Top Bedrijf

Al jaren ben ik verliefd op het design van de Eames Lounge Chair. Dankzij Cavel Design is deze stoel betaalbaar geworden, daar de echte niet in het budget past. Nu de trotse bezitter van een stukje kunst en daarnaast zit de stoel ook heerlijk. Kortom, zeer blij met de aanschaf van de Chair en de service van Cavel Design!

Betrouwbaar

Heb enige tijd geleden een proefzitting aangevraagd en daarvoor een bedrag van € 19,95 betaald. Uiteindelijk ging de proefzitting, vanwege wijziging van keuze, niet door en melde dit tijdig. Zonder problemen of lastige vragen werd het geld teruggestort. Ik vind dit een vermelding waard en zo hoort het. Het bedrijf houdt zich aan de afspraken.

Doen wat ze beloven.

Stoel die ik had besteld ziet er zeer goed uit.

Zo hoor je een gemaakte fout op te lossen

Ondanks de verkeerde levering van de producten, heeft Cavel zoals het hoort dit super opgelost.

Keurige aflevering.

Keurige aflevering. De Ray Eames stoel is een aanwinst in je interieur. Ziet er kwalitatief goed uit.

Heel goed!

We zijn heel erg blij met onze mooie Eames lounge chairs. Ze staan prachtig en zitten heerlijk. Top bezorger, alles keurig netjes in elkaar gezet en afgeleverd. Blij mee!

Prachtige stoel

Mooi product, prachtige kleur blauw en de stoel zit heerlijk!

Stoel zit perfect, bezorging zeer goed.

Stoel met een proefplaatsing besteld, info mbt bezorging was duidelijk en goed. Stoel is netjes in elkaar gezet, even testen en besloten de stoel te houden. Besteld voor mijn man, maar onze oudste zoon pikt de stoel graag in.

mijn ervaring was uitstekend

De stoelen zijn zoals ik wenste en de aflevering was prima.

Heldere updates omtrent levertijd en bezorging. Vrolijke en professionele bezorging. We zijn super blij met de stoel, zit top en mooie uitstraling.

Heel mooi en geleverd zoals afgesproken!!

Prima service!

Eames bureaustoel gekocht. Mooie stoel, goede kwaliteit en prima service.

helder correct, mooi product.

Lang gewacht, maar ...het loont de moeite.

Heel tevreden

Vandaag onze eames fauteuil binnen gekregen. Hij werd geleverd door een hele aardige vriendelijke man. Mooie stoel en prima afgewerkt. Mijn man is er in gaan zitten en is er niet meer uit geweest.

Probleemloos super!

Snelle duidelijke service en snelle en persoonlijke benadering. Stoel werd geleverd op de juiste datum door een super vriendelijke monteur die de stoel gemonteerd heeft,en de verpakking weer retour nam. Heel blij met de stoel! Ik heb dit bedrijf via een vriend gevonden die dezelfde stoel en goede had!

Mooie stoel

De stoel met hocker is erg mooi. Vriendelijke bezorger. Heb er wel even op moeten wachten maar ben er erg blij mee.

prima prijs kwaliteit verhouding, en uitstekende communicatie over product en levering

de proefbestelling van de Eames Lounge Chair XL was een gouden greep: ik ben 176 cm, en twijfelde over het zitcomfort van de standaard uitvoering qua formaat, bij de proefbestelling heb ik aangeven om beide fauteuils te willen proberen. De levering had vertraging vanwege de stremming in het Suez kanaal, hierover werd tijdig en correct gecommuniceerd, evenals over de precieze leverdatum later. Ik heb beide fauteuils uitvoerig kunnen proberen, merkte direct dat de XL uitvoering beter zit, met name de steun in het achterhoofd was voor mij het grote verschil in comfort. Ik had van te voren het volledige bedrag voor de standaard stoel betaald, ter plekke bij betalen via de bank was zo gepiept, prima geregeld.

Top kwaliteit - goede communicatie - correcte levering

Dag Marco, Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest tijdens uw bestelproces. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Netjes en correct bezorgd en de stoel (Egg-Chair) is helemaal naar wens.

De monteur/vervoerder heeft de stoel netjes in zijn bus in elkaar gezet (ivm Corona) en vervolgens de stoel naar binnen gebracht en op zijn plaats gezet. De Egg Chair is nu de eyecatcher van het huis. Helemaal top!

Hallo Marja, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. De chauffeurs proberen inderdaad zo veel mogelijk in hun bus te monteren om rekening te houden met de geldende corona regels. Fijn dat de Egg chair zo mooi staat. Wij wensen u er veel plezier van. Mvg, Team Cavel Design

Snel geleverd, top product!

Op woensdag een bureaustoel gekocht en vrijdag al in huis. Meteen de stoel op zijn poten gezet en achter mijn bureau gaan zitten. Wat een verbetering ten opzichte van mijn oude IKEA bureaustoel zeg! En hij past perfect bij de authentieke jaren '80 Eames bureaustoel van mijn vrouw. Al met al zeer tevreden. :)

Dag Dennis, Hartelijk dank voor uw 10! Fijn dat de levering snel is verlopen en u blij bent met de bureaustoel. Wij wensen u veel plezier van de stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische stoel en super vriendelijke bezorger

De stoel is niet alleen mooi, maar zit ook nog eens fantastisch. Mooie kwaliteit en voldoet volledig aan de verwachtingen. De stoel werd door de vrolijke en zeer vriendelijke Frank bezorgd. Bij het uitpakken van het voetenbankje bleek dat deze beschadigd was. Frank heeft direct foto's gemaakt en geregeld dat deze zou worden vervangen. Wat een service!

Dag Marlon, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over het design en het comfort. Fijn dat Frank de beschadiging gelijk heeft geconstateerd en een vervangende voetenbank heeft geregeld, deze sturen wij zo snel mogelijk uw kant op. Wij zullen uw compliment aan Frank doorgeven. Veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Was op tijd en behulpzaam. Zat alleen geen beschrijving bij de stoel hoe die in elkaar zetten.

Hallo Jeroen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles op tijd kwam en de chauffeur behulpzaam was. Ik heb u gelijk de montage handleiding per mail toegezonden. Mocht u ergens toch niet helemaal uitkomen neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Deels tevreden.

Communicatie, zit dicht bij de klant. Bedrijf goed bereikbaar via de social media. Duidelijke antwoorden op vragen. Proefplaatsing. Prima verricht, heel tevreden over de wijze waarop. Ik zal het zeker anderen aanbevelen. Jammer dat de Swan te klein is voor ons. Maar ziet er prachtig uit.

Hallo Ria, Dank u wel voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie en de service van de proefplaatsing. De proefplaatsing is inderdaad een prettige manier om een meubelstuk in uw eigen interieur te beoordelen en uit te proberen. Jammer om te lezen dat de Swan chair aan de kleine kant was voor u en u hierdoor deels tevreden bent. Mocht u nog eens advies willen over een ander product neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u dan graag weer verder, de volgende keer gaan wij graag voor een 10! Mvg, Team Cavel Design

Klein foutje met bestellen maar prima geholpen en opgelost!

Hallo Jo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat het foutje op de bestelling gauw verholpen was en u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De bezorger/ monteur was kundig netjes en vriendelijk. Compliment

Dag Jessica, Hartelijk dank voor de mooie 10! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de levering. Veel plezier gewenst van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com