Mooie stoelen, snelle levering

Vlotte hulp online voor het vastzetten van de zitjes. Zeer tevreden over mijn aankoop.

Erg goed

Alles was goed

Goede prijs kwaliteitverhouding

De stoelen die we hebben gekocht zitten goed en de monteur was erg behulpzaam

Prachtige stoelen, comfortabel en snel in elkaar gezet

Na een lange zoektocht voor mooie stoelen op kantoor kwam ik bij Cavel design terecht. Goede prijs voor mooie comfortabele stoelen! Zeer tevreden.

Eenvoudig besteld, bezorging via postnl en zelf je bezorgdatum kiezen.

Hele mooie afwerking en super eenvoudig in elkaar te zetten. Zeer zorgvuldig verpakt. Een aanrader!

Absolute aanrader

Zeer tevreden over de kwaliteit van onze nieuwe bureaustoel. Hij werd alvorens transport vakkundig verpakt en snel geleverd!

Prima service. Stoelen werden meteen in elkaar gezet. Zitten lekker. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Accurate service en vlotte en correcte levering

Goed geholpen in de showroom waar diverse meubelen staan om te zien en proberen. Geen poespas en helder in communicatie

Geweldige service en mooie meubels

Ik heb inmiddels twee stoelen en een bankje gekocht bij Cavel Mooie replica's niet van het origineel te onderscheiden. Soms duurt de levering iets langer maar het is het wachten waard.

Mooie design meubels

Prima ontvangst, mooie design bureau stoel gekocht, heerlijke zit. Ging alleen voor een stoel, maar vond ook een mooie salontafel.

Helemaal tevreden!

Prima service, snelle levering aan huis en proefplaatsting werkt goed.

Goed geleverd, goede uitstraling, zitcomfort straf.

Doordat de rugleuning (met name het onderste kussentje) t.o.v. het zitvlak nagenoeg in 90 graden staat is het zitcomfort vrij straf. Mijn aanbeveling is de hoek van de rugleuning iets te vergroten, waardoor er ook meer benutbare ruimte op het zitvlak overblijft. Voorts mooie afwerking.

Mooie stoel en goede service

Wij zijn enthousiast over de mogelijkheid van de proefplaatsing. Het heeft ons over de streep getrokken. Afspraak maken ging snel, en de helpdesk is goed bereikbaar.

Top service en prachtige stoel

Klantvriendelijke service tot aan Limburg en stoelen met een warme, luxe uitstraling. Zeer tevreden!

Prima service en mooi product

Mooie meubels en prima service van thuisbezorgen en in elkaar zetten. Verpakking netjes afgevoerd. Helemaal goed en 2 te gekke stoelen erbij

Snelle service,

Goede uitleg, aardige, geduldige dame aan de telefoon

Prima geholpen in showroom en goed afgeleverd

Alles naar wens, alleen contact met receptie m.b.t. nakomen van afspraken, kan beter.

Na even wennen, hij is minder zacht, bevalt de stoel uitstekend en wil ik hem niet meer missen.

Ik heb lange tijd al mijn zinnen gezet op deze lounge chair en nu mijn vorige stoel de geest gaf zag ik mijn kans schoon. ik ben nu een jaartje verder en zit er nog steeds met veel plezier in.

Keurig op tijd en volgens afspraak. Stoel gekocht ,thuis gemonteerd door de chauffeur,heel blij mee.

Snelle levering, vriendelijk man die alles naar de eerste verdieping bracht en alles keurig in elkaar gezet heeft.

Goede en persoonlijke service

Er werd ruim de tijd genomen om de stoelen uit te proberen. Twee van de acht stoelen waren niet goed en deze worden binnenkort ( als het goed is) nageleverd.

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit

Eames bureaustoel besteld. Gevraagd om te leveren op zondag maar werd al een dag eerder bezorgd. Stoelen zien er goed uit en zitten prettig. Niet van echt te onderscheiden.

Zetel voldoet aan mijn verwachting

Zetel voldoet omwille van kwaliteitsvolle uitvoering, degelijk materiaal, mooie kleur.

Snelle en goed service

Afspraak maken en showroombezoek was goed geregeld. Levering van de Cavel chair was goed en door de chauffeur afgeleverd en gemonteerd. De beschadiging aan de kuip werd keurig binnen een korte tijd hersteld door een nieuwe te leveren.

Zeer snelle en goede levering, de stoel en hocker staat 1 dag in huis. Vind hem prachtig . Service is top, ik schreef een mail en kreeg na een paar uurtjes een telefoontje om me te informeren.

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com