Filters

10

Prima service

Stoel via webshop gekocht. Werd vakkundig in gemonteerd. Ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende service

Proefplaatsing goed uitgepakt. Vriendelijke monteur voor het monteren van de Cavel lounge stoel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Paul, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de chauffeur. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Goede service en bureaustoel naar verwachting

Contact ging snel en soepel. Het proefzitten is ideaal. Uiteindelijk de bureaustoel gekocht na de proefplaatsing, want die was precies zoals omschreven op de website en zat comfortabel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Cindy, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u de service zo goed heeft ervaren en dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van de keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe aanwinst. Mvg, Team Cavel Design

10

Geweldig!

Een geweldige stoel met heerlijke comfortabele zit in supermooie kwaliteit leder. We zijn zo blij dat we een tweede besteld hebben zodat we niet kunnen vechten om wie er in mag zitten! Ontzetten aardige, gastvrije ontvangst, er wordt uitgebreid tijd genomen voor uitleg en proefzitten, je kan alles naar wens aan laten passen. Aan te raden als je echt een fijne stoel zoekt !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo, Hartelijk dank voor de 10 en uw complimenten! Leuk om te lezen dat de fauteuil zo goed bevalt dat jullie hebben besloten om een tweede aan te schaffen. Wij wensen jullie heel veel plezier van de fauteuils en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

8

Een geweldige zit comfort!

Erg getwijfeld of ik het zou proberen, de doorslag gaf de proef opstelling! Het was een ervaring die gelijk overging tot aankoop . Alles was goed geregeld, een prima afstelling met de omstandigheden. De stoel voldoet aan alle wensen, ik ben erg erg blij mee! Vriendelijke groet, Martha Diekema

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Martha, Dank u wel voor uw mooie en positieve review! Fijn dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel. Mvg, Team Cavel Design

10

Seanchairs -witleer zijn een aanwinst, je wordt er vrolijk van!

Ik heb inmiddels drie Seanchairs-wit leer in mijn flat. Het was voor mij niet makkelijk om gechikte fauteuils te vinden, maar toen ik deze zag dacht ik meteen "dit is het". Wat een mooie draaifauteuils!!! Ze staan prachtig in mijn kamer en ze hebben een heel mooie vorm!! Je zit er ook goed in, met een goede steun in de rug. Fijn ook dat het 360 graden draaifauteuils zijn! De fauteuils passen ook in een wat kleinere kamer. Ze nemen niet teveel plaats in. De kamer ziet er ineens stukken groter en lichter uit. Fijn ook dat de chauffeur/monteur de fauteuils op een prettige en vakkundige manier gemonteerd heeft. De drie Seanchairs vormen een prachtig geheel! HET IS EEN AANWINST, JE WORDT ER VROLIJK VAN!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u er zo blij mee bent en er zo vrolijk van wordt. Wij zullen uw compliment doorgeven aan de chauffeur. Heel veel plezier van uw nieuwe fauteuils gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

9

Snel en vakkundig geleverd

Snel geleverd, zelfs sneller dan volgens de oorspronkelijke planning. Vakkundig geleverd en gemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Chris, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Fantastisch

De volledige ervaring met Cavel Design is gewoon fantastisch! 1. De kwaliteit van de wishwood stoelen. Zij zijn prachtig en echt comfortabel om lang te zitten. 2. De snelheid in de levering (1 dag later). 3. De vriendelijke klantendienst. Ik had een vraag en zij hebben onmiddellijk telefonisch gecontacteerd om meer uitleg te geven over het product en de levering. 4. De opvolging. Ik had een vraag over de kussen van de stoelen en zij hebben snel gereageerd via whatsapp op een zaterdag.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Nohemi, Hartelijk dank voor uw positieve review en de 10! Wat leuk om te lezen dat het zo'n goede ervaring is geweest voor u en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Hele fijne bureaustoel en top levering door Cavel Design

Ik heb hele fijne ervaringen met Cavel Design. Om te beginnen een prettig en duidelijk telefoongesprek over de proefplaatsing van de bureaustoel. Daarna een handig en slim systeem om een afspraak in te plannen. Ook de levering van de bureaustoel verliep prima. Ruim 1 dag tevoren werd de levering via mail nog eens bevestigd. De bezorger was exact op tijd. Hij belde zelfs 30 minuten voor de afgesproken tijd dat hij er zou zijn!!! De stoel werd netjes uitgepakt en in elkaar gezet. Ik hoefde eigenlijk geen moment te twijfelen over de aankoop. De stoel zit prima en ziet er ook nog eens geweldig goed uit. Na afloop werd karton en verder verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Jullie hebben er een zeer tevreden klant bij!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Willy, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de hele gang van zaken en over de bureaustoelen. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Super mooie design stoelen voor een leuke prijs

