Waardeloos bedrijf

In oktober een bestelling geplaatst en de levertermijn is ondertussen al vier keer verschoven. Ze houden me ondanks de belofte mij op de hoogte te houden niet op de hoogte. En de nieuwe leverdatum ligt nu twee maanden na besteldatum. Alleen is het de vraag of hij niet voor de vijfde keer verschoven gaat worden. Ik begin me af te vragen of het product überhaupt ooit nog geleverd gaat worden.

fast delivery, sharp prices

Items were delivered next day, price was lowest of compairable stores

Vage communicatie, goede afhandeling

Tv besteld om 3 min. over 10 op vrijdag voor Pinksteren. Aangegeven dat de order geen doorgang zou hoeven vinden als er niet (3 min. te laat de order bevestigd, maar ik dacht, een klant is een klant) de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag telefonisch contact gehad, tv zou pas dinsdag (na Pinksteren) geleverd worden. 3 min. te laat bevestigen bleek onoverkomelijk. Order was niet meer te herroepen, tv zou dinsdag geleverd worden. Moest hem maar aan de deur weigeren, dan zou ik z.s.m. mijn betaling terug krijgen. Aldus geschiedde. De donderdag erna stond het geld weer op mijn rekening. Beetje vreemd, zo principieel zijn tegen een klant over 3 minuten waardoor er een order misgelopen wordt, en daarna toch uitermate correct afhandelen.

Fantastic seller

I bought LG 32UL950 4K Nano IPS Monitor from Art & Craft two months ago. It was very fast delivery and the monitor is a beast, I highly recommend after 2-month usage. The customer service is top notch. I have contacted them about the tax reimbursement issue and they fixed the problem. Thank you Art & Craft.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dynalogic het koeriersbedrijf is een regelrechte ramp. Had ik dit van te voren geweten dat had ik mijn vriezer bij een ander bedrijf besteld! Nooit meer zal ik iets bestellen bij een bedrijf dat gebruik maakt dan Dynalogic. Zeker niet aangezien je het zelfde product online voor de zelfde prijs bij meerdere bedrijven kan bestellen. Liefst zou ik het product terug sturen. Maar heb geen zin om weer een dag kwijt zijn met wachten.

Beste, Bedankt voor uw feedback over de transportfirma Dynalogic. Wij werken zelf met 3 verschillende transportfirma's. Bij elke transportfirma loopt het wel eens mis. Graag zouden wij uw zaak onderzoeken. Kan u ons meer info geven over wat er precies misliep? Bedankt Art & Craft

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Slecht bedrijf en brutaal personeel!

Komen hun afspraken niet na

Beste, Wij wensen uw klacht te onderzoeken. Kan u ons uw klantnummer of bestelnummer bezorgen? Zo kunnen wij dieper uitzoeken waarvan uw reactie in deze review terecht komt en hier orde op zaken stellen. Bedankt en onze excuses voor uw slechte ervaring. Art & Craft

Pluspunten

Vlotte en vriendelijke communicatie Competitieve prijzen Niet passend product zonder probleem kunnen teruggeven

Levering via Dynalogic is een catastrofe. Levertijden worden niet gerespecteerd, zelfs als je een betalende optie neemt om binnen een bepaalde tijd geleverd te worden. Mensen van Dynalogic zijn ronduit onbeschoft aan de telefoon. Dynalogic komt hier niet meer aan de deur!

Pluspunten

Top service. Zeer professionele hulp in de winkel maar ook de klantenservice nadien was super. Eerlijke en snelle afhandeling .

Pluspunten

snelle en correcte levering en de laagste prijs

volgens website beloofde cadeau niet geleverd

Pluspunten

Perfect. Fast Delivery, good price, great service.

Pluspunten

Snelle service en de prijs van de artikelen is stukken goedkoper dan bij de concurrentie. Bovendien was de levering volledig gratis door een koerierbedrijf dat stukken boven de rest uitsteekt wat betreft communicatie en traceerbaarheid van de bestelling.

Wat ons betreft: Geen te verbeteren punten voor dit bedrijf.

Pluspunten

Handige hulp aan de telefoon gekregen en zeer snelle service! Een aanrader.

Pluspunten

heel snel product geen probleem en helpline heel professioneel

niks te zeggen

Pluspunten

Beloofde levertijm werd correct gehanteerd. Vooral het bellen naar de servicelijn verdient een 10/10. Steeds vriendelijk met een professionele uitleg.

Pluspunten

Savonds voor 10 besteld volgende dag in huis en dat klopt. Keurig in de tijd welke aangegeven was op t adres afgeleverd . Helemaal tevreden

Pluspunten

Goede prijs Prima transportservice

Beschikbaarheid van het product was niet duidelijk. Wachttijd van een maand nadat de prijs reeds betaald was, onder de site-voorwaarde dat de levering 2 à 4 dagen zou duren. Na een kleine maand kreeg ik nog een bericht dat de levering nog 2 weken zou aanslepen. Positief was dat Art & Craft een alternatieve leverancier zocht om het product toch te leveren. Aanbeveling: kan je niet binnen het aangekondigde tijdsbestek leveren, zet dat dan ook op transparante wijze op jullie site!

Pluspunten

Goede prijzen voor goede top merken.Zeer correcte en vriendelijke mensen.Top Winkel.

Misschien het transport intern doen ipv uitgeven aan externen

Pluspunten

Laagste prijs èn snelle levering. Ook in Nederland

Pluspunten

I got one of the best price offers for a big smart TV. The delivery was a bit delayed (not the next day-two) but on overall a good experience

Pluspunten

Commandé et livré le lendemain avec dynalogic qui est un des meilleurs servez de livraison. Très bons prix et service clientèle qui suit

Pluspunten

Correcte afhandeling en vlotte communicatie. Alles naar wens.verlopen.

Pluspunten

Kwaliteit en goede Servisch

Pluspunten

Proper geleverd

Besteling liep grondig fout. Order was er vergeten Telefoongesprek wel alles in orde gekomen.

Pluspunten

snelle afhandeling en levering. Goed product ontvangen.

nihil

Pluspunten

snelle levering scherpe prijzen