Geweldig design!

Bijzonder snelle levering van een prachtige fauteuil.

Perfect afgestemde levering

Goede communicatie, zelf kunnen bepalen wanneer de levering zou zijn en twee dgn van te voren de tijd spanne wanneer het geleverd werd en met live locatie de exacte levertijd op dag zelf Ideaal voor verdere dag planning. Ter plekke gemonteerd product voldoet aan de verwachting Dik tevreden.

Aanbevelingswaardig

De geleverde stoel is van een hoogwaardige kwaliteit. De aflevering vond op de afgesproken tijd plaats waarbij Frank de stoel snel en vakkundig in elkaar heeft gezet en heeft daarna geholpen bij het op zijn plaats zetten. Hij heeft alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen wat erg prettig was.

Ik had eerst een stofstaal van de swan chair aangevraagd om zeker te zijn van de kleur, en vervolgens een proefplaatsing. Die ging helemaal naar wens, de chauffeur belde een half uur voor hij aankwam, en bracht de stoel 2-hoog. Hij was al uitgepakt dus je zit niet met een berg verpakkingsmeteriaal. Een proefplaatsing is ook handig om de stoel te controleren op gebreken maar hij was gelukkig gaaf. Hij is echt prachtig. Hij zit iets minder lekker dan ik had gehoopt, hij is best hard Wel zeker goed genoeg om hem te houden, ik wist dat het geen luie stoel zou zijn.

Fijne communicatie

Moest wel lang wachten op de stoelen en toen ik een bezorgdatum had werd die een paar dagen uitgesteld Maar fijne communicatie via de mail en een aardige bezorger De stoelen zijn super en helemaal naar verwachting

Prima levering en zeer goede communicatie. De chauffeur/monteur Frank was heel correct en heeft de stoelen geplaatst in huis. Wij hoefde niets te doen. Alle verpakkingen keurig meegenomen. Al met al zeer goede ervaring met Cavel Design

Top product, prettige communicatie en waar nodig flexibel in afhandeling aankoop.

De dame die mij te woord stond aan de phone was heel aardig en meedenkend in een praktische oplossing ten aanzien van de bezorging. Zeer klantvriendelijk. De bezorging was ook perfect. Een aardige jongeman, vrolijk en voorkomend leverde de prachtige wishbone chair af in goede conditie. Verpakking was al verwijderd en nam hij mee retour. Top! Dank voor het mooie product Cave design.

Prachtstoel

Keurige levering mooie stoel zijn zeer tevreden

Zeer klantvriendelijk en mooi

Overzichtelijke, duidelijke website. Snelle levering en prachtig product. Leverancier nam zelf alle afval weer mee. Het bedrijf is flexibel en de communicatie snel en goed. Een aanrader.

Prima ervaring! Goed klantencontact, correcte communicatie, aflevering eerder dan verwacht ( maar daarover werd netjes vooraf gebeld€. Stoelen zijn mooi, zitten goed. Kortom zeer tevreden klant!

Hallo Jolique, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en uw complimenten. Dat vinden wij erg fijn om te horen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische levering van een gezellige Frank

Het voldeed helemaal aan mijn verwachting, het probleem is alleen dat ik misschien er nog een zal bestellen. Vriendelijke groeten, Trudy Brouwer.

Hallo Trudy, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het product geheel aan uw verwachting voldoet. Mochten wij u kunnen helpen met uw eventuele volgende bestelling dan horen wij het graag. Mvg, Team Cavel Design

Mooi afgewerkte stoel, prima zitcomfort!

Wat een goede ervaring heb ik met dit bedrijf! De swan-chair is mooi afgewerkt en heeft een uitstekend zitcomfort. De zitdiepte is goed. De kleur is mooi dieprood en de stof lekker zacht. De aflevering was keurig: de dag van tevoren kreeg ik bericht en de stoel werd netjes op tijd bezorgd en in elkaar gezet. Het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Kortom: ik ben dik tevreden!

