Super fast, good communication,nice product thanks

Fast , good communication, nice product, good delivery 5 star

Hi Geert, Thank you for your nice and positive review. We are pleased that you are so satisfied with the contact and the fast delivery. We hope you enjoy your order and hope to see you next time. Yours sincerely, Team Cavel Design

Kwaliteit & service voldeed aan onze verwachtingen; wat was beloofd werd geleverd

Dag Bert, Bedankt voor uw mooie en positieve review! Fijn dat alles aan uw verwachtingen voldeed. Veel plezier van uw aankopen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer vriendelijke afleverdienst zonder aankoopverplichting

Zeer vriendelijke afleverdienst zonder aankoopverplichting De aangekochte stoelen hebben een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. De kleuren van de notelaar verschillen wel wat kwam helderheid.

Dag Peter, Hartelijk dank voor de 10! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de proefplaatsing en het belangrijkste, over de stoelen. De helderheid in de stoelen is eigenlijk van iedere stoel wel uniek omdat hout een natuurproduct is. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie tafel

Mooie stevige tafel, werd door de bezorger vakkundig bij mij thuis gemonteerd. Alleen wel extreem lange levertijd, heb er bijna een half jaar op moeten wachten.

Bedankt voor je review en feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met de custom made tafel. Qua levertijd was het inderdaad wat langer als wat je normaal bij ons kunt verwachten, maar hier willen we wel graag een uitleg over geven. Het totaal heeft 2 weken langer geduurd dan wij initieel hebben aangegeven bij aanvang van de bestelling en in de offerte. Je hebt gekozen voor een tafel in een andere afmeting als we standaard op voorraad hebben. Deze moesten we dus speciaal op maat laten maken. Dit specifieke model wordt gemaakt in China. Op moment dat je bestelde was het Chinese nieuwjaar. Voor verduidelijking hierin een tijdschema van het verloop: - 19-01 is de aanbetaling ontvangen (tijdens Chinese nieuwjaar) - 20-02 is productie gestart (productietijd ongeveer 1 maand) - 28-03 is de order verstuurd vanaf China (normaal transit tijd naar Nederland is ongeveer een maand. Maar in verband met de oorlog situatie rond de Rode Zee moeten de schepen omvaren om Afrika, wat ongeveer 10 dagen langer duurt). - 10-05 is de order gelost in onze opslag en rond deze datum is er direct een bezorgafspraak gemaakt met klant - 23-05 is de bestelling op afspraak bezorgd. Al met al heeft de bestelling ongeveer 4 maand geduurd. Normaal is maatwerk vanuit China 8-12 weken. Uiteraard heeft onze voorkeur ook om zo snel mogelijk de bestellingen bij onze klanten te krijgen met de bezorg en montage service welke wij aanbieden. Maar door de situatie in de Rode Zee en het bestel moment tijdens het Chinese nieuwjaar is het ons helaas niet gelukt. Onze excuses hiervoor! We hopen in ieder geval dat je alsnog van je aankoop kunt genieten. Goed om te horen dat de tafel en de bezorgservice goed bevallen zijn. We hebben je nog een kleinigheidje per post opgestuurd en we hopen je bij eventuele volgende bestellingen nog beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Team Cavel Design

Alles ging goed geen klachten. De stoel werd keurig op tijd bezorgd maar helaas zaten er wat vlekken in het metaal van de leuning Daar heb ik net een whatsapp bericht met foto over gestuurd Dus we wachten af hoe nu verder. Dat is jammer en vervelend maar na alle positieve ervaringen tijdens bestelling hoop ik dat dit ook goed wordt opgelost.

Dag Maria, Hartelijk dank voor uw feedback en de 10! Wij hebben inmiddels contact gehad over de armleuning van de bureaustoel. Omdat dit natuurlijk niet hoort op een nieuwe bureaustoel sturen wij u vandaag gelijk een nieuwe armleuning toe, deze zal naar verwachting morgen bij u arriveren. Zo hopen wij dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw nieuwe bureaustoel. Mocht u toch nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten. Mvg, Team Cavel Design

Snelle service en mooi product. Bedankt !

Dag Suzanne, Hartelijk dank voor de mooie review, Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van de aankoop gewenst en graag gedaan. Mvg, Team Cavel Design

De service van vroeger, Nu

Een fauteuil van een plaatje kopen hadden we nog nooit gedaan. Maar het zag er zo goed uit dat we besloten het te proberen. Twee dagen na bestellen stond een vriendelijke en naar later bleek ook een kundige monteur op de stoep …met de fauteuil. En omdat ook het zitten uitstekend was ging niet veel later de monteur met de lege doos terug naar huis. De zakelijke en vriendelijke afwerking deed ouderwets aan maar werd werkelijkheid bij CARVAL DESIGN.

Dag Franz, Hartelijk dank u wel voor uw mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de service en over de fauteuil. Uw complimenten zullen wij doorgeven aan de chauffeur. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vriendelijke en behulpzame ontvangst in de showroom. En snelle levering van de bestelling volgens afspraak. We zijn zeer tevreden!

Hallo Marjoleine, Hartelijk dank voor uw mooie en vriendelijke beoordeling. Fijn dat alles zo naar wens is en dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier van de nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende betrouwbare firma!

We zijn zeer tevreden over het materiaal en levering, altijd correct! Is reeds de derde keer dat we een bestelling plaatsen en het is volledig ons ding. Onze monteur was Mees: vriendelijke vlotte jongeman correct uitgevoerd! Hartelijk dank aan de firma Cavel Design. Mvg, Vandenbroecke Edwine-Marie

Hallo Edwine, Dank u wel voor uw mooie review en complimenten. Fijn om te lezen dat ook deze derde levering helemaal naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bestelling. Mvg, Team Cavel Design

Prima fauteuil , erg mooi

Snelle levering en heel klantvriendelijk te woord gestaan. Caveldesign luistert goed naar de wensen van de klant . Stoel werd snel geleverd ( 3 dagen ) en door vriendelijke chauffeur keurig gemonteerd. toppie.

