Makkelijke boeking met 1 maar

Wij hebben een boeking gemaakt bij Farmcamps. Bij de betaling zag ik dat er fouten stonden in de reservering. Hierbij kon ik niet teruggaan om te corrigeren. Vervolgens via de browser op terug geklikt waarna de gegevens wel aan te passen waren echter kon de boeking niet afgerond worden. Er was immers al een reservering gemaakt. Hierdoor een bon van 50 euro tegoed van eurosparen weg moeten gooien omdat ik deze niet meer kon gebruiken. Dit heeft me 0,99 cent gekost. Niet dat dit zoveel geld is maar wel jammer.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Hoi Rogier, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het reserveren niet soepel verliep en dat daardoor de kortingscode niet meer geldig was! Ik stuur je even een aparte email om te kijken hoe we dit samen op kunnen lossen want dat is natuurlijk niet de bedoeling en superzonde van jullie Eurosparen punten. Hartelijke groet, Lieke van Leeuwen

Mooie overzichtelijke website en een zeer vriendelijke klantenservice

De website is zeer overzichtelijk, met duidelijk informatie. De klantenservice is zeer klantgericht en denkt mee in oplossingen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Heerlijke manier om het boeren buitenleven te ontdekken!

Nu voor de tweede keer geboekt bij Farmcamps. Ideaal genieten van het boeren buitenleven met het gezin!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Heel duidelijke en enthoesiaste website!

Zeer klantvriendelijk proces om de boeking uit te voeren en om de verschillende mogelijkheden grondig te beoordelen.

Farmcamps Super

Wij hebben het dit jaar zo leuk gevonden dat we nu al voor volgend jaar 2022 weer een weekend geboekt hebben. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Vanaf het moment van boeken tot aankomst en vertrek. Wij kijken er weer naar uit om Boerin Caroline en Boer Sjef weer te zien alsmede alle zeer vriendelijke en leuke medewerkers die het verblijf tot een feest maken.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Zeer flexibel en klantvriendelijk.

Omwille van onzekerheden op het werk was het voor ons onmogelijk om met zekerheid een bepaalde week te reserveren. We mochten een week reserveren en deze tot op een bepaald moment kosteloos omboeken naar een andere week, indien nodig. Dat zorgde ervoor dat we toch al met een gerust hart voor een Farmcampsvakantie konden kiezen. We kijken er naar uit!

Boeking verliep goed

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Heerlijk weekend en goede service bij het reserveren

Het reserveren was erg makkelijk, zeer vriendelijke en hulpvaardige klantenservice. het weekend was fantastisch. Mooie tent, leuke boederij, vriendelijke mensen, mooie faciliteiten en alles was netjes schoon

• Wat vond je van het online boekingsproces? N.v.t.

fantastisch

Het was voor ons de eerste keer op een farmcamps. Maar ons weekend bij Breehees was fantastisch. Super vriendelijke mensen, kindvriendelijk, en niks was te gek. We komen zeker nog een keer terug

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

Heerlijk ponyweekend met de kinderen achter de rug

Farmpcamps de Smulhoeve blijft een mooie lokatie voor een weekend of midweek weg. De kinderen vermaken zich prima met pony rijden, verzorgen etc. En wij kunnen ook nog eens een heerlijk rondje wandelen op de heide. Aanrader.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice? N.v.t.

De Smulhoeve was weer een feestje!

Lieve Karin, Dank je wel voor het onvergetelijke weekend in Kaatsheuvel. Meer dan voorheen hebben we intens van dit weekend genoten. Met een grote glimlach reden we vanmiddag naar huis, tot gauw! Liefs Ilse

Duidelijke site

Alles staat duidelijk vermeld. Je krijgt snel een duidelijke bevestiging en de service als je vragen hebt is ook heel fijn!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

2 farmcamps gehad, nog velen te gaan!

Intussen naar tevredenheid vakantie gevierd op Farmcamps Mariekerke (vorig jaar) en Oranjepolder (dit jaar). Met opgroeiende kinderen (2 en 4 jaar oud) wordt elk bezoek weer leuker. Volgend jaar mogelijk naar Stolkse Weide! :)

Vlot, duidelijk, prima !

