Prachtige stoel snelle levering

Op 7 maart mijn stoel bestel. Op 18-3 geleverd . Netjes in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal is meegenomen. De stoel is prachtig, Het contact via watsapp was ook fijnen het contact met de bezorgdienst ook uitstekend.

Hallo Coby, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoel. Mvg, Team Cavel Design

Blij met mijn aankoop!

Mooi design, snelle levering.

Hallo Marga, Dank u wel voor de mooie en positieve beoordeling. Fijn dat u er zo blij mee bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Super service!

De service was super, ze kwamen het op de afgesproken tijd afleveren, en de montage was snel. Ze namen ook het verpakkingsmateriaal weer mee.

Hallo Marloes, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat de service zo naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vriendelijke mensen en goede duidelijke communicatie

Goede service en mooie meubelen

Hallo Anja, Hartelijk dank voor de 10 en de mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer snelle levering

Zeer goede communicatie met leverancier. Ik heb de Noguchi tafel 8-3-2024 besteld. Ik zou deze tafel eigenlijk 11-03-2024 ontvangen. In een e-mail werd aangegeven dat de tafel met een vrachtwagen zou worden gebracht. Ik heb gelijk doorgegeven dat de vrachtwagen niet in mijn straat past. De leverancier heeft daar gelijk op gereageerd en later zelfs gevraagd of ik de tafel eerder kon ontvangen omdat er een medewerker met een bestelbus in de buurt zou zijn. Dat was natuurlijk helemaal geweldig. De medewerker heeft de tafel opgebouwd en was binnen een kwartier weg. Voordat hij langs kwam had hij mij eerst gebeld dat hij binnen 20 minuten bij mij was. Ik ben dan ook zeer tevreden. Deze leverancier is een aanrader. En natuurlijk heb ik een hele mooie salontafel.

Dag Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie, positieve en vooral uitgebreide review en de 10! Wat leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren, wij proberen altijd goed mee te denken met de klant, vaak is dit voor ons een kleine moeite maar voor de klant een groot gebaar. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe tafel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Comfortabel en stijlvol, maar met ruimte voor verbetering

De Cavel Lounge Chair is een aantrekkelijke toevoeging aan mijn woonruimte, met zijn eigentijdse ontwerp en minimalistische esthetiek. Het slanke frame en de zachte kussens bieden een comfortabele zitervaring die perfect is voor ontspanning na een lange dag. Bezorger Mees was vriendelijk en zette de stoel netjes en snel in elkaar.

Hallo Caren, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat de Cavel Lounge chair zo goed tot zijn recht komt in uw woonkamer. Wij wensen u veel Lounge-Plezier toe en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zo snel en vriendelijk

Mees de monteur hielp ons ook even met het sjouwen van iets anders en hij zette de mooie stoel in elkaar .

Hallo Helene, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo blij bent met uw nieuwe stoel. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige eettafel

28 februari is onze eettafel bezorgd. Eind november zijn we naar de showroom in Lutten geweest om een eettafel te kopen. Ons oog viel gelijk op een ronde walnoten eettafel. Onder het genot van een kop koffie hebben voor deze tafel gekozen. De maat van het blad alsmede onze keuze van de poten werd bepaald. Een offerte werd opgemaakt en de levertijd werd vastgelegd. Toen de tafel werd bezorgd door Mees en zijn vrouwelijke collega was het een genot on te zien hoe mooi deze staat in onze woonkamer. Niets anders dan lof voor Cavel design.

Dag Henk, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u goed geholpen bent met het maken van een keuze en natuurlijk het belangrijkste, dat u zo blij bent met uw nieuwe tafel. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de collega's die de tafel hebben bezorgd. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe tafel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Heel vlot en vriendelijk.

De bezorger was op tijd. Werkte heel vlot en net. Nadien nam hij alle papier- en plastiekafval terug mee. Heel tevreden.

Hallo Inne, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling! Wij zullen het compliment doorgeven aan de chauffeur. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima zo als verwacht goede service.

Goed vlotte levering.

Dag Jos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Brilliant dat Cavel Design kassieke stoelen update

Vriendeijke en behulpzame mensen die alle tijd voor je lijken te hebben. Door de XXL variant van de Eames, zit deze stoel voor mij (190cm) eindelijk goed. Je kan kiezen uit tientallen kleuren, wat een moderne twist geeft aan de klassieker. De bestelling kwam op het afgesproen moment en werd gratis gemonteerd. Weederom door een vriendelijke monteur, die tevens de verpakking weer netjes meenam. Alles verliep als afgesproken zonder verrassingen ... voor mij een uitzonderlijke ervaring.