Afgelopen week onze nieuwe stoelen gekregen van Cavel We liepen hier na enig speurwerk tegenaan. Kwamen eigenlijk voor andere stoelen in de showroom maar hebben gekozen voor de prachtige en heerlijk zittende Cabel Lounge Chair en de Shell chair in dezelfde kleuren. Super vriendelijk geholpen en keurig thuis bezorgd. Dank!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Wietze, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn dat u zo blij bent met jullie nieuwe stoelen, wij wensen jullie er heel veel lounge-plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

8

Prachtige lounge chair

Onze lounge chair werd volgens afspraak na een aantal weken thuis bezorgd en vakkundig gemonteerd. Helaas waren de stoelverhogers in de verkeerde kleur meegekomen maar dit probleem werd meteen gecommuniceerd met het kantoor. De juiste kleur stoelverhogers werden met spoed nagestuurd. De stoel, nu eens niet uitgevoerd in het leer maar in de linnen bekleding staat prachtig en zit prima! Zeker met de bijbehorende ottoman is het een harmonieus geheel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marjolijn, Hartelijk dank voor uw mooie review Wij zijn blij te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe fauteuil met de juiste verhogers er onder. Veel plezier gewenst van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

9

Zeer mooie stoel

Bestellen, leveren, kwaliteit. Alles is verlopen zoals het beloofd wordt via de website. Heel tevreden over de stoel. Levering keurig volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Carine, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Mvg, Team Cavel Design

10

Beter en mooier dan verwacht

Ik bestelde na wikken en wegen de bijzettafel “Jensen”. Eerst wat mailverkeer over de kleur die ik zou kiezen (essen, zwart gelakt of walnoot). Snel antwopord. Bijzettafel besteld en werd twee dagen later bezorgd. Het materiaal is degelijk en zwaar, het design is echt verrassend en apart, maar de prijs nog meer. De kleur ‘walnoot’ is prachtig en diep. Ook het formaat is perfect: 60cm doorsnee blad en 58cm hoog. Kortom, hier een 100% tevreden klant. Ik ga de andere aparte producten in gedachten houden. Bedankt en nog veel succes!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Simone, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de bijzettafel. Wij wensen u er heel veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Voor herhaling vatbaar en zo ook gedaan!

Hele goede ervaring, makkelijk bestellen, snel leveren, nog gebeld met n vraag en vriendelijk te woord gestaan! Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat het voor herhaling vatbaar is en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Super fast, good communication,nice product thanks

Fast , good communication, nice product, good delivery 5 star

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Geert, Thank you for your nice and positive review. We are pleased that you are so satisfied with the contact and the fast delivery. We hope you enjoy your order and hope to see you next time. Yours sincerely, Team Cavel Design

10

Top

Kwaliteit & service voldeed aan onze verwachtingen; wat was beloofd werd geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Bert, Bedankt voor uw mooie en positieve review! Fijn dat alles aan uw verwachtingen voldeed. Veel plezier van uw aankopen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Zeer vriendelijke afleverdienst zonder aankoopverplichting

Zeer vriendelijke afleverdienst zonder aankoopverplichting De aangekochte stoelen hebben een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. De kleuren van de notelaar verschillen wel wat kwam helderheid.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Peter, Hartelijk dank voor de 10! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de proefplaatsing en het belangrijkste, over de stoelen. De helderheid in de stoelen is eigenlijk van iedere stoel wel uniek omdat hout een natuurproduct is. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

