Prachtige eettafel

28 februari is onze eettafel bezorgd. Eind november zijn we naar de showroom in Lutten geweest om een eettafel te kopen. Ons oog viel gelijk op een ronde walnoten eettafel. Onder het genot van een kop koffie hebben voor deze tafel gekozen. De maat van het blad alsmede onze keuze van de poten werd bepaald. Een offerte werd opgemaakt en de levertijd werd vastgelegd. Toen de tafel werd bezorgd door Mees en zijn vrouwelijke collega was het een genot on te zien hoe mooi deze staat in onze woonkamer. Niets anders dan lof voor Cavel design.

Heel vlot en vriendelijk.

De bezorger was op tijd. Werkte heel vlot en net. Nadien nam hij alle papier- en plastiekafval terug mee. Heel tevreden.

Hallo Inne, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling! Wij zullen het compliment doorgeven aan de chauffeur. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima zo als verwacht goede service.

Goed vlotte levering.

Dag Jos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Brilliant dat Cavel Design kassieke stoelen update

Vriendeijke en behulpzame mensen die alle tijd voor je lijken te hebben. Door de XXL variant van de Eames, zit deze stoel voor mij (190cm) eindelijk goed. Je kan kiezen uit tientallen kleuren, wat een moderne twist geeft aan de klassieker. De bestelling kwam op het afgesproen moment en werd gratis gemonteerd. Weederom door een vriendelijke monteur, die tevens de verpakking weer netjes meenam. Alles verliep als afgesproken zonder verrassingen ... voor mij een uitzonderlijke ervaring.

Dag Rudolf, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 10! Fijn om te lezen dat XL variant van de Cavel Lounge chair perfect voor u zit en dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u heel veel Lounge-Plezier van uw nieuwe fauteuil. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Netjes geholpen, prachtige stoel!

Via Cavel Design een eggchair besteld. Chauffeur belde netjes van te voren, heeft de stoel in elkaar gezet en naar onze zin geïnstalleerd. Alles naar wens verlopen en een prachtige stoel rijker.

Hallo Noortje, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Service zoals ze hoort te zijn!

Uitstekende service. Product was goed verpakt en beschermd. Heel tevreden met de kwaliteit van het gekozen product.

Dag Katty, Dank u wel voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Mvg, Team Cavel Design

Perfecte service - kwalitatieve producten

Perfecte communicatie: van bestelling tot levering! Keurig geleverd op de datum die we doorgaven bij bestelling. Kwalitatief product aan een hele scherpe prijs. Aanrader, ook indien je zoals ons in België woont :-)

Dag Joris, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat alles perfect voor u is verlopen. Ook in België doen wij ons best om zo goed mogelijke service te verlenen, wij zijn dan ook blij dat u dit zo heeft ervaren. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hele mooie bureaustoel

Ik heb er een tijd over getwijfeld om de CD119 bureaustoel te kopen omdat ik moeilijk kon inschatten of de kwaliteit aan mijn verwachtingen zou voldoen. Uiteindelijk heb ik hem toch besteld en de afwerking is echt zeer goed. De leuningen en frame zijn erg degelijk en er zit nauwelijks speling op de mechaniek. Er zijn goede/mooie materialen gebruikt. Hopelijk is ook de levensduur ook goed, dat is nu nog moeilijk te zeggen.

Dag Roel, Hartelijk dank voor de positieve review en de 10! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afwerking, Dit vinden wij net als de kwaliteit erg belangrijk dus hier besteden wij graag wat extra aandacht aan. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ideaal dat je kan kijken hoe het staat en dan beslissen Daar heb ik die kleine bijdrage graag voor over Shoppen is duurder!

Hallo Aline, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat de proefplaatsing heeft geholpen. Mvg, Team Cavel Design

Zaterdagmiddag via de site proefopstelling stoel verzocht. Mees stond maandag 8 uur voor de deur. Netjes gedaan, service!

Hallo Mark, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles geheel naar wens is. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Netjes op tijd.vriendelijke chauffeur stoel zoals verwacht

Hallo Rene, Dank u wel voor de 10! Fijn dat alles precies is zoals u had verwacht. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

In alle opzichten uitstekend

Vanochtend werd de redesigned Eames loungestoel gebracht door een vrolijke en zeer vriendelijke man. Wat er gemonteerd moest worden werd vlot gedaan. Toen ik op de stoel was gaan zitten, adviseerde hij verhogers onder de pootjes. Die heeft-ie er meteen onder gezet. Toen zat de stoel nóg fijner. Deze man is z'n gewicht in goud waard voor het bedrijf. Daarvoor was het contact per e-mail en telefoon met Bas (aan het thuisfront van Cavel) ook erg prettig. Al met al een 10 voor Cavel.

