Leuke spullen en een goede service!

Leuke spullen Goede kwaliteit. Nette service.

Ik ben altijd erg blij met jullie spullen. En de hondjes ook.

Zeer tevreden over Alprovi, medewerkster dacht goed mee en als bonus nog een leuk extraatje gekregen. Snelle levering en erg blij met de bestelde spullen. Nu lekker aan het werk met honden en hun baasjes

Goede producten. Helft nog niet ontvangen. Het is al zeker een maand later.

Fijne producten. Kost wel veel geld. En helft is nog niet binnen helaas

Beste, Sorry dat het allemaal wat langer duurt, dan normaal. Maar goed nieuws, morgen wordt de helling en de bandensprong verstuurd. Helaas heb ik nog steeds geen levertijd door gekregen van de Rollenbaan. Wil je hier wel op wachten of liever iets anders of geld retour? Fijne dag. Sport en Spel voor Dieren

Vaste klant en altijd tevreden. Al jaren

Ik bestel al jaren bij Alprovi voor mijn honden en ben over alles tevreden. Zowel materiaal als afhandeling.

Snel geleverd en precies wat ik zocht

Vlotte levering .

Super ervaring , top

Kwaliteit

Bij iedere aankoop is er snelle levering van kwaliteits materiaal voor een democratische prijs

Positief

De materialen die wij voor onze hondenschool kopen bij Alprovi zijn van goede kwaliteit. De bijgeleverde lesplannen brengen ons ook weer op leuke ideeën. Ook is de levering volgens afspraak. Kortom, 5 sterren!

mijn honden vinden het geweldig

wordt hier voor meerdere doeleinden gebruikt, de puppy's zien de balansschaal zelf voor een hondenmand aan.

Supergoed

Mooffz hoopers besteld, eerlijke prijs, snelle levering naar België (woensdag besteld, vrijdag geleverd), veilig en degelijk materiaal.

Super veel mogelijkheden met het materiaal

Mijn eerste bestelling en ik ben zeer tevreden. Direct ingezet bij de lessen en het werd ook door de cursisten en woefs als zeer leuk ervaren. Ik wordt erg hebberig van het leuke aanbod aan materiaal op jullie site dus er volgen nog zeker meer bestellingen.

Niet wat ik hoopte

Jammer dat er een merknaam op de clicker zit! En de beschrijving ontbrak

Beste, Vervelend dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet, Indien u het product wil retourneren is dit uiteraard mogelijk. Voor wat betreft het lesplan kunnen wij deze uiteraard nasturen. Hoeveel zou u er willen 1 of 50 stuks? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

SUPER

Heel snelle levering, mooie materialen!! Ik heb balansmaterialen en agilitykegels besteld voor mijn fysio oefeningen. Van super kwaliteit!

te zacht materiaal

Ik bestelde de ringen om te trainen. Na 1 training heeft de hond de ring al in 2 gebeten. Het materiaal is te zacht.

Beste Anke, Wat vervelend dat je hond deze al kapot heeft gebeten. In het lesplan wordt wel duidelijk aangegeven hoe je kan leren om de hond er rustig mee om te laten gaan. Het is niet de bedoeling dat ze er volledig in gaan bijten. Hopelijk krijgen jullie het snel onder de knie met de andere ringen. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

Prima. Snelle levering

Degelijke toestellen

Goede levering. Goede kwaliteit en prijs. We zijn er blij mee.

Unieke speelattributen voor onze sheltie. Oftewel heel veel nieuwe leuke uitdagingen met veel en langdurig speelplezier.

Klantenservice is top

De producten van Alprovi zijn fantastisch! Goede kwaliteit, leuke dingen, toffe kleurtjes.. Geweldig gewoon ! Maar daarnaast wil ik toch ook even de nadruk leggen op de klantenservice. Een afdeling waar je vaak alleen maar mee in contact komt als er een probleem is. Ik heb hen voor twee kleine zaken gecontacteerd en werd telkens bijzonder vlot en vriendelijk geholpen. Goede producten aanbieden is één ding, maar er zo'n geweldige service bij geven is ook heel veel waard! Goed bezig! ;)

Mooi kwaliteitsmateriaal

Mooi degelijk spel materiala voor op mijn dierfysiotherapie praktijk. Nog in afwachting van deel II van mijn bestelling, misschien is informeren dat de levering in 2 etappes komt nog een klein verbeterpuntje.

Mooie producten en snelle verzending. Heel tevreden en blijf hier zeker bestellen. Klantenservice is ook goed bereikbaar en heel vriendelijk.

Goede ervaringen

Tweede keer besteld, ik ben tevreden

Hele soepele en snelle levering

De helft was snel geleverd, jammer dat de bezorger de spullen buiten heeft neergezet.

prima produkt

Heel fijn kussen, alle honden genieten ervan om hun oefeningen te doen.

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...