Mooie meubelstukken snel geleverd

Zeer mooi en kwalitatief goed

De stoel keurig op tijd geleverd, netjes in elkaar gezet en heel vriendelijke bezorger.

Mooie stoel zit goed

Aardige bezorger goede service mooie stoel

Prima service van Cavel Design

Goede ervaring met Cavel Design, bestelproces helder. Levering zoals afgesproken. Erg blij met onze nieuwe stoel.

Mooie stoel

Stoel precies zoals verwacht.

Prima stoel en prima bedrijf!

Ik heb eerst een bezoek gebracht aan de showroom in De Lutten om de verschillende modellen met elkaar te kunnen vergelijken. De Eames Redesigned zit heerlijk, voelt zeer degelijk aan en kon ook nog geleverd worden met verlengde zitting, erg fijn als je wat langer dan gemiddeld bent! Keus bepaald, de stoel is vandaag geleverd, duidelijke communicatie over de levertijd. Er werd een half uur vantevoren nog even gebeld, vriendelijke, kundige medewerker die de stoel ter plekke installeert en al het verpakkingsmateriaal weer meeneemt. Goede service! Blij met mijn aankoop en blij met de goede service!

Goede service, vriendelijke medewerkers, goede communicatie, prachtige meubels!

We zijn zeer tevreden over de gang van zaken bij Cavel Design, waar goed mee werd gedacht over wat passend zou zijn bij onze wensen. We hebben iets langer moeten wachten op onze bank en stoel, maar Cavel Design bleef in contact met ons. We zijn zeer tevreden over de service en de prachtige meubels.

Great service, great products

We bought 5 dining chairs where 3 of them sadly arrived with damage on the wooden frame. We didn't realise that the chairs had damage before 2 months after arrival, as we had been in the middle of moving, and the chairs were stored unpacked in our new house. Upon unpacking them and realising the damage, we got in contact with Cavel Design, not actually expecting them to do anything, as it had been so long since we purchased them. But to our great surprise they were very helpful and immediately send us 3 new frames. We we can only recommend Cavel, both for their beautiful product but also for their very friendly and helpful service!

Mooie stoelen, goed afgeleverd, goed en snel in elkaar gezet

Zie hierboven

100% tevreden!

Mooie meubels voor een realistische prijs. Duurt wel ff, naar dat wordt netjes gecommuniceerd

Meer dan zeer tevreden.

Op donderdag toonde ik interesse in de Flegg Chair van Cavel. Via de chat een goed contact en werden mijn vragen duidelijk en helder beantwoord. Daarom overgegaan tot een proefplaatsing. Dat bleek al heel snel te kunnen. Op woensdag, dus nog geen week later, kwam de bezorger met de stoel. Deze werd vakkundig in elkaar gemonteerd en kon ik proefzitten en aangeven hoe een en ander in te stellen naar mijn wens. De jongeman/bezorger was ontzettend vriendelijk en zeer correct in de omgang. Ik heb besloten de stoel te houden en hoop er heel wat jaren van te kunnen genieten. Conclusie: zeer tevreden en beslist voor herhaling vatbaar.

snelle bezorging en goede uitleg via chat.

Zoals reeds gezegd snelle bezorging en uitstekende uitleg over het in elkaar zetten via chat. Wij zullen jullie bij anderen aanbevelen.

Heel tevreden

Een paar jaar geleden al een lounge fauteuil gekocht en deze zit heerlijk en blijft hier. Daarom weer een mooie aanvulling op ons interieur gekocht. Wij zijn er blij mee.

Absolutely satisfied

Bought 6 Artson chairs with customised cushions. They are really in high quality even more than what i expect from viewing the reference photos. Customer service is responsive and flexible. Delivery with care and attention. I will definitely be back for buy some more furniture. Highly recommended.

Prachtige stoel snel geleverd

Zie boven vond alleen de tekening niet heel erg duidelijk en de kussens erg moeilijk te bevestigen in de erg kleine scroefgaten

Uitstekende service, snelle levering en kwaliteit

Van proefplaatsing tot aankoop van een prachtige bureaustoel uit Eames serie. Order via web geplaatst, levering opties ingevuld en de volgende dag al geleverd. Bureaustoel is vakkundig gemonteerd door Mees met uitleg over de functies van de handels. Een tevreden klant.

Altijd prima

Dit was niet mijn eerste aankoop bij Cavel en het was opnieuw perfect. De levering was supersnel, het product heeft dezelfde geweldige kwaliteit en de buitengewoon vriendelijke klantenservice. De hele ervaring was absoluut perfect.

Zeer klantvriendelijk en efficiënt

Goed bereikbaar en doen wat men zegt Dat is mijn ervaring met Cavel Design Ook de proefplaatsing is netjes verzorgd : op het afgesproken tijdstip komt men, meubelstuk wordt netjes en zorgvuldig gemonteerd en vriendelijke advisering Kortom: zonder meer positief

Van bestelling tot levering - goed geinformeerd, snel geleverd!

Eenvoudig te bestellen, snelle reacties en informatie. En de stoel al na 2 dagen geleverd. Erg prettig. En de stoel ziet er in het echt ook prachtig uit (website foto's = werkelijkheid).

Stoel via webshop gekocht. Werd vakkundig in gemonteerd. Ben er blij mee!

Proefplaatsing goed uitgepakt. Vriendelijke monteur voor het monteren van de Cavel lounge stoel.

Goede service en bureaustoel naar verwachting

Contact ging snel en soepel. Het proefzitten is ideaal. Uiteindelijk de bureaustoel gekocht na de proefplaatsing, want die was precies zoals omschreven op de website en zat comfortabel.

Een geweldige stoel met heerlijke comfortabele zit in supermooie kwaliteit leder. We zijn zo blij dat we een tweede besteld hebben zodat we niet kunnen vechten om wie er in mag zitten! Ontzetten aardige, gastvrije ontvangst, er wordt uitgebreid tijd genomen voor uitleg en proefzitten, je kan alles naar wens aan laten passen. Aan te raden als je echt een fijne stoel zoekt !

Een geweldige zit comfort!

Erg getwijfeld of ik het zou proberen, de doorslag gaf de proef opstelling! Het was een ervaring die gelijk overging tot aankoop . Alles was goed geregeld, een prima afstelling met de omstandigheden. De stoel voldoet aan alle wensen, ik ben erg erg blij mee! Vriendelijke groet, Martha Diekema

Seanchairs -witleer zijn een aanwinst, je wordt er vrolijk van!

Ik heb inmiddels drie Seanchairs-wit leer in mijn flat. Het was voor mij niet makkelijk om gechikte fauteuils te vinden, maar toen ik deze zag dacht ik meteen "dit is het". Wat een mooie draaifauteuils!!! Ze staan prachtig in mijn kamer en ze hebben een heel mooie vorm!! Je zit er ook goed in, met een goede steun in de rug. Fijn ook dat het 360 graden draaifauteuils zijn! De fauteuils passen ook in een wat kleinere kamer. Ze nemen niet teveel plaats in. De kamer ziet er ineens stukken groter en lichter uit. Fijn ook dat de chauffeur/monteur de fauteuils op een prettige en vakkundige manier gemonteerd heeft. De drie Seanchairs vormen een prachtig geheel! HET IS EEN AANWINST, JE WORDT ER VROLIJK VAN!!!!

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com