Zo kan het dus ook

Regelmatig bij online bestellingen ontevreden ,dat is nu eens niet het geval prettige manier van bestellen ,mooie producten fijn contact met de medewerkers met speciaal de complimenten voor de bezorger/monteur . Prima visitekaartje voor het bedrijf, Joop hoebe

Mooie comfortabele stoel.

Probleemloos ontvangen. Mooi design en comfortabele stoel

Fantastische design bureaustoelen

Ontzettend mooie design stoelen. Zit lekker, en kwaliteit materialen. Zeer tevreden

Design bureau stoelen

Een mooi design stoel. Goede zit, mooie materialen. Echt een aanrader!!

Dag Regina, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Blij met mijn mooie nieuwe stoel en de goede service van Cavel Design!

Cavel Design reageert heel snel en accuraat op vragen per whatsapp. Ik zocht contact omdat ik advies wilde over de rugleuning van een bureaustoel en de bezorgafspraakknop niet werkte. Ik heb een goed advies gekregen bleek tijdens de bezorging! Het probleem van de website hadden ze ook dezelfde dag nog verholpen. De proefplaatsing door Mees kon een aantal weken eerder dan aanvankelijk gepland en verliep snel en prettig! Mees droeg de stoel 2 trappen op naar zolder en pakte hem razendsnel uit. Ik kon de stoel vervolgens rustig uitproberen, zonder enige druk. Ik heb de mooie stoel - die heerlijk zit en inderdaad bij mijn lichaamslengte past - dan ook meteen gekocht. Ik ga zeker vaker shoppen bij Cavel Design en waar mogelijk gebruikmaken van hun proefplaatsingservice!

Hallo Martine, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide beoordeling en de 10! Wij zijn blij om te lezen dat u zich goed geholpen voelt en het belangrijkste, dat de stoel zo goed zit voor u. Wij zullen uw mooie complimenten doorgeven aan Mees. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige bureaustoel

Prachtige bureaustoel, zorgvuldig verpakt en keurig op de afgesproken tijd ontvangen. Eenvoudig te monteren. Een aanwinst voor mijn bureau!

Dag Jan, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review! Fijn dat de bureaustoel een aanwinst is voor uw bureau. Veel (werk)plezier van de bureaustoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische levering door een vriendelijke jongeman. Onze eetkamerstoelen werden ter plekke in elkaar gezet en de verpakking werd meegenomen. Kortom zeer tevreden.

Hallo Nathalie, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe eetkamerstoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zit goed en de service ook goed. De chauffeur Mees was in alles goed. Duidelijk en netjes.

Dag Harry, Dank u wel voor de mooie review! Wij zullen uw complimenten doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw nieuwe fauteuil gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

vlotte levering, goede kwaliteit

de levering voldoet aan alle verwachtingen van kwaliteit, snelheid en correctheid. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een prachtige stoel professioneel in elkaar gezet thuis door een vriendelijke bezorger

Wij hebben een prachtige stoel thuisbezorgd gekregen. De stoel is gebracht en voor ons in elkaar gezet door een vriendelijke bezorger. Wij zijn heel blij met de stoel en krijgen er lovende opmerkingen over.

Dag Gonda, Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de stoel en over de bezorging! Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de chauffeur. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige bureaustoel

Al mijn 2e stoel gekocht bij Cavel design. De stoel zit lekker en is kwalitatief zeer goed, ik ben echt blij met deze aankoop

Dag Raymond, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat ook de tweede aankoop weer helemaal naar wens is. Hopelijk tot een volgende aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Geweldige ervaring

Vandaag mijn Nuvigro bijzet tafel ontvangen Vriendelijke en correcte afhandeling. Absoluut een betrouwbare leverancier.

Dag Nel, Hartelijk dank voor de 10! Fijn om te lezen dat het een geweldige ervaring is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw bijzettafeltje. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie lounge stoel, model Eames

De proefplaatsing is een geweldig idee. De stoel wordt in elkaar gezet en je kunt uitgebreid proberen hoe die zit en past in je interieur.

