Mooie stoelen, goed afgeleverd, goed en snel in elkaar gezet

Zie hierboven

100% tevreden!

Mooie meubels voor een realistische prijs. Duurt wel ff, naar dat wordt netjes gecommuniceerd

Meer dan zeer tevreden.

Op donderdag toonde ik interesse in de Flegg Chair van Cavel. Via de chat een goed contact en werden mijn vragen duidelijk en helder beantwoord. Daarom overgegaan tot een proefplaatsing. Dat bleek al heel snel te kunnen. Op woensdag, dus nog geen week later, kwam de bezorger met de stoel. Deze werd vakkundig in elkaar gemonteerd en kon ik proefzitten en aangeven hoe een en ander in te stellen naar mijn wens. De jongeman/bezorger was ontzettend vriendelijk en zeer correct in de omgang. Ik heb besloten de stoel te houden en hoop er heel wat jaren van te kunnen genieten. Conclusie: zeer tevreden en beslist voor herhaling vatbaar.

snelle bezorging en goede uitleg via chat.

Zoals reeds gezegd snelle bezorging en uitstekende uitleg over het in elkaar zetten via chat. Wij zullen jullie bij anderen aanbevelen.

Hallo Kitty, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Heel tevreden

Een paar jaar geleden al een lounge fauteuil gekocht en deze zit heerlijk en blijft hier. Daarom weer een mooie aanvulling op ons interieur gekocht. Wij zijn er blij mee.

Hallo Anneke, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de producten die u al jaren heeft. Wij wensen u er nog heel lang plezier van. Mvg, Team Cavel Design

Absolutely satisfied

Bought 6 Artson chairs with customised cushions. They are really in high quality even more than what i expect from viewing the reference photos. Customer service is responsive and flexible. Delivery with care and attention. I will definitely be back for buy some more furniture. Highly recommended.

Hello, Thank you very much for the positive review. We are glad that you are so happy with the beautiful chairs and the contact you have had. If we can help you again with a new order, we would of course like to hear from you. We hope you enjoy the chairs. Kind regards, Team Cavel Design

Prachtige stoel snel geleverd

Zie boven vond alleen de tekening niet heel erg duidelijk en de kussens erg moeilijk te bevestigen in de erg kleine scroefgaten

Hallo Hans, Dank u wel voor uw positieve beoordeling en uw feedback over de tekening, de Shelldon chair is ten opzichte van onze andere producten inderdaad wat lastiger te monteren maar mocht u er niet komen mag u natuurlijk altijd contact opnemen. Wij wensen u in ieder geval veel plezier van uw nieuwe aanwinst. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende service, snelle levering en kwaliteit

Van proefplaatsing tot aankoop van een prachtige bureaustoel uit Eames serie. Order via web geplaatst, levering opties ingevuld en de volgende dag al geleverd. Bureaustoel is vakkundig gemonteerd door Mees met uitleg over de functies van de handels. Een tevreden klant.

Hallo Fred, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de bureaustoel en over de levering. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Altijd prima

Dit was niet mijn eerste aankoop bij Cavel en het was opnieuw perfect. De levering was supersnel, het product heeft dezelfde geweldige kwaliteit en de buitengewoon vriendelijke klantenservice. De hele ervaring was absoluut perfect.

Hallo Luiz, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u ook deze keer weer zo tevreden bent en dat alles perfect is verlopen. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer klantvriendelijk en efficiënt

Goed bereikbaar en doen wat men zegt Dat is mijn ervaring met Cavel Design Ook de proefplaatsing is netjes verzorgd : op het afgesproken tijdstip komt men, meubelstuk wordt netjes en zorgvuldig gemonteerd en vriendelijke advisering Kortom: zonder meer positief

Dag Gerd, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn dat alles zo goed bevallen is en dat u er positief op terug kijkt. Veel plezier van uw nieuwe fauteuil gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Van bestelling tot levering - goed geinformeerd, snel geleverd!

Eenvoudig te bestellen, snelle reacties en informatie. En de stoel al na 2 dagen geleverd. Erg prettig. En de stoel ziet er in het echt ook prachtig uit (website foto's = werkelijkheid).

Dag Rick, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het hele proces. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Stoel via webshop gekocht. Werd vakkundig in gemonteerd. Ben er blij mee!

Dag John, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u er zo blij mee bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Proefplaatsing goed uitgepakt. Vriendelijke monteur voor het monteren van de Cavel lounge stoel.

Hallo Paul, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de chauffeur. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en bureaustoel naar verwachting

Contact ging snel en soepel. Het proefzitten is ideaal. Uiteindelijk de bureaustoel gekocht na de proefplaatsing, want die was precies zoals omschreven op de website en zat comfortabel.

Dag Cindy, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u de service zo goed heeft ervaren en dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van de keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe aanwinst. Mvg, Team Cavel Design

Een geweldige stoel met heerlijke comfortabele zit in supermooie kwaliteit leder. We zijn zo blij dat we een tweede besteld hebben zodat we niet kunnen vechten om wie er in mag zitten! Ontzetten aardige, gastvrije ontvangst, er wordt uitgebreid tijd genomen voor uitleg en proefzitten, je kan alles naar wens aan laten passen. Aan te raden als je echt een fijne stoel zoekt !

Hallo, Hartelijk dank voor de 10 en uw complimenten! Leuk om te lezen dat de fauteuil zo goed bevalt dat jullie hebben besloten om een tweede aan te schaffen. Wij wensen jullie heel veel plezier van de fauteuils en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een geweldige zit comfort!

