Machetteknoppen beschadigt

Machetteknopen beschadigt geen tijd meer voot omruiling

Geen idee

Ik vind het groot.

Doen wat ze zeggen,zeggen wat ze doen.

Snel, en goed.

Als je weet wat je wilt dan is online bestellen een uitkomst.

Ik had een bepaald overhemd van gents. Dat was zo’n fijn hemd, dat ik er nog enkele van wilde. Merk en maten waren bekend. Het was zo geregeld er nog enkele te bestellen. Voor herhaling vatbaar.

prima service

prima service en goede kwaliteit voor redelijke prijs

ongelofelijke snelle levering. Sneller is werkelijk onmogelijk. Zeer correcte prijs

Goede duidelijke snelle levering van een goed product

Mooie dassen en snelle levering.

Vier dassen voor een ander persoon uitkiezen is een ‘uitdaging’. Ruim en gevarieerd assortiment helpt daarbij :) en snelle levering verdient een extra compliment!

Mooie producten, goede prijs. Snel geleverd. Wat wil je nog meer? Echt heel blij met de producten.

Top kwalieteid

Besteld via internet, en is ontvangen zoals het is verwacht.

Alles gevonden voor een goede prijs

Vanuit de winkel in Zoetermeer naar deze webshop doorverwezen omdat de pantalon behorende bij het colbertjasje niet meer in de winkel was. Heel goed geholpen, alles opgeschreven, tot en met de geschatte maat! Echt goede doorverwijzing en makkelijk te vinden op de site. Prima!

Fijne klantenservice

Vanwege een plotselinge uitvaart een kostuum besteld op Gents.nl Helaas werkte PostNL niet mee en is het kostuum uiteindelijk te laat geleverd. Ik ben daar keurig op tijd van op de hoogte gesteld door een medewerker van Gents zodat ik nog een andere oplossing kon vinden. Kostuum is thuis weer opgehaald via Returnista.nl en het geld is snel teruggestort op mijn rekening. Het volgende kostuum, hopelijk voor een andere gelegenheid, koop ik zeker weer bij Gents.

De bestelling was op tijd.

De bestelling was op tijd gekomen zoals in de website staat.

Snelle bestelprocedure, snel geleverd. Meer informatie gedurende de levering zou wel fijn zijn. Nu lag het als verrassing in de bus.

alles was helemaal goed!

alles was helemaal goed!

goede hulp in winkel, snelle service website

In de winkel werden wij goed geadviseerd. Niet alle maten aanwezig dus via websitewinkel compleet gemaakt. Een optie zou moeten zijn dat behalve zwart, blauw, grijs ook andere kostuums in kleine maten beschikbaar moeten zijn? Want de keuze was wel beperkt.

Helemaal top

Snelle levering en goeie kwaliteit alleen jammer dat je de maat van de colbertje en broek niet gelijk apart kan aanvinken.

Top service in winkel (Amsterdam)

Goed geholpen door de verkoper

Top bedrijf

Extra snel geleverd vanuit winkel na telefoontje omdat ik nodig had voor bruiloft, een werknemer woonde in dezelfde stad en kwam het persoonlijk even langsbrengen, top service. Later nog wat anders geretourneerd door af te geven op hoofdkantoor dit was ook heel vriendelijk en zelfde dag nog op rekening terug.

Goede kwaliteit, ook voor grotere maten.

Gents is een van de weinige winkels waar ik fatsoenlijke kleding kan vinden in maten 3XL en 4XL. Hoewel niet altijd op voorraad, zitten de maten wel in hun assortiment. Ik ben vooral erg enthousiast geworden van hun polo collectie. Deze zijn juist wat langer, zodat ik deze ook in mijn broek kan insteken. Ik merk dat bij andere winkels de polo's vaak korter zijn en dat vind ik toch minder prettig voor die dikke buik van me. Dan gaapt het voor mij teveel aan de onderkant. Omdat de polo's van Gents langer zijn, zijn deze daarom super prettig om te dragen. Intussen is Gents voor mij een van de winkels waar ik regelmatig kleding koop.

X

X

Top servies

Dankje voor het persoonlijk in orde maken van de bestelling

Ook bij de klantenservice goede gezellige service

mooi pak prijs kwaliteit goed in verhouding

op tijd geleverd, mooi pak en goed te bestellen online

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €100,-. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van de winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment Meer dan 20 winkels Gratis bezorging Ons assortiment is wijd en zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke shirts in mouwlengte 7.