Filters

10

Ondanks strubbelingen in de logistiek, gingen we gekleed naar het feest. Geweldige service!

Er waren logistieke problemen, dit heeft Gents voor ons opgelost met een extra zending. Hadden we alles toch nog op tijd binnen. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer goed. Werd na mijn bestelling gebeld met de mededeling dat de kleur niet overeenkwam met de werkelijke kleur. En dat ze alvast een ander overhemd voor mij besteld hadden in de juiste kleur.

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuk en goed

Voor nette uitgaanskleding het adres voor de feestende student.

  • Aanbevelen? Ja
6

Heb 2 keer moeten bellen of mijn bestelling verstuurd was

Betere communicatie nodig. Waarschijnlijk bestelling niet klaar gezet. Gelukkig na 2x bellen, volgende dag is huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Mooi roze overhemd, pasvorm en mouwlengte oké

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik zocht een pantalon en vond hem hier mooi kleuren goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Levering is snel

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen reactie van klantenservice

Ik had 2 overhemden besteld voor mijn verlovingsfeest waarbij ze hadden aangegeven dat het binnen 3 werkdagen zeker wel op te halen was op locatie Tilburg. Dat is niet gelukt dus moest ik zelf op locatie extra aanschaffen!! Telefoontjes worden niet beantwoord zodat ik mijn online bestelling kan annuleren. In de winkel ben ik wel goed geholpen :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging in de verzending van uw order. Wij hadden door extreme drukte en personeelstekort vorige week achterstand in onze orderverwerking. Fijn dat u in de winkel toch geslaagd bent.

1

Zeer slechte webshop

Ruim 2 weken geleden is er in de winkel een polo besteld, deze kwam na 1 week nog niet,en is er nu nog steeds niet. Toen heb ik hem zelf nogmaals besteld op de website, levertijd 2 a 3 werkdagen,na 5 dagen nog niets vernomen, via de chat contact met medewerker,hij zou er spoed van maken en de polo zou over 2 dagen in de winkel zijn. Op de dag dat de polo in de winkel zou zijn krijg ik een mail dat het volgende week pas verstuurd wordt door personeelstekort. Intussen heb ik na ruim 3 weken nog steeds geen polo, wel betaald. Dus ik zeg zeer slecht en voor mij nooit meer een bestelling bij Gents.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de late verzending van uw poloshirt. Deze zal overmorgen afgeleverd worden, wat inderdaad vertraagd is door enorme drukte en personeelstekort vorige week. Daarnaast moest deze vanuit een ander filiaal verzonden worden, wat ook nog wat vertraging heeft opgeleverd. Desalniettemin hopen wij dat u tevreden bent met uw poloshirt.

10

Hele fijne omgang qua zaken doen

Een hele fijne winkel, zeker de service als een artikel later binnenkomt als verwacht. Dan bellen ze.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ik heb alles keurig ontvangen. Echt geweldig

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review!

8

Goed geholpen en goede service

Voor een pak ben ik goed geholpen in Almere door een aardige mevrouw die goed advies heeft gegeven. Ook later voor het op maat maken van de broek nog terug geweest en ook toen netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zullen deze doorgeven aan onze collega's in Almere. Veel plezier met uw pak en graag tot een volgende keer!

10

Een ervaring!

Gezellige sfeer, goede sfeer en een lekker eigenwijze verkoper. Niet te veel naar luisteren, gewoon genieten. Verder prima spullen en nog echt goedkoop ook. En het past! Een winkel naar mijn hart. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw super mooie aanbeveling en leuke review! Veel plezier met uw aankopen en graag tot een volgende keer!

8

Ruime selectie voor betaalbare prijs

Genoeg opties om te kiezen voor een betaalbare prijs. Goed geholpen door medewerker van Almere filiaal

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review, we zullen deze doorgeven aan onze collega's in Almere.

8

goede prijs en goede service

ik had een overhemd besteld voor het programma first dates en ik heb het op tijd gehad en het stond goed op de site welke maat ik moest hebben omdat ik best een grote maat heb

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review en fijn om te horen dat de maat van het overhemd goed is.

