Heel erg tevreden!!

Ik had een "Armchair" en een "Office chair" besteld. Allebei zijn het zeer mooie en schitterend afgewerkte items. Ook de voorziene leveringsdatum is gerespecteerd, meer nog, zelfs op het vermelde uur, niet evident in tijden van Corona. De bezorger was zeer correct en vriendelijk en heeft de items hier ter plaatse gemonteerd. Gewoon top!

Eames Lounge Chair Xl

proefplaatsing aangevraagd en de zetel bevalt ons, de prijs is goed en de zetel ziet er kwalitatief goed uit

No surprises means happy customer

The reproduction of the Eames 117 office chair was exactly what I wanted. The price /quality ratio is impressive. It is almost identical to the original design, sits well, and looks great. Delivery was exactly as promised.

Snel en vriendelijk

Dank voor de snelle en goeie levering van de stoel.

Prima Service.

x

Prachtige fauteuil en topservice!

Een hele mooie fauteuil (eames lounge), via proefplaatsing. Hele vriendelijke bezorger die ons alle tijd gaf om de fauteuil te bekijken en en te proberen.

Geweldig!!

Goede kwaliteit en prijsverhouding aanrader!!

Blij met mijn eetkamer stoelen

Mooie stoelen, goede kwaliteit en een goede prijs.

Helemaal voor de Bakker!

Alles volgens afspraak.

Prachtige stoel die heel lekker zit!

De stoel werd keurig op de afgesproken datum geleverd en netjes gemonteerd. Ik ben heel blij met de stoel. Hij zit heerlijk!

Prima levering van een mooi product

Erg blij met m’n Eames lounge chair. Mooi design en een lekkere zit. Levering en plaatsing was prima en duidelijk geregeld.

Alles ging soepel!

We zijn blij met de stoel, maar ben vooral positief verrast met de communicatie en het logistieke proces. Zeer prettig!!

top service, high class.

veel dank voor service en excellente communicatie

Fantastische mensen, mooie producten en doen meer dan ze beloven.

Nadat de kleur van onze ottoman niet geheel matching was met de stoel werd snel een omruil afspraak gemaakt. Nu kloppen de kleuren weer.

Perfecte afhandeling met stipte levering

Goede info via de site met zeer soepele afhandeling en levering

Heel erg goed

Ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de door mij gewenste Eames stoel en gisteren 30 juli, werd de stoel al bezorgd. Dankzij de vriendelijke chauffeur/monteur werd de stoel vakkundig gemonteerd. Het is een heerlijk comfortabele stoel en staat bovendien ook schitterend in de huiskamer. Wat ik ook als heel prettig heb ervaren is dat het verpakkingsmateriaal meteen werd meegenomen door de chauffeur.

Fijn bedrijf die de koper op één heeft staan

Ik heb een prettige ervaring met jullie , een maand voor de levertijd konden zonder problemen onze stoel wijzigen naar wit leer. Zeer kundig geholpen

Dag Hans, bedankt voor uw mooie woorden, wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Van oriëntatie naar bestelling en levering vlekkeloos verlopen!

Ik had eerder de eggchair van Arne Jacobsen bij Cavel Design gekocht en wilde ook graag "de zwaan" van hem in mijn huiskamer hebben. En daar heeft Cavel Design me op uitstekende wijze in voorzien. Dank! De levering verliep geheel naar wens; een korte tijdsruimte hoeven thuisblijven, een fijne en correcte bezorger/monteur. Goede service ervaren. Dank!

dag Mark, hartelijk dank voor de complimenten en fijn dat de bezorging zo goed is bevallen. de stoel heeft zeker een mooi plekje gekregen! hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

hoge kwaliteit

Goede en duidelijke communicatie; accurate levering, verrassende service.. de stoeltjes werden ter plekke in elkaar gezet.

goedemiddag, fijn dat u zo tevreden bent en ons zo'n mooie review heeft gegeven. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Snelle levering. Betrouwbaar ingepland. Nette en zeer vriendelijke chauffeur. Producten voldoen aan de verwachtingen

Dag Marco, hartelijk dank voor uw mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee. hopelijk tot een volgende keer. mvg, Team Cavel Design

Prima stoelen

Ik heb 2 fauteuils Dylan online gekocht bij Cavel Design welke binnen 2 weken geleverd zijn. Natuurlijk is het een risico om meubels te kopen zonder deze eerst te hebben uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat de stoelen prima zitten en er mooi en strak uit zien. Ook de bezorger was een enthousiaste man die de stoelen voor me in elkaar heeft gezet. Al met al ben ik zeer tevreden over deze aankoop.

hallo Hans, fijn dat u zo tevreden bent, wij doen ons uiterste best hier voor! mvg Team Cavel Design

Mooie tafel, snel geleverd en in elkaar gezet, alles zoals afgesproken.

Zie hierboven

hallo Hugo, dank u wel voor de mooie 10! hier zijn wij erg blij mee. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Tijdens het bestellen ben ik erg goed te woord gestaan door de vriendelijke klantenservice. De stoel werd op de afgesproken datum en tijd geleverd en werd netjes gemonteerd door de vriendelijke monteur. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Dag Henk, fijn dat u zo tevreden bent over de service! mvg Team Cavel Design

Heel erg goed

Paar jaar geleden DAR- replica stoelen gekocht. De viltjes van de stoelpoot -beschermers waren versleten. Kon nergens iets vinden om het te vervangen. Contact opgenomen met de winkel. Geen enkele opmerking van: u heeft ze al zo lang oid, niets. Hebben nieuwe opgestuurd en deze zitten er al anders. Perfecte service.

Geweldige service, prachtige stoel!

Ik kocht een oranje egg-chair, nogal een waagstuk vond ik. Zo’n uitgesproken kleur kan helemaal verkeerd uitpakken. Daarom was ik erg blij met de mogelijkheid tot proefplaatsing, dat maakte het mogelijk het “Ei” in al zijn glorie thuis te bekijken en uit te proberen. Ik ben erg tevreden, de stoel is prachtig, zit heerlijk, door neig- en draaimogelijkheid ook nog een fijne “beweegstoel”. Mijn kleinkinderen vechten er om wie er in mag zitten! (Oma?)

Dag Tineke, bedankt voor de mooie 10! fijn dat de proefplaatsing u zo goed heeft geholpen. de stoel heeft zeker een mooi plekje gekregen. wij wensen u en uw kleinkinderen veel plezier van de stoel. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com