Werd snel bezorgd en duidelijke website

Mooie kleurrijke stevige spullen. Snelle levering

Grwoon goed gegaan

Besteld en vlot bezorgd

Super gave producten voor spel en sport ten behoeve van de hondentraining

Besteld, duidelijke en mooie webshop, producten snel binnen en netjes verpakt! Heel blij mee!

Prima kwalitateit en goede levering.

Alprovi levert kwalitatief goede producten.

Blij met de anti slip matten

Ik heb de grote anti slip matten besteld en ben er heel blij mee! Met snuitgolf verplaatste het onderdeel steeds over de tegelvloer waardoor het niet werkte. Met deze matten blijft het staan en kunnen we rustig een potje snuitgolf aanleren zonder schuivende onderdelen.

Makkelijk site en super snelle levering.

Ik wist niet dat dit bedrijf bestond. In eerste instantie ben ik huiverig om van een site te bestellen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik heb de site voordeel van de twijfel gegeven. Ik vind het een makkelijke en duidelijke site. De levering ging ook snel en je werd van alles op de hoogte gehouden. Ik heb niet veel om als tip mee te geven, want jullie doen het al fantastisch. Maar het zou fijn zijn als de klant kan kiezen met welk bedrijf het pakketje verstuurd wilt hebben. Het is vaak dat de levering bij DPD/DHL heel slecht gaat in onze wijk.

Netjes geleverd

Netjes alles afgeleverd. Heb nog nooit geen problemen met deze leverancier gehad.

vlotte levering en prima kwaliteit

goederen worden heel snel geleverd en zijn ook van heel goede kwaliteit . ik vind dit belangrijk voor de veiligheid van mijn hond . we hebben er samen al veel plezier aan beleefd

weer top te vreden

ik heb onlangs de fit bone besteld, wat een leuke dingen heeft alprovi toch voor de balans en coördinatie van onze honden, we hebben een hond met een rug probleem ,dus spier onderhoud is erg belangrijk voor hem, met de mooie spullen van alprovi lukt dat wel..

super leuk Alprovi dus ook voor dieren

leuke dingen voor sport en spel met dieren

Prima geregeld vanaf bestelling tot bezorging

Hele bestelproces is heel overzichtelijk en makkelijk te volgen, artikelen werden de volgende dag al geleverd en alles ziet er uitdagend uit voor de hond, onze Jente is er blij mee en we gaan het zeker uitbreiden!

Mijn pakje was snel en deftig geleverd. De hondjes vinden het ook zeer leuk om ermee te werken.

Leuk assortiment leuk dat je als particulier ook mag bestellen. Nog redelijke prijzen

Snel en goed geholpen!

Voor het bestellen had ik nog een vraag. Via WhatsApp ben ik snel en vriendelijk geholpen en dezelfde dag nog gingen mijn artikelen op de post. Top!

Super leuk

Geweldig om de hond te laten spelen, springen, onderdoor of er overheen. Kan allemaal met de pionnen en bijbehorende stokken.

de artikelen van Alprovi zijn prima, alleen de verpakking laat te wensen over.... de doos van mijn bestelling was kapot, niet goed dicht geplakt en daar door open gescheurd. gelukkig zat alles er nog in.

Zeer goed!

Alles goed en correct geregeld!

super

Vlot en snel

Zeer kwalitatieve mooie kleurrijke materialen. Diverse prijsklasses wat te vinden. Voor beginners tot gevorderden etc.

Fijne producten snelle levering

Producten waren zoals verwacht en van hoge kwaliteit. En de levering snel en op datum die ik had afgesproken.

Goede communicatie, snelle service en kwaliteitsvolle materialen

Materiaal inzetbaar voor allerlei hondentraining, mijn hond vindt het heerlijk. Ook als particulier is er nog heel wat betaalbaar materiaal te vinden. Verder een snelle verzending.

Snelle levering en goede kwaliteit materialen

De spullen zijn snel geleverd en zien er goed en degelijk uit.

presies wat ik wouw

ben er heel blij mee

Snelle verzending en mooie materialen

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...