goed product, snel geleverd en niet te gek duur

Alles goed geregeld

Nette snelle levering

Klantgericht bedrijf

Alles top

Product naar verwachting. Excellente lever- en montageservice.

Prima snelle levering

Het is even wennen aan de nieuwe stoel, maar mijn tieners zijn dol op de kantelfunctie. (Dus eigenlijk ben ik hem al kwijt)

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en heel vriendelijk en behulpzaam bezorgd

Vlotte levering van een mooi product

Zoals afgesproken geleverd op de aangegeven datum. Montage ter plekke van de stoel waarbij ook alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Mooi afgewerkte stoel, zit goed.

Snelle en keurige levering.

Als de ervaring op langere termijn net zo goed zal zijn als de eerste indruk is, kan ik Cavel Design van harte aanbevelen.

Mooie producten

Fijne website, mooie producten, goede levering.

Fantastische service!

Prachtige replica van de Herman Miller Lounge Chair en mooi geleverd. Helemaal top deze service!

Zondag besteld en nu staan ze al te schitteren aan de eettafel. Vakkundig in elkaar gezet door Benjamin en alle dozen mee terug. Gewoon top 👍

Gewoon af!

Uitstekende service en afhandeling van onze order

Snelle levering, mooi afgewerkt!

Zeer correcte levering en de kwaliteit straalt eraf

We hebben de stoel laten komen om te zien wat je krijgt voor die prijs en dat is boven verwachting mooi, echt! Levering zeer correct

Keurig

Vriendelijke bezorger. Had de stoelen al uit de doos gehaald. En toen ik maar 3 stoelen wilde ipv 4 was dat geen enkel probleem

Goed geholpen in de kleine showroom. Bestelproces niet helemaal duidelijk maar uiteindelijk toch gelukt. Vlotte levering.

Uitstekend!

Mooie producten, goede prijs, snelle levering!, correcte service!

services, vriendelijk, kwaliteit, Top!

In de showroom wezen kijken waar we zeer vriendelijk geholpen zijn. Daarna de eames lounge chair besteld en binnen 1,5 week gratis aan huis geleverd. Vriendelijke chauffeur en zeer goede communicatie. Kortom zeer tevreden .

Mooie stoel, snel geleverd dik tevreden

Mooie stoel dik tevreden

Vlotte levering

Alles volgens afspraak.

Prima service, snelle levering en uiteraard fantastische stoel

In Dedemsvaart geweest om stoel(en) uit te testen. Prima advies en uiteindelijk voor de metalen uitvoering EA222 EA223 softpad loungchairset met hocker gekozen. Vandaag afgeleverd en netjes in elkaar gezet en verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Zit fantastisch m.n. door het kantelmechanisme..... We zijn zeer tevreden!

👍

👍

Geweldige ervaring, boven verwachte kwaliteit replica

Ondanks dat ik verkeerde maat besteld had wordt eea netjes omgeruild. Kwaliteit van de stoel is perfect

Fijne stoelen en uitstekende service

Een pluim voor Benjamin. Wij hadden onverwacht nog een andere afspraak en ik heb prima met hem via whatsapp kunnen overleggen. Bovendien worden de stoelen ter plekke in elkaar gezet. Een dikke 10!

Over Cavel Design

Cavel Design is een online aanbieder van hoge kwaliteit design meubels. Daarbij doen wij het uiterste om de beste service te bieden op de markt. Daarbij is innoveren en constant maximaliseren van de service ons belangrijkste streven. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.