Dag Rudolf, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 10! Fijn om te lezen dat XL variant van de Cavel Lounge chair perfect voor u zit en dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u heel veel Lounge-Plezier van uw nieuwe fauteuil. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Netjes geholpen, prachtige stoel!

Via Cavel Design een eggchair besteld. Chauffeur belde netjes van te voren, heeft de stoel in elkaar gezet en naar onze zin geïnstalleerd. Alles naar wens verlopen en een prachtige stoel rijker.

Hallo Noortje, Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Service zoals ze hoort te zijn!

Uitstekende service. Product was goed verpakt en beschermd. Heel tevreden met de kwaliteit van het gekozen product.

Dag Katty, Dank u wel voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Mvg, Team Cavel Design

Perfecte service - kwalitatieve producten

Perfecte communicatie: van bestelling tot levering! Keurig geleverd op de datum die we doorgaven bij bestelling. Kwalitatief product aan een hele scherpe prijs. Aanrader, ook indien je zoals ons in België woont :-)

Dag Joris, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat alles perfect voor u is verlopen. Ook in België doen wij ons best om zo goed mogelijke service te verlenen, wij zijn dan ook blij dat u dit zo heeft ervaren. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hele mooie bureaustoel

Ik heb er een tijd over getwijfeld om de CD119 bureaustoel te kopen omdat ik moeilijk kon inschatten of de kwaliteit aan mijn verwachtingen zou voldoen. Uiteindelijk heb ik hem toch besteld en de afwerking is echt zeer goed. De leuningen en frame zijn erg degelijk en er zit nauwelijks speling op de mechaniek. Er zijn goede/mooie materialen gebruikt. Hopelijk is ook de levensduur ook goed, dat is nu nog moeilijk te zeggen.

Dag Roel, Hartelijk dank voor de positieve review en de 10! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afwerking, Dit vinden wij net als de kwaliteit erg belangrijk dus hier besteden wij graag wat extra aandacht aan. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ideaal dat je kan kijken hoe het staat en dan beslissen Daar heb ik die kleine bijdrage graag voor over Shoppen is duurder!

Hallo Aline, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat de proefplaatsing heeft geholpen. Mvg, Team Cavel Design

Zaterdagmiddag via de site proefopstelling stoel verzocht. Mees stond maandag 8 uur voor de deur. Netjes gedaan, service!

Hallo Mark, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles geheel naar wens is. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Netjes op tijd.vriendelijke chauffeur stoel zoals verwacht

Hallo Rene, Dank u wel voor de 10! Fijn dat alles precies is zoals u had verwacht. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

In alle opzichten uitstekend

Vanochtend werd de redesigned Eames loungestoel gebracht door een vrolijke en zeer vriendelijke man. Wat er gemonteerd moest worden werd vlot gedaan. Toen ik op de stoel was gaan zitten, adviseerde hij verhogers onder de pootjes. Die heeft-ie er meteen onder gezet. Toen zat de stoel nóg fijner. Deze man is z'n gewicht in goud waard voor het bedrijf. Daarvoor was het contact per e-mail en telefoon met Bas (aan het thuisfront van Cavel) ook erg prettig. Al met al een 10 voor Cavel.

Dag Eric, Hartelijk dank voor uw mooie, positieve beoordeling en de complimenten. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het contact vooraf en over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw mooie Cavel Lounge chair en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vlotte afhandeling en bezorging, mooi product in relatie prijs.

Volgens verwachting product en levering!

Dag Ad, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer tevreden met product en levering

Product als omschreven en levering stipt op tijd. Klasse business!

Hallo, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Eye-catcher

Heel comfortabel zetel en oogt ook mooi. Daar hij niet te hoog is neemt hij niet teveel zicht weg in t salon.

Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve review en de 10! Fijn dat u zo blij bent met de salontafel, wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Topbedrijf zeker een aanrader

Fijn bedrijf mooie meubels topservice fijn dat er ook gemonteerd kan worden bedankt nog mees.

Dag Alexandra, Dank u wel voor uw complimenten! Dat vinden wij leuk om te lezen. Wij geven het door aan Mees. Mvg, Team Cavel Design

Correcte communicatie, levering en plaztsing

Hallo Dirk, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

perfecte service

vooraf opgebeld om de levering af te spreken, de bureaustoel in goede staat en op de afgesproken dag ontvangen, zeker aan te raden

Hallo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de 10! Wij zijn blij te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren. Veel plezier van de bureaustoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com