Ruime keuze, eenvoudig bestellen, vlotte levering, oplossingsgerichte klantenservice

Ruime keuze: Veel artikelen in allerlei categorieën Eenvoudig bestellen: Gemakkelijk je keuze bevestigen en bestellen met betaalmogelijkheid naar keuze. Thuisbezorgen of afhalen in de winkel naar keuze (Gratis) Vlotte levering: Binnen enkele dagen alles in huis. Oplossingsgerichte klantenservice: I.v.m. onder andere corona toestanden was ophalen in winkel een probleem. Aanbod om gratis thuis te bezorgen. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk! Na ontvangst bleek er een niet op te lossen "onvolkomenheid" te zijn. Na uitleg bleek terugsturen niet nodig en werd gratis artikel opnieuw toegestuurd. Geen extra gedoe maar prima opgelost.

Ik ben heel blij met deze truien.

Hartelijk dank voor de beoordeling en aanbeveling!

Mooie kwaliteit. Online besteld en de volgende dag al in huis!,

Goed om te lezen, we zien je graag terug bij GENTS!

Keurige service!

Werd netjes gebeld door een van de medewerkers uit filiaal Almere. Mijn bestelling werd binnen 24 uur na het gesprek netjes aan huis bezorgd, gratis en al. Hartelijk dank voor de snelle service! Mvg Dave

Hartelijk dank voor de review en aanbeveling!

mijn ervaring is zeer positief

ik ben goed geholpen.

Hartelijk dank voor de beoordeling, we helpen je graag!

Altijd goede service en kwaliteit voor juiste prijs

Goede service en vriendelijk personeel. Mooie kwaliteit voor een mooie prins

Bedankt voor de review, we zien je graag terug!

Long sleeves and long shirts!

I love that these shirts are so long. As a person with a height of 190cm, I have always had a problem with too short shirts and sleeves. Gents solves this problem for me. Thank you!

You're welcome, hope to see you again soon!

Is goed snel en correct geholpen

Bedankt voor de review!

Bretels

Van de week heb ik bij Gents Bretels besteld en deze is via brievenbus verpakking netjes aan gekomen. Bretels pas goed en verder is alles naar wenst.

Hartelijk dank voor jouw beoordeling, we zien je graag terug!

levering laat te wensen over

op 7/2 besteld op 16/2 nog steeds niets ontvangen en niets gehoord over verwacht moment van levering ...levering uit voorraad...stond er op de website.. dit is mijn 2e bestelling...de eerste liep ook niet vlot wat levering betreft. dus 10% korting bij een volgende bestelling? ik denk niet dat ik er gebruik van zal maken....

Beste Paul, Helaas hebben wij het niet altijd helemaal zelf in de hand, wij proberen het zo snel mogelijk op de post te doen. Ik heb u zending bekeken en zie inderdaad dat het erg lang in het sorteer centrum heeft gelegen bij Post-NL. Misschien vind u het leuk om eens een kop koffie te komen drinken in een van onze fysieke winkels als wij weer open mogen. Excuus en bedankt voor u geduld.

Verkeerd artikel geleverd

Ik bestelde 5 witte shirts waarvan er 1 een ander label heeft en de verkeerde maat. Volgens Gents is het mijn eigen schuld en heb het shirt bij een andere webshop besteld. Dat is dus niet zo maar einde discussie voor Gents. Goed dit was mijn eerste klant ervaring met deze club en meteen dan ook naar de laatste. Overigens zelf 39 jaar in het herenmode vak werkzaam geweest en weet dat de bulk uit China, Turkije, noem maar op wordt voorzien van meerdere labels voor verschillende afnemers. Overigens dat je je laat kennen voor 7,50 euro inkoop.........

Hartelijk dank voor de beoordeling. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Zoals tijdens onze mailconversatie aangegeven is het niet de bedoeling geweest om de schuld direct af te schuiven. Wij hebben alleen gevraagd of het mogelijk is dat er in die periode ook bij een andere webshop is besteld. Het betreffende merk dat is ontvangen is namelijk niet bekend bij zowel ons als onze leverancier. Aangezien het om een bestelling van langer dan een maand terug ging, hebben wij dit voor de zekerheid aan jou gevraagd.

Goede service en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Al jaren een tevreden klant van Gents.nl en ook nu in de coronatijd was alles goed geregeld en kon ik dezelfde dag mijn bestelling ophalen in de winkel in Breda. Ook daar nog goed geholpen!

Hartelijk dank voor jouw beoordeling. We hopen je nog lang te kunnen helpen!

Mooi product, snelle levering

Mooi product, snelle levering, en aan een scherpe prijs

Hartelijk dank voor de review!

Leuke mooie kwaliteit voor een goede prijs

6 items besteld 4 goed 2 te klein ( veel te klein ) retour gestuurd en snel mijn geld terug ontvangen prima

Bedankt voor de beoordeling! Wat jammer om te lezen dat 2 artikelen niet de juiste maat hadden. We hopen je in ieder geval goed te hebben geholpen verder.

Vlotte snelle levering, goed advies bij online bestelling en mooie kwaliteit

Prettig online bestellen met goed advies en vlotte levering

Mooie producten!

Mooie kwaliteit van colbert, ga nog meer bestellen.

Hartelijk dank, we zien je graag terug!

Verkeerde produkt

Volgens de bon het juiste artikelnummerde en juiste bestelling maar mijn vermoeden heb ik ipv de donkerblauw colbert de lichtblauw ontvangen. Ook netjes dus niet teruggestuurd.

Hartelijk dank voor de beoordeling en wat vervelend dat je dit zo ervaart. Zou je misschien een foto van het ontvangen colbert kunnen sturen naar klantenservice@gents.nl? Dan pakken we dit van daaruit op.

Vlot verstuurd

Het gilet is vlot verstuurd en ontvangen. De foto's en omschrijving op de website komen niet 100% overeen met het product, maar goed genoeg voor mijn doel.

Bedankt voor de review! Het kan inderdaad zijn dat een artikel niet 100% overeen komt met de website, dit hangt ook af van de instellingen van het beeldscherm.

uitstekend

goede kwaliteit. flexibele opstelling van de firma

Hartelijk dank voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Prachtige trui, snelle levering

Fijne website, snelle levering. Goede maatvoering. Zeer tevreden.

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Buiten gewoon goed , en zeer correct te woord gestaan.

Zeer betrouwbaar en correct in de afwikkeling van een fout mijnerzijds

Ongelooflijke service en heel mooi pak voor prima prijs. Veel dank

Hoi Nanon, Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen! Hopelijk zie ik u vaker verschijnen in Hilversum. Met vriendelijke groet, Mathijs Klantenservice

Goede en snelle levering. Goed en vriendelijk advies gekregen. Dit zowel online als per telefoon. Heel tevreden!

Goede levering

Verzorgde levering

Kan beter

Slechte communicatie en lange levertijd

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7.