Zeer mooie stoel en zeer bekwame chauffeur/monteur

Stoel is uiteindelijk een paar dagen eerder bezorgt dan verwacht. Een goed gemutste chauffeur heeft de stoel op een hele nette manier gemonteerd. Zeer vriendelijke vent. Kortom een top ervaring met dit bedrijf.

Prima stoel en nette levering

Tijdens bezoek aan de website allereerst prima advies. Besteltermijn was lang, maar ook bekend en met de bezorgoptie ook prettig te weten dat je er niet aan vastzit. Levering ging prima. Bijzonder leuke gast.

Mooie stoel geleverd en gemonteerd door een leuke chauffeur

De stoel werd op de afgesproken dag en vooraf gemelde tijd afgeleverd en netjes gemonteerd. Zit goed en heeft een mooie plek in de kamer

Fijne en mooie stoel

Ik ben blij met de stoel: hij zit prettig en is eenvoudig verstelbaar. Het ontwerp van de stoel vind ik uitzonderlijk goed ten opzichte van het andere aanbod in dit type hoge bureaustoel. Het palissander hout van de stoel pakt in het echt 'roder' uit dan op de foto.

Prima ervaring!

Zeer blij met de Eames loungechair XL + ottoman. Communicatie is zeer goed, kwaliteit van de stoel is prima, zit prima. Tom had in een mum van tijd de stoelen in mekaar gestoken en zeer vriendelijk. Graag tot een volgende bestelling.

Erg mooi product en topservice

Heb bij CavelDesign een Eames Lounge Chair (imitatie) gekocht. Erg mooi product, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding. Ook erg goede service (communicatief telefonisch en mail) en bezorging met het installeren van de stoel helemaal top!

De communicatie was erg goed. De stoel is geweldig en Benjamin heeft ons uitstekend geholpen!!! Een dikke tien.

Top bedrijf

Ik heb 2 keer een fauteuil gekocht bij Cavel design. Ze zijn klantenvriendelijk, altijd bereikbaar, kwaliteit producten en goed aftersale service en garantie. Ik maak altijd gebruik van de proefplaatsing super handig tool om de stoel in je woonkamer te zien en te kijken als je het echt mooi vindt. De chauffeur belt in de avond voor de dag van bezorging en ook vlak voordat hij arriveert. Ik heb een woord voor Cavel Design CHAPEAU !!!!

Fantastische stoel, correcte levering

Mijn oog was gevallen op een eames vitara lounge chair. Ben ergens gaan proefzitten naar volle tevredenheid. De bestelling bij Caveldesign geplaatst en een leverdatum afgesproken. De levering was zeer prettig en correct en de fauteuil zit heerlijk

Prachtige stoel

Geleverd volgens afspraak. Stoel in elkaar gezet. Alles perfect, vriendelijke medewerker/chaffeur

Prachtig product en goede service

Ik heb een proefplaatsing van de Eames Office chair besteld EA219. Bij plaatsing bleek mijn keuze voor Cognac leder een schot in de roos te zijn. Het past perfect op mijn kantoor. Tevens was de service erg goed. Helaas door corona moest de stoel in de bus van de monteur in elkaar gezet worden. Een kop koffie en een babbel zat er dus even niet in. Ook de betaling verliep prima. Ik kreeg netjes via mail een betaallink zodat bij goedkeuring de proefplaatsing direct een aankoop kon worden.

Kwalitatief goede stevige mooie stoelen, prima service en vlotte afhandeling.

Half december 2020 3x Eames stijl eettafel stoelen en kussens bij Cavel Design gekocht. Vlotte afhandeling, soepel contact en de mooie stevige stoeltjes van zware kwaliteit(met de zitkussentjes) werden volgens afspraak op tijd en keurig ingepakt geleverd. Hierdoor gaan we wellicht op korte termijn nog twee Eames bureaustoelen bestellen. Cavel Design, een aanrader!!!!!!

Netjes!

Kan gewoon ruilen toen de kleur niet beviel, top service

Exceeding expectations

De tafel die we op plaatje op internet hadden gezien, is in het echt mooier en stijlvoller dan we ons hadden voorgesteld. Daarnaast was de bezorger bijzonder vaardig om de tafel op onze oprit in elkaar te zetten en volledig Corona-proof in onze woonkamer te installeren. Complimenten !

Snelle en vlotte levering van kwalitatief goed product!

