Pak en broek gekocht bij Gents. Prima personeel, zeer behulpzaam en niet te veroerd om een broek gelijk even af te spelden. Zeer nette prijzen! Wollen pak, grijs, € 200,00. Dat is goedkoop!

Zeer tevreden over kwaliteit en afwerking

uitstekend

Goed geholpen in de winkel. Pak niet meer in mijn maat dus online besteld. Past perfect

Product en afhandeling perfect.

Van bestelling tot afhgaling alles prima. Heel mooie colbert gekocht.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en veel plezier met uw colbert!

Duidelijk contact, en snelle levering!

Goed overhemd van prima kwaliteit!

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en veel plezier met uw overhemd!

redelijke prijs voor de geboden kwaliteit

Het bestellen zonder account met alleen email ging niet lekker, bellen namen ze niet, terugbellen ook niet. Hierna nog een keer gebeld en keurig opgelost met een invulcode van die mevrouw

Bedankt voor uw mooie cijfer ondanks dat het plaatsen van uw bestelling niet helemaal soepel verliep.

Hele goede ervaring

Snelle levering. De kwaliteit van het pak is heel goed, alsmede de pasvorm.

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Ik heb een gilet besteld, voor het eerst bij Gents. De geleverde gilet is prima van kleur en kwaliteit, zéker voor de prijs. De bezorging was op tijd en mooi met de fiets ook! Ik kom zéker terug!

Bedankt voor uw mooie aanbeveling, heel fijn om te horen allemaal! Veel plezier met uw gilet en graag tot een volgende keer!

Keurig en kundig geholpen

Vanwege mijn wat forsere postuur toch maar winkel in Amsterdam bezocht en keurig geholpen door wat oudere heer, die direct de juiste maat overhemd en colbert tevoorschijn haalde. Was eerste ervaring met Gents, maar er zullen zeker nog meerdere volgen. Enige nadeel was dat ik derde overhemd via onlineshop moest bestellen, omdat deze niet in de winkel lag. Misschien in de toekomst deze door klant in winkel laten betalen en dan zonder portokosten naar klant sturen.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en fijn om te horen dat u zo naar tevredenheid bent geholpen in ons filiaal in Amsterdam. U kunt uw online bestelling overigens wel kosteloos af laten leveren bij al onze 15 filialen en online bestellingen vanaf €50 worden gratis thuis bezorgd.

Smoking

Smoking besteld. Colbert werd apart verstuurd dan de broek en strik, aangezien deze ook voorradig waren in aparte filialen, maar ze werden op dezelfde dag geleverd. Contact via de chat op de site verliep heel goed en duidelijk. De smoking zit geweldig! Mijn vorige smoking was een Wilvorst en die van Gents.nl lijkt hier sprekend op. De smoking voelt lichter aan, maar voor deze prijs is het wel een top product! Aanrader!

Bedankt voor uw prachtige aanbeveling en uitgebreide review. Veel plezier met uw smoking!

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding en hulpmiddelen voor bepalen juiste maat

Dik tevreden over deze winkel. Levering kan wel even duren, maar daar is Gentse niet voor verantwoordelijk.

Smoking is van degelijke kwaliteit en zit confortabel

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en veel plezier met uw smoking!

Bestelling en aankoop prima verlopen

Overzichtelijke website, bestelling vlot kunnen plaatsen en de kleding volgens de verwachtingen. Zowel retourneren als terugbetaling gaat zeer vlot. Zeer snelle levering.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling, heel fijn om te horen allemaal!

Vlot

Proces vlot verlopen

Bedankt voor uw mooie cijfer en aanbeveling!

Snelle levering. Goede kwaliteit

toffe online winkelervaring

Na een eerste aangenaam bezoek in een winkel, overgefgaan naar een online bestelling.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en graag tot een volgende keer!

Prima kwaliteit

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en veel plezier met uw aankopen!

Top service en goed advies, ook bij online bestellingen

Zelf had ik een pak besteld. Gents constateerde dat de maat broek niet logisch was bij de maat jas die ik had besteld. Op hun initiatief is dit met mij afgestemd en is de bestelling aangepast. Dat noem ik nog eens meedenken met de klant!!!! Zij leveren snel en de producten zijn van goede kwaliteit.

Bedankt voor uw mooie aanbeveling en veel plezier met uw pak!

Is oké.

Krijg snel wat ik bestelde. Groet Jan.

Bedankt voor uw goede aanbeveling.

Goede kwaliteit en snelle service

Bedankt voor uw goede aanbeveling!

Bedankt voor uw mooie cijfer en aanbeveling!

Top, snel, actief en klantvriendelijk!

De enige webwinkel die ik ken die als er een keer iets mis gaat gewoon de telefoon pakt om samen een oplossing te bespreken; en dan zijn ze bij Gents niet te beroerd om ook even echt actief mee te denken.

Bedankt voor uw super mooie aanbeveling!

Positief over ganse lijn

Kwaliteit en prima levering

Bedankt voor uw mooie review en veel plezier met uw aankopen!

Casual chique op een leuke betaalbare manier!

Gents is de zaak waar je jezelf een nette kledingstijl kan aanmeten. Niet alleen dagelijkse outfits, maar ook voor gelegenheden waar je iets beter je best voor moet doen. Echte aanrader

Bedankt voor uw super mooie review!

Prijs/kwaliteit is prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel in Almere.

Bedankt voor uw mooie review!

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 15 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 15 winkels Gratis bezorging vanaf €50,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.