Dag Eric, Hartelijk dank voor uw mooie, positieve beoordeling en de complimenten. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het contact vooraf en over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw mooie Cavel Lounge chair en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vlotte afhandeling en bezorging, mooi product in relatie prijs.

Volgens verwachting product en levering!

Dag Ad, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer tevreden met product en levering

Product als omschreven en levering stipt op tijd. Klasse business!

Hallo, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Eye-catcher

Heel comfortabel zetel en oogt ook mooi. Daar hij niet te hoog is neemt hij niet teveel zicht weg in t salon.

Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve review en de 10! Fijn dat u zo blij bent met de salontafel, wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Topbedrijf zeker een aanrader

Fijn bedrijf mooie meubels topservice fijn dat er ook gemonteerd kan worden bedankt nog mees.

Dag Alexandra, Dank u wel voor uw complimenten! Dat vinden wij leuk om te lezen. Wij geven het door aan Mees. Mvg, Team Cavel Design

Correcte communicatie, levering en plaztsing

Hallo Dirk, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

perfecte service

vooraf opgebeld om de levering af te spreken, de bureaustoel in goede staat en op de afgesproken dag ontvangen, zeker aan te raden

Hallo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de 10! Wij zijn blij te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren. Veel plezier van de bureaustoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Prima kwaliteit en uitstekende servive!

Wij hebben twee keer meubels gekocht en beide keren was dat een positieve ervaring - van het uitkiezen tot de levering waarbij al het verpakkingsmateriaal weer keurig werd meegenomen. Een aanrader!

Hallo Roef, Hartelijk dank voor de 10! Fijn om te lezen dat beide keren goed voor u zijn bevallen. Wij wensen u veel plezier van uw aankopen en hopelijk tot een derde keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima service en een persoonlijk contact met het bedrijf.

Goede kwaliteit meubels. In de showroom prima geholpen door een medewerker; denkt mee en weet waar hij over praat. Prijs/kwaliteit is zeer goed en levering volgens afspraak. De chauffeur was erg behulpzaam met uitpakken. Top!

Dag Marion, Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat u zich goed geholpen voelt en dat de service goed is bevallen. Hier doen wij altijd erg ons best voor. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Keurig geleverd volgens afspraak en kwalitatief goed!

Fijn contact en alles netjes volgens afspraak verlopen!

Dag Ferrence, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alles goed volgens afspraak is geleverd en dat het contact fijn is verlopen voor u. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Goede kwaliteit product

Stoel naar wens en verwachting!

Dag Jan Willem, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat alles volledig naar verwachting is geweest. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooi product. Snel geleverd.

Hallo, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u het mooie stoelen vindt. Mvg, Team Cavel Design

Mooie Wishbone stoelen

Wel even schrikken want in plaats van drie dozen kwamen er maar twee. Gelukkig kon de medewerker van Cavel Design mij direct geruststellen. De derde doos is getraceerd en moet nog door PostNL worden nabezorgd. De vier stoelen die wel zijn aangekomen waren zorgvuldig verpakt en staan te stralen aan mijn tafel. Een fijne aanwinst in mijn interieur.

Hallo Josee, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u de Wishbone stoelen zo mooi vindt en dat deze een fijne aanwinst voor uw interieur zijn. Helaas wil het soms wel eens voorkomen dat PostNL niet alle stoelen in een keer bezorgd, gelukkig worden deze dan net zoals in uw geval de dag erna bezorgd. Wij wensen u veel plezier van de stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Order one online and see how it goes. Received it and immediately decided to buy more

I live in Belgium and have been looking for a lot of these Kennedy seats online lately. I found that it is cheaper to buy from the Netherlands and purchased one with the idea of trying it out. Everything is perfect. I decided to buy more of the same chair. The customer service was also very good and the communication was smooth. But it would be better to be able to create your own account on the website.

Hello Yiqian, Thank you very much for your nice review. Great to read that you liked the chairs so much that you immediately ordered more. We hope you will enjoy the chairs. Creating an account is indeed not possible, but we will take a look at your feedback. Hopefully see you next time. Yours sincerely, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.