Prachtige stoel die heel lekker zit!

De stoel werd keurig op de afgesproken datum geleverd en netjes gemonteerd. Ik ben heel blij met de stoel. Hij zit heerlijk!

Prima levering van een mooi product

Erg blij met m’n Eames lounge chair. Mooi design en een lekkere zit. Levering en plaatsing was prima en duidelijk geregeld.

Alles ging soepel!

We zijn blij met de stoel, maar ben vooral positief verrast met de communicatie en het logistieke proces. Zeer prettig!!

top service, high class.

veel dank voor service en excellente communicatie

Fantastische mensen, mooie producten en doen meer dan ze beloven.

Nadat de kleur van onze ottoman niet geheel matching was met de stoel werd snel een omruil afspraak gemaakt. Nu kloppen de kleuren weer.

Perfecte afhandeling met stipte levering

Goede info via de site met zeer soepele afhandeling en levering

Heel erg goed

Ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de door mij gewenste Eames stoel en gisteren 30 juli, werd de stoel al bezorgd. Dankzij de vriendelijke chauffeur/monteur werd de stoel vakkundig gemonteerd. Het is een heerlijk comfortabele stoel en staat bovendien ook schitterend in de huiskamer. Wat ik ook als heel prettig heb ervaren is dat het verpakkingsmateriaal meteen werd meegenomen door de chauffeur.

Fijn bedrijf die de koper op één heeft staan

Ik heb een prettige ervaring met jullie , een maand voor de levertijd konden zonder problemen onze stoel wijzigen naar wit leer. Zeer kundig geholpen

Dag Hans, bedankt voor uw mooie woorden, wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Van oriëntatie naar bestelling en levering vlekkeloos verlopen!

Ik had eerder de eggchair van Arne Jacobsen bij Cavel Design gekocht en wilde ook graag "de zwaan" van hem in mijn huiskamer hebben. En daar heeft Cavel Design me op uitstekende wijze in voorzien. Dank! De levering verliep geheel naar wens; een korte tijdsruimte hoeven thuisblijven, een fijne en correcte bezorger/monteur. Goede service ervaren. Dank!

dag Mark, hartelijk dank voor de complimenten en fijn dat de bezorging zo goed is bevallen. de stoel heeft zeker een mooi plekje gekregen! hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

hoge kwaliteit

Goede en duidelijke communicatie; accurate levering, verrassende service.. de stoeltjes werden ter plekke in elkaar gezet.

goedemiddag, fijn dat u zo tevreden bent en ons zo'n mooie review heeft gegeven. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Snelle levering. Betrouwbaar ingepland. Nette en zeer vriendelijke chauffeur. Producten voldoen aan de verwachtingen

Dag Marco, hartelijk dank voor uw mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee. hopelijk tot een volgende keer. mvg, Team Cavel Design

Prima stoelen

Ik heb 2 fauteuils Dylan online gekocht bij Cavel Design welke binnen 2 weken geleverd zijn. Natuurlijk is het een risico om meubels te kopen zonder deze eerst te hebben uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat de stoelen prima zitten en er mooi en strak uit zien. Ook de bezorger was een enthousiaste man die de stoelen voor me in elkaar heeft gezet. Al met al ben ik zeer tevreden over deze aankoop.

hallo Hans, fijn dat u zo tevreden bent, wij doen ons uiterste best hier voor! mvg Team Cavel Design

Mooie tafel, snel geleverd en in elkaar gezet, alles zoals afgesproken.

Zie hierboven

hallo Hugo, dank u wel voor de mooie 10! hier zijn wij erg blij mee. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Tijdens het bestellen ben ik erg goed te woord gestaan door de vriendelijke klantenservice. De stoel werd op de afgesproken datum en tijd geleverd en werd netjes gemonteerd door de vriendelijke monteur. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Dag Henk, fijn dat u zo tevreden bent over de service! mvg Team Cavel Design

Geweldige service, prachtige stoel!

Ik kocht een oranje egg-chair, nogal een waagstuk vond ik. Zo’n uitgesproken kleur kan helemaal verkeerd uitpakken. Daarom was ik erg blij met de mogelijkheid tot proefplaatsing, dat maakte het mogelijk het “Ei” in al zijn glorie thuis te bekijken en uit te proberen. Ik ben erg tevreden, de stoel is prachtig, zit heerlijk, door neig- en draaimogelijkheid ook nog een fijne “beweegstoel”. Mijn kleinkinderen vechten er om wie er in mag zitten! (Oma?)