Kwalitatief een mooi product, robuust uitgevoerd met voldoende afstelmogelijkheden, die men kan verwachten van een product in deze prijsklasse. Bezorging van het product is volgens afspraak verlopen en de soel is bij de aflevering afgemonteerd. Alle verpakkingsmaterialen zijn na levering afgevoerd door de transporteur. Stoel is gebruik gereed en belangrijk is een genot om in te werken.

Keurig op afgesproken tijd geleverd en mooier dan verwacht

Je neemt een gok bij aankoop via internet. De site was heel mooi en duidelijk. De mogelijkheid van proefplaatsing gaf vertrouwen. Er werd een dag afgesproken voor levering. Toen er sprake was van eventuele vertraging werd ik direct verwittigd. Ik was verrast dat de bestelde stoel toch op tijd geleverd werd. Ik kreeg een mail over de levering en na een telefoontje werd de stoel op de minuut af op de opgegeven tijd afgeleverd. Ik verwachtte een mooie stoel, maar de adembenemend mooie stoel overtrof mijn verwachting. Prachtig en mooie kwaliteit, bezorgde met een glimlach. Ik heb alleen spijt dat ik de bijbehorende hocker niet heb besteld, maar dat is eigen schuld en die zal hopelijk nog volgen

Snelle service , mooi product en prima bezorging, voor herhaling vatbaar!

Snelle service , mooi product en prima bezorging, voor herhaling vatbaar!

SUPER!

Mooie stoelen, door bezorger in elkaar gezet. Nam de tijd om ons te laten beslissen, we hadden nl. een proefplaatsing. Mooie stoelen!

Tevreden alles volgens afspraak

Alles zoals beloofd geweldige stoel, Aardige monteur en alles volgens afspraak geregeld

De bezorger kwam de stoelen keurig gemonteerd afleveren. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Een super product!! En een fijne behulpzame klantenservice.

Een prachtige Charles bureaustoel Wit leer geleverd gekregen. Super mooi leer en van een mooie kwaliteit. Een bedrijf dat goede service verleent aan de klant. Ik ben helemaal tevreden. Ik bestel hier graag nog is.

Prachtige lederen egg chair

Afgelopen week hebben we onze cognac kleurige egg chair binnengekregen. We waren al meer dan een jaar op zoek naar zo een exemplaar en tevens een aantal keer de website van Cavel design bezocht. Door de goede reviews hebben we besloten tot de koop over te gaan. Het werd keurig in een grote doos geleverd en ik moest alleen de poot er nog opzetten (1 minuut werk). Ben erg blij met de stoel, mooie kwaliteit leder en een mooie kleur bruin-cognac.

Makkelijk bestellen en fijne bezorging

Het bestellen en het plannen van de bezorging van onze nieuwe bureaustoel ging erg gemakkelijk, daarnaast was het fijn de mogelijkheid te hebben de stoel eerst thuis uit te proberen alvorens tot definitieve koop over te gaan. Een dag van tevoren een email gekregen met het geplande tijdvak. De vriendelijke bezorger -met duidelijk plezier in zijn werk- had snel de stoel in elkaar gezet en toen hij weg ging nam hij het verpakkingsmateriaal weer mee. De stoel is prachtig en goed geprijsd, de service van Cavel helemaal top!

Hallo Jelle, Dank u wel voor uw mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier van uw aankoop gewenst! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top! Van A tot Z

Erg blij met de egg die in onze woonkamer staat te pronken! Van te voren via de chat meerdere keren contact gehad over de mogelijkheden in leer. Steeds werden de stalen direct verstuurd en waren het contact en de hulp prettig. Gisteren kregen we door dat het tijdslot voor de levering tussen 10 en 12 zou zijn. Half 11 stond de egg gemonteerd en wel in de kamer. Karton en plastic werden netjes afgevoerd door Frank. Hij ziet er geweldig uit. Stiksels en bies zijn mooi en de glooiingen zitten prachtig in het leer. Super tevreden!

Hallo Roel, Wat fijn dat alles zo goed verlopen is en dat de stalen goed hebben geholpen. Fijn dat u zo tevreden bent over de Egg chair. Wij wensen u veel plezier van uw Egg Chair. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goeie webshop, snelle chatfunctie en snelle levering

Zeer prettige ervaring. Chatfunctie werkt erg goed. Snelle reactie en ze doen wat ze beloven.

Dag Marcel, Fijn dat alles zo prettig is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com