Erg goede service

Snelle, flexibel in te plannen levering met de mogelijkheid voor een proefplaatsing. Duidelijke communicatie via de mail, zowel over de levering als over de betaling. Ook een mooie kwaliteit stoel. Alles bij elkaar erg goede service.

Mooie stoelen, vertraagde levering

De DCW chairs zijn kwalitatief goed, stevig en mooi van kleur: 5 sterren. De levering vond echter twee dagen later plaats dan de afgesproken dag: da's 3 sterren. Dan kom ik op een gemiddelde van 4 sterren.

Beste Rene, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Ik heb het even voor u nagekeken en er was inderdaad wat oponthoud bij DHL. Dit is inmiddels gelukkig helemaal verholpen. Bedankt dat de stoelen 5 sterren hebben gekregen van u. Veel plezier met uw stoelen. Mvg, Team Cavel Design

Alles zeer vlot verlopen

Zowel bestelling als levering zijn zeer vlot verlopen.

Beste Kristien, Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat de bestelling en vlot zijn verlopen bij u. Veel plezier van uw bestelling! Mvg, Team Cavel Design

Topservice!

De stoelen die we zochten geleverd aan huis, perfect!

Hallo Wesley, Bedankt voor uw 10! Veel plezier van uw stoelen en wellicht tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige tafel en fantastische service

Ik ben enorm onder de indruk! De bestelde tafel is enorm mooi en werd snel bezorgd en netjes geïnstalleerd.

Beste Melanie, Bedankt voor uw positiviteit! Wat leuk om te lezen dat u zo onder indruk bent van het product en de service daaromheen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Wij wilde graag een grotere stoel en dat werd meteen geregeld....

Beste Frans, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Wij doen ons uiterste best om elke klant zo goed mogelijk te helpen. Wij wensen u veel plezier met uw XL uitvoering. Mvg, Team Cavel Design

Klantvriendelijk

Had Egg-chair gekocht die bij aflevering een mankementje had. Cavel reageerde daar erg klantvriendelijk op en de klacht is zonder problemen binnen 3 weken naar tevredenheid opgelost. Communicatie met Cavel hierover verliep soepel.

Dag Ed, Dank u wel voor uw mooie compliment. Fijn dat het gebrek zo snel naar tevredenheid is opgelost, wij doen ons best dit altijd zo snel mogelijk op te pakken. Wij wensen u veel plezier van uw Egg Chair. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snelle levertijd, product was perfect!

Hallo, Wij zijn blij te lezen dat alles zo goed is verlopen. Hier zijn wij erg blij mee. Hartelijk dank voor de mooie review! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design.

Uitstekende bureaustoel

Mijn lichaam is van een vrij fors formaat en deze mooie bureaustoel is groot en stevig genoeg.

Dag Tom, Fijn dat de bureaustoel zo bevalt, dat vinden wij fijn om te horen. Wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prijs/kwaliteit is super.Op tijd geleverd en netjes gemonteerd. Echt een aanrader.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review en mooie cijfer. Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Blij met de stoel en service top

Stoel volgens afspraak geleverd door vriendelijke en behulpzame bezorger...bedankt! De bureaustoel van eamus ziet er kwalitatief goed uit en zit lekker.

Dag Peter, Fijn dat u zo tevreden bent. Wij geven uw complimenten door aan de chauffeur. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Volgens afspraak

Correct en volgens afspraak geleverd

Dag Roel, Fijn dat alles zo goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

super

supoer

Hallo Anouk, Hartelijk dank voor uw mooie review! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Heel goed.

De levering is prima verlopen en de stoel is prachtig.

Dag Luciënne, Hartelijk dank voor uw mooie 10! Hier zijn wij erg blij mee. Fijn dat u zo blij bent met de stoel, wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Alles conform afspraak

Je krijgt wat je koopt. Levering ook precies zoals afgesproken. Levertje was wel iets aan de lange kant

Dag Wilfred, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles zo goed is verlopen. De chauffeur was inderdaad iets later dan verwacht, hij had wat oponthoud in het verkeer. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima levering en stoel ziet er prima uit

Mooie stoel, levering volgens afspraak

Hallo Geert, Dank u wel voor de mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hoge kwaliteit en top levering

De bestelde Eames Desk Chair zit als gegoten en de kwaliteit overtreft de verwachtingen. Levering duurde wat lang maar ging verder ontzettend soepel. Vooral ook fijn dat de stoel op locatie gemonteerd werd.

