Praktische en mooie hulpmiddelen om mijn oudere hond toch fit te houden.

Ik heb veel sport gedaan met mijn lieve poedel. Gehoorzaamheid, canicross en agility. Vooral agility was voor zijn spieren en knoken na een aantal jaren te veel: de sprongen te hoog (rsi van altijd op dezelfde voorste pootjes terecht te komen), de slalom te kort tussen de stokken waardoor zijn rug heel erg moet krommen, en de tunnel te klein voor zijn bouw. Na veel doktersbezoeken, rust, supplementen en ook wel eens medicatie, is hij veel beter. Ook wat minder gewicht doet wonderen. De fysiotherapie die ik met Alprovi toestellen doe, vervangt al de activiteit van eerder. Hij is terug de oude maar wij houden ook rekening met zijn beperkingen. Een goede uitleg en leidraad via de internetkanalen zorgen voor een afwisselende en oneindige mogelijkheden! Zeer tevreden over de mogelijkheden!!

Nette levering, tegenvallende kwaliteit

Goede site, nette levering, tegenvallende kwaliteit: na 3 x de puppy-kattenloop te hebben gebruikt. Vielen de schroeven er al uit. Andere materialen van jullie zijn altijd prima….

Beste, Volgens mij is de kattenloop in oktober 2022 al gekocht? Mocht deze dan niet goed zijn, kunt u ons altijd per mail benaderen, zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen. U mag ons altijd nog beeldmateriaal sturen van het probleem, zodat we aan onze leverancier kunnen vragen of dit nog onder de garantie valt. Met vriendelijke groet, Sport en Spel voor Dieren

Betaalbare spullen en snel geleverd!

Heel leuke kegelset gekocht met horden. Kan zowel voor agility als balanstraining ingezet worden. Heel tevreden mee!

Dit is mijn tweede bestelling voor een gevlamde Treibball. Goede levering en hele fijne ballen.

Superservice!!

Kwalitatief en veilig materiaal die goed zal gebruikt worden in onze 4ADOGZ-Academy Puppyspeeltuin

Super snel geleverd en van goede kwaliteit

Ik heb de rocker besteld en die avond gelijk gebruikt in de les balans en coördinatie, goed materiaal glijd niet weg en de honden vonden het ook een leuk artikel.

Snelle levering en goed produkt

Er wordt snel geleverd en de produkten zijn van uitstekende kwaliteit. Ik kon er direct met mijn hond mee aan de slag. Ik ben er super blij mee!

Handige website

Degelijke producten. Vlotte service

Beste Tania Verhulst, Het is natuurlijk vervelend om te moeten wachten op producten! Wij kunnen ons dit goed voorstellen en proberen de wachttijden op producten zo laag mogelijk te houden. We proberen ook aan alle kanten duidelijk aan te geven dat sommige producten in onze webwinkel een langere levertijd hebben. De levertijd van producten kunt u ten alle tijden terug vinden onder de prijs van het product. Het door u gekozen product Driehoekige zand- verzwaringszak Tunnel 80 cm Groen heeft een levertijd van 2-3 weken. De door u geplaatste bestelling is gedaan op 08-05-2023 08:06:34. Deze bestelling is direct door ons in behandeling genomen en dezelfde dag nog besteld. Het door u gekozen product Driehoekige zand- verzwaringszak Tunnel 80 cm Groen werd volgens de track&trace gister 16-05-2023 om 10:26 geleverd. We doen erg ons best alle producten zo snel mogelijk te leveren! Zelfs met een langere levertijd proberen we de producten nog met spoed bij u thuis te krijgen. In dit geval met een weekje :)! We hopen dat u onze service in de toekomst als prettig blijft ervaren. Brian, Team Alprovi

Snelle levering, goede kwaliteit.

Mooie materialen en snelle levering

Bestelling snel geleverd. Mooi materiaal de omschrijving op de website klopt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Targetschijven zijn van goede kwaliteit en de leverijng ervan supersnel.

Leuke speeltjes voor de hond

Leuke speeltjes voor de hond. Nette prijs en snel geleverd

Fijne en snelle levering, alles is netjes verzorgt aangekomen

Topmateriaal!

Hoopers staken heel snel in elkaar. Materiaal is top!

Blij mee!

Ik kreeg het product meteen de volgende dag al binnen. Het was netjes verpakt en ik ben er erg blij mee! Het zou alleen fijn zijn als de omschrijving van een product iets duidelijker weer zou geven wat erbij zit en als iets niet inbegrepen is, een verwijzing naar het exacte product gegeven wordt. Bijvoorbeeld pompjes voor balansmateriaal.

Mooi materiaal voor beginnende agility

Wij starten met agility en wilden thuis wat materiaal hebben. Dit is daar super geschikt voor!

Super leuke materialen en snelle service

Voor mijn hondenschool bestel ik regelmatig bij jullie, het is altijd super goed geregeld. Altijd op tijd geleverd en de materialen zijn top kwaliteit.

Vriendelijke en hulpvaardig personeel

Zeer tevreden mee en mijn hondje ook

Elke dag spelplezier en een blije hond Hij doet dit elke dag en zo heeft hij minder stress

Snelle levering en super fijn spul

Voor onze Australian Shepherd wat spullen gekocht om een HD-vriendelijk parcours te maken (slechte heupen). Alles is modulair dus we kunnen variëren met de spullen die we gekocht hebben. Zo kunnen we coördinatie oefeningen met hem doen wat hem meer bewust maakt van zijn lijf. En het zet hem aan het denken. Hij vindt het super leuk. Hond blij en voldaan, baasjes ook. Daarnaast was de levering super snel. En we gaan onze set zeker uitbreiden.

Bestelling werd helaas door DPD terug verzonden omdat ik niet thuis was, maar de dag daarna had ik gewoon mijn bestelling in huis. Top!

Top assortiment met snelle bezorging

Alprovi heeft een top assortiment. Er is onwijs veel keuze. Overal staat een duidelijke beschrijving bij. De bezorging is ook snel. Er zit ook een stappenplan bij voor het aanleren van de oefeningen

Snelle service, simpele uitvoering

Boogjes voor hoopers besteld. Voldoen aan verwachting: makkelijk uit elkaar te nemen, stabiel als ze staan. Enige minpuntje: de staanders kunnen regen verzamelen door de minime opening aan de bovenkant (vierkante opening staander; ronde buis boog).

Mooie kleuren en materialen

In prima staat en op tijd ontvangen. Vandaag aan Teddy de Teckel gegeven, ging er meteen mee spelen. Dus hij is er blij mee. Groeten en bedankt voor het mooie product. Willy

Zeer snel geleverd! En product voldoet aan de verwachtingen.

Kruisboog 35

3905 TE Veenendaal

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...