Vlotte en perfecte service

Alles is naar wens verlopen

Zeer reactief en correct !

Zeer reactief en correct !

Goede service. Top!

Goede service. Top!

Perfecte service

Goede service en degelijke machine

top

werken zeker met jullie nog samen!!

SUPER VRIENDEIJKE EN SNELLE SERVICE

Zeer vriendelijk en snelle services. Zeker een aanrader.

Zeer stipt en correct geleverd. Tevreden van de service en communicatie.

Zeer stipt en correct geleverd. Tevreden van de service en communicatie

Alles was supper

Alles vlot verlopen en vriendelijk

zeer vlotte service

zeer vlotte service

Alles correct verlopen je moet er wel rekening meehouden dat er bovenop de prijs km vergoeding bijkomt en daarbovenop nog een 100 euro verzekering we hebben een 400euro voor een halve dag betaald.er waren geen problemen

Vriendelijk en vlotte levering

Westvlaamse drive, goed materiaal en vatbaar voor herhaling!!

alles verliep zoals afgesproken

goede ervaring. enkel sleutel werd niet direct gevonden en hebben enkele malen moeten bellen om antwoord te krijgen.

De samenwerking is goed verlopen

De samenwerking is vlot verlopen

Zeer good

Alles mooi geregeld

Op tijd en goeie service

Goeie maschine en in orde

Op de maschine niks aan te merken. Op tijdig terug betalen van de waarborg ben ik niet te spreken afspraak maken nadat de maschine terug is ze direct terug betalen na controle. Heb ik meerdere mails moeten doen en bij 17 dagen moeten wachten op men centen. Houden zich dus niet aan afspraak als om centen gaat. Teleurgesteld dus in hun manier van doen.

Beste Pedro, Bedankt voor uw review, het laat ons toe om de werking van onze organisatie te verbeteren. Wij hebben dit voorval nagekeken en willen ons in de eerste plaats verontschuldigen voor het ongemak, de terugbetaling heeft inderdaad langer op zich laten wachten dan voorzien. De terugbetaling van het voorschot is steeds 100% gegarandeerd. We streven ernaar om binnen de 7 dagen na afloop van de huur onze machine op te halen, te controleren en de factuur op te maken opdat de terugbetaling kan plaatsvinden. Sinds kort zijn wij ook gestart met een nieuw betalingssysteem waar wij in een wettelijk kader niet het volledige rekeningnummer doorkrijgen en het rekeningnummer bij u hadden moeten opvragen bij aanvang van de huur, wat spijtig genoeg niet is gebeurd. Uw huur was afgelopen op 23/09/2022 en op 29/09/2022 werd de factuur opgemaakt en kon overgegaan worden tot uw terugbetaling zoals onze collega ook u had gemaild. Bij de geplande terugbetaling de week daaropvolgend zijn wij tot de vaststelling gekomen dat wij niet in het bezit waren van uw rekeningnummer, toen u dit had aangeleverd waren de betalingen jammer genoeg reeds vertrokken. Hierdoor werd uw terugbetaling pas deze week uitgevoerd. We willen ons in naam van het Duma Rent team dan ook nogmaals verontschuldigen voor deze laattijdige terugbetaling en hebben ondertussen ook de nodige acties ondernomen om dergelijke problemen in de toekomst te vermijden.

een heel correct verhuurbedrijf en van zijn woord

stipt ,goed onderhouden machine

Ben zeer tevreden met de afspraken, het gevraagde toestel. De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Super goede ervaring

Correcte offerte en een vlotte service. Toestel in een prima staat.

zeer goed

service

large gamme de machine

le service de location est réactif ce qui est très bien, les livraisons machines sont efficaces. Par contre le service comptabilité, solde des comptes en fin de location est beaucoup trop lent

Aanrader

Perfecte afhandeling en tijdig. Prijs kwaliteit top!

Vlotte levering maar machine werkte niet naar behoren.

Levering was correct, gebruiksaanwijzing makkelijk op de site/mail terug te vinden. Ophaling werd pas na 8 dagen uitgevoerd wegens vergetelheid. Schaarlift werkte niet goed, blokkeerde bij het neerkomen zodat ik er telkens uit moest klauteren om dan manueel met de noodhendel te laten zakken. Toen ik belde om het toestel te laten ophalen en ik het probleem meldde, werd er nauwelijks aandacht aan geschonken. Misschien wordt er regelmatig een probleem geveinsd om de betaling te ontlopen maar excuses waren op zijn plaats geweest. Prijszetting is ook misleidend, pas bij bestelling komen totale kosten zichtbaar. Door tijdsnood werd dan toch toegezegd maar ik kon de extra kost helaas niet meer naar de klant doorrekenen, prijsafspraak was al gemaakt..

Beste Dirk, vervelend dat je het huren bij Duma Rent als ‘minder positief’ ervaart, maar zeker goed dat u het meldt ! We lichten graag even toe : - werking schaarlift: al onze schaarliften werken zoals je het beschrijft, het dalen van de lift gaat in veiligheid net vóór het volledig sluiten van de schaar. Dit is de procedure. Eventjes wachten en men kan verder dalen. - betreft prijszetting : we zijn heel correct en transparant in onze prijzen, de proforma-factuur meldt steeds de huurkost, de eco-toelag en de transport-kost (is incl. de dieseltoeslag, die pas kan berekend worden bij de effectieve bestelling ivm de afstand) - afhalen machine: het tijdstip van uw huur viel midden het verlof. Het terug ophalen door onze chauffeurs kan iets langer duren in die periode. Daar is ook geen kost aan verbonden uiteraard, en we vergeten onze machines heus niet. Iedere machine wordt namelijk gemonitord en getraceerd in ons centraal systeem. Dirk, aarzel zeker niet om ons te contacteren over technische info, prijzen, etc. Onze specialisten staan klaar om u te helpen ! met vriendelijk groet, het Duma Rent Team

Totaal verkeerde toestel geleverd

Graafmachiene ipv. grondverzetter geleverd, bovendien te hoog, kon niet onder bestaan de clnstructie