Dag Robert, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u en dat u zich goed geholpen voelt. Veel plezier van uw nieuwe fauteuil gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Plaatsen en leveren

Prima afspraak, flexibel. Stoelen snel in elkaar gezet voor het plaatsen en passen. Vrijheid in wel/niet aankopen, top!

Dag Wil, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie fauteuil en prettige communicatie plus levering

Het bestellen van onze designfauteuil (die prachtig staat in onze woonkamer) bij Caveldesign was heel prettig vanwege de klantvriendelijkheid en goede communicatie. Makkelijk zowel telefonisch als online te bereiken. Het bezorgen van onze stoel ging ook helemaal volgens afspraak. Kortom onze Complimenten!

Hallo Eef, Hartelijk dank voor mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de fauteuil zo mooi staat in uw woonkamer en dat u zich zo goed geholpen voelt. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil. Graag tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Eind goed, al goed

Ik had een bureaustoel besteld, die vervolgens werd opgestuurd, maar nooit is aangekomen doordat ze in het verwerkingsproces bij POSTNL verloren was geraakt. Vervolgens contact opgenomen met Cavel Design, die op hun beurt POSTNL op de hoogte hebben gebracht van de situatie. Nadat de bureaustoel niet meer terug te vinden was, heeft Cavel Design tenslotte een nieuw exemplaar opgestuurd die wel goed is aangekomen. Eind goed, al goed dus. Bedankt aan Bas voor de goede communicatie en opvolging!

Hallo Dennis, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Zulke problemen proberen wij altijd zo snel mogelijk op te lossen. De klant hoort hier natuurlijk niet de dupe van te zijn. Fijn dat u dit zo kon waarderen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe bureaustoel. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Levering conform bestelling

Levering comfort bestelling

Hallo Koenraad, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitermate behulpzaam in de showroom. Levering binnen de opgegeven tijd. Goede service bij het afleveren.

Hallo Karin, Dank u wel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen jullie veel plezier van jullie nieuwe meubels. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie stoel, fijne bezorging

Het proefzitten is echt een uitkomst. Bezorging en montage is goed! Stoel is mooi afgewerkt met mooie materialen hij heeft nog een vrij stevige zit. Je zakt er niet in dus vrije actieve zit maar goede ondersteuning.

Dag Roel, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat de proefplaatsing heeft geholpen bij het maken van een keuze. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snel en vakkundig!!!

De levering kwam precies op de afgesproken dag en al binnen enkele dagen. De bevestigende mail kwam direct na bestelling met een mailadres voor vragen. Het product voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Hallo Marianne, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over de levering en dat alles aan uw verwachtingen voldeed. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de stoel.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de stoel.

Hallo Hennie, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

TOP !!

Bedankt voor de uitstekende aftersale service !!!!

Dag Theo, Dank u wel voor uw mooie review. Uiteraard graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zo kan het dus ook

Regelmatig bij online bestellingen ontevreden ,dat is nu eens niet het geval prettige manier van bestellen ,mooie producten fijn contact met de medewerkers met speciaal de complimenten voor de bezorger/monteur . Prima visitekaartje voor het bedrijf, Joop hoebe

Hallo Joop, Hartelijk dank voor de mooie en positieve beoordeling! Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent over de gang van zaken en natuurlijk over de producten. Wij wensen u er heel veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie comfortabele stoel.

Probleemloos ontvangen. Mooi design en comfortabele stoel

Dag Cindy, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat alles naar wens is. Mvg, Team Cavel Design

Fantastische design bureaustoelen

Ontzettend mooie design stoelen. Zit lekker, en kwaliteit materialen. Zeer tevreden

Hallo Guido, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over het zitcomfort en de kwaliteit. Veel plezier van uw nieuwe bureaustoel gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Design bureau stoelen

Een mooi design stoel. Goede zit, mooie materialen. Echt een aanrader!!

Dag Regina, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Blij met mijn mooie nieuwe stoel en de goede service van Cavel Design!

Cavel Design reageert heel snel en accuraat op vragen per whatsapp. Ik zocht contact omdat ik advies wilde over de rugleuning van een bureaustoel en de bezorgafspraakknop niet werkte. Ik heb een goed advies gekregen bleek tijdens de bezorging! Het probleem van de website hadden ze ook dezelfde dag nog verholpen. De proefplaatsing door Mees kon een aantal weken eerder dan aanvankelijk gepland en verliep snel en prettig! Mees droeg de stoel 2 trappen op naar zolder en pakte hem razendsnel uit. Ik kon de stoel vervolgens rustig uitproberen, zonder enige druk. Ik heb de mooie stoel - die heerlijk zit en inderdaad bij mijn lichaamslengte past - dan ook meteen gekocht. Ik ga zeker vaker shoppen bij Cavel Design en waar mogelijk gebruikmaken van hun proefplaatsingservice!

Hallo Martine, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide beoordeling en de 10! Wij zijn blij om te lezen dat u zich goed geholpen voelt en het belangrijkste, dat de stoel zo goed zit voor u. Wij zullen uw mooie complimenten doorgeven aan Mees. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe stoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtige bureaustoel

Prachtige bureaustoel, zorgvuldig verpakt en keurig op de afgesproken tijd ontvangen. Eenvoudig te monteren. Een aanwinst voor mijn bureau!

Dag Jan, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review! Fijn dat de bureaustoel een aanwinst is voor uw bureau. Veel (werk)plezier van de bureaustoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com