Pefecte prodcuten en top service bij levering

Enorm goede ervaring en zeker een aanrader. Zeer vriendelijk personeel en de producten zijn prachtig. Ik heb hier nu al twee keer een bestelling geplaatst.

Perfect. Zeer tevreden!

Ik was op spoed op zoek naar stoelen en ik werd meteen en duidelijk geholpen. De volgde ochtend stond de chauffeur voor de deur zoals afgesproken! Communicatie was top! Service top! Vriendelijke medewerker en chauffeur! De stoelen zijn perfect.. netjes geleverd en gecontroleerd!

Hallo Nassira, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review! Fijn om te horen dat u zo blij bent met de stoelen en de levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Klantvriendelijkheid en bureaustoel top

Ik heb de bureaustoel “Eames EA 217” besteld aangezien mijn huidige stoel (niet gekocht bij Cavel Design voor alle duidelijkheid) het begeven had. Het door mij gekozen model voldoet perfect aan mijn verwachting: - Stevige constructie - Degelijke materialen - Comfortabele zithouding Er was betreffende de levering een kleine vertraging bij DHL/Bpost (levering naar België). Ik werd betreffende de status van mijn bestelling echter zeer goed op de hoogte gehouden door de klantenservice. Hier zou ik zonder twijfelen opnieuw een bestelling plaatsen.

Dag Stijn, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten, Fijn om te lezen dat de nieuwe bureaustoel perfect aan uw verwachtingen voldoet. Het minste wat wij kunnen doen bij een vertraging is u op de hoogte houden, wij zijn blij dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

heel erg klantvriendelijk

Na afspraak gewijzigd te hebben, heeft men zich opnieuw keurig gemeld en het artikel zoals afgesproken geleverd.

Dag Quina, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prettige communicatie en stoelen konden eerder geleverd worden

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk geholpen zowel voordat de bestelling geplaatst was als daarna. Uiteindelijk konden de stoelen toch eerder geleverd worden en werd ik hier telefonisch van op de hoogte gesteld. Erg blij met de stoelen, conform de afbeeldingen online.

Hallo, Dank u wel voor uw vriendelijke review en de 10! Wij zijn blij te lezen dat het hele proces van bestellen tot bezorgen naar tevredenheid is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Wij zijn blij met onze Wegner Wishbone Y Stoelen. Snel geleverd, vriendelijke bezorger.

Dag Sonja, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Premium service is uitstekend

Hallo Greetje, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de premium bezorging. Veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede en duidelijke site

Beste service en duidelijke afspraken. Perfecte levering en vriendelijke chauffeur/monteur

Dag Harry, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Geweldige service

Na 4 jaar was er een bevestigingsplaatje van mijn DAW stoel afgebroken. Ik vroeg de mensen van Cavel Design of ik die wellicht los kon kopen zodat ik mijn stoel weer veilig kan gebruiken. Nu werd er zojuist een pakket bezorgd met een GEHEEL NIEUW ONDERSTEL voor mijn stoel. Gratis! En dat na 4 jaar! Wat een topservice. Bedankt!

Hallo Esther, Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat uw stoel weer als nieuw is met het nieuwe onderstel. Uiteraard graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Overtrof mijn verwachting.

Zeer soepel en snel geleverd, in elkaar gezet en verpakking meegenomen. Heb nu een prachtig tafeltje. Heel fijn!

Dag Henriette, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw verwachtingen overtroffen zijn. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe tafeltje. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima aflevering en keurig in elkaar gezet. Voldoet aan al mijn best wel hoge verwachtingen. Kortom ik ben super blij !

Dag Frits, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u nog lang plezier van uw bestelling. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Positief

Mooie stevige swan chair. De kleur groen en het model ziet er precies zo uit als op de foto op de website. De stoel zit heerlijk voor actieve houding.

Hallo Mireille, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn om te lezen dat de stoel naar wens is. Wij wensen u er nog veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top stoel, prima prijs en een top service!

Vorige week bestelde ik een Eames EA 119 Bureaustoel. Die werd twee dagen later bezorgd. Monteren was eenvoudig. Het resultaat is prachtig en, niet onbelangrijk, zit uitstekend! Een van de armleuningen had een kleine beschadiging. Na een mailtje kreeg ik een dag later zonder problemen twee nieuwe armleuningen toegestuurd, klasse! Binnenkort ook maar eens kijken naar een Egg voor in de woonkamer…

Dag Carl, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de prijs, service en de stoel. Zulke zaken lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Veel plezier van uw nieuwe aanwinst gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prettig contact en artikel is prachtig!

Fijne duidelijke website waardoor ik eenvoudig de gekozen stoel kon bestellen met proefplaatsing, ook kon ik zelf de leveringsdatum inplannen, heel handig. Levering ging zoals afgesproken en de stoel is erg mooi, heel blij mee!

Hallo Manon, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over het contact en het product. Wij wensen u er nog lang plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vriendelijke service

snelle reactie, vriendelijke service en prima stoelen.

Dag Irene, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, Fijn om te horen dat zowel de service als de stoelen voor u naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Helemaal geweldig

Top service was het wachten waard! Overigens top bezorger Frank een groot welkom.

Dag Nico, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat de service naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

gewoon fantastisch

Frank kwam hier op de afgesproken tijd. Een zeer vriendelijke man en zeer deskundig. De stoelen zien er fantastisch uit. Ben er heel blij mee. Ook het telefonisch contact verliep uitstekend Ik zal zeker vaker bestellen bij cavel design.

Dag Annie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat zowel het contact als de levering naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service, goede stoelen

Voldeed aan de verwachtingen

Dag Marit, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de service. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel voor een dito prijs.

Zelf heb ik de stoel nog niet gezien. Ik heb de stoel kadobon gedaan aan mijn zoon, die aan de andere kant van het land woont. Maar als ik op zijn oordeel af mag gaan, is alles tiptop in orde. Twee maanden levertijd is wel wat langer dan vooraf voorzien, maar het wachten waard, zo heb ik van hem begrepen.

Hallo Patricia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat uw zoon zo tevreden is en dat hij het het wachten waard vond. Wij wensen hem veel plezier van zijn nieuwe stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoelen

Ik ben inmiddels vaste klant, twee keer besteld, ik heb in totaal 5 Eames stoelen, helemaal top! Goede kwaliteit.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie bestelling! Fijn om te lezen dat ook de tweede bestelling weer geheel naar wens is geweest en u tevreden bent over de kwaliteit. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer correct, houdt je op de hoogte omtrent de stand van zaken en komt afspraken na!

We hebben een replica eames lounge chair&ottoman gekocht. Ziet er heel mooi uit en zit perfect voor de wat langere onder ons. Bijna vergeten, ook de chauffeur “Frank” kwam als zeer opgewekt en vakbekwaam over ( waar zie je dit nog). Echt een visitekaartje voor het bedrijf.

Dag Pjotr, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over het gehele proces van bestellen tot leveren. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Veel plezier gewenst van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

vriendelijk bezorger die meedacht om toch te kunnen leveren terwijl ik er niet was.

Dag Roeland, Hartelijk dank voor uw mooie en vriendelijke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel, prima levering door Frank

prachtige stoel, vriendelijk en vlot geleverd en netjes en voorzichtig in elkaar gezet.

Dag Tineke, Hartelijk dank voor uw 10 en de mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Frank. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Wederom een goede ervaring , supersnelle levering en een super super lieve bezorger.

Weer geweldig

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Product voldeed volledig aan was prima en met een glimlach!

Product voldeed volledig aan de verwachtingen; bezorging en montage was prima en met een glimlach!

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com