Voldoende

Stoelen zijn mooi! Helaas waren de meegeleverde schroeven een halve cm tekort. Bij de chat is snel gereageerd. Alleen de uitvoering was half half. Ipv van 4 gevraagde schroevev(voor 2stoelen) kreeg ik er slechts 2 toegestuurd. Heb zelf maar andere gekocht.......

Perfect!

Fauteuil eenvoudig besteld en een proefplaatsing afgesproken (mooie optie trouwens…). Goede communicatie over de levering. Chauffeur (Frank) was prima op tijd en heeft de stoel geplaatst. Zit heerlijk! Kortom: alles zoals je dat altijd zou wensen!

Dag Henk, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over het gehele proces. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Veel plezier gewenst van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooi product, uitstekende service en bezorging

Fraaie paviljoen Chaìr. Mooie kwaliteit. Zeker een aanrader.

Hallo Richard, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

goede levering en keurig op tijd, na enige uitleg stoel in elkaar gezet en geplaatst, dank.

Dag Theo, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn dat de montage is gelukt en uiteraard graag gedaan. Mvg, Team Cavel Design

prima service

De artikelen werden snel op de afgesproken tijd geleverd en de vriendelijke chauffeur van de bezorgdienst monteerde de fauteuils deskundig op de plaats van bestemming. Zowel over de bezorging als over de artikelen zijn we zeer tevreden.

Dag Elly, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten en de bezorging. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

tevreden, goede communicatie

Was erg benieuwd naar het 'replica-gehalte'. Om die reden gekozen voor een proefplaatsing. Chauffeur (frank) was keurig op tijd, zeer prettig in omgang en had stoel snel gemonteerd. Heb stoel afgenomen en overweeg nog een bestelling.

Dag Joan, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo blij verrast was over de stoel en u er wellicht nog een wil bestellen. Mochten wij u kunnen helpen met de bestelling laat het dan gerust weten. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel voor een mooie prijs

Proefplaatsing gevraagd voor één stoel. Chauffeur was op tijd en gaf ons na het monteren en plaatsen van de stoel alle tijd om deze te bekijken en te beslissen. Stoel is van hoge kwaliteit, mooi afgewerkt en solide.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit, dat vinden wij ook een erg belangrijk punt. Veel plezier gewenst van uw nieuwe aanwinst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en snel reactie

8 Eames Dar stoelen besteld! Twijfelde over de kleur poten zwart of Chrome! Vanwege de optie proefzitten had de chauffeur van allebei de kleuren onderstel mee zodat ik thuis kon beslissen en de kleur die ik wou houden! Het werd de zwarte kleur! Ze hebben ze netjes in elkaar gezet om ze gelijk neer te zetten aan tafel! En daarna kon je de stoelen afrekenen! Goede service, en met vragen via de mail reageren ze snel! Echt een aanrader en de optie proefzitten is erg fijn om het te kunnen zien in je huis! Groetjes Rianne Boersen

Hallo Rianne, Dank u wel voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent en dat de Proefplaatsing geholpen heeft bij het maken van de keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Precies geleverd wat besteld is.

Vlotte bezorging. Vriendelijk snel voor ons in elkaar gezet. Zitcomfort stoel is goed. Wel zou het fijn zijn pinautomaat bij zich te hebben. We hebben nooit cash in huis dus even contant gehaald. Was geen probleem voor de bezorger maar toch. Onder het genot van glaasje water.

Dag Meindert, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en cijfer. Wij zijn erg blij te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en de stoel. Wij danken u voor uw feedback en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige Eames lounge chair XL en Noguchi salontafel

Snelle levering en alles keurig gemonteerd ter plaatsen door Frank! Kom zeker terug

Dag Melanie, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Mvg, Team Cavel Design

Thomas en zijn collega waren op tijd en hebben de stoel keurig in elkaar gezet en alles opgeruimd. Prima service

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en cijfer. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende service en goede kwaliteit

Informatieve website, heldere uitleg levering, fijne keuze mogelijkheid voor aflevering, tijdige informatie en correcte afhandeling. Kan niet beter.

Hallo Marion, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe aanwinst gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Gewoon super service

De geboden service is fantastisch, goed uitgevoerd en heel prettig om thuis te kunnen proef zitten èn even kijken of het wel zo mooi staat als gedacht/gehoopt (jazeker!) De montage ging vlekkeloos en snel. Alle verpakking mee teruggenomen! Heerlijk

Dag Marc, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de 10! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe aanwinst gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ben erg tevreden over de top stoelen en service!

Bestellen en informatie over de stoelen ging perfect. Tijdstip van levering werd ook keurig netjes aangegeven. Erg behulpzame monteur.

