Prima vlug en correct

Heel goed product . Gemonteerd en geleverd door Jeffrey. Hartelijk dank

Dag Roland, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, wij zullen het compliment doorgeven aan Jeffrey. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top !

Replica Swan zeteltje kon sneller dan verwacht geleverd worden door vriendelijke koerier ! Dank !

Hallo Jo, Dank u wel voor uw mooie, positieve beoordeling. Fijn dat u blij bent met uw nieuwe stoel. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Flexibele, goede service en levering

Wij hadden per ongeluk de verkeerde kleur besteld, na 1 telefoontje omgezet naar goede kleur en snel geleverd. Levering keurig op tijd, nette bezorger die alle stoelen in elkaar heeft gezet. Bedankt Mees! Kortom zeer tevreden!

Hallo Helene, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ruime keuze, mooie stoel, nette levering

Stoel iets helemaal naar wens. Erg fijn dat je stofstalen opgestuurd kan krijgen. De levering ging soepel; Mees was vriendelijk en geduldig

Dag Mira, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent, Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vlot en perfect afgeleverd, proma kwaliteit

Hallo Johan, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn dat alles vlot is verlopen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Salontafels bezorgd en gemonteerd, door Mees, volgens afspraak! Super service, en zeer tevreden!

Dag Chris, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn dat u zeer tevreden bent. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw salontafel set gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Duimpje omhoog

Ik heb een proefplaatsing gedaan. Kreeg er alle tijd voor. Heb de stoel uiteraard gekocht.

Hallo Marjolein, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat de stoel goed bevalt. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Alles in orde. Heel vriendelijk bij aflevering.

Dag Ivan, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. Fijn dat alles in orde is geweest en dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ik heb zelden een zo voortreffelijke levering, installatie en instructie gekregen.

Dag Evert, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles uitstekend is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Heel netjes

Keurig

Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, fijn dat u er tevreden over bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top qua levering

Prijs/kwaliteit super

Dag Nele, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De geleverde bureaustoel is van zeer goede kwaliteit. Werd vakkundig gemonteerd en afgeleverd door Jeffrey, waarvoor dank.

Dag Rudi, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw bureaustoel en de kwaliteit. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Jeffrey. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Buitengewoon correcte levering !

Jeffrey heeft in een mum van tijd de bestelde zetel met heel veel zorg afgeleverd en gemonteerd! Binnen de afgesproken tijd was hij ter plekke ! Heel erg tevreden, een aanrader!

Hallo Jacques, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Jeffrey. Mvg, Team Cavel Design

Mooie meubels, snelle levering en goede service !

Prima service , goede kwaliteit

Dag Anoud, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent over de levering en de service. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snelle levering en mooie meubels

Goede ervaring

Dag Albert, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat het een goede ervaring was. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende communicatie, snelle levering en leveringsinformatie, uistekende en adequate telefonische bereikbaarheid, supernette levering, op tijd en keurig geïnstalleerd, verpakkingen weer meegenomen. Last hut not least: topproducten, iedereen enthousiast!

Hallo Marianne, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en iedereen enthousiast is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

gewoonweg geweldig , zeer tevreden.

Wij zijn erg blij met onze nieuwe Wegner Wishbone stoeltjes en de bezorging was geheel naar onze wens , goede communicatie via e-mail. De stoelen zijn werkelijk uniek mooi afgewerkt onze dank.

Dag Nel, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Veel plezier gewenst van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

goede service, goed product

Ik had een bureaustoel besteld, maar er was een probleem met de levering. Ik werd hierover goed op de hoogte gehouden en kreeg de optie om op de afgesproken leverdatum een alternatieve bureaustoel geleverd te krijgen en die later om te ruilen. Ook hierover werd ik goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is de tijdelijke stoel omgewisseld voor de bestelde stoel. Kortom, goede service en goede communicatie, en een mooie bureaustoel.

Dag Joelle, Dank u wel voor de 10 en mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en over het product. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe bureaustoel. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Nice product, great service

I was skeptical whether the chair would look as good as it does online and be of good quality and I am happy to say I am impressed. Delivery came at exact time as promised and a technician quickly assembled the chair.

Hello Mike, Thank you for your nice, positive review. We are happy to read that you are impressed with the product. hopefully see you next time. Sincerely, Team Cavel Design

Supermooi design!

Hele fijne service, zeer vriendelijke bezorger Mees! Nam uitgebreid de tijd om ons de keus te laten maken tijdens de proefplaatsing. Zo fijn dat we op deze manier onze aankoop konden doen.

Hallo Peter-Paul, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het design en over de levering. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Bureaustoel afgeleverd op de afgesproken dag en kwaliteit en uitvoering voldoet aan verwachting!

Het is toch altijd “spannend” om online een aankoop te doen maar Cavel Design heeft absoluut niet teleurgesteld.

Dag Nora, Dank u wel voor uw mooie, positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de levering en dat de kwaliteit aan uw verwachting voldoet. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Wat een vlotte afhandeling. Duidelijke communicatie. Fijne service. Tot snel!

Heel prettige webshop. Duidelijk. Na mijn telefoontje direct omgezet in een levering met montageservice. Monteur Mees was zeer vriendelijk en zelfs eerder in overleg. Hartelijk dank voor deze fijne service. Graag tot binnenkort.

Hallo Silvia, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over service en communicatie. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw bestelling gewenst en graag tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Perfecte service en levering

Van de bestelling tot de bijstand na de bestelling en de levering. Perfecte service.

Dag Joeri, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en bijstand na het bezorgen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Gisteren besteld vandaag in huis!!!

Zo makkelijk om thuis te kijken of de stoel ons beviel en ook nog eens de mogelijkheid om twee kleuren te vergelijken. Beter €19,95 betaald dan spijt van een aankoop. Netjes en snel gemonteerd!

Dag Myra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over proefplaatsing. Veel plezier gewenst van uw nieuwe aanwinst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Weer erg goede en fijne levering van kwalitatief mooi product!

Ik heb vandaag mijn Ottaman ontvangen (voetenbank) welke perfect past bij mijn eerder bestelde Eames Lounge Chair. Mooie combinatie en ook al zijn beide producten replica’s……ze komen erg dicht bij het origineel. Zeker gezien de prijs/ kwaliteit verhouding. Prachtige meubels met erg goede service van CAvel Design. Jammer dat deze mooie meubels uit jullie assortiment gaan (voor toekomstige kopers).

Dag Marc, Hartelijk dank voor uw mooie, positieve beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de producten en de service. Deze meubels maken inderdaad plaats voor prachtige nieuwe producten op onze website. Wij wensen u veel plezier van uw Lounge set en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com