Zeer slecht

Als je per ongeluk 1 dagje overslaat dan bellen ze je plat,zonder begrip ,raar bedrijf,ik vind primline net een criminele organisatie

Zeer smerig zomaar blokeren geld opnamemogelijkheid zonder overleg

Ga snel aflossen en zou nooit zaken doen met primline ,wat smerig ,zou niemand aanbevelen ,klantonvriendelijk,en als je dag mist dat je per ongeluk niet betaalt gaan ze je bellen net of je 100.000 geleent hebt,doe geen zaken met primeline, ik heb gevoel net of ik bij een criminele organisatie heb geleent,

Zeer slechte service

Chanteren je om nieuwe gegevens van je te krijgen na 15 jaar . Totaal geen reden voor altijd top tijd betaald. Dus uit principe geen primetime meer voor mij ga samenwerkings stopzetten.

Tip top customer service!

What I love about this company is that much of the contact was via the telephone...so much more personal than an email. And you aren’t kept on hold for more than a few minutes when you call. And the employees are all friendly and professional.

Pluspunten

alles gaat snel, online te regelen; best hoge rente maar ja als je iets snel nodig hebt dan kun je ook verwachten; 3de keer al tevreden over service van PrimeLine

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede service. Duidelijke uitleg

Pluspunten

Zeer vriendelijke en deskundig personeel. Vragen zijn uitermate zorgvuldig behandeld.

Heb geen verbeter punten. Was eigenlijk onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed bereikbaar

Wel wat doorvragen nodig voor de helderheid

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk geholpen met goede service

Duurde lang voordat alles rond was

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijk aan de telefoon netjes en snel geholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb hele slechte ervaringen met primeline. Als 11 jaar een doorlopende krediet waar vrijwel niets op afgelost is in al die jaren. Ze houden je alleen maar aan het lijntje en proberen je liever wat nieuws aan te smeren, zodat je nog langer aan ze vast zit. De positieve reviews stroken dan ook totaal niet met de werkelijkheid. Google even op primeline en je weet voldoende. Het is een onbetrouwbaar bedrijf wat structureel onderaan staat in tests van kredietverleners.

Eerlijkheid tegenover je trouwe klanten, en ze niet proberen nog een extra oor aan te naaien. Maar ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren bij dit waardeloze bedrijf.

Pluspunten

Prettig telefonisch contact en denken met de klant mee.

Bij telefonisch contact iedere keer iemand anders aan de lijn. Is het een optie om iedere persoon een direkt doorverbindnummer en emailadres te geven en een vaste persoon koppelen aan een dossier van een klant van begin tot einde.

Pluspunten

vriendelijk en doelgericht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ze helpen je als deskundig naar een goede afloop.

communicatie kan beter.

Pluspunten

Het ging heel snel en langer rente.onwijs bedankt

Pluspunten

Vriendelijk en geduldig Goed bereikbaar

Geen op dit miment

Pluspunten

Heel netjes telefonisch benaderd en alles goed verzorgd erg vriendelijk

Geen ontdekt

Pluspunten

hebben zelf contact opgenomen

op sommige vragen duidelijkere antwoorden geven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, snelle procedure. Goede communicatie.

Ze hebben verschillende merknamen. Die gaan nog al eens door elkaar. Dat kan verwarrend zijn. Dus goed borgen dat klanten altijd de juiste merknaam horen en zien.

Pluspunten

erg vriendelijk en behulpzaam goede regeling en voldoende informatie op onze vragen henk

Over PrimeLine

PrimeLine is geen nieuwe naam. Klanten kiezen al sinds 1996 voor ons en sluiten een Doorlopend krediet of een Persoonlijke lening af zonder poespas. Wij vinden het belangrijk dat een lening past bij de persoonlijke en financiële situatie. Zowel tijdens het afsluiten, als ook in de toekomst. Zo kan men altijd contact met ons opnemen als de persoonlijke situatie wijzigt. Wij kijken graag samen met de klant of de lening nog verantwoord is en zoeken naar een oplossing als dat niet het geval is. Daarom werkt PrimeLine volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland (VFN).