Hallo Bertil, Hartelijk dank voor uw 10! En de mooie complimenten. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Product precies zoals beschreven en vlotte levering

De zandkleurige swan replica stoelen werden snel en volgens afspraak geleverd. Uitstekend verpakt en zeer eenvoudig te monteren. Prachtige stoelen. Zitten fijn en staan erg fraai.

Dag Marieke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over het product en over de levering. Veel plezier van uw nieuwe aanwinst gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top afterservice

Er was een knoop van m'n stoel afgesprongen. Cavel Design gebeld, die me gelijk aan de oplossing kon helpen, en me uitlegde hoe ik dit zelf kon verhelpen. Volgende dag had ik de de nieuwe knoop en pen met draad binnen. Super simpel uiteindelijk om te doen, en snel weer een mooie stoel. Bedankt!

Dag Remo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en 10!. Fijn om te lezen dat u het al zo snel in huis had en dat het is gelukt. Mochten wij u nog eens kunnen helpen dan horen wij het graag. Mvg. Team Cavel Design

Mooie producten en goede service!

Blij met de producte en contact met de klantenservice, aanrader!

Hallo Pieter, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Perfecte levering en alles precies volgens afspraak

Op 19 november een “Eames” stoel besteld. Toen al de leverdatum afgesproken. Daags voor de levering kreeg ik een mail met de bevestiging van de levering. Precies op de afgesproken tijd kwam een goed geluimde Frank aanzetten met twee grote dozen en een deken waarop hij met een kop koffie de stoel in elkaar ging schroeven. Na een half uurtje vertrok Frank met alle lege dozen. De stoel zit heerlijk. De service was perfect. Ik ben blij dat ik heb gekozen voor De Premium service. Topklasse. Dank.

Dag Pius, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Veel plezier van uw nieuwe aanwint gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoelen en perfect op tijd geleverd!

Dank aan de vervoermaatschappij, vriendelijke dame die alle stoelen netjes gemonteerd bij ons heeft klaargezet! Aanrader.

Hallo Melissa, Dank u wel voor de 10! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mijn verwachtingen zijn ongelost!

Omdat ik online verschillende blinkende versies van de wishbone chair terugvond, was ik erg benieuwd naar deze stoelen. Gelukkig was dit niet het geval en ben ik erg blij met mijn bestelling!

Dag Charline, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat de stoelen helemaal naar wens zijn. Wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ik werd keurig van te voren gebeld door de sympathieke chauffeur dat hij iets eerder is. Stoel in elkaar gezet en getest. Inmiddels paar uur op gezeten en hij bevalt prima. ik ben zelf ca. 183 en zit er goed rechtop in. Kwalitatief zit het ook goed in elkaar. Nu sparen voor de Lounge Chair. Ik mocht van de chauffeur even spieken hij had er een bij zich. Goede service.

Dag Maarten, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 10! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het product en de levering. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uiterst tevreden

De lounge Hair ziet er degelijk uit en heeft een mooie afwerking , en aldus binnen de verwachtingen. Levering uitstekend volgens afgesproken datum en tijdstip , met live tracking van de chauffeur. Vriendelijke dame ook (Manon)

Hallo Stephen, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u er zo tevreden mee bent. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Manon. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer mooie bureaustoel

Na bestelling van de Eames EA 117 bureaustoel werd deze al na 2 dagen keurig thuis bezorgd in een grote doos. Met de duidelijke meegeleverde instructies was de stoel zo in elkaar gezet. De stoel is op alle details bijzonder mooi afgewerkt met gebruik van degelijke materialen. We zijn er erg blij mee.

Dag Erik, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en complimenten. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe aanwinst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

goede service

de stoelen werden zoals besproken netjes in elkaar gezet, echter was er 1 verkeerd meegegeven. dit werd meteen geregeld en de andere komt volgende week.

Dag Rianne, Dank u wel voor uw mooie positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. De nieuwe levering staat inderdaad al gepland. Nogmaals bedankt en tot volgende week. Mvg, Team Cavel Design

Goed het was even wachten maar dan heb je ook wat

Zoals al aangegeven bij de bestelling heb ik mijn Eames bureaustoel in de afgesproken week ontvangen. Bij het transport was een kuststof onderdeel afgebroken maar 1 telefoontje was voldoende en het onderdeel werd keurig netjes nagestuurd. Prima service!

Hallo Henk, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 10! Wij zijn erg blij te horen dat u zo tevreden bent. Fijn dat het hendeltje zo snel aan is gekomen, deze hebben wij inderdaad gelijk verzonden. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe aanwinst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com