goede communicatie, stipte bezorging en perfekte kwaliteit meubelen

Zowel in communicatie als in stiptheid en zorgvuldigheid bij bestellen, vervoer en afspraken onderscheidt dit bedrijf zich in positieve zin. Ook de meubels zelf zijn perfect, wij zijn zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meer dan uitstekende service.

Bij Cavel Design denken ze oprecht met je mee. Met name als het gaat om wanneer en hoe laat er wordt bezorgd. Chapeau!

Erg leuke firma

Wishbone erg mooi. Had een proefplaatsing eerst, dat liep super goed. Stoel gehouden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goed en snel, maar....

Service snel en super goed geen twijfel, gebruik gemaakt van proefplaatsen; nieuw en oké, enkel: de schroefjes van showmodel niet allemaal gebruikt door monteur. Verder heel blij met aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en mooi product

Wat een mooie stoelen, prachtige kleur en fijne zit. En wat een goede service! Binnen 2 dagen kon de monteur langskomen voor een proefplaatsing na telefonisch contact en heeft hij al mn stoelen gemonteerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed contact, mooie kwaliteit , goede informatie

Door nette bezorger geïnstalleerd , ook rest verpakkingen mee terug genomen. Bank staat perfect, look is solide en toont proffecioneel design.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede nagekomen afspraken, fijn dat opties aangeboden worden om eest een plaatsing te plannen

Zowel via de telefoon als de bezorger waren uiterst vriendelijk.goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professionele en snelle communicatie en mooi afgewerkte producte

Het gehele bestelproces was een positieve ervaring. Ik werd steeds snel en professioneel verder geholpen. De levering zelf gebeurde correct en werd ook duidelijk aangekondigd. Het product zelf ziet er prachtig uit. Kortom ik ben heel tevreden met caveldesign en mijn swanchair in cognac.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top zo’n proefplaatsing! Direct de stoel uitgeprobeerd en gekocht.

Klantvriendelijk, denken met je mee.

Keurig

Goed bedrijf niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie stoelen en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Levering is uitstekend, de klacht werd heel snel verholpen. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantgericht, vlot en een prima prijs-kwaliteit-verhouding

Zie voorgaand

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stoelen zijn mooi. De chauffeur uiterst vriendelijk en behulpzaam!

Showroom is klein, bank is niet te proberen; Knoll Florence.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede productomschrijving, snelle levering, vriendelijke service. Product voldoet aan gestelde verwachtingen.

Laat jullie website in taalkundig opzicht tegen het licht houden. Taalkundig klopt er het één en ander niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

stipte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk in de afspraken en stipt met de Levering. Wij zijn zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijke chauffeur en hij heeft de prachtige stoelen keurig gemonteerd! Ik ben er heel blij mee! Goede kwaliteit: wit met walnotenpoten. Staat prachtig bij mijn donkerhouten tafel. Chapeau! Geef dit bedrijf door aan anderen mensen. Ook goed dat je al die kortingen ontvangt.

Ik heb daarna niet op de website foto's kunnen vinden (wat de chauffeur mij liet zien hoe dat moest)van andere stoelen die bij andere mensen geleverd zijn.De 3 streepjes li boven zag ik nergens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stoelen zien er prachtig uit, Op mail werd heel snel gereageerd en communicatie over levering ook heel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en goede levering, super klantvriendelijk bij klein probleemje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie over het product.

Misschien 2 dagen voor de leverdatum een mail sturen met informatie over de levering. Nu kreeg ik de avond van te voren een mail en werd het product de volgende ochtend geleverd. Dit is ook handig ter herinnering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

alles is correct verlopen

telefonisch beter bereikbaar zijn...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi aanbod, professioneel en vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne, snelle communicatie.

Het aan kunnen geven van tijdstip van aflevering zou fijn zijn. De transporteur heeft het echter netjes opgelost door het elders af te leveren zodat ik kon doorslapen na een nachtdienst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, mooi product gemaakt van kwaliteit materiaal!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Cavel Design

Filter op Taal