Mooie overhemden en jasjes tegen voordelige prijzen.

Bestel hier altijd mijn zakelijke kleding naar volle tevredenheid. Levering zou nog iets sneller mogen, maar misschien dat de prijzen daardoor dan weer omhoog zouden moeten gaan.

Netjes

Netjes geholpen, goed product!

snel en makkelijk

goedkoop en goeie service, enige minpunt is de voorraad.

Bedankt voor uw mooie review en feedback over de voorraad informatie. Wij doen onze uiterste best om dit te verbeteren.

helemaal tevreden!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Bedankt voor uw mooie review!

goede service

Mijn bestelling bestond uit meerdere stukken. 1 stuk hebben we heel snel gekregen, over de andere geen nieuws. Na 1 week gebeld en heel vriendelijk te woord gestaan en de overige bestelling gekregen na 2 dagen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Bedankt voor uw mooie review en fijn dat uw bestelling inmiddels compleet is afgeleverd. Graag tot een volgende keer!

Super fijn, meteen kunnen ruilen door kleine maat.

Bedankt voor uw mooie review en fijn dat u geslaagd bent met een andere maat.

Mooie kleding snelle levering

Colbert en overhemd besteld. kwaliteit prijs verhouding is goed, vlotte levertijd en duidelijke communicatie. ga zo door!

Bedankt voor uw prachtige review, heel fijn om te horen allemaal! Veel plezier met uw aankopen en graag tot een volgende keer!

Goede prijsverhouding

Nette kleding voor een nette prijs

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Winkel hulp top, goedkope smoking helaas minder top

Ik werd ontzettend goed geholpen in de winkel en er werd aangeraden om de kleding online te bestellen doordat mijn maat niet aanwezig was in de winkel. Het ging om de goedkoopste smoking set. Helaas zijn er bij het jasje na één avond normaal gebruik een naad los gekomen en is de knoop er af gevallen. Al om al een goede ervaring en ik zal zeker vaker langs komen. Helaas was het in dit geval goedkoop is duurkoop.

Bedankt voor het schrijven van deze review en uw goede aanbeveling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen inzake het herstel van uw smoking colbert.

Top bedrijf

Mooie betaalbare kleding Van zeer goeie kwaliteit

Bedankt voor uw mooie aanbeveling!

Vriendelijk , deskundig en adequaat geholpen

Ondanks de drukte van het moment toch heel rustig geholpen. Hij nam alle tijd om tot een goed advies te komen. Inzichtelijk en vakkundig. Hij liet zich niet gek maken door de drukte.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling, heel fijn om te horen allemaal! Veel plezier met uw aankopen en graag tot een volgende keer!

Mooie producten juiste prijs kwaliteit verhouden en bovenal snelle levering.

Bedankt voor uw super mooie aanbeveling!

Bestelling goed geleverd

Bestelling kwam in 2 delen binnen zonder dat dat vooraf gemeld was. Wekte de indruk bij de eerste levering dat bestelling incompleet was

Bedankt voor uw mooie review en onze excuses dat u niet geïnformeerd bent over het vesturen in 2 delen.

Voorraad management kan beter

Aan de telefoon erg aardig! Niet in staat om van winkel naar winkel te zenden van artikelen. Bij online bestelling bleek artikel na 3 dagen niet voorradig terwijl de website zei dat er nog enkele lagen. Geld netjes terug ontvangen, maar toch jammer.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Wij kunnen wel degelijk interfiliaal versturen. Onze excuses dat wij het door u bestelde artikel niet konden leveren. Wij doen ons uiterste best om onze voorraad informatie te optimaliseren.

prima service

Niet duur en toch goede kwaliteit

Bedankt voor uw mooie aanbeveling!

Hele goede kwaliteit voor betaalbare prijs

De hemden die ik heb besteld van Blumfontain zitten perfect en zijn heel gebruiksvriendelijk. Je hoeft ze nauwelijks te strijken. Levering snel. Dus gewoon perfect

Bedankt voor uw prachtige aanbeveling en veel plezier met uw overhemden!

Gewoon top service

Makkelijk bestellen via site en snel geleverd en prima kwaliteit

Bedankt voor uw prachtige aanbeveling!

prima geregeld

Leuke producten, goede prijs/kwaliteitverhouding en snel en goed geleverd

Niet geleverd, geen communicatie

Overhemd besteld, is niet geleverd.

Wij hebben inmiddels contact met u gehad en u laten weten dat het overhemd klaar ligt om afgehaald te worden in het filiaal dat u opgegeven heeft bij uw bestelling.

Goede service, prachtige kleding.

Een goed advies in de winkel door de kundige heer aldaar. Goede afhandeling via de online webshop. Snelle levering. Alom een goede ervaring.

Bedankt voor uw prachtige aanbeveling en review!

Top goede en snelle levering

Goede producten , goede levering

Snel en correct

Goede ervaring. Mijn artikelen pasten helaas niet, de kwaliteit zag er goed uit. Dus retour, met een snelle en correcte afwikkeling.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling. Jammer dat de artikelen niet pasten. Wij hopen dat u een volgende keer wel slaagt bij GENTS.

Helaas was het product niet in mijn maat. Maar Gents is qua snelheid levering goed.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en jammer dat we het product niet in uw maat hadden.

Prima service en prijs/ kwaliteit

Prettige winkel, goede kleding en goede service.

Bedankt voor uw prachtige aanbeveling!

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 16 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 16 winkels Gratis bezorging vanaf €50,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.