Dag Tineke, bedankt voor de mooie 10! fijn dat de proefplaatsing u zo goed heeft geholpen. de stoel heeft zeker een mooi plekje gekregen. wij wensen u en uw kleinkinderen veel plezier van de stoel. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

besteld en op juiste tijd geleverd

De stoel besteld en na wat informatie verzoek over de stoel de stoel besteld. Stoel had wel een lange levertijd maar op de afgesproken tijd netjes geleverd.

hallo Fred, bedankt voor uw review! fijn dat u tevreden bent over de levering. op sommige producten zit nu helaas een langere levertijd dan normaal omdat hier veel vraag naar is. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Uitstekende webshop

Zelf heb ik de Eames ES 104 Lobby Chair Cognac Leer aangeschaft op deze website. De levering was uitstekend en snel. De stoel zelf voldoet eveneens aan mijn verwachtingen, hij zit zeer comfortabel en heeft een prachtige uitstraling. Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn aanschaf.

hallo Steven, fijn om te horen dat de stoel helemaal naar verwachting is. wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Snelle bezorging; super!

Binnen twee werkdagen kwam mij bestelling aan. Alles was opgeleverd in perfecte staat en had het product binnen 10 minuten in elkaar gezet.

hallo Bob, wij zijn blij dat u zo tevreden bent. wij wensen u veel plezier van uw bestelling. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Zeer zorgvuldige levering en montage van het product

Niet alleen de kwailteit van de egg-chair heeft ons verheugd, maar ook de wijze waarop het product werd afgeleverd. Het karton werd weer meegenomen door de altijd lachende transporteur die vroeg of hij de stoel voor ons in elkaar kon zetten.

hallo Kees, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de chauffeur. wij wensen u veel plezier van de stoel. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Goed geregeld!

Op zoek naar een nieuwe, in het oog springende stoel, kwam ik de rode Egg Chair tegen en de service van Cavel Design trok mij over de streep! De proefplaatsing was voor mij belangrijk en vandaag was het zover. Keurig binnen aangegeven tijd werd de stoel gebracht en geplaatst en ik hoefde er geen vijf tellen over nat te denken want wat is ie prachtig! Goed geregeld dus!!!

hallo Johanna, bedankt voor uw mooie 10! hier zijn wij erg blij mee. de Egg Chair heeft een mooi plekje gekregen. wij wensen u veel plezier van de stoel. mvg Team Cavel Design

Boven verwachting

Onze bestelling werd keurig netjes op het afgesproken tijdstip bezorgd en door de zeer aardige chauffeur Richard gemonteerd. Super service van Cavel Design. Daarnaast was de tussentijdse communicatie ook prima. Top, de volgende bestelling komt eraan.

Dag Frank, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. hier doen wij ons uiterste best voor. mochten wij kunnen helpen bij de volgende bestelling dan horen wij dat graag. mvg Team Cavel Design

Prima kwaliteit en service

Ik heb 2 bureau stoelen besteld, de stoelen kwamen aan op de afgesproken tijd. De kwaliteit en de prijs zijn prima.

hallo Carolien, bedankt voor uw mooie review! fijn dat u zo tevreden bent over de producten! wij wensen u veel plezier van de bureaustoelen. mvg Team Cavel Design

De totaalservice is uniek

Mooie producten, transparante informatie. Bizonder is de mogelijkheid tot "proefplaatsing"voor een bescheiden bedrag. Daarnaast is de service van "montage bij levering" m.i. nergens elders van toepassing en wordt uitstekend uitgevoerd. Aangekocht eerder dit jaar de houten Eames stoel(DCW) en nu de Shell stoel van Wegner.Beiden zijn aanraders!

hallo Dick fijn dat u zo tevreden bent over de producten. wij proberen ons met dit soort extra services te onderscheiden! hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Wij zijn erg blij met de bureau stoelen. Ook het bezorgen en in elkaar zetten van de meubels werd erg op prijs gesteld, net als de vriendelijkheid van de bezorger. Voor herhaling vatbaar, en dat gaat vast lukken met jullie prachtige assortiment.

dag Marjolein, fijn om te horen dat u blij bent met de bureaustoelen. hopelijk tot een volgende keer, wij zijn u graag nog eens van dienst! mvg Team Cavel Design

Prima service!

Proefplaatsing van 6 DAR stoelen. Prima levering door Manon, heel vriendelijk en behulpzaam. Ook van te voren mee gedacht over kleuren. Wij zijn zeer tevreden!

Dag Karin, bedankt voor uw mooie review! fijn dat Manon u zo goed van dienst heeft kunnen zijn. wij wensen u veel plezier van de stoelen. mvg Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com