De service is nog beter dan de stoel al is!

Dankzij de proefplaatsing heb ik besloten de stoel niet te kopen. Ik ben 1.93 m en heb de afmetingen van de stoel niet goed ingeschat. Mijn fout, maar de stoel was prachtig alleen niet voor mijn geschikt.

Mooi product geleverd

Mooie lounge-fauteuil besteld. Hij zit heerlijk en ziet er prachtig uit. Cavel design komt zijn afspraken heel goed na!

Mooi product en fijne service

Ik vond vooral fijn dat er regelmatig contact wordt gezocht door de salesafdeling om je op de hoogte te houden over de bestelling en de bezorging. Ook na de aflevering wordt er geïnformeerd of alles naar wens os. Top! De chauffeur was ook erg vriendelijk en deskundig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima stoel en service

Prima bureau stoel gekocht. Klantenservice is goed en snel bereikbaar via de mail. Levering en montage conform afspraak.

Top service en mooi product

Zowel service als kwaliteit hebben (toch al hoge) verwachtingen overtroffen. Aanrader!

Top product Top geleverd Top service

Eames Lounge Chair Mooi product .Geleverd volgens afspraak. Netjes gemonteerd . Prima ervaring . Prima service

Prettig contact, goede communicatie, stoelen netjes uitgepakt en verpalkingsmateriaal mooi meegenomen. Compliment.

Hoi Marianne, Dank u wel voor de mooie 10! Fijn dat alles zo mooi verlopen is. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer goede service voor mooie producten

De goede service is terug te herkennen in de wijze van bezorgen, de vriendelijkheid van de chauffeur, de correspondentie over de levering. Zelfs als er iets mis is, want natuurlijk altijd kan, wordt dit snel opgelost. Dat maak je wel eens anders mee. De mooie producten spreken voor zich.....

Dag Susanne, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen wij samen met de transporteur ons uiterste best voor. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg Team Cavel Design

Prettig mens die bezorger

Dag Rikst, Dank u wel voor de mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Wij gaan uw positieve feedback doorgeven aan de transporteur. Mvg Team Cavel Design

uitstekend

goede kwaliteit, prettige levering.

Hallo, Fijn dat u tevreden bent! Hier doen wij ons uiterste best namelijk voor. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooi afwerkte Paviljoen chair

Volgens afspraak is afgelopen Vrijdag onze eerste stoel (Chair met Ottoman) afgeleverd. Fauteuil ziet er keurig uit. We zijn er zeer tevreden mee. Nu wachten op onze tweede fauteuil (de Florence Knoll). Wel 12 weken levertijd. Als het goed is wordt ie volgende week geleverd.

Dag Rinus, Fijn dat u zo blij bent! Dank u voor de mooie review! Mvg, Team Cavel Design

Prachtige bureaustoel voor een prima prijs

Na lang zoeken op het internet, de bureaustoel gevonden, die ik altijd heb gewild. De levering is keurig verzorgt en de verdere afhandeling volgens afspraak. Ook het feit, dat je 2 jaar garantie krijgt, zie je niet zoveel meer. Blij en tevreden

Dag Andre, Fijn dat alles zo goed verlopen is. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snel, duidelijk en alles conform toegezegd.

Duidelijke site en vervolgens heel goede Customer Care. Alles werd duidelijk gecommuniceerd en liep ook zoals toegezegd.

Hallo Arno, Dank u wel voor de complimenten, wij doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijkvan dienst te zijn. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design.

snel en goed

makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit. Ga zo door.

Hoi Hans, Dank u wel voor de mooie review! Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

super

het woord super zegt alles.....

Dag Hans, Wat Leuk om te horen dat alles zo super voor u is verlopen. wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Ik ben zeer tevreden. Goed geholpen door de klantenservice en heel blij met m’n nieuwe Lounge chair van zeer goede kwaliteit.

Hallo Jeffrey, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel plezier van uw Lounge Chair. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoelen voor een mooie prijs!

We zijn blij met de zwarte replica Eames Daw met donker afgelakte houten onderstel!

Hallo Marjolein, Fijn dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ruim voldoende

Site werkt goed. Ik mis bij mijn bureaustoel gebruiksaanwijzing en tips voor onderhoud. Kan deze nog ontvangen?

Dag Mieke, Dank u wel voor de review en feedback. Wij hebben u een email gestuurd met informatie over onderhoud. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag. Wij wensen u veel plezier van uw stoel. Mvg, Team Cavel Design.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Proefplaatsing is een uitstekend middel. Het is de beste methode om te zien of de meubels goed staan in je interieur. De persoon die dit begeleid was erg behulpzaam. Absolute aanrader. Kwaliteit van de stoelen was uitstekend.

Hallo Anna, Wat leuk om te horen dat alles zo goed verlopen is. Fijn dat u zo tevreden bent! Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design.

Prima stoel!

Prima stoel, snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Hallo Robert, Dank u wel voor de mooie review! Wij zijn erg blij dit te horen. Mvg, Team Cavel Design

Vandaag een prachtige stoel ontvangen. Op de afgesproken datum, op de hoogte gehouden van de aflevertijd & een keurige chauffeur. Wij zijn er blij mee.

Dag Ronald, Dank u wel voor het mooie cijfer. Fijn dat alles zo goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw stoel! Mvg Team Cavel Design

Stoelen

Product was van hoed kwliteit en mooi. Makkelijk om in elkaar te setten. Lvertijd was wel lang

Hallo Rainer, Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit! Ik zie inderdaad dat het wat lang duurde. wist u dat een van de leveropties die gekozen kan worden ''snelle levering' is? Als een product op voorraad is kunnen wij dit ook via deze optie verzenden. Wij kunnen het dan vaak dezelfde week nog verzenden met bijvoorbeeld DHL. Graag hadden wij dit ook voor u gedaan, zo had niet zo lang hoeven wachten op uw stoelen. Wij wensen u veel plezier van uw stoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg Team Cavel Design

Helemaal top!

Superblij met mijn stoel. Levering volgens afspraak en de chauffeur had de stoel binnen vijf minuten naar de eerste etage gebracht én in elkaar gezet.

zeer goed

goede service, wat verlaat maar dat was voor ons gelukkig geen probleem

Dag Wendy, Fijn dat u tevreden bent over de service. Helaas duurde het inderdaad wat langer door onvoorziene omstandigheden. De chauffeur van onze transporteur was ziek en zij moesten enorm snel een nieuwe chauffeur regelen om de levering uit te voeren. Gelukkig is dit gelukt en kon uw zending de zelfde dag nog uitgeleverd worden. Wij proberen het dan ook zo snel mogelijk te melden aan de klant. om een nieuwe levertijd zo goed mogelijk kort te sluiten. Gelukkig was een wat latere levertijd geen probleem voor u. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg Team Cavel Design

Snelle levering, keurig ter plaatse in elkaar gezet

Stoelen conform afspraak op zicht afgeleverd, waarbij direct twee stoelen werden meegenomen door de bezorg service voor het geval de indruk positief was. Even proef kunnen zitten en toen dat beviel direct twee stoelen gemonteerd en neergezet. Prima zittende stoelen.

Hallo Auke, Fijn dat u zo tevreden bent! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com