Gents levert snel en wat ik bestel

Prima aflevering van mijn bestelling. Broeken zien er goed uit.

Bedankt voor de complimenten!

Goede kwaliteit overhemden. Levering volgens afspraak op tijd en netjes afgeleverd.

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Goede kwaliteit, precies wat je besteld

Je krijgt wat je kan verwachten en wanneer je het kan verwachten

Hartelijk dank voor de review, we helpen je graag!

Heel goed geholpen met nuttig advies en ruime keus.

Bij het uitzoeken van mijn kleding en schoenen voor het trouwfeest van mijn dochter moest mijn kleding ook combineren met de al aangeschafte outfit van mijn partner. Mathijs van filiaal Gents op het Oudkerkhof te Utrecht heeft mij erg goed geholpen om mijn outfit samen te stellen. Hij wees hierbij op de mogelijkheden en kon ook putten uit het grote assortiment. Super!

Bedankt voor de mooie beoordeling, we zien je graag terug bij GENTS!

Mooie kleding, goede prijs.

Ik heb twee hemden gekocht en ik ben met die tevreden.

Bedankt voor de review! We helpen je graag vaker!

werd meteen gebeld toen er een kledingstuk niet leverbaar was en vervolgens kreeg ik gelijk een alternatief aangeboden gekregen.

Hartelijk dank voor de beoordeling, we helpen je graag!

Mooie hernkleding voor een zeer redelijke prijs!

Rokkostuum compleet, zwart pak en twee overhemden voor onze zoon aangeschaft. Dit voor de prijs wat je normaal voor één pak betaald. Heel schappelijk dus. Ook fijn dat er verschillende maatvoeringen zijn. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Broek was niet voorradig dus online nabesteld plus nog een studentenjasje. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker of in de winkel of online terug bij Gents!

Kwaliteit en uitstraling.

Ik zocht een hemd voor bij mijn pak. Normaal ga ik een naar een fysieke winkel om er zeker van te zijn de juiste maat te kopen. De maattabellen op de site gevolgd en de bestelling geplaatst. Zeer tevreden over het product dat ik gekocht hebt. Je koopt kwaliteit bij Gents. De volgende keer bestel ik weer bij Gents!

Hartelijk dank voor de review en goed om te lezen dat dit zo goed is bevallen. We zien je graag terug in onze webshop of een van onze winkels!

Heel aardige personeel ze denken met je mee en helpen je heel goed

Bedankt voor de complimenten, we helpen je graag!

Top pak en top service

Fantastische service, goede keus en aardig personeel.

Bedankt voor de complimenten, we zien je graag terug bij GENTS!

Levering goed verpakt en kostuum goede kwaliteit!

Levering volgens afspraak, op tijd en goed verpakt. Het bestelde rokkostuum is van goede kwaliteit en de maten kloppen.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Mooi overhemd, mooie kwaliteit

Mooi overhemd, mooie kwaliteit. Pasvorm perfect. Komt mede doordat je kunt kiezen voor extra lange mouwen.

Hartelijk dank voor de review!

Ondanks dat ik deze keer niet kreeg wat ik meende te hebben besteld vind ik het dan toch weer super dat ik word gebeld en dat er wordt gezocht naar een oplossing. Ik bestel vaker bij jullie en ben altijd tevreden. Denk wel dat jullie ertoe over moeten gaan dat het terugsturen van spullen gratis wordt

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Kwaliteit troef

Kwaliteitsvolle artikelen geleverd in een mum van tijd zonder bureaucratie

Hartelijk dank voor de review!

Net als in de winkel, is online shoppen bij Gents perfect!

Zowel mijn zoon als ik komen al enige tijd in de winkel bij Gents, maar onlangs heb ik toch ook een broek (waarvan ik er al eentje in de winkel had gekocht) online besteld. Eenvoudige bestelprocedure en snel geleverd.

Hartelijk dank voor de beoordeling, goed om te lezen dat ook onze webshop goed bevalt!

Authentieke kwaliteit in een modern jasje.

Ontzettend fijne service. Er wordt van te voren aangegeven dat een product niet op voorraad is, dus dat het dan wat langer kan duren. De kwaliteit van de producten mag ook niet over geklaagd worden!

Hartelijk dank voor de review!

Kwaliteit en op tijd zonder gedoe

Heerlijk gewoon bestellen en zonde veel tijdsverloop werd de kwalitatieve kleding mooi verpakt geleverd, top!

Bedankt voor de beoordeling, we zien je graag terug bij GENTS!

Duidelijke communicatie, snelle levering en eerlijke prijzing

Een leuk giletje gekocht bij Gents. Dit ging makkelijk via de website. Verzendkosten laag, en verzending zoals aangegeven op tijd op te halen bij het ophaalpunt. Aanrader.

Belachelijk trage medewerkers.

Ik heb 30 minuten moeten wachten op twee heren voor mij. Op het moment dat ik besloot te vertrekken kreeg mevrouw het besef dat er een fout in maat was gemaakt en was ze klaar om het proces opnieuw te beginnen. Op dat moment besloot ik geen uur te willen wachten om 4 overhemden af te rekenen die ik zelf gepakt had. Tragisch voor een eerste keer bij Gents.

Hoi Tim, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Excuses daarvoor! Zou jij contact op kunnen nemen via klantenservice@gents.nl? Dan gaan we kijken hoe we je het beste kunnen helpen. Daarnaast zullen we dit uiteraard intern bespreken zodat wij hierin verbeteren.

Goed, mooi en goedkoop

idem

hele snelle levering en wat een toffe overhemden zo blij mee

zeer tevreden

Hartelijk dank voor de review!

Makkelijk besteld zo in huis

Juiste maat in de winkel gepast. Online besteld, ziet er goed uit en past perfect

Hartelijk dank voor de beoordeling. Goed om te lezen dat de combinatie van fysieke winkels en de webwinkel zo goed bevalt

Prima kwaliteit en snelle levering

ik heb twee overhemden besteld. snelle levering (met postnl) de kwaliteit is boven mijn verwachting als ik naar de prijs kijk. Gents is dus een aanrader!

Dat is leuk om te lezen, bedankt voor de review!

goed!

mooie pakken voor een goede prijs. En prima geholpen. Aanrader!

Hartelijk dank voor de review, we zien je graag terug bij GENTS!

Van de 2 online gekochte pakken viel er 1 erg klein. Na 1 telefoontje werd er een maat groter besteld en kon ik hem in de winkel komen passen. Heel vriendelijk geholpen en erg blij met 2 mooie nieuwe pakken. Ik kom graag terug!

Hartelijk dank voor de review en veel plezier met de pakken!

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Bewerken Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums,galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7