prima produkt

Heel fijn kussen, alle honden genieten ervan om hun oefeningen te doen.

Ruime keuze en mooi stevig materiaal!

Onze bestelling kwam keurig op tijd en is helemaal naar onze zin. Prachtig materiaal om thuis een parcours uit te zetten voor onze hond. Met een aantal stokken, pionnen en klemmen heb je al eindeloos veel mogelijkheden.

Super leuke webshop!

Ik ben super tevreden over mijn aankoop! Mijn hondjes en ik zijn er heel erg blij mee. Zeer duidelijke website, en een snelle verzending. Ik ga zeker en vast nog wat leuke spullen bestellen. Groetjes. Liselotte en poedels

Snelle levering, goed materiaal.

We waren op zoek naar een hanteerbare `muur` voor onze club. Gevonden bij Alprovi. Heel fijn!

Doen wat ze zeggen

Alprovi is professioneel, duidelijk en de foto's en omschrijvingen van de producten zijn precies zoals het is. Duidelijk, snel geleverd en makkelijk in bestellen/afhandelen.

Goede materialen

Goede service snelle levering en de materialen zijn super

Vlotte levering, goede producten

Vlotte levering, goede producten

Helemaal top

Snuitgolfballen waren na 2 dagen al binnen en zijn al aan het oefenen, hoop het setje voor snuitgolf ook te kunnen bestellen want vinden het erg leuk om te doen..

Besteld en snel ontvangen

Mijn bestelling is keuring afgehandeld en alles in prima staat ontvangen en heel snel na het plaatsen ven de order in huis.

Goed materiaal en snelle levering.

Hoopers besteld Werden snel geleverd en goed verpakt. Kan ze zelf niet maken voor deze prijs (en dezelfde kwaliteit).

Super netjes en snel geleverd.

Leuk

Grote pret met de honden. Vooral de bull terriër vindt het prachtig

Snelle levering, dat zag ik graag.

Zie boven

Goed assortiment en snelle levering

Ik speel balans en coördinatie met mijn (snel overprikkelde) hond en ben al lange tijd op zoek naar materialen die we kunnen gebruiken om de oefeningen uitdagender te maken. Op deze website hebben ze alle en meer materialen dan ik nodig heb, en snel geleverd.

sprongen

snelle levering, sprongen zijn super

snel en netjes geleverd

1 item miste in de levering, dit is na een telefoontje direct de dag erna alsnog bezorgd. prima!

Makkelijk besteld, snel geleverd maar natuurlijk t belangrijkste, super goede spullen. Erg blij mee!

Snelle service!

Een overzichtelijke website, voldoende uitleg.

Super snelle levering en goede producten

Ik had de producten enorm snel in huis! Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Gaan zeker nog vaker bestellen!

Vlotte bestelling en levering Ook bij vragen per mail hebben jullie mij snel en goed geholpen

Kei leuk

Ik heb al vaker bestellingen geplaatst en het is helemaal top. Snelle en correcte levering en top kwaliteit.

Zeer tevreden met de service en attributen

Ik heb meerdere producten besteld; balance pad, Mooffz antislipmat, Mooffz stapstenen en een hoepel 50cm. Goede kwaliteit producten zijn het, erg blij mee. De hond vond het uitpakken al een feest. Bij de stapstenen zit een nette beschrijving hoe de hond te trainen. De balance pad was direct een succes, de hond zat er direct op. De rest gaan we rustig aan opbouwen. In de toekomst zal ik meerdere producten gaan aanschaffen bij Alprovi.

Heel fijn om te gebruiken vnl in de reva lessen. Mooie kwaliteit , prijs is goed.

Goede, veilige spullen

Ik ben fan van Alprovi sport en spel voor dieren. De producten zijn goed, stevig materiaal en duidelijk ook te gebruiken. De lesplannen van Judith een welkom extraatje. Het enige wat het nog beter zou maken in mijn ogen is verzenden via postNL zodat je de bestelling fatsoenlijk kan volgen en beter kan inschatten wanneer je thuis moet zijn.

Snelle levering en altijd goed verzorgd!

Kwaliteit en snelle levering, dat is fijn, het materiaal kan dus snel ingezet worden in de lessen of trainingen>

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...