Super bedrijf!

Zowel in de winkel artikelen gekocht en via de webshop. Beide gewoon super behandeling en goede artikelen.

Top product, goeie service

Borreljas gekocht in het filiaal in Amsterdam. Toen ik thuis kwam realiseerde ik mij dat hij net te groot was, maar in Amsterdam hadden ze mijn maat niet meer dus ik heb hem in Delft zonder enig probleem geruild voor mijn maat.

Topwinkel

Duidelijke website, goede kwaliteit kleding

goede en snelle levering

gratis bezorging;

Mooie leuke spullen en niet duur!

Snel geleverd en is goed verzorgd. Jammer dat als je met Klarna betaald je het niet in de winkel kunt terugbrengen. Staat nergens vermeld op de website. Dat betekent dat je kosten moet maken om het terug te sturen. Verder echt mooie en leuke spullen voor niet al te veel geld.

Good

Very nice

Prettig

Goed goed door verkoper geholpen. Vind de collectie overhemden/blouses een beetje krap. Goede service en afhandeling.

Snel geregeld en keurig bezorgd

Goede kwaliteit vriendelijke prijs

Goed, product was niet op voorraad maar werd netjes gebeld.

Zeer slecht

Heb mijn bestelling retour gestuurd en een maat groter besteld. Dit is nu bijna 4 weken geleden en nog steeds niks ontvangen. Afgelopen maandag iemand gesproken die het ging uitzoeken en mij terug zou bellen nog steeds niets gehoord. Bijna 90 euro kwijt en geen artikel ontvangen. Ik koop hier nooit meer

Slechte communicatie, klantonvriendelijk

Ik hoorde pas na een week - na zelf navraag te doen naar de status - dat het door mij bestelde pak niet meer voorradig was. Ook op mijn beklag daarop werd niet gereageerd. Zeer klantonvriendelijk.

Vlotte service

Enige punt van kritiek. Er is niet gecommuniceerd dat het in 2 keer geleverd zou worden.

Naar verwachting

Goed advies, vriendelijke klantenservice Mooie kwaliteit

Goed produkt, korte levertijd. Uitstekend adres

overzichtelijke site, groot gemak, goed produkt

Super geholpen in de winkel in Arnhem!

Top geholpen, juiste maat niet op voorraad. Gewoon via Gents besteld op internet en binnen, zit goed en staat mooi, op naar de Dies!

Super service van personeel in Groningen! Top!

Echt de beste service die je maar kunt wensen!!

Verkeerde product, retourkosten

De website werkt goed, het product is snel te vinden. Levering de volgende dag. Helaas verkeerde kleur product, en retour sturen zitten kosten aan verbonden.

Perfecte service

Mijn dinnerjacket voldeed 100% aan mijn verwachtingen. Zit perfect, snelle service en nette prijzen. Zeker niet de laatste keer dat ik hier bestelt heb.

Daar doen we het voor! Bedankt en tot snel!

Ondanks onze krappe planning toch op tijd geleverd

We gingen vrij last minute een pak kopen in de fysieke winkel, jasje was op vorraad, broek moest besteld worden. Dat bleek net te krap voor onze deadline dus heeft medewerker Floris extra zijn best gedaan om de broek alsnog op tijd af te leveren op locatie in breukelen, CHAPEAU!

Goed om te horen. Dit doen we graag! Graag tot ziens!

Super vriendelijke en snelle service

Een goede en vriendelijke service

Dat doen wij graag! Vriendelijk bedankt!

Goed netjes en snel

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Snelle levering, helemaal prima

Prima product, snel geleverd, netjes!

Twee witte bloezen, 1 nog steeds niet ontvangen...

2 normale witte bloezen besteld, na anderhalve week pas 1 binnen. Op woensdagmiddag besteld. Had gebeld na besteld te hebben dat het haast had (op de website vermelden ze je kunt bellen als het spoed heeft) en er werd me verzekerd dat ze beiden zaterdag binnen zouden zijn. Echter, op zaterdag werd er maar 1 bezorgd en de andere is, na anderhalve week, nog steeds niet onderweg, zonder enig bericht...spijtig

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7.