Dag Marijke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe aanwinst en over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel en zit goed.

8 uur sessies doe ik easy op deze stoel!

Hallo Manouk, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met uw nieuwe stoel. Veel (werk)plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fijne leverancier hulpvaardig en geduldig

Mooi product en zeer vriendelijke service

Dag Hans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en het product. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Onovertroffen in alle opzichten.

Hele goede website met heldere in niets overerven informatie. Prettige professioneel contact, zowel telefonisch als schriftelijk. Behulpzaam, ook bij herbestelling van regulier model naar XL versie. Ook de levering en montage aan huis is zeer naar wens verlopen. Ik ben bijzonder ingenomen met mijn aankoop.

Dag René, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en 10! Fijn om te horen dat u over het gehele proces zo tevreden bent, dat vinden wij erg leuk om te lezen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe aanwinst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

prima kwaliteit - uitstekende klantendienst

De levering was een dagje later dan voorzien, maar de klantendienst was gelukkig vlot bereikbaar om ons op de hoogte te brengen van het probleem en de dag erna stond de leverancier al voor de deur om 8.00 uur. In België is levering met montage helaas niet mogelijk, maar de stoel (Eames Lounge Chair) in elkaar zetten is gelukkig vrij simpel. De stoel is van supermooie kwaliteit en zit heel goed. We overwegen de aankoop van een tweede!

Dag Lieselot, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling gelijk de volgende dag bezorgd is en u ondanks de iets latere levering alsnog erg tevreden bent en een tweede bestelling wil plaatsen. Wij wensen u veel plezier van de stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd, en het zijn prachtige stoelen!

Dag Sharon, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest voor u en u zo blij bent met uw nieuwe stoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel, snel en correct geleverd

Heel blij met mijn nieuwe witte Eames Bureaustoel.. Hij is prachtig, zit goed en de aflevering ging heel soepel!

De afhandeling was naar wens. Vriendelijke bediening

Hallo Benny, Hartelijk dank voor uw complimenten en mooie cijfer. Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Bestelling op afgesproken tijd afgeleverd. Goede verpakking en daarom geen beschadeging. Duidelijke beschrijving bijgevoegd over de montage van het meubelstuk. Zeer tevreden

Hallo Ronald, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over de levering en het meubelstuk. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer tevreden met onze aankoop

De lounge stoel ziet er perfect uit zoals op de foto’s. Hij zit geweldig en oogt prachtig in onze leefruimte. Levering snel en zeer correct. Goed verpakt en duidelijke omschrijving van montage (enkel voet en arm steunen te installeren).

Dag Alizée, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de montage u gemakkelijk af ging en de stoel nu prachtig in uw woonkamer staat. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige stoel, zit heerlijk en wat een goede service

Geweldige levering door de vrolijke Fran(s)k . Frank was keurig op tijd, zette de stoel razendsnel in elkaar. De stoel zit heerlijk en ziet er mooi uit.

Hallo Elisa, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten. Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over zowel de levering als de stoel. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fantastisch, maar waar !! Wat een aardige monteur, die vrolijke Fran(s)K, en deskundig. Bestelling , levering en betaling, als van een leien dakje. Maar het belangrijkste is toch de stoel. Perfecte afwerking en dat zitcomfort, in een woord: majestueus.

Dag Paul, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo enorm tevreden bent met uw nieuwe aankoop. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank! Wij wensen u er nog veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Correcte levering, fijn contact , mooie stoel .

Hallo Mark, Dank u wel voor uw mooie cijfer! Fijn dat het gehele proces voor u naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Geweldig mooie buro stoel, keurig optijd bezorgd monteur heeft hem netjes in elkaargezet en was heel vriendelijk , dus ik ben super tevreden bedankt voor de goede service.

Dag John, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten. Fijn dat u zo blij bent met de stoel. Uiteraard graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com