Goede hulp en snelle levering

Ik wist mijn maten niet die ik nodig zou hebben. Toen samen met de service erover gehad deze maten besteld en het zat best. Ondanks dat niet alles op voorraad was en iets uit de winkel rechtstreeks moest worden verzonden kwam dat alsnog dezelfde dag aan.

Goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen, we zien je graag terug bij GENTS!

Snelle levering van 2 kostuum blouzen

Hartelijk dank voor de review!

Pak besteld voor een gala maar was te groot. Ben toen naar de winkel gegaan en ben uitstekend geholpen! Goede service!

Mooie kleding en snelle service

Mooie kleding en snelle service

Dankjewel voor de beoordeling, we hopen je vaker te kunnen helpen!

prima, informatieve medewerkers en mooie kleding

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

heel goed

snel gelevert

Hartelijk dank voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Slelle levring, goede kwaliteit, alleen maat is wat aan de kleine kant

Dankjewel voor de feedback, we zullen dit meenemen in de toekomst!

Goed advies

Goede advies en service

Hartelijk dank voor de aanbeveling!

Gents biedt volop variaties met een goede balans tussen prijs en kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Gents is zeer goed. Goede kwalitatieve PAK, tegen eerlijke/betaalbare prijs. Ik vind het belangrijk dat de maten/stof/model overeenkomen zoals op de site wordt weer gegeven. Ik ben nu van plan om ook mijn andere kleding stukken bij GENTS te kopen. Wat ik zelf prachtig vindt is dat je de producten vooraf in de winkel kan bekijken en voelen see/feel experience. Om te ondervinden om mijn goede ervaring niet eenmalig is.

Hartelijk dank voor de review, we zullen ons best blijven doen om jou deze ervaring te blijven geven!

uitstekend

supersnelle service, telefonische hulp bij probleem was super tuxedo was mooi en paste perfekt zeeer tevreden van deze zaak

Hartelijk dank voor de review, we zien je graag terug in onze winkels!

Prima en snel afgeleverd

Gents is een van de weinige zaken die pantalons levert die wasbaar zijn. De pantalons hebben een goede pasvorm en een goede kwaliteit.

Hartelijk dank voor de mooie reactie, fijn om te lezen dat de pantalons zo goed bevallen.

Superservice

Artikelen waren razendsnel binnen. Het jasje bleek te klein. Telefonisch superfijn te woord gestaan en geadviseerd. Jasje omgeruild in de winkel, eenmaal thuis (mijn man kon niet mee om te passen, omdat we weer op het laatste moment alles nog moesten aanschaffen), bleek ook deze niet te passen, dus WEER terug (nu ging ie wel mee) en ook nu weer heel goed geadviseerd en probleemloos en snel ongeruild. Vriendelijke, spontane mensen en snelheid; perfect!

Bedankt voor de leuke reactie! Goed om te lezen dat we uiteindelijk naar wens hebben kunnen helpen.

Gewoon goed. Fijne prijs

Bedankt voor de mooie review!

Klein misverstand maar blij met bestelling!

Koltrui besteld en netjes een e-mail gekregen dat de trui 1 werkdag later zou zijn omdat het vanuit een winkel verzonden zou worden... Enige dagen later nog geen trui dus even gebeld. De trui lag er nog gelukkig, was iets mis gegaan met de verzending. Kan gebeuren in deze drukke dagen... Daarna netjes verpakt op afgesproken dag ontvangen; Supermooie trui, goede kwaliteit , heel blij mee, zou hier nogmaals bestellen.

Hartelijk dank voor de begripvolle reactie. Goed om te lezen dat je zo blij met met de trui! We zien je graag terug bij GENTS!

Eerste maal besteld. Alles correct.

Correct !

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Één maal besteld en retour.

Maat voering klopt niet veel te klein. Retour en twee maten groter besteld dus afwachten.

Hi Rick, Vervelend om te lezen dat je het gekozen colbert niet paste. Bij onzekerheden kan je altijd contact met ons opnemen. Zodra je retour is binnengekomen ontvang je een mail van ons. Groet, GENTS

Zeer goede kwaliteit van alle producten!

Voor ieder chique gelegenheid ben ik geslaagd bij Gents. Zowel gewoon pak, rokkostuum en ook accesoires goede hoogwaardige kwaliteit tegen een goede prijs!

