Snelle levering, goede kwaliteit materiaal

Mooie materialen, prima set en snelle levering. Jammer alleen dat de Mooffz tas niet in een grotere maat beschikbaar is, nu passen alleen de 100 cm stokken erin.

Alles snel geleverd!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit. Geen poespas

uitermate tevreden over materiaal en snelle levering

Dit was niet mijn eerste bestelling bij Alprovi. In het verleden heb ik al vaker besteld bij jullie en altijd naar tevredenheid. De website is overzichtelijk en de materialen zijn van goede kwaliteit. Daarnaast vind ik de snelle levering ook een belangrijk punt. Kortom: een tevreden en terugkerende klant.

Prima. Miste per ongeluk 1 onderdeel, is direct op gereageerd en netjes toegezonden.

Keurige levering. Bij missen van pootjes, direct en correct gereageerd en direct ontbrekende onderdeel toegezonden.

Verrast van de kwaliteit ,voorlopig toch...

Beste prijs op de markt en dezelfde kwaliteit. Snelle levering

Fijne producten voor de revalidatie van mijn hond

Door het uitgebreide assortiment kan ik de revalidatie van mijn hond thuis verder voortzetten. Hij heeft inmiddels al veel meer balans en spierkracht opgebouwd.

Degelijke spullen voor een eerlijke prijs

Al vaker iets besteld bij Alprovi. Ze hebben degelijke spullen, bestelling wordt snel en netjes afgeleverd.

Vlotte service & kwalitatieve producten

Altijd een aangename site om te bestellen. Ze leveren vlot, houden je op de hoogte van eventuele langere levertijden en je kan altijd snel terecht bij de klantenservice.

Snelle levering en goed produkt

Balanskussen van goede kwaliteit en goed te gebruiken voor hondentraining

Steeds een vlotte service

Ik bestel al jaren bij Sport en spel voor dieren en nog nooit problemen gehad. Steeds correct geleverd en snel geleverd.

Prima materiaal en goede klantenservice

Bestelling is vlot bezorgd. Goed verpakt. Fijne les omschrijving erbij. Een aanrader!

Super snelle levering, mooie kwaliteit en kleuren. Cursisten worden er zelfs vrolijk van en alles multiinzetbaar.

Super snel geleverd

Mooie kwaliteit en heel snel geleverd

Veel plezier samen!

Met de body en balance materialen kan ik heel veel verschillende oefeningen doen die goed zijn voor mijn hond zijn spieren én onze band versterkt! Heel tevreden over de levering en het materiaal.

Super!!

Werdt netjes gebeld dat een onderdeel van mijn Hooper set nog niet leverbaar was. En zo snel mogelijk werdt na gestuurd.

Snelle bezorging.

Zeer snel bezorgd. Ga zeker weer bij jullie bbestellen, het materiaal is uitstekend.

Snelle levering, goede kwaliteit producten

De producten zijn van goede kwaliteit en veilig voor honden. Er komen regelmatig nieuwe producten bij. Snelle levering is ook fijn. Prijzen zijn iets aan de hoge kant maar daar is de kwaliteit ook naar.

Heel makkelijke website

Ik vond snel de artikelen die ik nodig had en ze werden snel geleverd

Goed product vlot geleverd

Mooie website, met goede stevige sport en spel producten. Een aanrader. Ik heb touch schijfjes besteld. Ze zijn mooi en stevig we hebben ze al veelvuldig gebruikt.

Zeer tevreden.

Top materiaal. Zeer gemakkelijk in elkaar te steken en prima voor uitvoering. Heel kleurrijk en goed oefen materiaal.

Op aanrader van de fysiotherapeut gekocht voor mijn hond met een beginnend gescheurde kruisband na een aantal weken hydrotherapie. Het duurde even voordat ze snapte hoe de stapstenen werken, maar ze vind het super leuk. Daarnaast wordt ze er ook snel moe van, omdat ze zowel fysiek als mentaal uitgedaagd wordt. De producten zijn goed en stevig. Bij de stapstenen krijg je ook nog een handleiding erbij. Zeker het geld waard :)

Vriendelijk contact en alles op tijd

Ze hadden niet alle artikelen direct op voorraad. Werd er netjes over geïnformeerd. Na 2 dagen alsnog alles geleverd gekregen.

Fantastisch assortiment om oneindig te variëren

Heel blij met ons nieuwe cato board. Weer uren trainplezier voor de boeg. Als wip, als helling achteruit, zijwaarts lopen, plaats om naar te sturen. Fantastisch!

Kwaliteit en snel in huis

De bestelling voldeed aan mijn verwachting en was snel geleverd

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...