Alles ging zoals ik het wilde.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Ik moest nog best veel moeite doen

Heb enkele keren opnieuw mijn gegevens in moeten voeren, steeds waren ze weer weg als je een stapje terug was gegaan. De vroegboekkorting werd ook niet verrekend, moest ik apart een mailtje voor sturen. Daarna is het meteen opgelost, maar toch! 2 jaar geleden verliep het precies zo stroefjes, dus van die vernieuwde website heb ik niks gemerkt.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Hoi Mirella, Hartelijk bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het beide keren niet soepel verliep! En goed dat je het bij ons aankaart. Ik zet dit direct even door naar het team dat onze website beheert zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Nogmaals bedankt en nog een fijne dag gewenst :) Hartelijke groet, Lieke van FarmCamps

goed overzicht, makkelijk navigeren

Super vriendelijk

De reservering die ik heb gemaakt kon niet doorgaan. De boerderij was niet open die periode en was te laat dichtgezet voor reservering. Ik ben netjes gebeld en geholpen met het uitzoeken van een andere boerderij en het omzetten van de reservering en dat alles zonder problemen.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Boeking ging goed en snel.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Op de site wilde ik boeken maar eerst even een goed overzicht krijgen van de tent zelf met faciliteiten. Vervolgens kon ik van daaruit niet direct naar de volgende stap met boeken maar moest ik weer (helemaal) de juiste camping opzoeken en dus weer een paar stappen (klikken) opnieuw doen op de site.

Dienstverlenend en flexibel

Deze woorden zijn zeker gemeend, echter had ik het erg gewaardeerd als de herhaalde boeking voor het weekend van 3 september voor een 6 persoons tent, immers eerder had ik de 4 persoons tent moeten annuleren door de ziekenhuisopname van mijn kleinzoon..., in de prijs gelijkgesteld was geworden. Het was voor ons immers pure overmacht en de extra bedden hadden geen functie, we waren immers maar met 2 volwassenen, 1 kind van 3 jaar en 1 van 1 jaar.

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Hoi Francine, Bedankt voor de positieve beoordeling! Ik begrijp uiteraard dat het voor jullie overmacht is geweest dat jullie in eerste instantie om moesten boeken, en dat het jammer was dat er uiteindelijk op jullie gewenste datum geen 4-persoons tent meer beschikbaar was. Ik zal je in een persoonlijk mailtje nog even wat meer uitleg geven over waarom wij jullie de 6-persoons tent niet voor de prijs van de 4-persoons tent hebben kunnen geven bij het opnieuw omboeken van jullie reservering. Nog een fijne dag gewenst :) Hartelijke groet, Lieke van FarmCamps

Goed geholpen

Wegens ziek familielid was het mogelijk om ons weekendje met vrienden om te bieken

Het was top!

Een top vakantie!

• Hoe vond je het contact met onze klantenservice?

Goed geholpen met de boeking

Was alleen jammer dat je niet gelijk online de vast klant korting kan toepassen, verder prima

Heel leuk :-)

We hebben een heerlijke week gehad. Zo fijn dat onze jongens de hele dag op pad waren (op het terrein). Knuffelen met de paardjes, de alpaca's, konijnen etc... Lekker op de skelter racen en natuurlijk verdwalen in het maisdoolhof. Kinderen blij, ouders blij!

• Wat vond je van het online boekingsproces? N.v.t.

Over Farmcamps

Waarom zou je ver weg op vakantie gaan als er in Nederland ook zoveel prachtige plekjes te ontdekken zijn? Bij FarmCamps weten we die wel te vinden. Ontsnap uit het dagelijkse drukke leven om gezellig samen te zijn en te genieten van het leven op de boerderij! Op stap met de boer, knuffelen met de dieren, slingeren in de Hooi Hooi Speelschuur, spetteren bij de Water Pret Weide en samen spelenderwijs leren over de boerderij. Of laat je leiden door het ritme van de dag. Je logeert met vrienden, familie of collega's in luxe Safaritenten, Farmtenten, Ranchtenten, Lodgetenten of Barntenten. Glamping op en top!