mooie kwaliteit voor relatief weinig geld

EA 222 en 223 besteld en werd snel en vakkundig geleverd Geweldige aanwinst.

Als je zulke revieuws scoort, wordt het moeilijk verwachtingen te overtreffen. Desondanks is dat gelukt. Het object bleek licht beschadigd, waarschijnlijk ten gevolge van de verpakking. eenmaal gemeld werd het razendsnel opnieuw toegezonden, zonder dat het eerdere object moest worden geretourneerd. Klasse!

Uitstekende levering, aftercare behoeft aandacht

Afgelopen maandag is onze wit lederen Eames replica EA222 & EA223 softpad lounge chair set geleverd. Bij bestelling aangegeven dat ik met creditcard wilde betalen, dit was na een korte mailwisseling geen probleem en de levering door Benjamin van het ingehuurde transportbedrijf was gewoonweg uitstekend te noemen. De stoel met bijbehorende ottoman ziet er fantastisch uit en zit uitstekend, ondanks dat we er nog niet zo heel veel in hebben gezeten. De reden waarom ik geen 5 sterren geef, is omdat ik nog zit te wachten op antwoord van de klantenservice omtrent mijn vraag of ik de set nog dien te behandelen alvorens haar permanent in gebruik te nemen. Op maandagmiddag gebeld, vriendelijk te woord gestaan door een jongeman (als ik het goed heb van de receptie), in de wacht gestaan maar helaas door slecht bereik aan mijn kant werd de verbinding verbroken. Daarna nogmaals gebeld, nu met een eveneens vriendelijke jongedame van de klantenservice. Zij heeft een aantal gegevens genoteerd, waaronder het order nummer, maar tot op heden heb ik nog geen reactie via email mogen ontvangen. Ik zal nogmaals contact opnemen, maar dit zou niet zoveel voeten in aarde mogen hebben naar mijn mening. Vandaar aftrek op de totaalscore.

Kwaliteit voldoet aan verwachtingen

Vlotte service en installatie en perfect op afgesproken tijdstip. De bureaustoel voldoet 100% aan de verwachtingen van wat jullie site omschreef en illustreerde . Met dank Alexander

Perfect. Prima service en snelle levering

Soepel bestel proces. Komen afspraken exact na. Top

Prima en snelle service

Ik heb via Cavel design een eettafel stoel besteld. Deze bleek voor mij een te hoge zithoogte te hebben. Hier kwam ik helaas achter toen het termijn van retourneren al was versterken. Mijn vraag via de mail werd snel beantwoord, en er is mij kostenloos een ander onderstel geleverd, die wel de juiste hoogte heeft. Top dus!

Fantastische (web-)winkel voor wie van mooie stoelen houdt.

Zeer tevreden met mijn nieuwe bureaustoel, ziet er fantastisch uit en voor de prijs is alles in balans. Alle vragen zijn netjes beantwoord en de levering verliep soepel, ook na een omwisselactie (door mijzelf ingegeven). Kortom, top club.

Prima service en top-product!

Prima service, goede communicatie, perfecte bezorging en een top-produkt! Zeer tevreden.

Goede shopervaring

Fijn dat Cavel ook een fysieke showroom heeft zodat je kunt ervaren wat de kwaliteit is en dat de replica Eames Lounge Chair op bestelling in veel kleuren (leer en hout) is te bestellen. Ik ben blij met de kwaliteit van de geleverde stoel. Enige minpuntje was de levertijd die bijna 2 weken langer duurde dan gepland. Graag was ik daarover tijdig geïnformeerd.

Prima service, komen alle afspraken correct na.

Goede afspraken, die nagekomen worden. Prettig om mee zaken te doen.

Super goed geregeld, aardige mensen, top!

Heb een zeer goede ervaring met Cavel design. Dit was de 2e keer dat we iets hebben besteld.

Alles conform afspraak geleverd.

Wij zijn uiterst tevreden.

Prima stoel. De Monterrey was razend snel en toch beheerst. Geweldig! Wij zijn erg blog met het movie product.

Prima, voor herhaling vatbaar.

Prima! Goede en snelle afwerking van de bestelling, duidelijke telefonische aanwijzingen. Bestelling was precies wat we bedoelden. Aardige en correcte chauffeur/ bezorger.

doen wat gezegd is

goede ervaring, stipte levering

Gewoon, uitstekend

Alles zoals jullie hebben afgesproken

De omschrijving van de meubels kan wel veel beter. Er worden te weinig details gegeven (b.v. de hoogte van de stoel, of in hoogte verstelbaar). Ik heb ook moeten vragen om de rekening. Die zat er niet automatisch bij, alleen een orderbevestiging en een pakbon... Het extra pakket dat ik bestelde werd ook niet geleverd. Ik wacht nu nog op een mail hierover. De stoel voldoet verder aan de verwachting, zit helaas wat hard, maar wat kun je verwachten van een stoel in deze prijsklasse..

Gemakkelijk bestellen, vervolgens thuis een mooi meubel!

Duidelijke site, bestellen = eenvoudig, vriendelijke bezorging en een prachtig meubel!

Levering volgens afspraak.

Levering volgens afspraak. De goederen netjes uitgepakt en geplaatst en verpakkingsmateriaal weer meegenomen door chauffeur

Voor herhaling vatbaar!

Dit is de tweede keer dat wij meubels besteld hebben via Cavel Design. Duidelijke website, zelf leverdatum bepalen, bevestiging via transporteur, keurig op tijd, fijn gemonteerd, alles weer opgeruimd en meegenomen, prima meubels, niet van origineel te onderscheiden. Waarom zou je nog originele kopen: alleen voor de naam? Kortom, zeer tevreden, dus voor herhaling vatbaar.

Swan Chair vervangen door nieuwe perfecte Swan Chair bezorgd en gemonteerd , en de Swan Chair die niet helemaal perfect was mee teruggenomen. Beide bezorgers/chauffeurs zijn zeer sympathieke mensen. Ook de dame van Cavel Design ,met wie ik steeds in overleg was heeft zeer sympathiek en accuraat gehandeld. Dus ik ben ZEER TEVREDEN CLIËNT.

Ntjes in elkaar gezet. De medewerkers hielp zelfs even met een ander stoeltje die niet goed in elkaar was gezet. Totale service. Zie je niet veel meer. Dus met andere worden: blijf die service leveren.

Prima winkel met snelle, keurige bezorging

We hebben een fauteuil besteld bij Cavel. Een week later kon deze al bezorgd worden. Keuze uit een aantal bezorg dagen en de dag voor de stoel zou komen een mail met daarin een tijdsvak van 2 uur. Op de dag zelf keurig binnen het tijdsvak. Vriendelijke bezorger die ook nog even het verpakkingsmateriaal meenam. Top. Of de stoel het waar is moet natuurlijk nog blijken in de komende maanden, jaren. Maar tot zover zeer tevreden.

Goede service !

Alles gemonteerd

website niet zonder haperingen, maar de follow-up van Manon was uitstekend. Zonder haar had ik de stoel niet gekocht.

Over Cavel Design

Cavel Design is een online aanbieder van hoge kwaliteit design meubels. Daarbij doen wij het uiterste om de beste service te bieden op de markt. Daarbij is innoveren en constant maximaliseren van de service ons belangrijkste streven. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.