en kwam er niet meer uit. Klantenservice gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. Boeking door medewerker verder opgepakt en geregeld. Kreeg duidelijke uitleg over vervolg boeking.

Fijne site

Makkelijk te boeken via de site, na voorkeuren door te hebben gegeven kwamen we bij de boerderijen die er aan voldeden

Goede website

Makkelijk uit te zoeken wat je wilt genoeg keuze Maar als je een tent leuk vind om te boeken kun je niet doorklikken om hem te boeken dan moet je weer terug naar zoek en boek. Dus misschien hebben jullie daar iets aan.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Alles zeer overzichtelijk en duidelijk

Een fijne website. Leuk om op te kijken en overzichtelijk

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Snel geboekt, en goed geholpen

Het boeken van de vakantie ging heel snel en makkelijk. Bij de vragen die we hadden over ons verblijf zijn we ook erg goed geholpen door de klantenservice.

Over Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooischuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Haytenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!