4

Waardeloze website

Toen ik een bestelling plaatste om die op te halen in een Gents filiaal stond er bij dat deze de volgende dag geleverd zou zijn. Aangekomen bij het filiaal werd mij verteld dat de bestelling niet was doorgekomen. Gelukkig was het artikel er sowieso aanwezig, anders was het niet op tijd geweest aangezien ik een week na dato pas een bericht kreeg dat de bestelling onderweg was. Gelukkig was de medewerker van het filiaal wel behulpzaam, al was deze niet heel aardig te noemen. Als de website en de achterliggende logistiek een upgrade zouden krijgen is deze winkel vast wel prima.

  • Aanbevelen? Nee
2

Belabberde communicatie en geen oplossingen

Jasje gekocht, zit er een weeffoutje in. Kan gebeuren. Maar elke vraag hierover duurt minstens één dag soms meer voordat er reactie komt en een oplossing wordt niet geboden, daarop aangesproken blijft het eeuwig stil...geen reactie meer gehad op mijn laatste vragen. Buitengewoon negatieve ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
6

Alles klopte bijna!

Het gratis strikje was stuk waardoor ik toch nog op de grote dag met een veiligheidsspeld in mijn nek liep..dat was een beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
4

Meer dan een week op een bestelling wacht is niet van deze tijd

Onvoldoende. Op het moment van bestellen niet geïnformeerd over mogelijke vertraging van de bestelling door personeels-/voorraad te kort. Terwijl dit toch zaken zijn die aan de voorkant bekent zijn. Als ik dat had geweten dan had ik tijdig alternatieven kunnen onderzoeken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Nogmaals onze excuses dat wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen leveren en dat wij u ten tijde van bestellen hier niet over konden informeren. Inmiddels hebben wij onze achterstand weggewerkt en hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

2

Zeer slecht

Blouse besteld. Een week later gebeld om te vragen wanneer deze geleverd zou worden. Medewerker gaf aan dat er door ziekte een achterstand was in uitleveringen, maar dat deze binnen 2 dagen geleverd zou worden. Na 2 dagen een mail met de mededeling: blouse niet voorradig, geld wordt teruggestort. Wat een amateurisme. Ik ga hier niets meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Nogmaals onze excuses dat wij uw blouse niet konden leveren en u hier niet eerder over geïnformeerd hebben. Inmiddels hebben wij onze achterstand in orderverwerking weggewerkt en hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

10

Mooi overhemd, snel geleverd

Prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie, bondige beoordeling!

1

Tekortschietende administratie, teleurstellend bedrijf

Helaas heeft GENTS de zaken op het moment niet op orde. Ik bestelde een kostuum. Verwachte levertijd: 2 werkdagen. Na 21 dagen werd alleen de pantalon geleverd. Gebeld. Medewerker geeft aan dat de administratie een rommel is en er veel misgaat. De rest van de bestelling is niet leverbaar. Aanbod om de order te annuleren. Ik stuur de pantalon daarop terug. Nu krijg ik alleen het bedrag van de panatalon terug. De rest blijft 5 weken na dato nog altijd open staan. Geen informatie, geen product, geen geld retour.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niets meer vernomen na plaatsing bestelling

Ik heb bestelling geplaatst op 1 mei nu is het 11 mei en hoor helemaal niets. Bestelling zou binnen 2 werkdagen verzonden worden maar hierover is niets terug te vinden in account. Ik ben blijkbaar niet de enige, ze verschuilen zich achter smoesjes over personeelstekort etc. Ik word wel gevraagd een beoordeling te schrijven dus bij deze. Dit was mijn eerste en tevens laatst bestelling.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Onze excuses voor de vertraging in de verzending van uw order. Deze is door enorme drukte vorige week later verstuurd. Ook moest uw order deels vanuit andere filialen verstuurd worden wat ook voor wat vertraging heeft gezorgd. Inmiddels is alles op 13 en 14 mei afgeleverd, wij nemen nog even contact met u op om te horen of alles naar wens is.

9

Top

Telefonisch goed bereikbaar. Oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review!

9

Goede service, en schappelijke prijzen!

Behulpzaam, redelijke prijxen en Ze helpen je in de winkel met passen en ingormeren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 16 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 16 winkels Gratis bezorging vanaf €50,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd