Mooie stoel en keurig geleverd en gemonteerd

Bureau stoel Charles Wit Leer, Walnoot; ziet er goed en mooi uit. Past perfect bij Eames Lounge Chair in dezelfde kleur hout en leer, die ik al heb. Kwaliteit kan ik nog niet goed beoordelen maar is op het oog goed. Netjes op tijd afgeleverd en door chauffeur gemonteerd. Alles bij elkaar zeer tevreden.

Dag Jeroen, dank u wel voor het mooie cijfer. fijn datu er zo tevreden mee bent! wij wensen u er veel plezier van. mvg Team Cavel Design

Superblij met de eames lounge chair!!

Eindelijk ben ik de trotse bezitter van een prachtige eames lounge chair met bijhorende hocker! Verschillende aanbieders vergeleken maar deze van Cavel design steekt er met kop en schouders bovenuit! Prachtige afwerking en superconfortabele zetel! Thuis wordt al gekibbeld om wie er ‘s avonds mag inzitten :). Over de levering ook alle lof, perfect binnen de afgesproken termijn, volledig gemonteerd en alles verpakking netjes meegenomen. Hier zit een hele tevreden klant in haar eames lounge chair!!

hallo Griet, fijn om te horen dat u zo goed geslaagd bent bij ons! wij wensen jullie nog heel lang zit plezier van de stoel. mochten wij u ooit nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag. mvg Team Cavel Design.

Stoel is prachtig, levering stipt.

Stoel is prachtig, prijs prima. Levering stipt

hoi Hinke, dank u wel voor de mooie review! hier zijn wij erg blij mee. veel plezier gewenst van uw aankoop. mvg Team Cavel Design

Zeer klantvriendelijk!

Twee eetkamerstoelen besteld. Zijn netjes bezorgd op het afgesproken tijdstip (kreeg ook netjes een mailtje welk tijdstip ze zouden worden bezorgd) en zijn ook nog in elkaar gezet! Na de online bestelling kon ik niet duidelijk zien in de bevestiging waar de stoelen geleverd zouden worden. Mail gestuurd en snelle reactie terug met antwoord. Kortom: zeer tevreden!

hallo Jessica, fijn dat alles zo na wens is verlopen. wij zijn altijd blij als klanten zo tevreden zijn. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Alles prima in orde

Zeer tevreden.

Dag Simon, fijn dat u zo tevreden bent, hier doen wij ons uiterste best voor. veel plezier gewenst van uw aankoop! mvg Team Cavel Design.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Super prijs kwaliteit voor met name de eetkamer stoelen die we hebben besteld. Snelle levering ook

hallo Martijn, fijn dat u zo tevreden bent! wij wensen u veel plezier van de stoelen. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design.

prachtig desgin. goede levering - wishbone chair.

heel goede ervaring

Dag Chiara, fijn dat u hier zo tevreden over bent. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design.

Mooie stoelen en goede service

Ben erg tevreden met deze stoelen en de levering ging heel netjes en zoals besproken. Alles is in elkaar gezet door een aardige monteur.

Dag Lies, fijn dat alles naar wens is verlopen! veel plezier van uw aankoop gewenst. mvg Team Cavel Design.

Ontzettend goede service, prachtige stoel

Vandaag de Egg Chair ontvangen, prachtige stoel, gebracht door een zeer vriendelijke chauffeur, op de tijd die was aangegeven. Volgende aankoop komt zeker bij Cavel Design vandaan.

hallo Hans, fijn dat u zo tevreden bent! mochten wij u bij uw volgende aankoop kunnen helpen neem dan gerust contact op! mvg Team Cavel Design.

Quick delivery and good quality products

5 stars for quick delivery and good quality 'Wegner Wishbone Y Stoel Essen Replica' chairs. Thanks!

hi Max, thank you for the nice review! enjoy your purchase. hopefully until next time. best regards, team cavel design

Goede service, mooie producten

Aardige bezorger die alles netjes heeft gemonteerd.

Hallo Hans, hartelijk dank voor het mooie cijfer! veel plezier van uw aankoop. mvg Team Cavel Design.

Goede service, goede communicatie en heerlijke bureaustoel!

Ik was op zoek naar een goed zittende bureaustoel voor het thuiswerken. Daarbij wilde ik natuurlijk ook dat deze bij mijn inrichting past. Na veel vergelijkingen gedaan te hebben vond ik de Eames bij Cavel design! Een goede beschrijving en top service bij het leveren, maken dat ik erg tevreden ben over deze bureaustoel!

dag Nicole, bedankt voor uw mooie review! fijn dat u er blij mee bent. hopelijk tot een volgende keer. mvg Team Cavel Design

Prachtige bureaustoelen!

Inmiddels drie van die mooie witte Eames lookalike bureaustoelen besteld en precies op de afgesproken tijd bezorgd gekregen. Het onderhoudssetje is top! De spijkerbroek waas op het witte leer veeg je er zo af!

hoi Lenny, dank voor uw mooie complimenten! fijn dat u zo tevreden bent. mvg Team Cavel Design

Voor herhaling vatbaar.

Degelijk produkt en goede service over de chat email en de chauffeur die de stoelen monteerde.

hallo Kees, fijn dat u hier zo tevreden over bent. wij wensen u veel plezier van uw aankoop. mvg Team Cavel Design

Stoelen

Wat zijn onze stoelen mooi , precies zoals ik had gedacht , de leveringsdatum was ook op de week nauwkeurig uitgevoerd, en ook op een zaterdag gebracht omdat doordeweeks ons niet uitkwam. Mvg

goedemiddag, dank u wel voor het mooie cijfer! hier zijn wij erg blij mee. veel plezier gewenst van uw aankoop. mvg Team Cavel Design

Mooi meubelstuk en goede service

Afgesproken leveringsdag wordt stipt nagevolgd. Goede service bij de levering en de plaatsing van het meubelstuk. Mooi meubelstuk, bijna niet van het origineel te onderscheiden.

Dag Rob, hartelijk dank voor de mooie tien! fijn dat u zo blij bent over de service en het product. mvg Team Cavel Design

Prima service en uitstekende bezorging. Belangrijkst: Een heerlijke stoel!

Bestellen via internet is altijd lastig, maar door de "Proefplaatsing" kun je de stoel eerst in je eigen huis bekijken en erop zitten natuurlijk. Echt prima. De Eames (kopy) Loungechair is precies zoals verwacht en gewenst. Ben zelf 190 cm lang en kan er prima op zitten. En hij is bovendien een lust voor het oog.

Goede, duidelijke service en kwaliteit

Stoel naar afspraak geleverd en erg vriendelijke bezorging. De Eamnes lounge chair ziet er prachtig uit en precies zoals op de website stond. Helemaal blij mee!

Goed product en stipt op tijd bezorgd

Mooi replica

hoi Ruthie, fijn dat u tevreden bent! hier doen wij ons uiterste best voor. mvg Team Cavel Design

zeer goede service

Snelle correcte service.

Dag Helene, hartelijk dank voor uw mooie review! mvg Team Cavel Design

Prima en keurig geregeld, incl. de bezorging. En het product is ;echt mooi!

Prima en keurig geregeld, incl. de bezorging. En het product is ;echt mooi!

dag Fred, dank u wel voor de complimenten! veel plezier van uw aankoop! mvg Team Cavel design.

Prachtige stoel!

Goede service met online mogelijkheid zelf bezorgdatum aan te geven. bezorging goed geïnformeerd. Prachtige stoel.

hoi Peter, dank voor de mooie 10! fijn dat u hier zo tevreden over bent. wij wensen u veel plezier van uw aankoop. mvg Team Cavel Design

Super goede service

Ik heb nu 2 stoelen ontvangen. Super goede service en persoonlijk contact. Men doet echt zijn best voor je!

Dag Mirjam, fijn dat u het zo ervaren heeft. wij proberen inderdaad voor iedereen ons best te doen. veel plezier gewenst van uw aankoop. mvg Team Cavel Design

Correct afgehandeld Keurig op tijd en een deskundige chauffeur

Stoel ziet er goed uit alleen bij het opstaan ontsnapt er lucht dit hoor je goed ook van de voetenbank dat is wel jammer

Dag Catharien, fijn dat u zo tevreden bent over de levering! wij nemen contact met u op. dank u wel. mvg, Team Cavel Design

Zeer netjes. Levering en contact met Cavel design

Positief

Hallo Linda, Bedankt voor uw 10! Heel prettig dat de levering en het contact zo goed is gegaan. Veel plezier met uw aankoop. Mvg, Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com