8

Mooie tafel

Mooie stevige tafel, werd door de bezorger vakkundig bij mij thuis gemonteerd. Alleen wel extreem lange levertijd, heb er bijna een half jaar op moeten wachten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review en feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met de custom made tafel. Qua levertijd was het inderdaad wat langer als wat je normaal bij ons kunt verwachten, maar hier willen we wel graag een uitleg over geven. Het totaal heeft 2 weken langer geduurd dan wij initieel hebben aangegeven bij aanvang van de bestelling en in de offerte. Je hebt gekozen voor een tafel in een andere afmeting als we standaard op voorraad hebben. Deze moesten we dus speciaal op maat laten maken. Dit specifieke model wordt gemaakt in China. Op moment dat je bestelde was het Chinese nieuwjaar. Voor verduidelijking hierin een tijdschema van het verloop: - 19-01 is de aanbetaling ontvangen (tijdens Chinese nieuwjaar) - 20-02 is productie gestart (productietijd ongeveer 1 maand) - 28-03 is de order verstuurd vanaf China (normaal transit tijd naar Nederland is ongeveer een maand. Maar in verband met de oorlog situatie rond de Rode Zee moeten de schepen omvaren om Afrika, wat ongeveer 10 dagen langer duurt). - 10-05 is de order gelost in onze opslag en rond deze datum is er direct een bezorgafspraak gemaakt met klant - 23-05 is de bestelling op afspraak bezorgd. Al met al heeft de bestelling ongeveer 4 maand geduurd. Normaal is maatwerk vanuit China 8-12 weken. Uiteraard heeft onze voorkeur ook om zo snel mogelijk de bestellingen bij onze klanten te krijgen met de bezorg en montage service welke wij aanbieden. Maar door de situatie in de Rode Zee en het bestel moment tijdens het Chinese nieuwjaar is het ons helaas niet gelukt. Onze excuses hiervoor! We hopen in ieder geval dat je alsnog van je aankoop kunt genieten. Goed om te horen dat de tafel en de bezorgservice goed bevallen zijn. We hebben je nog een kleinigheidje per post opgestuurd en we hopen je bij eventuele volgende bestellingen nog beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Team Cavel Design

10

Prima!

Alles ging goed geen klachten. De stoel werd keurig op tijd bezorgd maar helaas zaten er wat vlekken in het metaal van de leuning Daar heb ik net een whatsapp bericht met foto over gestuurd Dus we wachten af hoe nu verder. Dat is jammer en vervelend maar na alle positieve ervaringen tijdens bestelling hoop ik dat dit ook goed wordt opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Maria, Hartelijk dank voor uw feedback en de 10! Wij hebben inmiddels contact gehad over de armleuning van de bureaustoel. Omdat dit natuurlijk niet hoort op een nieuwe bureaustoel sturen wij u vandaag gelijk een nieuwe armleuning toe, deze zal naar verwachting morgen bij u arriveren. Zo hopen wij dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw nieuwe bureaustoel. Mocht u toch nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten. Mvg, Team Cavel Design

10

Geweldig

Snelle service en mooi product. Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Suzanne, Hartelijk dank voor de mooie review, Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van de aankoop gewenst en graag gedaan. Mvg, Team Cavel Design

10

De service van vroeger, Nu

Een fauteuil van een plaatje kopen hadden we nog nooit gedaan. Maar het zag er zo goed uit dat we besloten het te proberen. Twee dagen na bestellen stond een vriendelijke en naar later bleek ook een kundige monteur op de stoep …met de fauteuil. En omdat ook het zitten uitstekend was ging niet veel later de monteur met de lege doos terug naar huis. De zakelijke en vriendelijke afwerking deed ouderwets aan maar werd werkelijkheid bij CARVAL DESIGN.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Franz, Hartelijk dank u wel voor uw mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de service en over de fauteuil. Uw complimenten zullen wij doorgeven aan de chauffeur. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Uitstekend

Vriendelijke en behulpzame ontvangst in de showroom. En snelle levering van de bestelling volgens afspraak. We zijn zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marjoleine, Hartelijk dank voor uw mooie en vriendelijke beoordeling. Fijn dat alles zo naar wens is en dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier van de nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Uitstekende betrouwbare firma!

We zijn zeer tevreden over het materiaal en levering, altijd correct! Is reeds de derde keer dat we een bestelling plaatsen en het is volledig ons ding. Onze monteur was Mees: vriendelijke vlotte jongeman correct uitgevoerd! Hartelijk dank aan de firma Cavel Design. Mvg, Vandenbroecke Edwine-Marie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Edwine, Dank u wel voor uw mooie review en complimenten. Fijn om te lezen dat ook deze derde levering helemaal naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bestelling. Mvg, Team Cavel Design

8

Prima fauteuil , erg mooi

Snelle levering en heel klantvriendelijk te woord gestaan. Caveldesign luistert goed naar de wensen van de klant . Stoel werd snel geleverd ( 3 dagen ) en door vriendelijke chauffeur keurig gemonteerd. toppie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Robert, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u en dat u zich goed geholpen voelt. Veel plezier van uw nieuwe fauteuil gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

10

Plaatsen en leveren

Prima afspraak, flexibel. Stoelen snel in elkaar gezet voor het plaatsen en passen. Vrijheid in wel/niet aankopen, top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Wil, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Bedrijfsgegevens

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

085 064 5529

[email protected]

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.