Dit was de eerste keer dat we hier iets besteld hebben Snelle levering. Aardige bezorger en een goede nazorg. Zou er een volgende keer weer bestellen

Hallo Birgit, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mvg, Team Cavel Design

Prima voor mekaar.

Goede betrokken service

Dag Hans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Tevreden met mooie stoel

De aankoop bij Cavel Design is goed verlopen. De stoel werd op de afgesproken dag netjes geleverd en binnen een mum van tijd konden we werken in een mooie nieuwe en luxe bureaustoel.

Dag Eefje, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen voor u en dat u zo tevreden bent over de bureaustoel. Veel plezier van de bureaustoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooi product op afgesproken tijdstip geleverd

Een mooie bureaustoel1

Hallo Symnas, Hartelijk dank voor de 10! Wij zijn blij te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe bureaustoel. Veel plezier er van gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Heel goed.

Levering en montage geen probleem. Na 1 week bleek de stoel toch niet ideaal voor mijn postuur en retour afhandeling/ ophalen en geld retour snel en makkelijk verlopen. Mooie stoel verder.

Dag Chris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de afhandeling. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

hele mooie burostoel

wij bestelden via internet een "inspired by eames" burostoel , alhoewel het plaatje er al goed uitzag, waren we uiteraard heel benieuwd hoe de look en feel in werkelijkheid zou zijn. we waren aangenaam verrast toen wij de stoel uitpakten. zowel de kwaliteit van het chroom alsmede het leer overtroffen onze verwachtingen, heel blij mee!

Beste Raymond, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie aangenaam verrast zijn! Wij wensen jullie er heel veel plezier van. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en mooi product

Wij bestelden zes mooie stoelen! Ze zitten heerlijk. Aanvankelijk werden er maar vier geleverd omdat de levering of productie (een beetje onduidelijk) laatste twee vertraagd was. Uiteindelijk werden de laatste twee met een tiental dagen vertraging kosteloos geleverd, dus wij zijn hartstikke blij. Van die laatste twee stoelen hadden wij wel geen informatie over de levering. Per toeval waren we thuis wanneer de postbode met die gigantische doos aan de deur stond. Was dat even geluk hebben, want die doos gaan halen in het postkantoor zou geen evidentie geweest zijn. Wij kunnen nu genieten van veel dinner parties met mooie stoelen. Bedankt!

Beste Eva, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Onze excuses dat het niet helemaal goed uitgelegd was waarom de laatste twee met vertraging bij u aan zouden komen. Gelukkig waren jullie thuis toen PostNL de laatste twee stoelen kwam brengen. Wij zullen uitzoeken waarom u geen traceercode had ontvangen. Desondanks wensen wij jullie veel plezier met de Wishbone stoelen en de dinner parties! Mvg, Team Cavel Design

Zoals het moet zijn!

Levering op tijd; Vriendelijk; Product:prachtig; Gewoon top!

Dag Ivo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat alles zoals gewenst is geweest. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede stoel

Goede stoel

Dag Michiel, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van uw aankoop gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Snelle levering, mooie stoelen!

Ik heb een proefplaatsing aangevraagd voor vier (houtkleurige) wishbone eetkamerstoelen. Wat een fijne service is dat! De stoelen worden (snel) geleverd en in je woning neergezet, zodat je direct kunt zien of ze mooi staan. Als je ze wilt houden, kun je ter plekke betalen en blijven ze staan. Zo niet, worden ze weer meegenomen door de chauffeur en betaal je slechts 19,95. Ik vond de stoelen erg mooi en heb ze gehouden. Ben er nog steeds blij mee. De kleur hout is mooi, precies zoals op de foto.

Dag Pauline, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over de proefplaatsing en dat deze heeft geholpen bij het maken van een keuze. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en service

Goede service en respecteren van afspraken. Kwaliteitsvol product.

Hallo Philippe, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de service en de kwaliteit! Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede prijs kwaliteit

Heb een mooie bureaustoel gevonden voor een prima prijs. Waar je niet weken op hoeft te wachten maar al na 2 dagen werd geleverd.

Dag Astrid, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de bureaustoel en de levering. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Heel positief

Leuke meubels en een goede prijs_kwaliteit verhouding.Showroom aanwezig op bedrijfsadres.Hier goede keus te maken.. Aflevering van meubels precies volgens afspraak. Bezorger heeft meubels netjes in elkaar gezet.

Dag Gerard, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het bezoek aan de showroom en de uiteindelijke levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Perfecte snelle levering netjes in elkaar gezet

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij Zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en de service, wij doen hier altijd erg ons best voor. Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fantastisch dat de stoel als proef geplaatst kon worden. Ik had al in de duurdere SD219 gezeten, deze doet daar niet voor onder. Geplaatst, getest en betaald binnen 5 minuten

Hallo Robin, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Goede service en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de bestelde stoelen en de goede service.

Dag Carianne, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u nog altijd zo tevreden bent. Mvg, Team Cavel Design

Prijs kwaliteit is zeker goed. Levering binnen 3 dagen. De linker leuning zit iets hoger dan de rechter waardoor je die net onder het bureaublad moet laten zakken en er dan meer ruimte tussen de rechter armleuning en het blad zit maar voor deze prijs kan je geen perfectie verwachten.

Dag Joeri, Dank u wel voor de positieve beoordeling! Fijn dat de prijs kwaliteit verhouding naar wens is voor u. Veel plezier van uw bureaustoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Mooie spullen en super snelle levering, ook op zondag antwoord

Ik had mijn oog al een poos geleden op deze eetkamerstoelen laten vallen. Nu zag ik ze bij Cavel voor een zéér schappelijke prijs, mooie kwaliteit en binnen twee dagen geleverd. Top service!

Dag Philippine, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over de prijs en de kwaliteit ervan. Veel zitplezier gewenst. Mvg, Team Cavel Design

Professioneel

Mooie catalogus. Vriendelijk. Behulpzaam. Snelle stipte levering

Dag Guy, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles voor u naar wens is geweest. Bedankt voor uw complimenten en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Tijdig en vakkundig geleverd

Veel sneller geleverd dan verwacht en kundig in elkaar gezet.

Dag Anita, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent. Mvg, Team Cavel Design

Zeer goede communicatie en opvolging.

Correcte winkel. Klein probleem gemeld en dit werd zeer netjes opgelost. Nogmaals dank. Je kan hier met een gerust hart kopen.

Dag Marc, Hartelijk dank voor de 10! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het verhelpen van het probleem. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Stoel op afgesproken tijd geleverd door zeer vriendelijke Mees. Stoel is perfect. Ga zeker een volgende bestelling plaatsen.

Dag Marie-Jose, Dank u wel voor de 10! Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Wij zullen het compliment aan Mees doorgeven. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst! Mvg, Team Cavel Design

Ruim en kwalitatief goed aanbod

Na een brede orientatie op de uitstekende website nog even overleg gehad met de klantenservice. Bekwaam , betrokken en goed geinformeerd eigen personeel. Wat een verlichting! Ook de aflevering en de communicatie hieromtrend tip top in orde. Kortom, een firma die ik eenieder van harte zou aanbevelen.

Dag Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden was over het contact met ons en ons aanbod. Wij doen hier altijd erg ons best voor. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

good product, fast delivery

the products are exactly as shown on photos.

Hello Jennifer, Thank you very much for your nice review! I'm glad everything is to your liking. We hope you enjoy your purchase and hope to see you next time. Yours sincerely, Team Cavel Design

Prima stoelen

De stoelen waren prima van kwaliteit en werden op de afgesproken dag geleverd.

Hallo Wim, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van de stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com