positieve ervaringen

de bestelling verloopt vlot, snelle levering de gekochte materialen voldoen aan wat belooft wordt op de site. leuk en goed materiaal dat tegen een stootje kan

Correcte levering en mooie kwaliteit

Uitgebreid assortiment voor training van honden. Goede kwaliteit waardoor sport spel met veel plezier gedaan worden.

Friendly service, quick shipping

Good offers and products, very friendly service and quick shipping. The Flexiness StackingBars are a perfect add on for my dog‘s fitness training.

Goede kwaliteit

Blijft netjes staan. Zeer goede stevige kwaliteit

Ruim assortiment

Tevreden maar de zak waar de bogen inzaten was beschimmeld.

Duidelijke omschrijving op website, snelle levering, goede prijs

Superblij met de bestelde spullen

Super blij met de snelle levering, vriendelijke bezorger, en fijn materiaal. Bedankt zal zeker weer voor Alprovi kiezen als ik iets nodig heb.

Voldoet aan de verwachting

Voldoet aan de verwachting

goede kwaliteit

het materiaal is van goede kwaliteit en leuk gekleurd. mijn bestelling was snel verzonden en goed verpakt. mijn honden zijn blij met hun nieuwe trainingsmaterialen en mijn katten zijn blij met de grote door waarin het werd geleverd. ik zou hier zeker nog een keer bestellen

Goede materialen, vlotte service

De materialen werden vlot geleverd en voldoen volledig aan mijn verwachtingen

Geweldige producten tegen een goede prijs!

Ik heb vier hooperspoortjes besteld en deze werden supersnel en goed verzonden. Ik heb er al heel erg veel plezier van gehad. De kwaliteit is hartstikke goed en ze zijn eenvoudig op te bergen. Ik ben er superblij mee!

Altijd weer zeer tevreden over de artikelen en service.

Spullen zijn perfect en zijn zoals ze beloven. Antwoord op je mail krijg je direct als je vragen hebt. Kortom, ik koop er graag. Groet Karin

Goed geleverd!

De bestelling is goed geleverd! Alle door gegeven gewenste kleuren zijn goed geselecteerd! Voor een aantal producten een flyer met uitleg, of binnen de verpakking uitleg voor gebruik. Erg netjes.

Mooi kussen handig en leerzaam

Helemaal super!

Goede service, snelle verzending en producten zoals afgebeeld en omschreven. In stevige doos verpakt. Erg blij met mijn nieuwe materialen!

Snelle en correcte levering

Makkelijke webshop, bestellennen betalen ging prima. De bestelling werd snel en correct geleverd

Niets op aan te merken

Fijn materiaal en goede service

Mooie treiballen gekocht om te gebruiken voor mijn lessen. Zien er netjes en stevig uit. Ze waren keurig ingepakt en snel verzonden !

Super service super spullen

Spullen snel geleverd mooi en handig in gebruik. Vele mogelijkheden met weinig spullen.

mooie producten goede service

mooie producten goede prijzen goede communicatie prettig contact

Goeie service. Interessante producten

Prima materiaal

Prima materiaal om mee te spelen met mijn hond. Stevig en kleurrijk.

Snelle levering.

Super snel en hele mooie materialen.

Ik heb een hondenschool en heb al verschillende materialen die ik daar gebruik. Zeker ook nog een verlanglijstje...... Het is steeds een cadeautje als het binnenkomt en heel leuk om te zien hoe blij de honden ervan worden. De materialen zijn heel stevig. Leuke aanbiedingen en snelle levering.

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...