Bal 65 cm

Levering ok Kwaliteit, dikte materiaal ok Enige minpunt is dat deze bal na het opblazen nog steeds erge vouwen vertoond van het inpakken. Hopelijk verdwijnen die mettertijd alhoewel ik het betwijfel

Product prima

Het product voldoet aan de verwachtingen. Alleen jammer dat de levering 6 dagen heeft geduurd ipv de geloofde 1-2 dagen

Mooi materiaal, snelle levering.

De website is duidelijk en biedt een ruime keuze, passend bij wat ik zoek. De levering was erg snel zodat ik snel met het nieuwe materiaal aan de slag kon. Heel fijn!

Goede service, goede kwaliteit en snelle levering

Ik vindt de materialen zeer fijn, het is allemaal lichtgewicht dus voor mij als reumapatiënt makkelijk om mee te nemen en daarnaast is het ook vrij stevig in gebruik.

Prima materiaal voor gevarieerd te trainen!

heel handig!!

samen met mijn hond doe ik aan dogdance. Om nieuwe oefeningen aan te leren zijn de targetschijven heel handig, om specifieke oefeningen te doen, waarbij een pootplaatsing heel belangrijk is. Dat kun je mooi aanleren met deze mooie targetschijven. Ik ben er heel erg blij mee!!

Degelijke agility-set

Vandaag is onze Ted jarig en heeft de SPPD set agility gekregen met de 3m. Tunnel. Hij vindt het helemaal geweldig! Ik twijfelde over de lengte van de tunnel maar 3m. Was zeker nodig! Hij lijkt wat kleiner maar dat komt omdat hij natuurlijk niet helemaal uitgerekt op een veld ligt. Handig om te weten dat hij helemaal uitgerekt 3m. Is en in praktijk dus korter. Het zijn allemaal degelijke spullen. Wij kunnen hobby-matig aan de slag!

Nog niet geleverd

Is nog niet afgeleverd en geen mail van de vervoerder??????

Beste, Bedankt voor je review en feedback. Vervelend om te horen dat jouw bestelling vertraging op heeft gelopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar kan onverhoopt een keer gebeuren. Mocht het vaker voorkomen, dan vernemen we dit graag, zodat we hier actie op kunnen ondernemen. Je kunt dan even contact met ons opnemen. We hopen dat de doppen nu snel in je bezit zijn en zien je graag weer terug in onze webshop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

Goede producten

Goede kwaliteit en klopt zoals op plaatje staat

Snelle levering en goed verpakt

Bestelling werd snel geleverd en de items zijn van heel goede kwaliteit. Onze hond heeft er veel plezier mee.

Professionele set voor een mooie prijs

Ik werd netjes gebeld dat het leveren iets langer duurde en of dat een probleem was. Uiteindelijk toch nog veel snellere levering, dus super tevreden mee. De set zelf is echt mooi en stabiel. Had de hoopers en de wand iets groter voorgesteld, maar deze voldoen prima en ik kan er prima mee trainen. NU maar hopen dat de honden er net zoveel lol in krijgen als ik!

Snelle levering en super leuke spullen

Hond is helemaal happy met de balans spullen... super snelle levering! Blije hond en dus een blij baasje.

Snelle levering en vriendelijke en nette service

Ik heb vorige week mijn eerste bestelling gedaan bij jullie. Bij het uitpakken bleek er 1 plugje te ontbreken, gelukkig zaten er al een reserve plugje bij de pomp zodat ik alles toch al kon gebruiken. Na 1 kort telefoontje is er een extra plugje opgestuurd zodat ik weer een reserve heb. De geleverde materialen zien er goed en degelijk uit, dus ik verwacht hier met mijn honden heel veel plezier van te hebben.

Makkelijk besteld , snel geleverd , direct aan de slag gegaan met oefenen!

Mooi materiaal en snel geleverd. Erg blij mee.

Voor de tweede keer besteld en weer alles naar wens. Goede snelle levering en mooie artikelen voor te trainen met je hond!

Levering volgens afspraak en prima op rijd

Levering volgens afspraak en prima op tijd

Snelle levering en goede service

Quality

Products are high quality, fast delivery!!!

Product precies zoals omschreven en op tijd bezorgd

Al lang aan het twijfelen geweest om het cato board te bestellen. Nu met de animal event korting dit toch besteld. Het artikel is netjes bezorgd geworden op het afleverpunt. Het is een degelijk board en je kunt het ook als wip en helling gebruiken. Ik ben er tevreden over!

Geweldig spelmateriaal!

Veelzijdig te gebruiken materiaal, van stevige kwaliteit. Snel en zorgvuldig verzonden. Inclusief een informatie briefje. Vooral de zachte paw Stones springen er voor mij uit. Ik was bang dat het materiaal gevoel zou zijn voor nagel afdrukken. Maar dat is gelukkig totaal niet het geval. Mijn hond vindt ze ook prettig om mee te werken.

Erg goede ervaring

Snelle service en mooie kwaliteit van het artikel!

Sehr empfehlenswert

Alles Perfekt gerne wieder :-)

De honden zijn dol enthousiast!

We hebben deze spullen voor ons dierenasiel gekocht om hun (tijdelijke) leven in het asiel iets aangenamer te maken. De hooperset en het balanskussen zijn van mooie kwaliteit, dus heel tevreden!

Alles zoals beloofd !

Alles netjes en op tijd geleverd ! Mooi training materiaal gaan we veel plezier mee beleven met onze hond.

Kruisboog 35

3905 TE Veenendaal

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...