vlotte levering, goede kwaliteit

de levering voldoet aan alle verwachtingen van kwaliteit, snelheid en correctheid. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een prachtige stoel professioneel in elkaar gezet thuis door een vriendelijke bezorger

Wij hebben een prachtige stoel thuisbezorgd gekregen. De stoel is gebracht en voor ons in elkaar gezet door een vriendelijke bezorger. Wij zijn heel blij met de stoel en krijgen er lovende opmerkingen over.

Prachtige bureaustoel

Al mijn 2e stoel gekocht bij Cavel design. De stoel zit lekker en is kwalitatief zeer goed, ik ben echt blij met deze aankoop

Geweldige ervaring

Vandaag mijn Nuvigro bijzet tafel ontvangen Vriendelijke en correcte afhandeling. Absoluut een betrouwbare leverancier.

Mooie lounge stoel, model Eames

De proefplaatsing is een geweldig idee. De stoel wordt in elkaar gezet en je kunt uitgebreid proberen hoe die zit en past in je interieur.

Mooie stoel en prima vriendelijke service

Bestelling en plaatsing netjes gecommuniceerd. Stoel ter plaatse in elkaar gezet. Heel fraai en zit top

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Blij met mijn nieuwe stoelen!

Dag Lotte, Dank u wel voor uw mooie review. Fijn dat u alles in goede orde heeft ontvangen en belangrijker, dat u er zo blij mee bent. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De set staat chique en straalt kwaliteit uit!

Fijn geholpen om de juiste set voor ons nieuwe huis samen te stellen. Er is veel mogelijk in vorm (voor de tafel) en kleur (voor de zittingen van de stoelen) en er is goed meegedacht over de grootte van de tafel. De set staat chique en straalt kwaliteit uit!

Dag Merel, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe prachtige tafel en uw stoelen en dat u zich goed geholpen voelde in onze showroom. Wij wensen jullie nog heel veel plezier van de nieuwe tafel en stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en fantastisch product

In de showroom alle opties kunnen zien en uitproberen van de Cavel Lounche Chair. Heel mooi en slim aangepast design.

Dag Frank, Dank u wel voor de mooie review, Fijn dat het bezoek aan de showroom voor u heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen jullie veel Lounge-Plezier van jullie nieuwe fauteuil. hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Netjes afgeleverd

Bezorger was netjes op tijd, stoelen netjes gemonteerd.

Hallo Miranda, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Topstoel

Snel ontvangen en redelijk makkelijk te monteren.

Dag Esther, Dank u wel voor de 10! Fijn dat de montage gemakkelijk is gelukt. Veel plezier van de stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische stoel,goede service, netjes in elkaar gezet,ben er zeer blij heb last van mijn rug,deze stoel zit heerlijk,zeker een aanrader.

Hallo Peter, Hartelijk dank voor positieve beoordeling. Fijn dat u zo veel baat bij de stoel heeft en dat deze heerlijk zit voor u. Veel plezier van de stoel gewenst en hopelijk tot een volgende ronde. Mvg, Team Cavel Design

Helemaal top!

Topervaring! Prima service en contact tijdens het bestelproces. Ook de bezorging verliep tot volle tevredenheid. Ik werd prima geïnformeerd over wanneer de bezorger er zou zijn -hij belde zelfs een half uurtje van tevoren. Installatie was snel en professioneel. En de kwaliteit van de bureaustoel is top! Een aanrader.

Hallo Danny, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en de 10! Fijn om te lezen dat u het als topervaring heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Alles is verlopen zoals ik het wens. Aangenaam contact via telefoon met Manon, antwoorden via mail verlopen vlot en dan spreken wij nog niet met de levering van Mees. De montage is vlot verlopen. Alle verpakkingen werden terug meegenomen. Cavel design heeft een fantastisch team.

Dag Paule, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over het contact vooraf en over de levering. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de collega's. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snel geleverd en een prima kwaliteit!

Hallo Johan, Hartelijk dank voor de 10! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Perfect!

Bliksemsnelle levering, prachtige bureaustoelen, super tevreden!

Dag Melissa, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede voorlichting in de showroom en supersnelle levering.

Zowel in de showroom als bij de levering kregen we te maken met zeer vriendelijk en kundig personeel. De aangeschafte loungechair voldoet aan alle verwachtingen en zit niet alleen comfortabel maar is ook nog eens een prachtige eyecatcher in ons interieur. Zeer tevreden over Carel Design.

Hallo Paul, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Fijn om te lezen dat u zich goed geholpen voelde in zowel de showroom als tijdens de levering. Wij wensen u veel lounge-plezier van uw nieuwe fauteuil. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een prima product en een hele goede service

Een prima fauteuil en een hele goede service. Een proefplaatsing is fijn omdat je meteen kunt zien of hij past in de kamer en kunt voelen hij lekker zit.

Dag Susan, Dank u wel voor de 10! Fijn om te lezen dat de proefplaatsing geholpen heeft bij het maken van een keuze en dat de service naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Super goeie service

Snel geleverd en geplaatst. Goeie kwaliteit

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Veel plezier van uw aankoop gewenste en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Correcte afhandeling

Duidelijke communicatie, snelle en correcte levering.

Dag Edgard, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat alles duidelijk en naar wens is geweest. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Beste, Wij zijn zeer tevreden met de Cavel Lounge Chair,met bijhorende Ottoman ! Prima kwaliteit en uitstekend zitconfort ! Vlotte levering en montage !Gr.L.E.

Dag Lucien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat alles zo super is bevallen voor u en dat u zo tevreden over de Lounge chair bent. Veel Lounge-Plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima service, mooie stoelen!

Heel fijn dat er een proefplaatsing mogelijk was. Dd bezorger was deskundig en vriendelijk. Prima service. En we zijn blij met de stoelen!

Hallo Janneke, Dank u wel voor uw mooie review! Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de bezorger. Veel plezier van uw bestelling gewest. Mvg, Team Cavel Design

Proefplaatsing was top!

Vorige week een proefplaatsing aangevraagd en al vandaag gerealiseerd. Lekker vlot, en proefplaatsing geheel vrijblijvend. We hebben kunnen kiezen uit de CD117 en de CD119 (zelfde stoel met hogere rug). De hoge rug zat voor de kleinere als voor de langere collega's het lekkerste. Die gaat het worden, nu alleen nog de juiste kleur uitzoeken.

Dag Jeroen, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat de proefplaatsing heeft geholpen met het maken van een keuze. Mochten wij u nog kunnen helpen met de kleur dan horen wij het graag. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige stoel snelle levering

Op 7 maart mijn stoel bestel. Op 18-3 geleverd . Netjes in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal is meegenomen. De stoel is prachtig, Het contact via watsapp was ook fijnen het contact met de bezorgdienst ook uitstekend.

Hallo Coby, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel. Mvg, Team Cavel Design

Blij met mijn aankoop!

Mooi design, snelle levering.

Hallo Marga, Dank u wel voor de mooie en positieve beoordeling. Fijn dat u er zo blij mee bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com