Prima afwikkeling.

Snelle levering. Ik ben tevreden

Hartelijk dank voor de beoordeling!

(nagenoeg) Altijd wat ik nodig heb, nooit gedoe

Zwart pak, hebben ze. Stropdassen, hebben ze. Goed uitzien in het casino of voor een optreden? Doen ze voor je. Degelijke kwaliteit tegen een degelijke prijs en in elk geval in Enschede, Zwolle en online kan ik garanderen dat je uitstekend geholpen wordt.

Hartelijk dank voor de review, we blijven je graag helpen in onze winkels en in de webshop!

Erg goed!

Wij moesten op hele korte termijn een zwart pak en door de omstandigheden konden we niet naar de winkel. Ik werd erg goed geholpen door de man bij de chat. Hij hielp erg goed en adviseerde welke maat ik nodig zou hebben. Het pas was er de volgende dag en paste goed!

Dat is goed om te lezen! Hartelijk dank voor de mooie review, we zien je graag terug bij GENTS!

topservice na ruiling

3 truien besteld, te klein, 2 konden geruild worden, binnen enkele dagen had ik deze weer binnen!

Bedankt voor de beoordeling, we helpen graag!

Top service!

Top geleverd! Volgende dag al in huis!

Hartelijk dank voor de review!

Keurig en snel!

Levering was snel en kleding zit als gegoten!

Goed om te lezen en bedankt voor de review!

uitstekende service

product snel bezorgd goede kwaliteit keep up the good work

Bedankt voor de review, wij blijven ons best doen!

Veel waar voor je arGENTS

Zeer prettig en ervaren personeel in de winkel in Almere. Daarnaast een vlotte levering.

Bedankt voor de beoordeling. We hebben dit gedeeld met de winkel in Almere en zien je graag terug!

zeer goed

zeer goed vriendelijk personeel word goed geholpen denken mee zeer snel in huis

Hartelijk dank voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Zeer tevreden snel geholpen

Snel geholpen, erg blij mee

Hartelijk dank voor de beoordeling, we hopen je nog vaak te kunnen helpen!

VIER ATIKELEn ON-LINE BESTELD; TWEE WAREN ONJUIST !!!

Ik bestelde 4 artikelen on-line; bij de thuisbezorging bleken er twee onjuist ingepakt te zijn. Ik moest daarmee naar een winkel om dat te laten corrigeren, maar deze winkel had de juiste artikelen niet op voorraad. Ik moest een week later maar eens terug komen.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. De punten die u aangeeft helpen ons bij het verbeteren van onze service. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben inmiddels telefonisch contact opgenomen om u verder te helpen. Zoals telefonisch aangegeven gaan wij er vanuit dat wij u alsnog goed kunnen helpen.

Geen contact meer nadat ik mijn geld terug vraag na retour zending

3 delig pak besteld wat vervolgens niet past waardoor ik het retour zend. Krijg als reply een mail met een heleboel overbodige vragen waarom ik het item wil retourneren na deze beantwoord te hebben heb ik na 1,5 maand nogsteeds mijn geld niet terug en/of een reactie ontvangen. Ik bestel hier nooit meer en zal verdere juridische stappen moeten ondernemen.

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat je dit zo ervaart. Wij hebben contact opgenomen per e-mail maar hebben daar helaas geen reactie op ontvangen. Daarnaast storten wij altijd geld terug indien de artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden. Dit houdt onder andere in dat de artikelen ongedragen dienen te zijn en dat de kaartjes niet van de artikelen zijn gehaald. Mochten er aanvullende vragen zijn kun je te allen tijde contact opnemen per e-mail en telefoon.

Goede kwaliteit product, snelle levering

Hartelijk dank, we zien je graag terug bij GENTS!

ook een retour zending netjes afgehandeld

Hartelijk dank voor de beoordeling. Hopelijk kunnen we volgende keer nog beter van dienst zijn.

Betaalbare maatkleding EN super service

Wat een prima bedrijf - zoals via de webshop als in de winkels - als je stijlvolle kostuums (of delen daarvan) nodig hebt. Niets is het bedrijf te veel om hulp te bieden als je bijv. iets niet gelijk vind in de webwinkel door een URL te sturen die het zoeken makkelijker maakt. Deskundig personeel zowel achter de website als in de winkels. Een echte aanrader (ondanks de huidige corona crisis)

Hartelijk dank voor de uitgebreide review! We blijven graag helpen!

goede service!

Bedankt voor de review!

prima kwaliteit/prijsverhouding

zeer goed geholpen in de winkel in Nijmegen

Hartelijk dank voor de beoordeling, we blijven graag helpen in onze winkels!

vlotte correcte levering met kapstokken en kledinghoes

Blij verrast wanneer de smoking na 2 dagen al geleverd werd, Geen verwittiging van uur en tijdstip. Was gelukkig thuis om 18u op een weekdag. Fijne manier van bezorging: netjes op kapstok in plastiek en met kledinghoes om veilig motvrij op te hangen.

Hartelijk dank voor de review en goed om te lezen dat de artikelen en verzending zo goed is bevallen. Ik zie dat de link om het pakket te volgen wel is verstuurd, wellicht dat deze in de map ongewenste e-mail terecht is gekomen? We zien u in ieder geval graag terug bij GENTS!

juiste kwaliteit voor de juiste prijs

snelle levering van de strijkvrije overhemden. kwaliteit is prima.

Bedankt voor de beoordeling!

Super mooie colberts, goede kwaliteit voor een hele mooie prijs!

Goede kwaliteit spullen

Mooi overhemd snel bezorgd

Hartelijk dank voor de review. Hopelijk kunnen we je nog vaker helpen!

Kwaliteit + snelheid van levering 😍

Bedankt voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Snelle levering goede kwaliteit goede prijs

Hartelijk dank voor de aanbeveling!

Erg goed

Mooie kleding voor een redelijke prijs

Dankjewel voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Denken met je mee en zorgen dat je goed de deur uit gaat! Super webshop en vriendelijke mensen, toppers!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Bewerken Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums,galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7