presies wat ik wouw

ben er heel blij mee

Snelle verzending en mooie materialen

Zeer goed!

Het was een cadeau voor mijn vrouw haar verjaardag. Snelle bezorging, goed verpakt. En belangrijker, mijn vrouw was helemaal verrast. Nu kan ze met onze cattle oefenen met de pionnen en paaltjes.

Voldeed volledig aan de verwachting.

Netjes verpakt en snel geleverd. Goede kwaliteit waar we nog jaren gebruik van hopen te maken tijdens de lessen.

Overzichtelijk website met duidelijke uitleg. Snel verzonden en Marley is helemaal blij met haar nieuwe vrolijk gekleurde treiball!

Bestelde artikelen zijn snell geleverd. Zeer tevreden over artikelen en levering.

is wat ik verwacht

snel bezorgd , goed matriaal en nu de hond leren.

Groot aanbod van Treibbals, een echte speelkameraad voor onze hond.

Ik was al een tijdje op zoek naar een treibbal voor mijn Bordercollie. Fijn dat kullie verschillende maten en kleuren aanbieden. De bal is een leuk speelmaatje voor onze hond. Wel afwachten hoelang de treibbal het overleeft bij onze hond :)

Hele snelle levering ik had de mini fitniss trampoline besteld super blij mee de volgende had ik hem al on huis

Prima producten & levering

In onze zoektocht naar een aantal hondenspelproducten op de website van Alprovi uitgekomen. De beschrijving en foto's bij de producten waren erg informatief en dat is waarom we voor Alprovi hebben gekozen. Dus voor het eerst besteld Itoch altijd spannend of dat goed gaat), maar de levering was vlot en prima! De materialen gebruiken we veelvuldig, wij (en de honden!) zijn er erg blij mee.

Hele goede ervaring

Snelle levering. Hele goede service. Kregen er zelfs nog een cadeautje bij. Ik geef ze een 10 +

Leuke set waar ik veel plezier van ga hebben

Leuke set met hoepels en slalompalen in alle kleurtjes. Goede kwaliteit.

Positief

Zeer degelijk materiaal voor een schappelijke prijs. Goede service en vlotte levering.

Goed snel en netjes correct geleverd

Goed snel en netjes correct geleverd

Mooi product & snelle levering

Snelle levering, kwaliteit prijs verhouding goed Zal hier zeker weer eens bestellen

Naar verwachting

De materialen zijn zoals verwacht. Goed om thuis mee te oefenen en prijs/kwaliteit is goed. Ik heb nog wat op het oog om bij te bestellen. Ben zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit voor eerlijke prijzen

Heb doppen voor bevestigen hoepels en 'platte' besteld. Prima product. Doppen blijke multifunctioneel zodat buishoepels ook passen. Jammer dat dit en de makimale diameter er nie bij stond. Ook de diameter van mogelijke stokken die je er in kan steken staat niet vermeld

Beste Frank, Bedankt voor de tip. Ik heb het aan de productomschrijving toegevoegd. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

Al meerdere artikelen bij dit bedrijf besteld Kwalitatief goede spullen Nette service voor als er iets is of als je vragen hebt Levering is ook prima

Prima webshop

Goed product, goede levering.

Mooi materiaal en fijne service

Alle tot noch toe bestelde materialen zijn erg stevig en van goede kwaliteit. Verder vind ik de snelle verzending en service top !

Praktische en mooie hulpmiddelen om mijn oudere hond toch fit te houden.

Ik heb veel sport gedaan met mijn lieve poedel. Gehoorzaamheid, canicross en agility. Vooral agility was voor zijn spieren en knoken na een aantal jaren te veel: de sprongen te hoog (rsi van altijd op dezelfde voorste pootjes terecht te komen), de slalom te kort tussen de stokken waardoor zijn rug heel erg moet krommen, en de tunnel te klein voor zijn bouw. Na veel doktersbezoeken, rust, supplementen en ook wel eens medicatie, is hij veel beter. Ook wat minder gewicht doet wonderen. De fysiotherapie die ik met Alprovi toestellen doe, vervangt al de activiteit van eerder. Hij is terug de oude maar wij houden ook rekening met zijn beperkingen. Een goede uitleg en leidraad via de internetkanalen zorgen voor een afwisselende en oneindige mogelijkheden! Zeer tevreden over de mogelijkheden!!

Nette levering, tegenvallende kwaliteit

Goede site, nette levering, tegenvallende kwaliteit: na 3 x de puppy-kattenloop te hebben gebruikt. Vielen de schroeven er al uit. Andere materialen van jullie zijn altijd prima….

Beste, Volgens mij is de kattenloop in oktober 2022 al gekocht? Mocht deze dan niet goed zijn, kunt u ons altijd per mail benaderen, zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen. U mag ons altijd nog beeldmateriaal sturen van het probleem, zodat we aan onze leverancier kunnen vragen of dit nog onder de garantie valt. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

Betaalbare spullen en snel geleverd!

Heel leuke kegelset gekocht met horden. Kan zowel voor agility als balanstraining ingezet worden. Heel tevreden mee!

Dit is mijn tweede bestelling voor een gevlamde Treibball. Goede levering en hele fijne ballen.

Superservice!!

Kwalitatief en veilig materiaal die goed zal gebruikt worden in onze 4ADOGZ-Academy Puppyspeeltuin

Kruisboog 35 3905 TE Veenendaal

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...