Dag Mike, Wat fijn om te horen dat de stoel zo goed bevalt. Wij wensen u veel plezier van de bureaustel. Hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Everything was perfect

I got my Eames chair delivery yesterday. The driver was very friendly and assembled the chair in minimal time. And then I could enjoy an incredible chair, extremely comfortable and with high quality. Thanks a lot Cavel Design!

Hi Nicolas, Thank you for your nice review! We are very happy to read that you are so satisfied. We hope you enjoy your order. Hopefully until next time. Sincerely, Team Cavel Design

Het mooiste design tegen een scherpe prijs

Of meneer Aemes hier blij mee is, betwijfel ik. Maar ik ben zeer tevreden met de prijs/kwaliteit.

Dag Maurice, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de prijs en kwaliteit. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! waren er nog punten waar u niet geheel tevreden over bent? hier nemen wij dan graag nog contact met u over op. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ik ben tevreden met mijn aankoop

De bureaustoel ( imitatie Eames) die ik heb gekocht valt zeker niet tegen . Hij was makkelijk in elkaar te zetten Vind alleen de zogenaamde leren bekleding erg ruiken naar lijm ik hoop dat dat verdwijnt

Dag Pauline, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat het monteren gemakkelijk ging en dat u er tevreden over bent. Voor de bekleding van de stoel gebruiken wij Semi-Aniline leer van hoge kwaliteit, als u wil kan ik u hier nog een kosteloos staal van toezenden, dan kunt u dat thuis ook even bekijken en voelen. Tijdens de productie wordt er inderdaad lijm gebruikt, de geur hiervan trekt zeker nog weg, doordat de stoel nog zo nieuw is was het nog te ruiken maar dat zal snel weg trekken. Wij hopen dat u dan vol op van de stoel kunt genieten. Nogmaals bedankt voor uw review en hopelijk tot een volgende keer.

Het fijne is dat je altijd gelijk een reactie krijgt op je vraag

Super mooie lounge chair met hocker!

Hallo Christel, Dank u wel voor uw mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u veel plezier van de stoel. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Wij hebben een prima service ervaren levering optijd heel vriendelijke chauffeur. De stoel zag er prachtig uit alleen kon ik er niet goed in zitten. Heel fijn dat we een proef bestelling hadden. Zo konden we in coronatijd de stoel goed uitproberen. Dat was een groot succes. Marjolein

Hallo Marjolein, Hartelijk dank voor uw mooie review en 10! Wij zijn erg blij te horen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Geweldige stoel met perfecte service!

Vandaag mijn bestelde stoel ontvangen. De stoel is perfect op tijd geleverd. De stoel is door monteur Frank prima in elkaar gezet en de verpakkingsmaterialen zijn door de monteur ook weer meegenomen. Mooie goede kwaliteit stoel met prima service.

Hallo Ronald, Fijn dat de levering zo goed is verlopen. Wij zullen uw complimenten aan Frank doorgeven. Goed om te horen dat u er zo tevreden over bent, wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Blij met een mooie design stoel voor een lage prijs!

De levering ging pas bij de 2e afspraak goed maar ik ben zeer tevreden met de Barcelona stoel die in alle details prachtig afgewerkt is. De stoel werd netjes uitgepakt en op zijn plek gezet!

Hallo Frits, Fijn dat u zo tevreden bent! Dat vinden wij erg leuk om te horen. Wij wensen u veel plezier van de stoel. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hoge kwaliteit in alle opzichten

Prachtige stoel qua design. Hoge kwaliteit qua materiaalkeuze, constructie en montage. Zeer correcte aflevering.

Hallo Ronald, Dank u wel voor de mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Kwaliteit en afwerking vinden wij erg belangrijk. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com