Fijne stoel,fijne service!

Hoe fijn is het dat je de meubels van Cavel Design thuis kan bekijken vóór je besluit ze al dan niet aan te schaffen. Heel vriendelijke chauffeurs en last but not least een prachtige stoel voor een prima prijs. PS... de stoel is gebleven!

Prachtige Egg Chair super tevreden met de service

Ik ben super tevreden over de service. De levering was conform afspraak door vriendelijke en nette bezorgers die de montage hebben verricht. De kwaliteit is fantastisch.

Heel klantvriendelijk bedrijf

Een prachtige Eams Relaxfauteuils geleverd. Mooi leer en mooie kwaliteit, zit heerlijk. Bij de bezorging alle tijd om de fauteuil goed te bekijken. Alleen de bestelde Otterman was er niet bijgeleverd. Dit werd gelijk geregeld door de bezorger.

Top !!!

Supersnelle levering, sneller kan echt niet. Zeer goede communicatie zowel online als per email. Kwalitatief product voor een mooie prijs. Zeer tevreden met de ervaring bij Cavel design, aanbevolen !!!

Heel mooie uitvoering! Kleur is prachtig. In eén zin : Super tevreden.

Heel snelle feedback bij vragen - prachtig product - snelle levering

Dag Sophie, Dank u wel voor het mooie cijfer. Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Helemaal goed!

De replica bureaustoel van Eames is erg mooi en hij zit goed. Erg goede prijs en snelle levering. Aanrader!

Hallo, Dank u wel voor de complimenten en het mooie cijfer. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel zit heerlijk. Snelle levering en op tijd.

Hallo Karin, Fijn dat het zo goed bevallen is! Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van uw bestelling gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Mooi product; levering conform afspraak

Proefzitting gedaan voor de Eames lounge chair met de hocker. Gekozen voor de XL versie. Ziet er prachtig uit; nog mooier dan de plaatjes op de website en zit heerlijk. Ik hoop dat ze snel geleverd gaan worden.

Dag Guda, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles zo goed is verlopen. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel en volgens afspraak geleverd

Hallo Hilbrand, Dank u wel voor de mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Mvg, Team Cavel Design

Correcte vriendelijke service zoals in de voorwaarden !

De manier waarop zo heb ik graag!!

Dag Bert, Fijn dat u zo tevreden bent en hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

geweldig

De service en het geduld dat Manon heeft ten overstaan van haar klienten kent geen grenzen.Het is als een "toegevoegde waarde " aan de mooie zetels dat ik er kocht.Ze zijn tiptop

Dag Paul, Wij zijn erg blij om te lezen dan u zo tevreden bent, wij hopen u snel nog eens van dienst te mogen zijn! Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en snelle levering

Begonnen met een proefplaatsing. De kleur die ik had gekozen was echter vertraagd tot in december, toen op het laatste moment gekozen voor andere kleur, zodat de proefplaatsing (Eames ES 104 Lobby Chair Zwart Leer Replica) toch op de afgesproken tijd kon doorgaan. Stoel geprobeerd en meteen besloten te houden omdat ie prima beviel. Mijn vrouw vond m ook mooi, dus meteen maar diezelfde dag een tweede stoel besteld, die 4 dagen later al bezorgd werd.

Hoi Theo, Dank u wel voor uw waardering! Wij doen hier ons uiterste best voor. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima kwaliteit, komen afspraken na

Bureaustoel is mooi en stevig èn betaalbaar, netjes afgeleverd, keurige service.

Hallo Mat, Dank u wel voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

design voor een leuk prijsje

Allereerst ontving ik gratis (onbeperkt) kleurstalen om een keus te maken. De stoel werd snel bezorgd en in elkaar gezet door een vriendelijke jongeman. Staat leuk in ons interieur en zijn er heel blij mee

Hoi Marij, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer! Mvg, Team Cavel Design

Vriendelijk, professioneel en prima product.

Was iets vergeten aan te vinken bij bestelling... ben hier keurig voor gebeld zodat het allemaal goed kwam... heel attent. Bereikbaarheid is goed en contact verloopt vriendelijk. Aangenaam verrast door de degelijkheid van de EA217 stoelen.

Hoi Rob, Dank voor de mooie 10! Hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Wij hebben voor de 2 de keer een Eames chair gekocht bij Calvel design, ben zeer tevreden over de aankoop prima kwaliteit en vriendelijke bezorging.

Dag Salvatore, Fijn dat alles zo goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw stoelen. Hopelijk tot een volgende keer! Mvg, Team Cavel Design

De service is nog beter dan de stoel al is!

Dankzij de proefplaatsing heb ik besloten de stoel niet te kopen. Ik ben 1.93 m en heb de afmetingen van de stoel niet goed ingeschat. Mijn fout, maar de stoel was prachtig alleen niet voor mijn geschikt.

Dag Hans, Bedankt voor uw mooie review. Jammer dat de stoel niet geheel naar wens was, dat is het voordeel van de proefplaatsing natuurlijk, u ziet meteen of het product naar wens is. Zoniet, dan wordt het direct mee terug genomen en heeft u ook niet de rompslomp van het retourneren. Fijn dat onze service naar wens is geweest en hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter van dienst zijn! Mvg, Team Cavel Design

Mooi product geleverd

Mooie lounge-fauteuil besteld. Hij zit heerlijk en ziet er prachtig uit. Cavel design komt zijn afspraken heel goed na!

Dag Anneke, Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Mvg, Team Cavel Design

Mooi product en fijne service

Ik vond vooral fijn dat er regelmatig contact wordt gezocht door de salesafdeling om je op de hoogte te houden over de bestelling en de bezorging. Ook na de aflevering wordt er geïnformeerd of alles naar wens os. Top! De chauffeur was ook erg vriendelijk en deskundig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dag Jose, Fijn dat alles zo vlot verliep. Wij vinden het altijd leuk als klanten blij zijn. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Prima stoel en service

Prima bureau stoel gekocht. Klantenservice is goed en snel bereikbaar via de mail. Levering en montage conform afspraak.

Hallo Ronald, Dank u wel voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Top service en mooi product

Zowel service als kwaliteit hebben (toch al hoge) verwachtingen overtroffen. Aanrader!

Hoi Tom, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hier zijn wij erg blij mee. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design.

Top product Top geleverd Top service

Eames Lounge Chair Mooi product .Geleverd volgens afspraak. Netjes gemonteerd . Prima ervaring . Prima service

Hallo, fijn dat alles zo goed verlopen is! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg Team Cavel Design.

Prettig contact, goede communicatie, stoelen netjes uitgepakt en verpalkingsmateriaal mooi meegenomen. Compliment.

Hoi Marianne, Dank u wel voor de mooie 10! Fijn dat alles zo mooi verlopen is. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer goede service voor mooie producten

De goede service is terug te herkennen in de wijze van bezorgen, de vriendelijkheid van de chauffeur, de correspondentie over de levering. Zelfs als er iets mis is, want natuurlijk altijd kan, wordt dit snel opgelost. Dat maak je wel eens anders mee. De mooie producten spreken voor zich.....

Dag Susanne, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen wij samen met de transporteur ons uiterste best voor. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg Team Cavel Design

Prettig mens die bezorger

Dag Rikst, Dank u wel voor de mooie review! Hier zijn wij erg blij mee. Wij gaan uw positieve feedback doorgeven aan de transporteur. Mvg Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com