Erg getwijfeld of ik het zou proberen, de doorslag gaf de proef opstelling! Het was een ervaring die gelijk overging tot aankoop . Alles was goed geregeld, een prima afstelling met de omstandigheden. De stoel voldoet aan alle wensen, ik ben erg erg blij mee! Vriendelijke groet, Martha Diekema

Dag Martha, Dank u wel voor uw mooie en positieve review! Fijn dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel. Mvg, Team Cavel Design

Seanchairs -witleer zijn een aanwinst, je wordt er vrolijk van!

Ik heb inmiddels drie Seanchairs-wit leer in mijn flat. Het was voor mij niet makkelijk om gechikte fauteuils te vinden, maar toen ik deze zag dacht ik meteen "dit is het". Wat een mooie draaifauteuils!!! Ze staan prachtig in mijn kamer en ze hebben een heel mooie vorm!! Je zit er ook goed in, met een goede steun in de rug. Fijn ook dat het 360 graden draaifauteuils zijn! De fauteuils passen ook in een wat kleinere kamer. Ze nemen niet teveel plaats in. De kamer ziet er ineens stukken groter en lichter uit. Fijn ook dat de chauffeur/monteur de fauteuils op een prettige en vakkundige manier gemonteerd heeft. De drie Seanchairs vormen een prachtig geheel! HET IS EEN AANWINST, JE WORDT ER VROLIJK VAN!!!!

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u er zo blij mee bent en er zo vrolijk van wordt. Wij zullen uw compliment doorgeven aan de chauffeur. Heel veel plezier van uw nieuwe fauteuils gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snel en vakkundig geleverd

Snel geleverd, zelfs sneller dan volgens de oorspronkelijke planning. Vakkundig geleverd en gemonteerd.

Hallo Chris, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De volledige ervaring met Cavel Design is gewoon fantastisch! 1. De kwaliteit van de wishwood stoelen. Zij zijn prachtig en echt comfortabel om lang te zitten. 2. De snelheid in de levering (1 dag later). 3. De vriendelijke klantendienst. Ik had een vraag en zij hebben onmiddellijk telefonisch gecontacteerd om meer uitleg te geven over het product en de levering. 4. De opvolging. Ik had een vraag over de kussen van de stoelen en zij hebben snel gereageerd via whatsapp op een zaterdag.

Hallo Nohemi, Hartelijk dank voor uw positieve review en de 10! Wat leuk om te lezen dat het zo'n goede ervaring is geweest voor u en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hele fijne bureaustoel en top levering door Cavel Design

Ik heb hele fijne ervaringen met Cavel Design. Om te beginnen een prettig en duidelijk telefoongesprek over de proefplaatsing van de bureaustoel. Daarna een handig en slim systeem om een afspraak in te plannen. Ook de levering van de bureaustoel verliep prima. Ruim 1 dag tevoren werd de levering via mail nog eens bevestigd. De bezorger was exact op tijd. Hij belde zelfs 30 minuten voor de afgesproken tijd dat hij er zou zijn!!! De stoel werd netjes uitgepakt en in elkaar gezet. Ik hoefde eigenlijk geen moment te twijfelen over de aankoop. De stoel zit prima en ziet er ook nog eens geweldig goed uit. Na afloop werd karton en verder verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Jullie hebben er een zeer tevreden klant bij!!!!

Dag Willy, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de hele gang van zaken en over de bureaustoelen. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Super mooie design stoelen voor een leuke prijs

Afgelopen week onze nieuwe stoelen gekregen van Cavel We liepen hier na enig speurwerk tegenaan. Kwamen eigenlijk voor andere stoelen in de showroom maar hebben gekozen voor de prachtige en heerlijk zittende Cabel Lounge Chair en de Shell chair in dezelfde kleuren. Super vriendelijk geholpen en keurig thuis bezorgd. Dank!

Hallo Wietze, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn dat u zo blij bent met jullie nieuwe stoelen, wij wensen jullie er heel veel lounge-plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige lounge chair

Onze lounge chair werd volgens afspraak na een aantal weken thuis bezorgd en vakkundig gemonteerd. Helaas waren de stoelverhogers in de verkeerde kleur meegekomen maar dit probleem werd meteen gecommuniceerd met het kantoor. De juiste kleur stoelverhogers werden met spoed nagestuurd. De stoel, nu eens niet uitgevoerd in het leer maar in de linnen bekleding staat prachtig en zit prima! Zeker met de bijbehorende ottoman is het een harmonieus geheel.

Hallo Marjolijn, Hartelijk dank voor uw mooie review Wij zijn blij te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe fauteuil met de juiste verhogers er onder. Veel plezier gewenst van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer mooie stoel

Bestellen, leveren, kwaliteit. Alles is verlopen zoals het beloofd wordt via de website. Heel tevreden over de stoel. Levering keurig volgens afspraak.

Dag Carine, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Mvg, Team Cavel Design

Beter en mooier dan verwacht

Ik bestelde na wikken en wegen de bijzettafel “Jensen”. Eerst wat mailverkeer over de kleur die ik zou kiezen (essen, zwart gelakt of walnoot). Snel antwopord. Bijzettafel besteld en werd twee dagen later bezorgd. Het materiaal is degelijk en zwaar, het design is echt verrassend en apart, maar de prijs nog meer. De kleur ‘walnoot’ is prachtig en diep. Ook het formaat is perfect: 60cm doorsnee blad en 58cm hoog. Kortom, hier een 100% tevreden klant. Ik ga de andere aparte producten in gedachten houden. Bedankt en nog veel succes!

Dag Simone, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de bijzettafel. Wij wensen u er heel veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Voor herhaling vatbaar en zo ook gedaan!

Hele goede ervaring, makkelijk bestellen, snel leveren, nog gebeld met n vraag en vriendelijk te woord gestaan! Hartelijk dank

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat het voor herhaling vatbaar is en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com