Dag Marieke, Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe Cavel Lounge chair. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel en prima vriendelijke service

Bestelling en plaatsing netjes gecommuniceerd. Stoel ter plaatse in elkaar gezet. Heel fraai en zit top

Hallo Rudi, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Blij met mijn nieuwe stoelen!

Dag Lotte, Dank u wel voor uw mooie review. Fijn dat u alles in goede orde heeft ontvangen en belangrijker, dat u er zo blij mee bent. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De set staat chique en straalt kwaliteit uit!

Fijn geholpen om de juiste set voor ons nieuwe huis samen te stellen. Er is veel mogelijk in vorm (voor de tafel) en kleur (voor de zittingen van de stoelen) en er is goed meegedacht over de grootte van de tafel. De set staat chique en straalt kwaliteit uit!

Dag Merel, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe prachtige tafel en uw stoelen en dat u zich goed geholpen voelde in onze showroom. Wij wensen jullie nog heel veel plezier van de nieuwe tafel en stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en fantastisch product

In de showroom alle opties kunnen zien en uitproberen van de Cavel Lounche Chair. Heel mooi en slim aangepast design.

Dag Frank, Dank u wel voor de mooie review, Fijn dat het bezoek aan de showroom voor u heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen jullie veel Lounge-Plezier van jullie nieuwe fauteuil. hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Netjes afgeleverd

Bezorger was netjes op tijd, stoelen netjes gemonteerd.

Hallo Miranda, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Topstoel

Snel ontvangen en redelijk makkelijk te monteren.

Dag Esther, Dank u wel voor de 10! Fijn dat de montage gemakkelijk is gelukt. Veel plezier van de stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische stoel,goede service, netjes in elkaar gezet,ben er zeer blij heb last van mijn rug,deze stoel zit heerlijk,zeker een aanrader.

Hallo Peter, Hartelijk dank voor positieve beoordeling. Fijn dat u zo veel baat bij de stoel heeft en dat deze heerlijk zit voor u. Veel plezier van de stoel gewenst en hopelijk tot een volgende ronde. Mvg, Team Cavel Design

Helemaal top!

Topervaring! Prima service en contact tijdens het bestelproces. Ook de bezorging verliep tot volle tevredenheid. Ik werd prima geïnformeerd over wanneer de bezorger er zou zijn -hij belde zelfs een half uurtje van tevoren. Installatie was snel en professioneel. En de kwaliteit van de bureaustoel is top! Een aanrader.

Hallo Danny, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en de 10! Fijn om te lezen dat u het als topervaring heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Alles is verlopen zoals ik het wens. Aangenaam contact via telefoon met Manon, antwoorden via mail verlopen vlot en dan spreken wij nog niet met de levering van Mees. De montage is vlot verlopen. Alle verpakkingen werden terug meegenomen. Cavel design heeft een fantastisch team.

Dag Paule, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over het contact vooraf en over de levering. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de collega's. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snel geleverd en een prima kwaliteit!

Hallo Johan, Hartelijk dank voor de 10! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Perfect!

Bliksemsnelle levering, prachtige bureaustoelen, super tevreden!

Dag Melissa, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede voorlichting in de showroom en supersnelle levering.

Zowel in de showroom als bij de levering kregen we te maken met zeer vriendelijk en kundig personeel. De aangeschafte loungechair voldoet aan alle verwachtingen en zit niet alleen comfortabel maar is ook nog eens een prachtige eyecatcher in ons interieur. Zeer tevreden over Carel Design.

Hallo Paul, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Fijn om te lezen dat u zich goed geholpen voelde in zowel de showroom als tijdens de levering. Wij wensen u veel lounge-plezier van uw nieuwe fauteuil. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Bedrijfsgegevens

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

085 064 5529

[email protected]

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.