Zeer duidelijke website.

Mijn ervaring is goed maar alles kan altijd beter.

Super snel ter plaatse!

uitstekend

een diner jacket van zeer goede kwaliteit en laag geprijsd. klantservice heeft nog black friday korting verzorgd.

Super mooi overhemd en goede service

Goede ervaring het was snel binnen wat ik had besteld

Mooie spullen, goeie service

Zowel in de winkel als online: Betaalbare mode en kwalitatief goed. Ik koop hier graag

Goede kwaliteit en fijne webshop dienis duidelijk cq overzichtelijk

Fijne merken voor mijn partner die langer dan gemiddeld is. Kwaliteit is goed! Mooie afwerking.

Online 10 keer beter dan de winkel

Foute maat besteld. Geen probleem. Teruggestuurd. En opnieuw besteld. Prima

goede pasvorm en leuke snit

Het overhemd paste goed, de kleur was goed. Snelle bezorging

Goede prijskwaliteit verhouding

Omdat ik vrij lang ben is het moeilijk goed passende overhemden te vinden. Die van Gents met extra lange mouwen (mouwlengte 7) passen echter goed en ze hebben een redelijk aanbod met verschillende mooie overhemden (hoewel ik graag wat meer variatie in prints zou zien) en regelmatig acties waardoor de prijs ook erg mooi is! Ik ben ook wel eens in de winkels geweest en het personeel was altijd vriendelijk!

Heel goede service.

Goede site met betaalbare kleding

Prima overhemden, snelle levering

Alles is zoals het op de site er uitziet, prima dus. Ook alles lekker snel in huis.

Verschrikkelijk

Het is echt een schande hoe ze ons behandeld hebben. Wij hebben voor de zomer hier onze bestuurspakken besteld. Ze beloofde ons dat ze er de tweede week van september zouden zijn. Het is nu eind november en we hebben ze nog steeds niet. Ik denk dat we ongeveer zo een 25 keer met ze gebeld hebben. De ene keer is er iemand op vakantie de volgende keer zeggen ze dat ze je terug bellen en gebeurt dit gewoon niet. Het is echt schandalig.

Gewoon goed.

Mooi product, zorgvuldige verpakt en heel vlot geleverd.

Geen probleem kwaliteit beter dan sommige anderen. In aanhef wat duidelijker aangeven dat artikelen afgehaald kunnen worden afhaalpunten PostNL

Helemaal goed!

Prima prijzen en keurige website. Na mijn bestelling geplaatst te hebben werd er nog contact gezocht om voor de zekerheid de maten door te nemen. Hierdoor kwam ik er toch achter dat er het e.e.a. gewisseld moest worden. Prima service! In de winkel in Almere ben ik ook prima geholpen. Ik kom zeker terug!

Uitmuntend

Ben heel erg tevreden met de klantenservice van Gents. Ik voel mij serieus genomen en ik krijg ook een snelle respons terug waar ik wat aan heb.

Fijne webshop, snelle levering

Eenmaal in de winkel geweest voor het passen van de juiste maat. Nu kunnen we makkelijk hetzelfde merk online bestellen in de juiste maat. Toch ook het eigen merk van Gents ook geprobeerd maar viel iets kleiner uit dus jammer genoeg terug moeten sturen. Enige wat ik een beetje jammer vind is dat je van alles moet invullen voor het terugsturen terwijl de gegevens op de achterkant staan, maar goed. Dat is het minst erge. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Correct en snel

Prima service, goed verpakt, kledingstuk voldeed aan de verwachtingen

Leuke kleren voor vriendelijke prijzen.

Mijn ervaring met Gents is uitstekend. Voor telefonische adviezen word ik altijd correct en vriendelijk te woord gestaan vandaar dat ik vaste klant bij hen ben. Ze doen wat ze beloven, een aanrader dus.

uitstekend

Goeie snelle site. Producten zeer snel geleverd conform afspraak.

Duidelijk en overzichtelijk

Keurig optijd.

Goede kwaliteit, snelle service

Online maten zoeken is lastig maar met uitgebreide matentabel goed te doen. Bezorging top, zeer snel. Goede kwaliteit. Tevreden over product.

Mooie trui, snel geleverd, netjes verpakt

Hele duidelijke site en trui van kwaliteit. Super ervaring!

PRIMA SERVICE

Makkelijk te bestellen en netjes op tijd geleverd

De bestelling werd snel en goed geleverd

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7.