Online bestelling stropdas

Email voorafgaand aan levering was niet helemaal duidelijk. De levering was snel maar in een belachelijk grote doos

Hi Marina, Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen. Helaas was je niet in de mogelijkheid om ons te woord te staan. Wij hebben je verzonden pakket gecontroleerd en komen tot de conclusie dat een overhemden doos is gebruikt in plaats van onze brievenbusdoos. Wij gaan dit intern bespreken en ervoor zorgen dat het niet nogmaals zal voorkomen. Wij hopen wel dat je tevreden bent met het bestelde product! Groet, GENTS

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Op stel en sprong besloot mijn man zijn rokkostuum aan te doen naar een feest...maar de rokgilet kon echt niet meer. Op zoek naar een nieuwe stuitte ik op Gents.nl. Binnen de kortste keren was de bestelling in huis en kon manlief goed gekleed mee!

Gilet werd snel geleverd. Kleur kwam overeen met de foto. Pasvorm is goed.

Bestelling, retourzending en terugbetaling perfect verlopen

Mijn zoon van 15 wilde graag een nieuw zwart kostuum hebben. In de fysieke winkel in Arnhem was echter (volgens aanwijzing op internet site) de vermoedelijk juiste maat niet aanwezig. Dus via internet site twee maten besteld. Waren de volgende dag in huis. Maar goed ook dat ik twee maten had besteld, want moest toch maatje groter dan verwacht zijn. Retourneren van het te kleine kostuum ging eenvoudig en terugbetaling was snel. Prettig om zo zaken te doen

Top kwaliteit en top service!

Meermaals producten bij Gents besteld waar ik zeer tevreden over was. Zo ook vorige week een coltrui besteld welke helaas bij de transporteur zoek is geraakt. hierdoor was mijn bestelling niet tijdig geleverd. Echter is mij meteen door Nick van het hoofdkantoor een alternatief geboden waar ik meer dan tevreden mee ben. Top service!

Slechte ervaring!!!

Vrijdag middag bestelling geplaatst en afgerekend via I-deal. Dinsdag middag wordt ik gebeld met de mededeling dat mijn bestelde trui niet op voorraad is. Over dit voorval werd vrij nonchalant gedaan. De trui was er niet en dat kwam door een fout in het bijhouden van de voorraad. Geen moeite gedaan om deze discussie aan te gaan. Ik had legio voorbeelden kunnen noemen om dit op te lossen. Vanwege het niet kunnen leveren aangegeven dat mijn betaalde bedrag terug gestort kon worden. Tot heden nog niet gebeurd. Bij Gents bestaat er ook geen optie om achteraf te betalen dus ook dat is weer een lichte irritatie. Zeker met dit voorbeeld. Al bij al een slechte ervaring!!!

Goedendag Pieter, Jammer om te lezen dat je de service van GENTS als slecht hebt ervaren. Orders geplaatst na 14:00 op vrijdagen worden de volgende werkdag afgehandeld. Vandaar dat het weekend eroverheen is gegaan. Wij hebben afgelopen week ook contact met elkaar gehad. Je vroeg ons om uitleg. Wij hebben uitgelegd dat er naast eventuele voorraadfouten, helaas ook producten worden weggenomen uit onze winkels. Hier kunnen wij helaas vrij weinig aan doen. In dit gesprek hebben wij jou gevraagd wat voor oplossing jij graag gezien had voor dit voorval. Hier gaf je aan een kortingscode voor de volgende keer te willen ontvangen. Deze hebben wij jou opgestuurd. In deze mail was ook het betaalbewijs bijgesloten dat wij jou geld hebben gerestitueerd. Als je dit nog niet hebt ontvangen vragen wij jou om contact met ons op te nemen. Daarnaast is het bij ons mogelijk om achteraf te betalen met KLARNA. Wij bieden normaliter andere producten aan als eventuele vervanging. Dit blijkt in jouw geval niet geweest te zijn. Waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hopen je binnenkort te verwelkomen op onze website of in één van onze 20 winkels in Nederland! Groet, GENTS

Verzendingskosten €2.95, bij afrekening blijken deze €5,00 te zijn voor verzending België.

Duidelijk vermelden dat verzendingskosten voor verzenden naar België €5 zijn, er staat €2,95 en op het einde maken jullie er €5,00 van. Dit is niet correct.

Goedendag Vera, Uit onze administratie blijkt dat je één euro te veel hebt betaald voor de verzending. Zendingen naar België kosten bij GENTS 3,95 indien het bedrag onder de 50 euro betreft. Wij hebben het euvel gerepareerd en jou direct 1 euro teruggestort ! https://www.gents.nl/informatie/bezorging-informatie Groet, GENTS

Perfect!

Heel veel waar voor je geld en een top service!

Dank Jurgen! Tot snel weer!